bianca1 Geplaatst 21 September, 2010 Geplaatst 21 September, 2010 Hoi, Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad. Alleen de laatste paar maanden is mijn cyclus geheel van de leg. Heb na de laatste 2 behandelingen een rust maand gehad maar werd steeds niet ongesteld.Kreeg medicijnen en toen werd ik het wel eindelijk na 2.5 maand steeds. Nu moet ik over 4 dagen officieel ongesteld worden maar alles gaat in natuurlijke cyclus. Mijn buik en eierstokken voel ik voortdurend. Alleen snap ik even iets niet. Ik heb op dag 14 en 15 een evulatie test gedaan.De streep was iets lichter als de test streep.de 3de 4de en 5de dag was er alleen een test streep.Dus ik dacht nu is mijn eisprong toch op dag 14 en 15 geweest.Opzich niet erg want deed de testen gewoon voor proef zodat ik ongeveer kon kijken wanneer ik moet beginnen met testen Aangezien we in de eerst volgende cyclus een cryo laten terug plaatsen, Nu ging ik vanmorgen naar de wc en had een groot stuk stug doorzichtig flubberig slijm op mijn wc papiertje.Alleen nu lees ik dat de 1 dit heeft na de eisprong en de anders als ze ongesteld moet worden.Hebben jullie enig idee?Anders houd het in dat ik pas na 26 dagen mijn eisprong heb lijkt mij ook weer stug.Wil zo graag weer verder maar ben zo bang dat ik weer zo lang moet gaan wachten. Groetjes Bianca Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.