Ga naar inhoud

mij

Leden
  • Aantal Items

    5
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door mij

  1. Hoi Jose, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap en bedankt voor je reactie. Wat goed dat je toch zwanger bent geraakt ondanks maar twee eicellen. Hebben ze in DD een andere behandeling/andere medicatie opgesteld dan in Nederland? Fijne zwangerschap nog. Groetjes Bianca
  2. Hallo! In 2007 is ons zoontje geboren na 1 ivf, geen bevruchting, 2x ICSI weinig eicellen maar goede bevruchtingen en geen zwangerschap (ik heb een hoog FSH), toen gekende ECD en zwanger. Daarna nog 2x ECD voor een brusje maar helaas heeft het niet zo mogen zijn.... Aangezien ECD geen directe indicatie was maar meer het hebben van meer kansen is het eventueel nog mogelijk een keer te proberen met mijn eigen eicellen. We denken dan wel naar Gent of Dusseldorf te gaan. Wie heeft ervaring met een van de ziekenhuizen en wellicht ook een hoog fsh/low responder? Alvast bedankt voor jullie reacties Bianca
  3. Bedankt voor jullie reactie. De misselijkheid is iets minder geworden gelukkig. Babeth, gefeliciteerd met je zwangerschap. Op naar de 1e echo.... Groetjes Mij
  4. Hoi, Wij hebben door middel van ECD een zoon gekregen. Voor deze behandeling hebben wij ook het hele 'normale' traject doorlopen. Dus de onderzoeken, IUI's en 3x IVF/ICS. Bij de 1e IVF geen bevruchting, bij de andere 2 behandelingen werd ICSI toegepast, toen enkele eitjes waar goede embryo's uit ontstonden. De 1e ICSI dacht ik 3 eitjes en de 2e maar 2 eitjes. Mijn FSH is erg hoog waardoor ik waarschijnlijk minder follikels aan maak. Dit was toch wel een reden om over te stappen op ECD. Ik vermoed dat de arts je nogmaals ICSI voorstelt met kort protocol. Veel succes!! Mij
  5. Hallo! Wij starten binnenkort met een IVF behandeling middels eiceldonatie en nu ben ik gestart met de pil. In tegenstelling tot eerdere keren ben ik vanaf de eerste pil ontzettend misselijk. Ik voel me er gewoon ziek door. Ik slik microgynon 50. Heeft iemand dit ook gehad? Groetjes Mij
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden