-
Aantal Items
225 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Tusele
-
ongi was niet genoeg doorgezet voor 18h...dus waarschijnlijk morgen start met deca @bianca veel plezier bij marco!! @patries..kogeltang?!?! Ach..eigenlijk WIL ik het ook niet weten...ik hoop dat je er vandaag niet al teveel last van had.. @mari sterkte met je knie! @marlijnne..dank voor je lieve woorden. En idd...Hubbie en ik willen vooral kijken naar wat we WEL hebben en ons niet blindstaren op wat we NIET hebben. De wens zit diep en vervulling van die wens zou een supermooie bonus zijn.
-
yes yes 1e ongi-verschijnselen gespot hier. NEtjes volgens planning...ff afwachten of het goed op gang komt voor 18h vandaag Mutsie die ik ben..zit ik net het papier te lezen met de instructies voor het korte protocol. Twijfel ik toch weer of alles wel duidelijk is. Hoe zie je dat helder bloed als je tampons gebruikt?!? Nou ja..dan maar ff een keer van die matrassen gebruiken..heb ik nog liggen.. Ik vind het errrrug spannend allemaal merk ik nu. "Toevallig" kwam ik het 1e mapje met babyfoto's van Tim tegen vandaag dat ik opgeruimd heb (ons 1e "show" mapje). Ik was helemaal melancholisch toen ik de foto's van zijn moeilijke start zag. Ben ik trouwens altijd wel rond mijn 1e dag van de ongi. Tim's harttonen zakten bij het einde van de bevalling, er is zelfs al wat bloed bij hem afgenomen terwijl hij nog in het geboortekanaal zat. Hij was blauw na de bevalling, had laag bloedsuiker en zo bleek later een infectie waardoor hij een aantal dagen op de neo afdeling lag. Omdat ik zelf zo alert was heb ik hem na de bevalling heel kort even vast mogen houden na de checks voordeat hij met mijn man naar de neo afdeling ging. Hij is om 17h geboren en om 22h mocht ik pas bij hem. En dat was nog een hele discussie omdat ik koorts had gehad of ik wel bij hem mocht. Hij lag aan allerlei infusen, sondes etc en we hem de 1e dagen niet eens op mochten pakken en de dagen erna maar heel beperkt, werd "lekgeprikt" in zijn hak ivm bloedsuiker metingen, kreeg nog een moeizame aanleg van een infuus in zijn navel na een paar dagen en heeft een ruggeprik gehad om te checken of hij ipv een bloedinfectie misschien ook nog een hersenvliesonsteking had. Dat laatste was trouwens gelukkig niet het geval. Het roept vanalles op...blijdschap dat het goedgekomen is, verdriet dat ik niet van een onbezorgde kraamtijd heb kunnen genieten, dat kleine mannetje dat al zoveel heeft moeten verduren zo vroeg., de emotionele achtbaan waarin we toen zaten..en de wens om nog een keer zo'n huppie bij me te dragen en er van te genieten met hopelijk een meer onbezorgde kraamtijd. Ach wat miep ik nou...er zijn hier genoeg meiden die dat allemaal nog niet meegemaakt hebben en in onzekerheid zitten of zij een zwangerschap, bevalling en kraamtijd mee zullen maken. Dikke knuf voor jullie. Het is jullie gegund. Jullie zijn kanjers!
-
even kijken of mijn profielafbeelding werkt...nee dus..
-
ik dacht evne kort reageren...nou dat lukt me niet. Ben te nieuwschierig hoe het met jullie gaat..dus ga lekker even alles bijlezen En dan vinden jullie het stil hier?!?!?! shock! Auw...zoek ik mijn eigen laatste post in dit onderwerp. Zoekresultaat op mijn posts in dit onderwerp 3(!!) pagina's .. Volgens "de planning" zou ik morgen ongi moeten gaan worden...we zullen zien. Heb al wel 2 dagen een kort lontje wat ik meestal heb vlak voor mijn ongi. Dus we zullen zien. Vandaag druk in huis geweest en met verjaardagsfeestje bezig geweest. Tim was vanavond helemaal hyper de pieper na het maken van de uitnodigingen.. @Bikkel fijn dat het geslaagd was. Geen menopur ervaring hier dus kan je niet helpen. Mooi dat de echo ok was! @gabriella mooi resultaat..nu duimen dat het mooie embryo's mogen worden!!! Ik las dat je vandaag nog lekker aan het zombie-en was...Zo te lezen was je lekker thuis. Fijn dat dat kan. Ik knijp 'm zelf best wel voor de punctie. Probeer me niet teveel zorgen te maken. Vwb de vakantieplannen. Oh een camper...dat lijkt ons ook wel wat. Wat voor type hebben jullie?!? 80 km/h naar zuidfrankrijk kan prima..hebben wij 2 jaar geleden met een vouwwagen gedaan. Onze vrienden hebben een bus voor een eigen zaak. Die verbouwen ze een beetje zodat zij daar zelf in kunnen slapen en wij met zijn 3-tjes erbij als het voor 1 nachtje is.of als dast echt niet gaat gebruiken we ons lichtgewicht trekkerstentje voor 2 pers. En dan slaap ik of hubbie daarin met Tim. Als we langer staan zetten wij onze tent tarp op. En slapen wij met zijn 3-en in de tent en zij in de bus. @marlijnne...wat lief van je lief ;-) een tp voor de boeg spannend!!!! @okasaan..leuk die reisverhalen van je man! Ben benieuwd naar de resultaten van je echo. Mooi te lezen dat jullie de humor erin houden ;-) @bianca..wat bedoel je met anders zie ik het somber in..dat je veel follikels hebt maar geen eitjes?! @inge wat een verhalen zeg over jouw ervaringen, die van je zus en die bijzondere brief + kado van je moeder!
-
De BBQ was gezelli..lekker gesmuld, gekletst, witbiertje gedronken. We hebben tot half elf buiten gezeten met een aantal tuinfakkels aan. En vakantieplannen gemaakt! We willen richting oostzee kust polen en misschien wit-rusland. Als het weer niet lekker is zakken we af richting Hongarije. Ik heb er zin in..ga me lekker orienteren voor bezienswaardigheden, do's&don'ts en campings....heerlijk vind ik dat. Lekker inlezen/orienteren is al een groot deel van mijn vakantiepret altijd! In Wit rusland konden we gisteren helemaal geen campings vinden..ha ha een land 5x zo groot als nederland en 1 camping via google ;-) Had wel gelezen dat wild kamperen (met toestemming van de eigenaar) mag. Dat met evt douchen bij de boer waar we camperen of bij een groot tankstation zien we wel zitten. De broer van de vriend van het stel is internationaal vrachtwagen chauffeur. Hij gaat ff navragen hoe zijn collega's die in Wit Rusland rijden tips hebben. Heb nu al zin in het avontuur! De mei-vakantie was leuk, ben ook wel weer blij dat er nu wat normalere weken aankomen..met die klusjes in&om het huis die ik tijdens mijn sabbatical op wil pakken schiet het niet op. Een aantal studiedagen die Tim vrij heeft, vakantie, mijn inzet voor fancy fair en verbeteren schoolplein bij Tim op school(zandbak net is gejat er was een hele discussie of er wel/niet iets nieuws aangeschaft moest worden) en in mijn enthousiasme soms teveel afspraken voor de loopbaanorientatie in de zorgsector.Ik hoop dat ik de komende 2-3 weken wat schot in mijn 2-do lijst komt.. Alhoewel...Tim is de 18e jarig. Dus weer druktes met de voorbereidingen voor de 3(!) feestjes...15e voor mensen die niet op de 18e kunnen komen (ivm familie van ver en mensen die het ivm werk/schoolgaande kinderen niet zo goed redden door de week), de 18e tracteren op school + opa's en oma's op bezoek en dan de 21e zijn 1e keer een verjaardagspartijtje...Ook leuk hoor! Verder begin ik af te tellen richting de mijn verwachte ongi en start met spuiten dan...spannend!!!! @inge35 welkom hier! Wat jammer dat jullie een vervelende ervaring hebben bij een ander ziekenhuis. Ik hoop dat het met het nieuwe ziekenhuis beter gaat lopen..en tot een mooi resultaat mag leiden @mari..succes met ik duim!! @gabriella..ben heeeel benieuwd...ik denk aan je! @hoopvol...mooie nickname! Succes morgen..de vooruitzichten vwb "de oogst" zijn goed!! Fijn!! Wat een verhaal ook vwb jullie "reis" om een kindje te krijgen. Ja als IVF dan opeens de enige mogelijkheid is terwijl je hoopt op betere zwemmers resultaten...dat is erg confronterend. Heb ik ook zo ervaren. @guusje geniet van het mooie weer. Waarvoor dient Synarel? @lianne..vervelend dat je zo'n last hebt van de bijverschijnselen.. @maureen Dank voor je mooie smiley en positieve energie!!! @goofy..knap dat je mee blijft lezen hoor! Huil lekker uit...gooi het eruit want oppotten, dat komt er links of rechts een keer uit is mijn ervaring.. @meezie..duiken en een appartementje in Egypte..nou begin ik het te begrijpen!! Ik heb ooit gesnorkeld met een dagtrip vanuit hurgada..supermooi was het daar @bianca doe je goed een terrasje pakken!! Heb je lekker gerelaxed en niks gedaan in de zon of was je met andere mensen? Leuk zeg lunchen met iemand die je zo lang niet gezien hebt. Jullie hadden vast genoeg te bespreken. Haar was goed gelukt trouwens..me=happy! Hoe gaat het met spuiten/de bijverschijnselen? @patries..fijn dat de punctie zo goed ging. Hoe is het nu?! Nog na-verschijnselen? @marlijnne..ja Tim heeft hele verhalen...incl van afgelopen vrijdag -dagje slagharen. Dagje park was heerlijk! Ik wens je toe dat het jou ook werkelijkheid mag worden! HEb je nog een beetje kunnen genieten van borsato? Hoe komt het dat je last hebt van veel mensen om je heen? De emoties/verdriet? @ink..jij ook een koelkast vol met spullen dus?!?! Voor de meiden in de stimulatieperiode Maureen, lianne.. sterkte met de bijverschijnselen. Ik ook voor jullie dat het voor een mooie oogst en hopelijk een nog mooier eindresultaat is!
-
dames, Helaas nog geen rust, tijd energie gevonden om bij te lezen. Gisterochtend vroeg vertrokken + laat thuis. vandaag staat een bezig dagje in&om het huis op het programma.Vanavond BBQ-=en met vrienden incl vakantieplannen maken samen.. Dus dat wordt op zijn vroegst ergens morgen! @gabriella...ik wens je een voorspoedige punctie met een mooi resultaat!!! duimen draaien op volle toeren hier!
-
Dagje festival was leuk...wel pittig hoor. Had het vanavond echt gehad toen ik ging koken bij thuiskomst. Te lang tussen grote mensen massa's daar wordt ik kriegel van. Tim had zich voorbeeldig gedragen bij opa&oma..dus dat werd thuis grenzen zoeken..aaaah! Op het festivalterrein was das dat niet te merken. De oudste dochter van mijn vriendin had "de bokkepruik op" ...begint lekker te puberen. Was eerlijk gezegd blij dat de meiden zelf hun gang gingen op het festivalterrein en het niet steeds katten, bekvechten en sjacherijnen was. Lekker gekletst met die vriendin, een vriendin die later kwam en een moeder van een klasgenootje van Tim die erbij kwam zitten. Het programma was OK qua muziek, maar de geluidtechnici maakten er een zooitje van! En 1 act was niet handig opgesteld en niet handig dat het niet versterkt was. Muzikaal gezien viel het me dus tegen. Wel genoten van het festivalsfeertje..heerlijk vind ik dat! oh ja en vanvond voro het eerst mijn haar zelf geverfd...super-eng vond ik dat...maar na diverse ervaringen van vriendinnen en ex-schoonzus toch maar moed verzameld. HEt resultaat Badkamer zit niet onder, geen kleding verknald en het lijkt allemaal goed geraakt/gekleurd te zijn en de kleur is wel zo'n beetje wat ik verwachtte. Ben benieuwd hoe het bij daglicht is .... @okasaan..welkom hier..Hier een nog grotere leek. Wij gaan direct van proberen via de natuurlijke weg naar onze 1e ICSI..Succes met de start! En de rest natuurlijk @patries...succes!!!!!! @maureen...voor zover ik er verstand van heb...mooie score qua eitjes! @meezie leuk duiken!!! Stond ook op mijn wensenlijstje..maarja door keuzes maken/prioriteiten stellen is het er nog niet van gekomen. En staat het momenteel ook niet erg hoog op de lijst genoteerd. @mari-83...had je last van de bijwerkingen..of wat bedoel je?! Ik ga over ca 5 dagen starten met oefenen voor speldenkussen ;-) HEb ervaring met 6 weken bloedverdunners dagelijks spuiten toen ik met mijn voet in het gips zat..dat vond ik te deon. Mijn buik zat wel onder de blauwe plekken (blauw, geel...etc alle kleuren van de regenboog ;-))..Bedoel je dat? @lianne nog gelukt e.e.a in huis te doen? @bianca...ik duim dat dit de laatste keer spuiten is voor een supermooi resultaat..een beebje over een maandje of 9...programma 5 mei festival staat hier http://www.5meialkmaar.nl/index.php?id=17 @gabriella..voor jou ook een mooie score dus!
-
zo was weer een hele leesactie...wel een gezellige boel hier waar ook ruimte is voor de mindere dingen..meiden jullie zijn super..ik ben net nieuw op het forum en voel me al best op mijn gemak... @mari-83 ik duim dat de cryo's er goed uitkomen!!Hoe gaat dat?!? Ontdooien ze ze 1 voor 1 totdat ze een goeie hebben? @patries succes met de punctie!! @bianca..ik heb heerlijk zitten lachen om het "lekkere ding" van een osteopaat! Wat een verhaal van je neef..ik snap dat je je daar niet blij van wordt. En dat je een apart geval was...dat had ik al gemerkt.. grapje!!! Zonder gekheid ik hoopd at het er goed uitziet en jevolgens plan doorkunt met de hormonen. @lianne. hoe ging het prikken? @gabriella.. 't is wat met die hormonsters zo te lezen ;-) =========== Tim is weer thuis. Bij thuiskomst klampte hij zich aan mij vast als een klein aapje wel 4 minuten ... Wat ben ik blij dat hij thuis is...wat heb ik dat gemist bekers yoki bij het ontbijt die omvallen :laugh::laugh::laugh: ach.."it comes in a package" zoals de engelsen het zeggen. Vandaag picknicken en genieten van muziek in het park waar ook het bevrijdingsfestival is hierin de stad.Ik heb afgesproken met een vriendin en haar 3 dochters en misschien sluit een andere vriending met haar 2 zoontjes ook nog aan.. Morgen staat een dagje slagharen op het programma
-
@lianne. - wij kamperen en boeken nooit van tevoren. Bij slecht weer in NL zoeken we het mooie weer op. We denken eraan om met vriendne richtign tsjechie te gaan. Zaterdag komen ze eten en gaan we plan-de-campagne maken.. @bianca..gaat prima met Tim. VAndaag komt hij thuis Hij heeft daar al als baby af en toe één of meerdere nachtjes gelogeerd.Meestal ivm een repetitieweekend van een orkest, in weken dat mijn man fulltime werkte(die werkte voroheen 3 dagen en ik 4) en we opvang op niet KDV dagen nodig hadden en nu met de shcoolvakanties. In de herfstvakantie heeft hij wl 5(!) nachtjes gelogeerd. In het begin vond ik dat spannnend ivm de afstand...ik word steeds relaxter. shoppen ging zo zo...veel leggings gevonden ivm goede voornemen vaker rokken te dragen. Spijkerbroeken dacth ik op mijn vaste adres met niet teveel passen/gedoe te scoren. Doe ik daar al een aantal jaren..hadden ze niks in mijn maat aarrrgh!!! nog in 2 andere winkels er een aantal gepast en toen was ik er klaar mee!!!Oh ja en nog ene leuke combat broek voor 3,- van street one bij de kringloop. Ziet er nauwelijks/niet gedragen uit...Altijd leuk! En 2 hemdjes als basics ergens onder of voor het mooie weer op een rok, kortebroek of spijkerbroek..
-
hoi dames..pfoe wat is er veel geschreven gisteren! Nu even geen tijd om op iedereen te reageren. Wil nog maximaal genieten van een kind&school vrij dagje!! Gisterochtend heb ik heerlijk hardgelopen in het duin en 's middags de weekbooschappen en losse boodschappen gedaan en wat normale ditjes&datjes rond het huis. HEerijk even niet steeds die druk om weer op tijd bij school te staan. Of om niet rustig te kunnen kijken omdat ik een mannetje in de gaten moet houden. Ik heb bij het kruidvat bij een aanbieding 2 oogschaduw trio's gekocht...Echt supermooie kleuren. Ben helemaal blij!! Gisteravond hebben hubbie en ik gepicknicked in het duin. Ik had een lekkere salade gemaakt. Broodje en rosé erbij helemaal goed. Daarna hebben we nog een stukje gewandeld in het duin..heeeeeerlijk!! Ik ga straks de stad in om wat kleding te shoppen..Jullie hebben me wel aan het twijfelen gebracht in hoeverre ik mijn budget ga opmaken mocht ik zwanger worden.. BEDANKT dames...ha ha..valt mee hoor! Ach..ik heb nog wat liggen van Tim wat vrij mode-neutraal is dat was vnl winterspul...en als het de komende maanden raak is is dat precies kleding voor het goede seizoen! Vanochtend een stukje doen van de administratie..belangrijkste is het kijken of we de afgelopen maanden binnen budget gebleven zijn zodat we het vakantiebudget kunnen vastprikken. We hebben plannen om met vrienden in Tsjechie te gaan kamperen. De dame van het stel, mijn man en ik rijden motor. Het plan is om 2 motoren op een aanhanger mee te nemen zodat hubbie en ik om&om kunnen touren met die vriendin. De ander kan dan op stap met die vriend en Tim en kunnen we bijv ergens afspreken om een terrasje te pakken oid..Ik zie het helemaal zitten! Het missen van ons ventje valt mee..Tuurlijk wel een beetje! Ik merk dat het minder intens is nu hij wat groter is. Mijn ouders en Tim vinden het helemaal geweldig dus van dat idee alleen al geniet ik.
-
@meezie..zo jullie hebben het er lekker van genomen!!!helemaal uitgerust nu?! Mooi dat je deze maand al mee kunt!
-
@meezie jij ook succes vandaag in het zh!
-
@guusje. Succes met de echo @maureen. Fijn dat het wachten op dit tussenstapje over is. Prik-ze.. @bianca..gelukkig was vrijdag ene uitschieter...voor de rest gaat het hier minder heftig aan toe. Wat een leuke koninginnedag met bandjes..heerlijk live muziek! Wat voor genre was het? Vandaag ons mannetje bij mijn ouders afgeleverd voor 3 nachtjes logeren. Leuk om te zien hoeveel zin ze er allemaal in hadden. Zal raar zijn morgen een leeg huis, maar ik ga ervan genieten! Even de handen vrij, de tijd&het huis voor mezelf overdag. En 's avonds gaan hubbie en ik van de vrijheid genieten. Als het lekker weer is gaan we morgenavond naar het strand of een duinwandeling maken.
-
@goofy...wat een teleurstelling zeg! Kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent. Weer wachten, wachten,wachten..en al dat hormoongedoe voor noppes.. Telt het nu niet als poging voor de verzekering?! Jullie zijn toppers dat jullie over een volgende poging gaan. Welk kindje zou niet zo'n lieve papa&mama willen die dit allemaal willen doorstaan? Dikke knuffel! Tuurlijk mag je blijven!!
-
zit bekaf achter de compu.. gisteravond eigenlijk te lang tv zitten kijken..toen Tim in bed lag kon ik eindelijk de opgenomen "royal wedding" bekijken! Hubbie werd 's nachts ziek, hele nacht lopen spoken. Moeten overgeven,maar niet kunnen en "aan de racekak".. Tim's actie gisteren was dus misschien niet alleen maar door wagenziekte door een boekje lezen op een bochtige route.. Verder druk programma achter de rug. Vanochtend om 8:15h de deur uitgegaan om nog over de rommelmarkt te kunnen voordat het concert met de harmonie begon. Na het concert nog tot 15:00h op de markt/op het voetbalveld met speelkussens doorgebracht... Ik heb het gehad..ben moe en gaar...en de strijk ligt er nog, de weekboodschappen zijn nog niet gehaald, de vaatwasser staat nog vol met de schone vaat van gisteren, de ontbijtboel staat nog op het aanrecht...De logeertas voor Tim moet nog gepakt worden. En morgen weer lekker 1,5h heen&terug rijden om Tim bij mijnouders te brengen voor een logeerpartij...een relaxed weekendje dus ;-) Ach... ff relaxen met forummen en zo maar verder aan de slag. Het loopt niet weg toch?!?! We komen vandaag en morgenwel door met de voorraad...maandag en dinsdag is Tim uit logeren dus heb ik de tijd aan mezelf. Geen haal&brengtijden keurslijf. Maar toch ook vreemd..volgens mij is dit nog nooit gebeurt. Ik 3 dagen thuis terwijl Tim er niet is. ;-)
-
@ink wijs een stapje terug ana de ene kant..aan de andere kant ben/was ik er wel voor dat vrouwen werkend zijn(ook nadat ze moeder zijn geworden) en als het gaat ook in wat verantwoordelijkere functies. En dat houdt in dat thuis niet altijd thuis is in je hoofd...Ben er nog niet uit of ik dat nog steeds zo zie moet ik eerlijk zeggen. Teveel met mijn werk bezig zijn betekende voor mij in ieder geval de laatse maanden voor het besluit zo gestresst zijn dat het veel invloed op mijn relatie met hubbie en met Tim...En dat wil ik niet! @bikkel, je gaat starten!!! Succes met prikken..ben benieuwd hoe je je gaat voelen! geniet van je weekje turkije!! heerlijk! Waar ga je naartoe?! @marlijnne!! Zo de vlijtige huisvrouw spreekt...ik vind het altijd wel lekker als alles weer spik&span is (voor zolang het duurt ;-) ) En dan denk ik maar weer..hoe zou het eruit gezien hebben als ik niet schoongemaakt had?!? NOG erger! @mari...lastig dat de uitkomsten anders waren dan dat je verwacht/voelt...Ben benieuwed hope het maandag is ======== Hier vandaag naar A'dam geweest voor de inschrijving. Ging niet vlekkeloos...de navigatie deed het niet..dus ouderwets op de kaart gelezen. Maak me wel wat zorgen of hubbie de weg kan vinden straks. Hij heeft echt geen richtingsgevoel, is slecht in herkenningspunten onthouden. Zeker als hij ook nog eens gestresst is. Ik kan me niet voorstellen dat hij op de dag van de punctie helemaal relaxt is. Hij gaat dan alleen. In 1e instantie wilde hij een vriend meevragen, maar hij heeft besloten dat hij dat niet fijn vindt. Toen ik doorvroeg wat zijn overwegingen daarin waren reageerde hij toch heftig!!! Het is nogal een binnenvetter..dus ik wilde ff checken of hij er echt goed over nagedacht had en de mogelijke emoties een beetje ingeschat had (voor zover je dat kan)...Pffftttt...Ik kreeg de volle laag. We hebben het wel uitgesproken...we waren allebei moe nog van druk weekend en drukke week. Dat in combi met vanmiddag hadden we allebei een kort lontje. Tim die de auto nog onderspuugt naar huis, waterballet op zolder bij checken filter van de wasmachine (omdast ik wat vreemde onderdelen in de was gevonden had) en tot overmaat van ramp bezeerde ik me heel vervelend aan een kastdeur van een kast die hubbie vlak achter me open gezet had zonder het te meldne. Toen ging ik ff uit mijn plaat... Niet leuk..maar goed. Komt in de beste huwelijken voor...We hebben elkaar alweer een stevige knuffel gegeven... oeps een heel verhaal geworden >...
-
@jose(en anderen)...dank voor de waarschuwing!! had het ook nog even willen vragen in het zh voordat ik het ging gebruiken..duurt nog even..eerst spuiten. vwb de tekst op de bijsluiter..heb het vermoeden dat er geen klinische testen geweest zijn voor deze manier van toedienen. Dan is deze toepassing risico van het zh/de arts...pff..de claim/regeltjescultuur in de farmacie..heb er ca 8 jaar in gewerkt. Soms goed..en soms om GEK van te worden. enne...hoe blijft zo'n klein tabletje ziten??!?! Tampon als "kurk" gebruiken ;-) Mag je ermee zwemmen??! Ik doe nl vrijwilligerswerk 1x/week dan ga ik mee zwemmen met kinderen met een verstandelijke beperking.. @meezie prachtig!! Al eenkeus gemaakt wat er achter de bank komt te hangen @bianca lief dat je vraagt hoe het gaat. Ik zit best lekker in mijn vel. Geniet van de vrijheid/ruimte in mijn hoofd door het stoppen met werken. De afwijzing voor de baan was wel even confronterend. Ik "ken mijn plaats" in de arbeidsmarkt nu weer even..starter, geen ervaring. Best even wennen met een ir-titel op zak en een cv dat erg gewild is in mijn oude werkomgeving...maar dat wil ik niet meer qua cultuur en ik denk ook niet meer qua uren/werkdruk.. In de industrie/techniek heb ik het nivo dat ik een functie heb van minimaal 32h en dat ik in praktijk wel de fulltime uren maak en ik 1 dag/week thuis ben, maar regelmatig nog e-mails en telefoontjes af moet handelen. Zoals ik daar nu tegenaan kijk heb ik daar echt geen zin in.... Vandaag nog maar eens proberen of ik de contactpersoon mbt de procedure te pakken kan krijgen om een beeld te krijgen van hoe geselecteerd wordt en wat de concurrentie beter maakt.. @goofy vervelend dat je je zo lamlendig voelt..ik duim superhard dat het voor een heeeeeel goed doel is!
-
@gabriella..decapeptyl legt je normale cyclus stil. Ik hoop niet dast het nodig is die wikkel...maar voor het geval dat kan het mogelijk helpen ik meld me af voor de rest van de avond...we krijgen zo bezoek oh ja...voor de utrogestan(schrijf ik dat zo goed) heb ik tabletten die ik moet innemen gekregen geen vaginale zetpillen als ik de bijsluiter zo lees.. kan dat? Iemand daar evaring mee?! Ik moest wel 9EUR + nog een beetje bijbetalen..is dast omdat het geen zetpillen zijn?!
-
@bianca..ja die te grote dingen waar ik mezelf nog wel zie rondlopen als ik aankom van de hormonen en misschien straks ga groeien bij de zwnagerschap die heb ik hog even apart gehouden.. ah jammer..10 mei kan ik echt niet...anders had het me wel wat geleken! wat deed jij voor werk ook alweer (ik las e.e.a. over poetsen...maar zo te lezen is dat niet je hoofd taak) ;-) @meezie..ben benieuwd naar je foto's!!!! @gabriella. balen die voorhoofdsholteontsteking!! Cinuforce spray van vogel is fijn bij voorhoofdsholte ontsteking, verder infludo van weleda of alternatief nisyleen van vsm (vind ik zelf minder dan infludo) , verder spoelen met zout water en stomen met een paar druppels pepermuntolie en veel kamillethee drinken..sprak de oud-chronisch-voorhoofdsholte-ontsteking klant ;-) Oh ja en ik heb de laatste keer ook wat met wikkels gedaan..bij koorts zie http://www.goedegebure.com/persoonlijk/spw/citroenwikkel/citroenwikkel.htm @ink gezellig dat je nog meeleest..Cetro Trial, zegt me niets..
-
hallo dames! Zo vandaag de hormonsters opgehaald bij de apotheek...wat een pakket zeg! Lekker bezig dagje gehad.. Vanochtend geshopt in eigen kledingkast.Doe ik soms als ik merk dat ik vaak naar hetzelfde grijp. De kast leeghalen en nieuwe combi's maken, opschonen. Er kon veel weg wat te groot is (goed voor het humeur!!!!!!) en een aantal oude dingen zijn naar de klus-stapel gegaan. Ik heb een wensenlijstje gemaakt wat ik dit seizoen aan zou willen schaffen zodat ik er weer een aantal combi's bij kan maken en ik meer rokjes kan gaan dragen. Een goed voornemen nu ik dat vaker kan doen..bij vorige baan was dat niet handig. Verder nog allelei kleine huishoudelijk klusjes en een hele rits boodschappen met 2 kids in een bolderkar (goed workout ;-) ) EN vanavond hardlooptraining gehad. Ik heb zin om morgen weer een ochtend met de kindjes op het dagactiveitencentrum bezig te zijn! Ik heb vandaag 1 afwijzing van de 3 sollicitaties gehad, morgen eens bellen wat de concurrentie beter maakte... @bianca..ja mutsie snel snel snel ff doen hier ;-)..en ja we gaan er samen voor!!! Kan me je gedachten/gevoelens tav anderen die zwanger zijn helemaal voorstellen hoor. HEb ik soms ook.. was dast een geintje van die borsato kaartjes??! Zo nee..waar, wanneer en wat kost 't!?!?! @janine..balen die onzekerheid en (Weer) wachten.. @gabriella..kom gezellig aansluiten! @lianne..wij hebben het korte protcol..dus de volgende stappen gaan daarna hopelijk snel ;-) @goofy...nijmegen..ben ik vlakbij geboren. Heb er autorijles gehad...keizer karelplein ....aaaah1!!!
-
@marlijnne..bijzonder dat bloemstuk!
-
@sandra hoe is het nu met de kleine? @liedje vervelend dat je je werk zo afrondt...weet niet precies wat er allemaal aan de hand is.Fijn dat je al een beeld hebt wat je nu gaat doen. vwb lastig te regelen dingen mbt behandelingen in het buitenland erzijn meer mensen hier op het forum. Ik sprak pas nog iemand IRL die hier ook zit en in dusseldorf behandelingen gedaan hebben en die vertelde ook dat het niet gladjes liep met apotheken en ziekenhuizen hier in NL. Volgens mij heet ze meisje of meiske...zoiets hier op het forum..ff zoeken op het forum op gendt of dusseldorf dan vind je de ervaringsdeskundigen vast! @goofy..veel plezier vandaag. En dat je je eierstokken voelt is een goed teken toch? Hoe voelde je dat bij je normale cyclus rond je ei-sprong @marlijnne...wat goed dat je alweer over de volgende stappen nadenkt. Knap! **** Hier aan het aftellen..gisteren nog exact 2 weken tot de verwachte start met de hormonsters...
-
ik doe ook ff mee met de kleurtjes ;-) oeps vergeten me af te melden....;-) We waren veel op pad met de paasdagen incl een nachtje logerne bij schoonouders. Was een geslaagd (lang)paasweekend. oh..en spannnnennnnd ik heb 3 sollicatiebrieven de deur uitgedaan!!!!! inmiddels van 2 een ontvangstbevestiging binnen en ik krijg resp voor 29 april en 13 mei reactie..de 3e is nog maar net zaterdagochtend de deur uit. Duimen jullie?!?! @bianca, ja ik sta al op het lijstje. WE gaan voor het korte protocol en A'dam was alleen maar voor hubbie om de route te bekijken voor op de dag van de punctie en voor de inschrijving in A'dam. De rest gebeurt in Alkmaar. spannend nog 14 dagen en dan start met de hormonen! Dan beginnen wij ongeveer gelijk. Als mijn cyclus zich netjes gedraagt! klinkt goed jouw 1e paasdag relaxprogramma met viva! @marlijnne..ah neee...een negatieve test dus!!! GAtver...heb even geen woorden wel deze.. http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html mooi stukje van jou trouwens ook... @goofy..balen van die uitslag.Verder klink je lekker positief! vwb bbq zonder zwarte plekjes en met weinig vlees..kan prima hoor!!! Mijn hubbie heeft flink geminderd met vlees nav een tip ivm zijn darmklachten. En dat werkt. Ben inmiddels na 3 bbq seizoenen al aardig crea geworden..mocht je interesse hebben pb je e-mail adres maar dan mail ik e.e.a. door.. @lianne knaop dat je naar je neefje geweest bent! Fijn dat je ervan genoten hebt! LAs dat je hardloopt! Leuk...wat voor type hardloper ben je?! FAnatiek, recreatief? Wat voor afstanden train/loop je?
-
Was gelukkig zo slim om het VU te bellen...zitten ze dicht ivm goede vrijdag! Dus volgende week inschrijven. Met de file's richting kust waarschijnlijk ook slim anders hadden we de terugweg lekker achteraan kunnen sluiten! Nu konden we fietsen naar een verjaardag van een vriendin en daar lekker in de tuin zitten. Veeeeel leuker dan in de file staan! @goofy...fijn weekend gewenst..en wat is er toch met jouw beentjes??? Oh ja...ik las het net bij het teruglezen.. @mari..ja horeca errrrug leuk! Heb op de studentenvereniging veel bardiensten gedraaid..dat mis ik soms best! enne een OMA van 37??!?!Dan zou ik nu oma zijn!! An begrijpen dat je niet blij bent met maar 1 terugplaatsing. Ik moest ook slikken..heel stiekum zouden wij het niet erg vinden als er een 2-ling kwam....HEb me erbij neergelegd dat dit door de experts als het beste beoordeeld is ivm risico's, kosten, statistische slagingskans incl de statistiekn van het ziekenhuis..Bijzonder die alternatief genezer. Ik heb ook ervaring met dat circuit en positieve ervaringen (niet mbt zwangerschapsbehandelingen trouwens) @marlijne..ik lag helemaal in een deuk!! STerkte op de verjaardag! Slim aangepakt vna je ! @lianne..geniet lekker van je bloemetjes!!! En een dikke knuffel voor het dubbele gevoel! @bianca..ik kan je angst wel begrijpen hoor! Na dat horrorverhaal wat ik vorige week voor mijn kiezen kreeg.. @sandra..succes met de voorbereiidngen!! voor de rest meiden..zet 'm op , een knuffel voor wie hem nodig heeft en geniet van het mooie weer!!!
-
hallo dames.. kom even melden dat ik wel aan jullie denk, maar erg druk ben. Op een leuke manier hoor ;-) Gisteren meegeholpen met paaontbijt bij Tim op school, ś middags naar het strand met Tim en een vriendje + zijn moeder en oudere broertje. Erg gezellig en relaxed!! 's avonds hardlopen en nog even langs bij de buurvrouw. Is gescheiden altijd in traditionele rollenpatroon gezeten en moet nu voor het eerst in haar leven kozijnen schilderen en wilde wat advies.. Vandaag had ik om 9:00h de keukenkastjes al allemaal nat afgenomen, de woonkamer al gestoft, gezogen en gedweild. Om 11h kwam een oud collega met haar kindjes langs ( 3 jr en 8 mnd). Die trouwens beiden ook met een vruchtbaarheidsbehandeling ivm pcos "verwekt" zijn. En hebben we de hele middag gekletst, druk met de kindjes geweest en naar een speeltuinverenigign in de buurt geweest.. tuterdetuuuuuut sprak heb bezige bijtje ;-) Morgenmiddag naar het VU om ons in te schrijven en zodat hubbie de weg goed weet op de dag van de punctie... Hebben jullie nog leuke plannen voor het paasweekend? Zaterdag willen we rustig aan doen ivm drukke paasdagen Hier zondag/1e paasdag eerst naar de kerk. DAn ritje van 1,5h voor kinderverjaardag van neefje&nichtje (uit hetzelfde gezin zijn op zaterdag en zondag jarig). DAarna eten bij mijn ouders (die wonen er vlakbij) en naar mijn schoonouders. DAar logeren we een nachtje en dan gaan we 2e paasdag brunchen ivm hun 45 jarig huwelijk.. Geniet van het lekkere weer! Ik hoop vrijdagavond of zaterdag even rustig bij te lezen... aaarghghe..wilde nog evne nazoeken wie er op het wachtbankje zat en deze week kon testen...kan het niet meer vinden. Ben te gaar/moe....wie van de dames was dat nou?!?!? oh ja en er vroeg ook iemand of ik 11 juni kwam...ben er nog niet uit...e.e.a. ook afh van wat/hoe ik het met mijn verjaardag ga doen (ben 8 juni jarig). Weekend ervoor zal mijn schoonmoeder wel iets doen. Die is 3 juni jarig.