Ga naar inhoud

Wombat

Leden
  • Aantal Items

    80
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Wombat

  1. Wombat

    Wie starten er in april 2010

    Hoi Mart Dank je wel. Ja, ik moet eerlijk zeggen ik snap er niet zo veel van de IVF schema. Ik volg gewoon d einstructie sik heb gekregen. Het is aan me zo uitgelegd dat om mijn eigen cyclus op stop te zetten moest ik op de 1e dag van mijn menstruatie de Lucrin prikken. De eerst volgende behandeling op d eschema is de uitgangsecho. Dat is dus volgende week dinsdag. Dan hoop ik iets meer te weten over hoe het verder moet. Ik heb alvast een hele tas vol medicijnen (Pregnyl en Puregon) van de apotheek gekregen. Las ik iets meer weet over de planning van mijn schema dan pas ik de lijst aan. MVG Gayleen
  2. Wombat

    Wie starten er in april 2010

    Hoi Mart Ik heb in de tussentijd niks gespoten. De instructies ik heb gekregen waren gewoon op de 1e dag van menstruatie de Lucrin om eigen cyclus op stop te zetten. 13 april een uitgangsecho en daarna beginnen met follikel stimulatie. Ik heb zelf geen fertiliteits afgwijkingen, de afwijking ligt bij mijn partner. Mijn eigen cyclus is 28 dagen. Dus ik weet niet of dit heeft een rol in het opstellen van mijn schema??? Wat zijn jullie ervaringen? Hebben de meeste mensen ook na de Lucrin moeten spuiten of pillen slikken??? MVG Gayleen
  3. Wombat

    Wie starten er in april 2010

    Hallo Bianca Erg leuk om achter te komen dat zo een forum bestaat. Dit is onze eerste behandeling dus ik weet niet wat we kunnen verwachten. Tot nu toe viel het ons tegen hoe klinische het maken van een baby wordt waarbij je soms de moed een beetje opgeeft. Maar goed, we willen het allebei zo graag dat we dan toch de IVF een poging willen geven. Bij ons is de beweging van de zaad van mijn vriend niet optimaal. Ik snap het niet helemaal goed, maar hij had geen A klasse zaad. De gynaecoloog had gehoopt dat IUI voldoende zou zijn, maar helaas is het ons niet gelukt. Dus nu op naar de volgende stap. Wij waren ook verrast over het feit dat veel aandacht wordt aan de vrouw besteden, en de partner over het algemeen vergeten. Gelukkig hebben wij nooit moeite gehad om over emoties te praten en kunnen we elkaar goed opvangen. Hoe hebben jullie partners de behandeling ervaren m.b.t begeleiding??
  4. Wombat

    Wie starten er in april 2010

    Hallo allemaal Na 5 IUI behandelingen mogen wij nu beginnen met IVF. Erg spannend. Ik heb op 19 maart Lucrin gespoten. 13 april de uitgangsecho Als alles goed is op 14 april starten met Puregon 225EH per dag Dit is de voorlopige schema. MVG Gayleen
  5. Wombat

    Wie starten er in april 2010

    Hallo allemaal Na 5 mislukte IUI behandelingen mogen wij nu beginnen met IVF. 19 maart heb ik Lucrin depot gespoten en op 13 april de 1e controle echo. Erg spannend.
  6. 2.5 jaar bezig om zwanger te worden.

    5 mislukte IUI behandelingen

    Nu 1e IVF behandeling :-)

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden