Hallo Bianca
Erg leuk om achter te komen dat zo een forum bestaat. Dit is onze eerste behandeling dus ik weet niet wat we kunnen verwachten. Tot nu toe viel het ons tegen hoe klinische het maken van een baby wordt waarbij je soms de moed een beetje opgeeft. Maar goed, we willen het allebei zo graag dat we dan toch de IVF een poging willen geven. Bij ons is de beweging van de zaad van mijn vriend niet optimaal. Ik snap het niet helemaal goed, maar hij had geen A klasse zaad. De gynaecoloog had gehoopt dat IUI voldoende zou zijn, maar helaas is het ons niet gelukt. Dus nu op naar de volgende stap. Wij waren ook verrast over het feit dat veel aandacht wordt aan de vrouw besteden, en de partner over het algemeen vergeten. Gelukkig hebben wij nooit moeite gehad om over emoties te praten en kunnen we elkaar goed opvangen. Hoe hebben jullie partners de behandeling ervaren m.b.t begeleiding??