Ga naar inhoud

Sometimes

Leden
  • Aantal Items

    1125
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Sometimes

  1. Noor, ik duim ontzettend hard voor een iets donkerder streepje vandaag.Succes meid, dikke digi knuffel van mij.Liefs sometimes
  2. Beanie, lieverd hoe gaat het? Nog getest, ik denk het wel, he meis. Ik hoop zo dat het goed is gekomen. Uiteraard gun ik je het net zoveel als ik het alle andere MMM meisjes het gun om moeder te worden. Op welke WD zit je nu..? Ik moet officieel in mijn ziekenhuis testen op dag 18 na de punctie. En indien negatief, 2 dagen later nog eens. Met de utro zou ik doorgaan tot die dag of tot je menstruatie als je eerder ongi wordt dan dag20 na de punctie. Je embryootje was wat jong, 4 cellig toch? Dus heeel misschien, lieverd. Maar als je alle hoop ben verloren, kruip dan in de komende week lekker tegen beanie-man aan en hou elkaar vast. Huil, schreeuw,scheld tegen het universum , doe alles wat je oplucht en pak dan alle moed bij elkaar en probeer het nogmaals. Want echt, het meerendeel van de vrouwen die een vruchtbaarheidsbehandeling ondergaat wordt nog steeds zwanger binnen een jaar, dus jij kan ook tot de gelukkigen horen. Dikke knuffel voor jou speciaal en uiteraard ook voor de andere moedige dames met teleurstellend nieuws. Xxx
  3. Hoi natalie, welkom. Leuk dat je gaat meeschrijven e n heel veel succes met in je wachtweken. Wat je vragen betreft, ik denk dat je je zwangerschap kan bevestigen door middel van een zwangerschapstest thuis, die je gewoon aanschaft in de drogisterij. Je kan ook naar de huisarts gaan en een verwijsbriefje vragen voor het lab in het ziekenhuis waar he de zwangerschap kan laten bevestigen dmv een bloedtest. Als hij positief is ,dan kan je de huisarts een verwijsbrief vragen voor de gynaecoloog, omdat in ned volgensmij bij oudere moeders altijd een gyn bij betrokken is. Verder kan hoge mij de gynaecoloog ook de eerste echo voor je doen. Als je gewoon verzekerd bent heb je gewoon recht op die verzorging ongeacht hoe je zwanger bent geworden, dat is niet hun zaak.. hoop dat ik je een beetje heb geholpen, succes meid.
  4. Graag gedaan, meid. Kom op en nu lekker broeden. Er zit een heeeeel klein voorproefje van een minimensje in jou, dat vreselijk zijn best aan het doen is om een goed plekje te zoeken. Het enige wat je nu kan doen is*er positieve gedachtes naar toe sturen..Ben j al weer wat bijgekomen? Ik hd die gevoelens ook hoor, was zo teleurgesteld, ik had maar 2 goeie eicellen, en die punctie was ook mega pijnlijk. Maar ze hebben het wel gered tot nu toe, afkloppen op echt hout.... 4 cellig en 7 cellig. En dat gaat bij jou ook gebeuren.Veel liefs en kijk eens, er is weer een dag voorbij.Xxx
  5. Melis, gezellig hoor. Wij gaan ook regelmatig samen lekker saunaatje pakken. Dat zal ik wel missen, nu. Het zit dr voorlopig niet in :)Maar klaag niet hoor, hihihi. We vinde wel wat anders te doen.
  6. Sandra, tjee.Wat een verhaal. Jeetje, ben helemaal overdonderd, wat ben jij een sterke vrouw. Dikke knuffel, meid.
  7. Graag gedaan, meid. Kom op en nu lekker broeden. Er zit een heeeeel klein voorproefje van een minimensje in jou, dat vreselijk zijn best aan het doen is om een goed plekje te zoeken. Het enige wat je nu kan doen is*er positieve gedachtes naar toe sturen..Ben j al weer wat bijgekomen? Ik hd die gevoelens ook hoor, was zo teleurgesteld, ik had maar 2 goeie eicellen, en die punctie was ook mega pijnlijk. Maar ze hebben het wel gered tot nu toe, afkloppen op echt hout.... 4 cellig en 7 cellig. En dat gaat bij jou ook gebeuren.Veel liefs en kijk eens, er is weer een dag voorbij.Xxx
  8. @ Noor, das kl.. meid. Balen..Ik had zo gehoopt voor je. Dikke knuffel van mij. Xxx@ beanie hoe is het meid? Nog getest of .... Ik hoop fat het nog goed afloopt en anders sterkte met de verwerking. Knuffel
  9. @ soentje, bij mij is MvM dinsdag langsgeweest en als ik terugkom van vakantie dan begin ik. @ annetje ik had ook last van mijn darmen, opgeblazen gevoel, obstipatie, ik ben aan de gedroogde pruimen en dat helpt bij mij. Wel langzaam hoor ,ik lijk wel 4 maanden, maar wordt wel minder . Nog 1 dagje werken, ik loop op me tandvlees, ben zo moe en nu kan ik de laatste dage ook weer slecht slapen.. Pffff. Ben echt blij als ik lekker vrij ben, heerlijk naar de zon, ff niets doen. Liefs sometimes
  10. Ooh beanie, lieverd, wat balen..echt klo..Nog niet opgeven hoor er zijn dames die pas later positief testen. Dikke knuffel en sterkte meidLiefs Sometimes
  11. @ Noor, gekkie, die pregnyl is weg, jij koningin van de streepjes. Dus ook ik ga voor een vette positieve zwangerschapsstreep!!! Succes, meid. Ik duim voor je.. Liefs @ beanie, succes morgen. I keep my fingers crossed for you. Xxx Liefs
  12. Lieve jeanet, ik kan me je teleurstelling helemaal voorstellen..maar lieverd, je hebt maar 1 embryo nodig en die zit nu in je. Fragmentatie of niet, het is een vechtertje die mooi is doorgedeeld. Probeer om niet alvast verdrietig te zijn over deze poging. Mischien komt die tijd nog. Misschien niet. Voorlopig ben je zwanger, tot het tegendeel bewezen is. Wees positief voor die kleine frummel in je. Liefs en heel veel sterkte voor de komende moeilijke weken. Ik duim voor je. Xxx
  13. Hoi, wilde toch effe reageren, ook al heb ik geen idee. Ik ben zelf erg regelmatig en mijn cyclus was na de ivf poging 1 weer normaal. Als een test hbt gedaan en die was negatief en dit is de eertste keer dat het zo lang duurt zou ik een bloedonderzoek vragen, to be sure en dan toch met je arts overleggen of er niet meer aan de hand is. Misschien dmv ovulatietesten kijken of je wel ovuleert of de mogelijkheid voor onttrekkingsbloeding opwekken. Meer weet ik niet, neem iig contact op met je arts zou ik zeggen. Succes, sometimes
  14. @ soentje, gelukkig gaat het weet wat beter met je hondje. Kan me voorstellen dat dat schrikken is. Doe je beetje rustig aan meis, je hbt belangrijke lading aan boord.;) @ hobbesje, gelukkig gaat het ook met jou weer wat beter, die buikpijn is gelukkig dus een bijverschijnsel van de zwangerschap? Gek he hoe we dingen vergeten.. ik weet niets meer van alle pijntjes, het is volkomen net de eerste keer. Nou jij ook rustig aan hé. @ beanie, spannend, nog 1 dagje.. het ziet dr goed uit, toch. Geen bloed daar.. ik duim voor je meid. @ test van de meiden, dikke knuffel.. Ik moest vandaag helaas weer aan het werk. Hb gelukkig geen koorts meer, maar voel me nog niet optimaal. Helaas moest ik wat dingen afwerken voor de vakantie. Alleen nog morgen en zaterdag werken en dan maandag lekker Nasr de zon. Gelukkig want ben doodmoe. Liefs sometimes
  15. Welkom ansje :)
  16. Sproet, dikke cyberknuffel voor jouw hoor. En ik ga voor je duimen straks!!!!Liefs
  17. @ floor, hoe gaa tie? Dus je gaat morgen weer starten voor je cryo? Goed zeg. Nou ik ga duimen hoor. En dan wil ik dat streepje zien. Ik hb je positieve houding zo enorm gewaardeert in mijn streepjestijd. Hihihi het was echt heel grappig, ik las het laatst weer terug. Hier gaat het voorlopig nog steeds goed . Heb alleen griep, das effe pittig samen met de ochtendziekte en de moeheid. Ben maar gewoon thuisgebleven van werk, ben vreselijk moe en beroerd. Morgen probeer ik het wel weer . Wat betreft je kinderen meenemen op een feestje, meid niks mis mee hoor. Gewoon doen wat voor jullie fijn aanvoelt. Ik ben Surinaamse, bij onze feestjes stikt het van de kinderen en als ze moeten slapen wordt er ter plekke ruimte vrijgemaakt, geen probleem...:) En dan zetten we meestal onze oudjes dr naast om dr op te letten, hahaha. Kunnen ze ook niet zeuren.:)
  18. Hobbesje, hoe is het vandaag met je buik? Heb je de dokter gebeld?
  19. Wat erg voor je meid. Succes bij je volgende poging. Eerst maar ff verwerken, he. Knuffel
  20. Jeetje hobbesje, is het zo erg? Kan je niet nu eerste hulp bellen ofzo als het zo een zeer doet?
  21. Hoi, ik heb nog geen idee of ze alletwee zijn blijven zitten of 1. Ik hb de 21e een echo en dan weten we het. Ik had ook een lage AMH waarde, nl 0.2 en met de eerste IVF behandeling heb ik DHEA geslikt. Ik had wel last van de bijwerkingen, zoals puisten en mijn menstruatie bleef langer weg. Uiteindelijk ben ik niet zwanger geworden in de eerste ronde. De 2e keer hb ik het niet gebruikt, alleen de zwangerschapsvitamines van KV en tarwekiemoliecapsules. Ik heb wel goeie verhalen gehoord van de DHEA op andere fora, dus hoop dat het succesvol is voor jou. Het wachten is echt killing, he. Ik vind dat wel kenmerkend van de behandeling, iedere keer maar wachten. Maar ja er is geen andere mogelijkheid. En we hebben het er voor over om onze wens in vervulling te zien gaan. Gelukkig zijn er lieve meisjes hier op het forum, die het een beetje dragelijk maken. Omdat we onze angsten en twijfels hier kwijt kunnen. Wat miste jij in je conversaties met de " jongere" dames dan?
  22. Ik voelde me prima. Heb alleen sinds gisteren griep. Koorts, niezen, keel en hoofdpijn, maar durf niets in te nemen. Dus zit aan de vitamine c bruistabletjes onder een deken, bahh. Weet jij of je paracetamolwel mag innemen of kan dat kwaad? Anders bel ik morgen even de dokter maar ff. Ik ga dr vanuit dat mei/juni lekker druk wordt en dat jij dr ook bij zit hoor. Ik hb eerlijk nog niet durven te kijken in het uitgerekend in topic. Vind het eigenlijk al onwerkelijk om mee te schreven in het 12 weken topic. Ik vertrek maandag naar portugal. Effe bijtanken met me mannetje. Helaas schuift daardoor de echo wel op. Ik baal daar wel van, maar ja. Ik probeer dit gevoel maar zo lang mogelijk vast te houden en die paar daagjes kunnen daar ook wel bij. Vanmiddag komt de dame van Moeders voor Moeders langs. Wil graag wat terug doen, dus ga ik een aantal weken plassen. Het heeft mij ook geholpen.. Groetjes
  23. Hoi hobbesje, Mijn darmen zijn ook in staking, ga vanmiddag ff gedroogde pruimen halen. Ik vind het zo raar dat ik me niets meer kan herinneren van mijn vorige zwangerschap, wat betreft pijntjes enzo. Alles is nieuw lijkt het. Aan de andere kant is het wel ruim 20 jaar geleden, maar toch.. Dus zit ik met ieder pijntje nu rechtop, hihihi. Hoop dat ik na de echo een beetje zekerder wordt Groetjes allemaal
  24. @ lieve Noor, wat jammer dat ik jouw vage streepjes niet kan beoordelen.. Dan maar meteen voor een dikke vette onmiskenbare streep. Hihihi. Succes meid deze keer komt het goed, kijk maar hoeveel er voor je gaan.. @ annetje en adrienne gefeliciteerd meiden!!! Ik zie jullie binnenkort in het 12 weken topic @ beanie, spannend meid. Dus vrijdag de big day!! Wat een verstandig mannetje heb jij. De mijnes zei dat ook hoor, ik heb gewoon niet naar hem geluisterd.. ;) ik kon de spanning niet aan. Maar jij gaat vrijdag gewoon ook positief testen. Vandaag al WD 9 ? Gaat de goeie kant op, meid. Ik duim stevig voor je. Kus en knuffel @ roos, succes met de punctie. Op naar een goeie oogst en dan ook jij de vruchtbare septembermaand in . Knuffel @ rest van de dames, succes hoor
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden