Hallo, ik ben nieuw op het forum. Ik heb hier wel veel gelezen maar dacht nu laat ik ook maar eens wat schrijven.
Ben gisteren na de tweede ivf poging ongesteld geworden en zit er een beetje doorheen. De twee pogingen die ik heb gehad hebben geen cryos opgelevert en dus zou de komende poging wel eens de laatste kunnen zijn.
Ik twijfel wat ik moet doen nu... Er zijn in het hele traject geen gekke dingen ontdekt die zwangerschap in de weg kunnen staan en ik hen al een zoontje van 4 die gewoon op natuurlijke manier verwekt is. Ik snap dus niet dat het nu niet lukt, ik ben jong en gezond. Ik vind dat er weinig onderzoeken zijn geweest om de oorzaak te achterhalen en wil nu eigenlijk meer gaan graven voor we de laatste poging starten. Heeft een van jullie ervaring hiermee, en wat voor onderzoeken hebben jullie gehad en in welk ziekenhuis?
Ik hoor graag reacties!
Desi