Sometimes
Leden-
Aantal Items
1125 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Sometimes
-
@ dames, bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. Ik ga nu echt genieten. Gisteren heeft mijn schatje me mee uit winkelen genimen en ik hb nu allemal PASSENDE kleren in me kast. Ik hb de strakke, femme fatal hahahahaga kleding opgeborgen tot nader order en ben er mentaal aan toe om de zwangerschapskilos er aan te zien komen. Echt heel leuke kleren van noppies, dus ben helemaal blij met de new me.Buikje groeit gestadig, net als de kleine, die overigens nu 5.1 cm is. :)Je kon de voetjes en teentjes en handjes en armpjes zien, echt zoo mooi.Volgende week de 12 weken echo en dan (gelukkig) pas weer met 20 weken net als in een gewone zwangerschap. Gisteren ook van vrienden de eerste 3 rompertjes voor Semmie gekregen!! Zooo schattig!!@ Ania hoe gaat het nu? Wat een weg hebben jullie achter de rug. Sterkte, meis.@ happinez, ik duim voor je. De laatste loodjes zijn zo zwaar. Nog effe meid, dan weet je het.. Knuffel@ Misa, balen dat je pas in januari weer kan beginnen, aan de andere kant, ff weer wat energie en vitamine D opdoen in Brazil is ook goed in dit zware traject. Succes met je gesprek, meid?@ Blondine, zo nu lekker proberen te ontspannen. Ga lekker iets leuks doen voor jezelf, je hebt het verdient. Ik zal niet zeggen dat je aan iets anders moet denken das onzin. Maar verwen jezelf of laat je verwennen. Je bent nu zwanger tot het tegendeel bewezen wordt!! Dikke knuffel@ Sproet, dikke digi knuffel voor jou.Minoes, sandra( ps. Ik vind het geweldig hoeveel je afvalt, volgende week weer een beetje), floor( doe jij wel een beetje rustig met je maagje) en iedereen die ik vergeten bent( jullie schrijven gigantisch veel, dames, hahahaha) sorry en dikke knuffel!!Liefs van mij
-
Beanie, heel goed!! De basis wordt gelegd!!
-
Nou vooruit dan maar, ook een zwangerschapsblunder van mij. Ik kon laatst mijn auto niet vinden, 3 keer de straat op en neer gelopen. Boos in de voicemail van mijn dochter ingesproken dat ze het moet zeggen als ze de auto leent. Om er vervolgens achter te komen dat ik hem ook al 3 keer voorbijgelopen ben...( stond namelijk gewoon voor de deur) Uiteraard kindjelief weer opbellen met duizend keer excuses en die dan gewoon zegt mama, ik dacht al, ben je dement ofzo?? Ik hb nog nooit de auto geleend zonder het te zeggen... Hihihi sorry kindje kuskuskus, bloosbloos
-
Hallo meiden, vandaag de nekplooimeting gehad. Ben zoo opgelucht. 99.98% kans dat de baby geen Downs heeft of die andere chromosoomafwijking waarop ze testen. Pffff ben zoo blij. Nu lekker genieten van de zwangerschap...
-
Ja echt leuk, he. Mijn baby loopt precies op schema volgens die app. Ik hb namelijk iedere week een echo gehad, dus kan het vergelijken.
-
Ik reageer morgen op iedereen. Effe een ego berichtje de lucht in Vandaag de uitslag van de bloed/combinatietest: 99.8% kans op een gezonde baby. Die dus niet aan de geteste ziektes lijdt, waaronder downssyndroom. Ik ben zo blij en opgelucht. Ik barste gewoon in tranen uit bij de dokter. Wilde dit ff met jullie delen. Liefs
-
Happinez, ik stond ook laatst op een feestje met een flesje. Kwam iemand naar me toe, als ik dat wel moet doen...Heel lief, maar het was Jillz, 0% alcohol.... Had ff zin in om mezelf voor de gek te houden met een koolzuurhoudend appelsappie. Hihihihi Soms zijn dingen ook anders dan ze lijken. ;)
-
Hihihi een centrale date, leuk. Maar please, geen sushi, das te veel verleiding. Hihihi, anders zonder rauwe vis, Zooo nep!!!!
-
Floor, ik snap het helemaal. Zou het zelfs begrijpen als je het nu lastig zou vinden dat ik zwanger ben, of anderen wat dat betreft. Ikweet dat ik die gevoelens ook had toen ik ongesteld werd na de eerste ivf en zelfs daarvoor vind k het moeilijk om een zwangere vrouw te zien die rookte of aan de zuip was. En ik hb gerookt tot aan de TP, moet ik eerlijk bekennen. Wel veeel minder dan voor de behandeling, naar toch ben zeker niet heilig. Daarna niet meer. Ook geen alcohol en dat zal ik volhouden tot mijn baby zeker gezond en wel geboren wordt. Je moet niet zo streng zijn voor jezelf, dus meid. Je bent maar een mens, maar wel een mooi mens. Dus kop op. Dikke knuffel.
-
Welkom alle nieuwe meiden. Gezellig druk hier. Beanie, het is inderdaad grappig om te zien hoe pappie tegen semmie schreeuwt.(lees praat) hij compenseert denk ik voor het feit dat Semmie lekker warm opgeborgen is in mijn buik. Trouwens gisteren een poging gedaan met de Angelsounds om semmies hartslag te vinde, maar vond alleen de mijne. Misschien nog iets te vroeg. Dinsdag maar opletten op welke hoogte ze in het zieken huis ongeveer met de echo zitten en dan volgende week nog een keer proberen. Spannend de nekplooimeting dinsdag. @ floor ik drink de kinderchampagne gewoon mee hoor. Lekkker @ melis, kan ook door die FC Kip komen hoor.. :)
-
Meisjes!! @ floor ,wat hoor ik nu? Wil je me een hardverzakking bezorgen? Pfff indroogstreepie? Morgen weer testen in de ochtend en ff plas ophouden vanacht voor het beste resultaat. Dan gaat hier het floorkaarsje weer aan en duimduimduim. ;) Wat zal dit zenuwslopend voor jullie zijn! Dikke kus meid!! @ san dieet topper, je bent goed bezig hoor. Jammer van je wasdroger, ik kan echt niet zonder, schiet meteen in de stress. @ beanie, ik durf zelf niet zo goed op een kleedje te liggen voor de open haard. Zal op een gestrand walvisje lijken ben ik bang. Gelukkig hb ik geen open haard, wel waxine lichtjes, wijn mag toch niet en het is geen gezicht met een glaasje biologische appelsap, ben nu al vergeten welke lekkere kaasjes ik allemaal niet!! Mag hebben, dus eet alle jong belegen en dat is toch anders, zo een plakje in je hand. Ik leg me dr maar bij neer. Geen romantiek op die manier. Wel lief is natuurlijk dat geschreeuw van vriendlief tegen mijn buik...Alsof Semmie doof is, hihihihi @ melis, je klinkt als een surinaamse ..." smile" die reacties hadden de mijne kunnen zijn hahahahaha Nu weer zen worden hoor!! Lol @ sas, welkom en de andere meiden, knuffels en veel liefs!
-
Mijn bijdrage
-
OOh Beanie, je ben nog een jonkie!! Ik ben inderdaad al 43. Ik heb geen idee hoe het met de kwaliteit is bij mij. Hoe kunnen ze dat meten? Alleen door het feit dat je niet zwanger wordt ofzo? Blijkbaar had ik toch 1 goeie ;) Mijn AMH waarde is heel laag, 0,2, als ik zo eens lees op internet zou het dan ontzettend moeilijk zijn om zwanger te worden. Ik denk dat we toch allemaal meedoen in een loterij en dan heb je geluk of niet. Dus ik ga voor jou een extra kaarsje voor geluk op steken, hoor. Je ziet het, het kan wel!!
-
Hai dames, @ Sandra, hihihi, dat klakkeloos in de mond stoppen herken ik wel hoor. Moet bekennen dat ik op dit moment echt wel regelmatig mijn kaken moet laten bewegen, anders krijg ik zo een raar gevoel in me maag. Ik kom wel bij jou na de bevalling om de kilootjes weer kwijt te raken. Maar je doet het hardstikke goed, meis, ruim 1 kilo geloof ik in die paar daagjes, petje af en daar verandert de appelmoes ook niet aan. @Ansje, spannend hoor een eigen zaak. Ik denk er over om na de bevalling ook zelfstandige te worden. Ik zie het niet zitten om weer full time aan het werk te gaan. Wil dit keer meer tijd met mijn kindje doorbrengen dan mogelijk was als alleenstaande moeder(voor het grootste deel) bij mijn dochter. Heel veel succes meid @ Floor, ik ben jaloers op je. Ik lust zo graag een lekker glaasje wijn. Ik heb mijn Nadebevallingwilikdatperseetenlijstje al gemaakt ;) Dat geeft ook een klein beetje voldoening. Je hebt helemaal gelijk hoor meid, die gezondheid komt wel, nu mag je troosteten,troostdrinken,troostsigaretjes en troostknuffels.. :) @Beanie, Smile, ik ben blij om te horen dat het goed met je gaat. Beetje balen dat je even stil staat qua werk, maar ook dat komt vast goed en je bent nog niet geheel hersteld, dus das misschien een geluk bij een ongeluk. Straks komt jouw volgende poging er ook weer aan. Eerst de pipelle, he. Ik ben zo benieuwd, ik blijf duimen voor je hoor. Ik weet zeker dat je het ergens hebt gepost, Beanie, maar hoe oud ben jij als ik vragen mag? Het 12-weken bankje zit op dit moment een klein beetje in de kreukels met alle hematomen en bloedingkjes en andere onzekerheidjes die daar bij horen, maarhet wordt snel weer beter hoop ik. Ik ben ontzettend gelukkig dat ik er geen last van heb en dat ik eigenlijk niet mag klagen, ik ben alleen ontzettend moe verder niets. Verder moet ik zoals mijn moeder zou zeggen geen ongeluk krijgen, omdat in afwachting van mijn internetbestellingen mijn kleding met elastiekjes en touwtjes aan elkaar vast hangt... hihihihhi Niets past gewoon, maar ook dat maakt me best blij. Er groeit wat das duidelijk ;) Nou dames, veel liefs ook voor degenen die ik ff vergeten ben, zoals bv lieve Sproetteke en Minoes en anderen. Knuffels!!
-
Lieve meiden, toch nog even een berichtje van mij. Ik heb het nog even nagekeken en ik teste op WD7 positief van een verse emmie. Heb er twee teruggeplaatst gekregen, een van 4-cellig en een van 7-cellig.De TP was op dag 3. Iedereen hier een dikke knuffel!!
-
Floor zat??? Nooit!!!
-
Hoi dames, ik meld me ook maar hier,ik schrijf ook mee in het 12-weken bankje. Maar ben bijna 11 weken, dus ik durf nu wel in een zwanger topic mee te schrijven, denk ik ;) Gewoon pure onzekerheid hoor, al heb ik het gevoel dat alles prima gaat. ben weinig of niet meer misselijk en niet echt pijn in mijn borsten, bhalve als ik mijn Bh uitdoe. Dat kan ook niet anders, want ik ben 2 cupmaten gegroeid naar F, slapen doe ik niet meer zonder Bh. Aanstaande dinsdag heb ik de nekplooimeting, das wel spannend. We krijgen direct de uitslag van de bloedtest en de meting dus ben benieuwd. Het gaat vast allemaal goedkomen. Alle meiden heel veel succes. Annelies, poehe, kan me voorstellen dat je ongerust was/bent. Jeetje, maar het komt goed als de arts dat zegt. Mooi dat je het vruchtje gezien hebt. Fantastische gezicht he. Hebben jullie dames ook apps op je mobiel over zwangerschap? Ik heb er verschillende, zijn wel mooi vindt ik. je kunt de ontwikkeling van je kindje helemaal bijhouden. veel liefs...
-
"pinkt een traantje weg" lieve Floor, wat zal je verdrietig zijn. Nu maar goed voor jezelf zorgen en laten zorgen. En even weer wat aandacht voor de echte Floor. Ik vindt het zo erg, heb een brok in mijn keel op mijn werk. Dikke knuffel!!!
-
Lieve floor en sproet, dikke kus en knuffel voor jullie. Lieve sproet, geniet lekker van je wijntje, neem er een lekkere sushi box bij, meis. Floor kan nog effe niet meedoen. Ik kan het nog niet loslaten floor. Please morgen nog een testje, ik hb nog steeds een goed gevoel. Geen bloed, ik hou nog moed. Ik sta achter je en vang je op. Figuurlijk helaas dan.. Lekker slapen en morgen nog 1 keertje, voor mij. Ik duim en duim. Liefs.
-
Lizzy, was ook zeer opgelucht ook al weet ik in mijn hart dat het wel goedkomt. Iedere keer is toch weer heel spannend. Wat goed dat je ben gaan hardlopen, ik krijg het niet voor elkaar, ben doodmoe als ik thuis kom van het werk, dus sporten zit dr effe niet in.Al niet sinds de terugplaatsing eigenlijk. Ik concentreer me maar op de kleine in mijn buik en sporten doe ik wel als ik ben bevallen.. :) En in jouw geval is het wel lekker om ff wat rust in te bouwen, toch. Ik had dat ook na de eerste poging, die had dr toch wel ongemerkt ingehakt, dus uiteindelijk was ik wel blij met 2 maandjes pauze, ff alleen aan mijn man en mezelf denken. En nu blijkt dat het maar goed is ook, omdat voorlopig we alleen maar aan de baby kunnen denken.. hihihi Dus heel veel succes lizzy, doe nieuwe energie op en hopelijk is de volgende ronde raak, meis
-
Floor, echt balen zeg. Ik doe vanavond dan nog maar een kaarsje voor je aan. Ik weet dat het niet gaat lukken, schat, maar probeer je niet te veel te stressen hierover. Ik ga hopen en duimen voor een late innesteling en dus morgen een postieve test!! Mijn "pubertje" is nu 23 en woont samen met dr vriend, 20 minuutjes rijden van mammie. :) Gelukkig is ze nu veel beter te doen dan in de pubertijd. Het is nu mijn steun en toeverlaat bijna. En straks gaat ze lekker met mama baby shoppen. In de hoop natuurlijk dat zij de spulltejes kan overnemen als het voor haar zover mocht zijn, denk ik ;)
-
Oooh sproet, jeetje .. dikke knuffel schat. Ik denk aan je. Liefs
-
Hihihi, dan hb ik nog een verrassing voor jullie: tussen 16 en 20 zijn ze helemaal niet te harden, stelletje optimisten. Mij een beetje kleuter pubertijd toewensen.. ;) Ik hb het graag hoor, daarna wordt het beter, dat weet ik uit ervaring, hihihihi
-
@ betty, goed meid dat de echo goed was. Nu beetje relaxen hoe moeilijk ook. Je kleintje heeft jouw positieve vibes nodig @ chrisje hie voel je je? Je kan zeker niet wachten tot je echo. Ik las dat die de 22 is? Klopt dat? Succes meid!! @ hobbesje hoe gaat het met jou? @ annelies, lekker aan het genieten van het zwangergevoel, of hb je al kwaaltjes. Daarvan mag je trouwems ook genieten Rest van de zwangeren, ik kan ff niet teruglezen, maar ook jullie dikke knuffels en tot over een paar weken in het uitgerekend in mei topic. Ik ben inmiddels weer voor een controle geweest. Alles prima met de kleine, 4 cm en druk rondzwemmend.. :) Daardoor kon hij niet echt duidelijk op de foto hij lag ook verkeerd ervoor. Zal wel sjaggie zijn geweest omdat mammie en pappie hem iedere vol verwondering aan zitten te staren!! Maar goed, ik ben weer blij, volgende week weer een echo en dan naderen we al de magische 12 weken!! Liefs van mij.
-
Jullie moeten zeker lachen als ik zeg dat het water me in de mond loopt als ik eraan denk... Grrrr Honger!! Ik neem een overlevingspakket mee naar werk iedere dag en ook in de auto hb ik survival krentjes liggen, voor een low blood sugar aanval... En niet lachen, caro. ;) Sas, wat een goed nieuws. Eindelijk ongesteld, slechte grap van je lichaam. Maar nu weer aan de slag gelukkig. Ik blijf duimen voor je hoor. Hopelijk een goed Sinterklaas kado of Kerst kadootje.... Knuffel voor alle meiden