Hoi Laura,
Wat vreselijk dat je tweemaal dit hebt moeten meemaken!!
Ik wil je heel veel gelukt wensen met de behandelingen die komen gaan.
Ik wil je ook nog ff een opbeurend iets vertellen: wat ik heb begrepen zit jij wel tot de categorie waarbij je het hoogste slagingspercentage hebt!!
In principe is er niets mis met jou, je mist 'aleen' je eileiders..
Naar welk ZH ga je eigenlijk? Ik zie dat je ook uit Flevoland komt... Almere of Amsterdam?
Hoe dan ook: heel veel succes gewenst!!
Groetjes, Lottie