Ga naar inhoud

Renata Zwanger

Aanbevolen Berichten

• Reacties 231
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Renaat, wat een heerlijke, fijne, leuke berichten van je!!! Je zit lekker in je vel.....je krijgt een meisje.....je gaat op vakantie, wat lekker voor je allemaal. Geniet er lekker van, je hebt het verdient!!!!!!!

liefs Linda,

• 2 weken later...
Geplaatst

Hey meiden, ik ben net terug van vakantie, hele lange rit achter de rug.

Ik zal snel schrijven hoe het geweest is, ik zie dat ik ook een hoop te lezen heb,en dat er weer veel nieuwe zwangere zijn :icon_sunny:

liefs van Renaat

Geplaatst

Zo meiden, ik heb mn achterstand bij gewerkt, nu kan ik zelf weer plaatsen.

Dinsdagavond zijn we dus thuis gekomen van 17 dagen Kroatie, met de camper.

We hebben heerlijk weer gehad, af en toe wat regen en s'nachts onweer, maar dat was niet erg.

Onze hondjes waren mee, en tjonge jonge als er 2 goed zijn in niets doen zijn hun dat wel :biggrin:

We hebben veel geslapen en aan het water gelegen verder niets gedaan, maar we willen zeker een x terug naar Kroatie als ik ook wat mobieler ben, er is genoeg te doen en hele mooie omgeving.

Ik was ook wel weer blij dat we onze straat in reden en weer thuis waren.

We gaan nu langzaan aan met de boven verdieping beginnen ( 2 slaapkamers en de hal boven ).

Als beide kamers leeg zijn en de muren kaal gaan we bij alle 3 nieuw laminaat leggen en de wanden met glasvezelbehang doen, en dan gaan we eerst de babykamer af maken.

Heb er wel zin in om er mee bezig te zijn.

Liefs Renaat

Geplaatst

Wat heerlijk he om aan de babykamer te kunnen beginnen!!!

Ik vond het shoppen voor spullen al super leuk, maar straks het werkelijke inrichten kijk ik wel enorm naar uit!

Tenslotte schiet het alweer op he?! Ik verbaas mij elke keer weer over hoe snel de tijd gaat, jij ook?

Liefs Diana

Geplaatst

Veel te snel. En opeens lijkt het wel. Na die 20 weken, lijkt het wel een glijbaan... Nu al 23! weken... Wow.... groetjes, niki

Geplaatst

IK ben eergister trouwens bij de arbo arts geweest, en ik mag niet meer werken tot mn verlof, het is dus een beetje afwachten tot de bevalling.

Liefs Renaat

Geplaatst

Hey renaat,

Vind je het jammer dat je niet meer kan/mag werken tot aan de bevalling?

Je hebt in ieder geval wel lekker de tijd voor jezelf, en om alle spulletjes te regelen.

Succes en probeer er maar lekker van te genieten!

Liefs Diana

Geplaatst

Hey Diana, ja ik vind het wel jammer, de tijd duurt dan zo lang vor het zover is ( al heb ik al over 9 weken verlof ) dat klinkt niet zo lang meer.

En ik vind het niet leuk voor mn collega's die moeten het opvangen, maar aan de andere kant, ik kan niets dus zou ook niet opschieten.

en ik zou graag mn man willen helpen boven maar dat gaat ook niet en vind het moeilijk om het dan te zien zwoegen alleen.

Het is niet anders.

Jij werkt toch ook niet meer?? ook vanwege je bekken onderandere toch??

Hoe ga jij ermee om??

Liefs Renaat

• 2 weken later...
Geplaatst

Zo, vanmiddag eindelijk weer een echo, voor mijn gevoel alweer zoooo lang geleden.

De laatste was de 20 weken echo, maar die vrouw deed dat zooo stom en duidelijk geen zin om het te doen dat ik hoop dat het vanmiddag wel weer een mooi plaatje wordt.

Moet ook de suikertest doen vanmiddag.

Heb ook wel veel vragen aan de Gyn.

Mijn moeder en schoonmoeder gaan mee, ff gluren naar de kleine.

Kan dan natuurlijk niet weer ff naar het geslacht vragen, maar dat doe ik dan de volgende x wel!!!

Ik ben zoooo benieuwd naar vanmiddag.

Liefs Renaat

Geplaatst

Hey renaat,

Hoe was het bij de gyno? Lekker even naar de kleine kunnen spieken?

Hoe gaat het nu verder met je? Vermaak je je een beetje nu je thuis zit?

Liefs Diana

Geplaatst

zo vanmiddag weer geweest, hij heeft wel de 20 weken echo goed gemaakt.

Heeft alles duidelijk laten zien en we hebben 8 fotootjes meegekregen.

Beide oma's vonden het heel erg leuk.

Helaas een grote domper voor mij einde van de dag, mijn man heeft zich versproken en mn schoonouders en mn moeder weten dat het een meisje wordt, ik vind dat echt heel erg!!!

Verder natuurlijk wel blij dat alles goed op schema is.

En deze arts heeft bevestigd dat het een meisje wordt.

Ik vermaak me wel, doe alles op een heel rustig tempo en rust veel.

Nu over 3 weken weer naar de Gyn.

Liefs Renaat

Geplaatst

Wat balen dat je man zich heeft versproken!:BangHead:

Valt ook niet mee om het voor je te houden, zeker voor de mannen.

Die van mijn heeft de naam van onze meid al 2 keer verklapt, gelukkig hoorde niemand het, maar pffff ik had het wel benauwd hoor!

Wel ontzettend leuk dat je weer zo'n super echo hebt gehad, en lekker wat fotootjes mee, wauw.:blob6:

Lekker dat je je zonder te werken ook goed weet te vermaken. Ik heb er best wel moeite mee, maar ik zit ook al zo'n tijd thuis, en dat rusten lukt mij maar niet :help:

Liefs Diana

Geplaatst

Heerlijk dat het er allemaal goed uitzag!! En dat je lekker geniet en het rustig aan doet. Ja das inderdaad niet leuk.....maar wel het risico van weten wat het wordt, dat is echt een nadeel. Maarja, het is nu eenmaal zo.... Nu maar hopen dat ouders en schoonouders zich niet verspreken.

Geniet lekker verder meid! Lijkt me echt heerlijk....de beelden van de 20weken echo...dromen over je prachtige kindje....zucht.........ik ben over een weekje of 5 aan de beurt.

liefs Linda,

Geplaatst

Oeps die mannen ook, Hub van mij heeft het ook 1x gedaan, bij een vriendenstel. Ach ja, stembanden doorsnijden dan maar. hihi

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik ga zometeen maar eens bellen voor zwangerschapszwemmen.

Dat wil ik wel doen, het idee dat ik in het waterdrijf en ff nergens last van heb lijkt me heerlijk.

Ik was opzoek naar info over babyzwemmen, wat ik ook wil gaan doen en daar vond ik ook zwangerschapszwemmen, ga maar eens kijken wat het is

Liefs Renaat

Geplaatst

Ow babyzwemmen, dat lijkt mij zoooooo leuk om straks met de kleine meid te gaan doen!!! Wel handig om alvast voor te gaan kijken, straks ben ik weer te laat met aanmelden.

Heb jij je inmiddels aangemeld voor het zwangerschapszwemmen?

Bij ons word het in de buurt ook gegeven, maar ik durf niet zo goed. Word mij ook niet helemaal duidelijk wat het nu inhoudt. Maar dat kan jij mij nu vast wel vertellen?! :icon_profileleft:

Hoe gaat het verders met je zwangerschap? We hoeven nog maar 3 maandjes, echt ongelooflijk!!!

Liefs Diana

Geplaatst

Hey Diana, gister ben ik wezen zwemmen en het was heeeeeeeeerlijk!!!!

je traint niets het is geen voorbereiding voor de bevalling, maar het is gewoon ff ontspannen, je doet wat oefeningen wat goed is voor de bloed doorstroming en dus ook voor de baby goed is.

Voor je baby is het heerlijk dat geschommel, het laatste kwartiertje moesten we soort schuimslurf onder onze knieen rug en hoofd doen, en gewoon drijven, ontspannen niets doen, wat was dat lekker!!!!

Je voelt de zwaarte van je lichaam ff niet, geen pijn in de bekken gewoon niets.

En ik ben ook echt een muts met niet durven hoor, en al helemaal niet in bikini, ik ontbloot mijn lichaam openbaar al jaren niet meer.

Was hartstikke zenuwachtig en wilde niet meer gaan, doodeng alleen.

Mijn man heeft mij overgehaald om toch te gaan, en ben zoo blij dat ik gegaan ben, wat mijn lichaam betreft, het is een apart zwembad met alleen maar vrouwen, en allemaal zwanger.

Schaamde me eenmaal daar totaal niet.

Kortom, het was gewoon ff lekker ontspannen!!

Ik heb zelf al wel besloten dat ik met onze meid op babyzwemmen ga, dat lijkt mij zoooo leuk, en ik ben straks maar 1 dag vrij en vind het heeel leuk om dat echt ons dagje van te maken.

Liefs Renaat

Geplaatst

Hey renaat,

Ik ben dus niet de enige die zo'n muts is om niet te durven, pfff gelukkig!!!

Maar als ik je verhalen zo hoor, nou dan krijg ik wel heel erg veel zin om het ook te gaan doen. Zal maar gaan bellen dan, denk ik, of toch niet...pfffff

Gek genoeg durf ik wel naar een sauna te gaan, maar zwembaden, brrrr:icon_silent:

Ik moet het maar gewoon gaan doen, het lijkt mij ook wel leuk om andere zwangere vrouwen te ontmoeten.

De enige die ik ken, zijn de meiden hier op het forum en mijn schoonzusje, mja dat contact is zoals bekend waardeloos.

Liefs Diana

Geplaatst

Hey renaat,

Hoe gaat het nu met je? Groeit je buikje al lekker? Kom je binnenkort nog een nieuwe foto posten? Ik ben erg benieuwd hoe het bij jou groeit!

Liefs Diana

Geplaatst

Hey Diana, mijn buik groeit erg hard, wilde vanavond aan mijn man vragen of ie weer fotoos wilt maken!!!

Het is n u 4 weken gelden de vorige foto.

Liefs Renaat

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden