Sometimes
Leden-
Aantal Items
1125 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Sometimes
-
Hoi dames, Gisteren groot gedeelte van de dag in het ziekenhuis doorgebracht. Had plotseling bloedverlies en buikkrampen. Na 2 uur eindelijk een echo en alles was goed met de kleine. Flink aan het bewegen gelukkig, maar wel hardstikke geschrokken. De dokter zei dat de moederkoek of een adertje verantwoordelijk kan zijn voor het bloeden. Als het niet meer wordt kan het geen kwaad. Ik ben me doodgeschrokken. Pfff. Vandaag wel verliefd geworden op een perfecte kinderwagen. De Flair Collection van Mima. Echt zoo mooi, nu vriendlief nog overtuigen. Zijn wel schandalig duur..:) Liefs
-
Hoi nikki, gaat goed meid. Volgens mijn dokter moet je bms tussen de 7 en 10 zijn. Dus je gaat goeie kant op. Minimaal 3 follikels, mijn kaarsjes gaan weer aan hoor. Good job!! Voel je je goed, verder? Doe je ook weer accupunctuur? Ik hoop zo dat dit DE POGING wordt. Ik gun het jou zo, meid. @ sas spannend hoor, jij ook lekker aan de deca. Hb je bijwerkingen of valt het wel mee. Ik las in een ander topic dat die dame er helemaal beroerd van werd, zelfs dat ze de poging mss wil afbreken se volgende keer.. Ikzelf hb er helemaal geen last van gehad, gelukkig. Hoop dat je het beetje trekt. Ook voor jouw kaarsje aan en er wordt een brief aan de Sint en Kerstman geschreven. Samen met Anna moet dat helpen. @ ellie, hoe is het met jou? Begrijp uit andere forum dat je man en de bebies huilgedrag niet altijd goed samen gaan. Zit dr al beetje schot in? Dikke knuffel schat en geniet toch maar lekker van je kleintjes. Trek j dr niets van aan. Mannen zitten toch anders in elkaar wat dat betreft. Mama's zijn belangrijker en moeten het klusje vaak klaren. Hij draait wel bij. Hier ontbreekt bij vriendlief soms ook inlevingsvermogen. Ik voel me nu een paar dagen beroerd en hi schuift het onder het hoort dr bij dus nie zeuren. Ik weet dat en het helpt niet als je dat zegt, voel me nog steeds beroerd. Mannen.... @ andere meisjes succes, knuffels en dikke kus. Vooral tofhkam, 14 keer is idd scheepsrecht en ga nu als de donder die echo maken, suffie!! ;) Liefs van mij
-
Volgende afspraak er ook bijgezet. :)
-
Joepie geen fraxiparine meer!!!er is volgens het bloedonderzoek geen risico op longembolie enz tijdend de zwangerschap. Alleen bij bedrust en in het kraambed hoef ik nog te spuiten. Ik ben zo blij! Mijn buik is helemaal beurs. Nu ff bijkomen.. :) @ sproet ik laat de 10e ff voorbij gaan. @ floor, wij willen zeker samenwonen en zijn druk bezig met huizen zoeken, als we het er maar overeens konden worden waar dat huis zou moeten staan, dan was het simpel..:) @ melis, ik zou echt niet meer weten wat ik deed toen mijn dochter klein was. Maar ik zou zeggen dat als ze door blijveb schreeuwen dan kun je beter wat aandacht geven of afleiden. Echt verwennen kun je ze zo klein niet meen ik. Zoja ka ik je vertellen dat het weer goedkomt als ze 18 zijn. Mijn dochter slaapt in ieder geval niet meer bij me in bed, hoor. Dat leren ze wel weer af.. Hihihihi ;) Van dat concentratievermogen en zichzelf bezig houden dat weet ik niet... Ze blijft me wel stalken meerdere keren per dag met vragen over dr huiswerk... Hihihi
-
Vandaag gesprek met de hematoloog gehad. Mag per direct stoppen met de antistolling. De bloeduitslagen waren dermate goed dat ik het alleen in het kraambed hoef te gebruiken of als ik onverhoopt bedrust krijg geadviseerd tijdens de zwangerschap. Gelukkig is de vraag dus niet meer van toepassing. Maar zoals ik het begrijp moet je 24 uur van te voren stoppen met de antistolling, zodat de ruggeprik dan toch nog mogelijk blijft. Eerder in de zwangerschap maakt het niet uit. Het heeftbtijd nodig om uit je lichaam te gaan. Maar ik bn ok, gelukkig. Geen prikken meer in mijn arme buikje!!!
-
Lieve Mely, wat ontzettend erg. Ik zit met tranen in me ogen. Ik wens je alle kracht toe om morgen op een goeie manier afscheid te kunnen nemen van je zoontje, veel sterkte om dit een plaatsje te kunnen geven na morgen en heel veel wijsheid om te kunnen bepalen waar jouw weg naar toe leidt in het leven. En wat lief dat je aan mij denkt in jouw situatie. Het is zo oneerlijk. Dikke kusxxxx
-
Hier beetje verdrietig geworden. Forumgenootje, net zo ver als ik zwanger, vandaag gehoord dat er geen hartactiviteit is. Zo triest. 14 weken. Hb dr nooit bijnagedacht dat het kan gebeuren als je zover bent. Het is niet eerlijk na de magische 12 weken. Zo verdrietig.
-
Lieve sas, goed van je dat je er realistisch over denkt. Maar lieverd, wel ruimte voor positieviteit laten.ik duim in ieder geval voor je hoor. Dat het goed mag komen voor de zaadjes opraken. Dikke knuffel.
-
Hobbesje, meis, wat een vreselijk nieuws. Ik weet niet wat te zeggen. Heel veel sterkte, lieverd met deze enorme klap. Zo onverwachts, jeetje. Dikke kus.
-
Effe een aanvulling. Ik heb de uitslagen van de combinatie test erbij gezet. Zoals ik het heb begrepen is het vanaf 1:200 en lager een verhoogd risico voor Downs.
-
Woensdag weer afspraak met de hematoloog. Zal het hem ook eens voorleggen.
-
We zijn bezig met nieuw huis zoeken, maar schiet niet echt op. Helaas. We hebben nog 3 maanden wat mij betreft en dan maak ik mijn huis baby proof. Vriendlief denkt dat we 6 maanden hebben. Hij denkt dat ik daar hoogzwanger nog zin in heb. Ik gooi het op zijn onervarenheid.. ;)
-
Pfoe dames, vandaag dippie voor mij. Mijn lief en ik delen nog geen huis samen, maar reizen heen en weer tussen 2 huizen. Dat breekt me nu beetje op. Was in tranen omdat ik vandaag weg moest, morgen werken. En mijn buik is bont en blauw van die stomme fraxiparine. Voel me gewoon alleen. Gelukkig hb ik jullie forummeisjes. :)
-
Sproetje!!!! Daar is ze weer!!!
-
Ja dat had ook gekund. Maar moest echt opstaan, hondje dacht dat ik verhuisd was. :)
-
Chrisje, je bent pas 29 toch? Volgens mij wordt de combitest geadviseerd bij 36 of ouder, dacht ik. Nu hb je volgens mij helemaal nog geen verhoogde kans op een kindje met afwijkingen, tenzij ze in je familie voorkomen. Dacht ik hoor. Fijndat je zwangerschap goed gaat trouwens. De misselijkheid is vervelend, maar wel een teken dat dat het goed is met je kindje en dat je echt zwanger bent, toch. Dat vond ik. Maar ben wel blij dat ik nu niet meer misselijk ben, hoor. :)
-
Hoi meiden, hier een lekker lui in bed bericht. Ben doodop na 6 dagen gewerkt te hebben en lig nu bij te komen na een onrustige nacht, heftige dromen, steeds plassen tussendoor en dan ook nog een enorme dorst. Ff pas ip de plaats, sinasappeltje in bed gegeten en sapje gedronken. Helaas drijft de honger me nu echt onder de douche. Fijne zondag. Liefs
-
@ beanie, thanks voor je reactie was vergeten dat jij daarin zat. Erg verhelderend dat artikel. Ik ga zeker een gesprek aanvragen.de gynaecoloog stelde voor om over pijnbestrijding te praten in week 36. Ik vind dat echt belachelijk en heb dat ook gezegd. Wat als de baby eerder komt, dan hb je rei probleem. Weet jij of dat normaal is om er zo laat mee aan de slag te gaan. Zou graag wel eerder willen bespreken hoe de bevalling gaat. Uiteraard rekening houdend met veranderende omstandigheden op ht moment van bevallen.
-
@ beanie, thanks voor je reactie op mijn topic, was vergeten dat jij daarin zat. Erg verhelderend dat artikel. Ik ga zeker een gesprek aanvragen.de gynaecoloog stelde voor om over pijnbestrijding te praten in week 36. Ik vind dat echt belachelijk en heb dat ook gezegd. Wat als de baby eerder komt, dan hb je rei probleem. Weet jij of dat normaal is om er zo laat mee aan de slag te gaan. Zou graag wel eerder willen bespreken hoe de bevalling gaat. Uiteraard rekening houdend met veranderende omstandigheden op ht moment van bevallen.
-
Wen, ik moet de fraxiparine tot 6 weken na de bevalling blijven gebruiken muv de dag van de bevalling zelf. Maar wil wel goeie pijnbestrijding.
-
Dames, tijdens mijn laatste bezoek aan het ziekenhuis gaf ik aan dat ik me alvast wilde verdiepen in pijnbestrijding. Ik kreeg een informatieboekje en dat was het. Nu heb vanwege een longembolie in het verleden fraxiparine voorgeschreven gekregen. In het boekje en op internet lees ik dat als je problemen hebt met je stolling je geen ruggeprik kunt krijgen. Ik had gehoopt op een zoveel mogelijk pijnvrije bevalling. Wie weet hier meer over? En wat zijn de alternatieven? Bedankt dames.
-
Wat een verschrikkelijk nieuws , mely. Je bent in mijn gedachten. Heel veel sterkte met het dragen van dit grote verlies. Dikke knuffel en als je wilt praten, het forum is er ook als je slecht nieuws hebt gekregen, ik weet zeker dat alle meiden er ook zo over denken. Liefs.Xxx
-
Lol, dat denk ik ook. Jullie mogen dr wel naar raden..:)
-
Hoi Soentje, lees ik het goed, is jouw babie 9,6 cm op 12 weken? Wat enorm !! De mijne was op 16/10 5 cm. En toen was ik 11 weken!! Wat een verschil. Verder natuurlijk gefeliciteerd. Fijn he, als alles goed gaat. Je leeft toch een beetje van echo naar echo :) Kan me helemaal voorstellen dat je de kinderwagen binnen die aanbieding wilt halen. Vertel vertel. waar ga je? welke kinderwagen hb je op het oog? Want ze zijn wel schandalig duur vergeleken bij 23 jaar geleden toen ik de laatste kocht ;) hihihi Liefs
-
Hoi Elinorac, jullie mogen het tegelijk met mij weten :) Na dat mijn liefje geboren is, hihihihi Wij gaan retro. Ouderwets verrast worden bij de geboorte..