Ga naar inhoud

Desi88

Leden
  • Aantal Items

    2
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Desi88

  1. Beste henne, Dank je voor de reactie. Er is tot nog toe niets gezegd over de eicel kwaliteit. Maar als ik zelf conclusies kan trekken is dat niet uitmuntend. De eerste keer had ik 8 eitjes - 5 bevrucht - 1 gemiddeld/matig embryo teruggeplaatst. 4 overige embryos gestopt met delen. Stimulatie met puregon. 2e keer menopur - 4 eitjes - 2 heel mooie embryo's - 1 klompje teruggeplaatst - andere (9 cellig) niet verder gedeeld. Zaad is overigens top. Ik loop in het antonius in combinatie met het umc (utrecht). Waar liep jij en loop je nu? En wat hebben ze onderzocht? Bij mij alleen hsg en progesteron. Verder geen bloedonderzoeken...Ik ben erg benieuwd wat ze in andere ziekenhuizen doen. Desi
  2. Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ik heb hier wel veel gelezen maar dacht nu laat ik ook maar eens wat schrijven. Ben gisteren na de tweede ivf poging ongesteld geworden en zit er een beetje doorheen. De twee pogingen die ik heb gehad hebben geen cryos opgelevert en dus zou de komende poging wel eens de laatste kunnen zijn. Ik twijfel wat ik moet doen nu... Er zijn in het hele traject geen gekke dingen ontdekt die zwangerschap in de weg kunnen staan en ik hen al een zoontje van 4 die gewoon op natuurlijke manier verwekt is. Ik snap dus niet dat het nu niet lukt, ik ben jong en gezond. Ik vind dat er weinig onderzoeken zijn geweest om de oorzaak te achterhalen en wil nu eigenlijk meer gaan graven voor we de laatste poging starten. Heeft een van jullie ervaring hiermee, en wat voor onderzoeken hebben jullie gehad en in welk ziekenhuis? Ik hoor graag reacties! Desi
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden