Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dieke, fijn dat je een mooie echo hebt gehad vandaag! Gewoon melden hoor. Mooi nieuws is fijn om te lezen!!

Ink, balen dat je je zo lamlendig voel. Hopelijk doet een nachtje goed slapen je goed!

Minoes, gewoon het zh bellen hoor. Nee heb je, Ja kun je krijgen toch?!

Druppel, jij ook volgende week dus de echo. We gaan echt gelijk op he?! Leuk!

Okaasan, fijn dat je vandaag afleiding heb gehad. En natuurlijk houd je hoop. Dat is heel menselijk hoor. Vrijdag wordt weer een spannende dag voor je. Heb je nog geen bloedverlies?

Ik lig lekker op m'n bed. Man zit met vrienden beneden CL te kijken. Gezellig, maar niet de hele avond. Dus ik ben er maar tussenuit gepiept en ga de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Revenge maar eens kijken! Trusten!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dieke gefeliciteerd met je mooie echo

Ink beterschap meid dikke digi hugh

Okaasan meid wat je schrijft klinkt zo sterk lees het echt met tranen in mijn ogen pfff wou dat het zo anders voor je was en blijf toch stiekum met je mee hopen

Apple lekker tussen uit gepiept haha zou ook niet al tussen de mannen willen zitten ;-)

Hier party gehad was super gezellig en voor het goeie doel ;-)

Trusten dames

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 100, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus77

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1 Mei

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ink

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]3 Mei

[/TD]

[TD]23-10 intake vk

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dieke

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]8 Mei

[/TD]

[TD]02-10 2e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minoes

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]31 Mei

[/TD]

[TD]17-10 1e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Apple

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]31 Mei

[/TD]

[TD]07-10 1e echo

[/TD]

[TD]meisje

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Druppel

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]2 Juni

[/TD]

[TD]08-10 1e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sabine

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]5 Juni

[/TD]

[TD]15-10 1e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous

[/TD]

[TD]2e

[/TD]

[TD]7 Juni

[/TD]

[TD]30-09 bloedtest

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hobbesje[/TD]

[TD]3e[/TD]

[TD]8 juni[/TD]

[TD]23-10 echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Voor de zomer had ik mij aangemeld bij dit forum ivm mogelijk ivf (ivm met mijn leeftijd, 40 jaar)

Werd ik toch spontaan zwanger, maar helaas eindigde in miskraam met 7 weken..

Erg moe en verdrietig van geweest. Na de zomer besloten voor ivf te gaan en net voordat ik zou starten toch weer spontaan zwanger,

maar nu ben ik zo bang. gister een paar keer heel klein inimini bloedje (misschien wel gewoon van vegen). gelijk de hele dag bang en gerommel in mijn buik.

Ik wist gewoon zeker dat het mis zou gaan,. Daarna toch helemaal geen bloed meer gezien..

Nu toch wel weer zwanger gevoel en rustiger in de buik..

Is dat normaal dat gerommel en gesteek in je buik?? Ik heb een dochter maar kan me niet meer herinneren hoe het toen ging, in ieder geval was ik toen helemaal niet bezorgd.

Nu wel door mijn leeftijd en de kans op miskraam die 1 op 3 is zeggen ze..

Meiden wat moeilijk is dit. En als ik dan zie wat jullie allemaal al hebben doorgemaakt.. pff.

Maar ja nog steeds zwanger dus vanochtend toch weer wat moed gekregen..

zaterdag ga ik naar een cursus van Rika Lucak, zij heeft ook een boek geschreven genaamd ïnnesteling. Goede voedingsadviezen en yoga ter bevordering van fertiliteit. Erg goed wat ze doet.

Geplaatst

oja, ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik meeschrijf, omdat ik in principe nu geen ivf heb gedaan, maar stond wel op de wachtlijst...

Ik ben alleen zo bang dat het misgaat dus kan wel wat steun gebruiken. Oja, ik ben 4 juni uitgrekend als alles goed gaat.

Geplaatst

Saralee, maakt toch niet uit hoe je zwanger bent geraakt, schrijf lekker mee!

Gefeliciteerd overigens!

Okaasan, dikke digi knuffel!! :hugs2:

Apple, ha ha herkenbaar hoor, doe ik ook weleens, me ff terugtrekken. Merk af en toe dat ik mijn gedachten gewoon niet bij alledaagse gesprekken kan houden.

Ink, vervelend hoor die migraine! Een paar dagen geleden ook de hele dag bonkende hoofdpijn aan de linkerkant van mijn hoofd, wist niet waar ik het zoeken moest. Paracetamol helpt nooit bij mij, dus geen pijnstilling.

Een vriendin van mij mocht overigens wel imigran van de gynaecoloog, maar die was toen al wel 24 weken zwanger. Weet dus niet of dat wat uit maakt met een vroege zwangerschap. Je wilt ook niets riskeren!

Druppel, mooi dat je HCG goed was, hoeveel was het?

Fleur, was voor mij ook even puzzelen hoor, die ticker. Ik had eerst de verkeerde code gekopieerd, en dan doet ie het niet.

Minoes, Kan je altijd proberen om eerder voor een echo te komen. Zoals ik al eerder hier vermelde, vind ik dat je standaard rond 6.5 weken een echo zou moeten krijgen, en niet pas met 9 weken, als via de mmm zwanger bent geworden.

Hobbesje, nog getest vandaag? En dan mag je EINDELIJK officieel het ziekenhuis bellen!

Vandaag al weer 9 weken!! Jippie, gaat best wel snel tot nu toe. Maar zal blij zijn als ik 13 weken ben. Echo van gisteren was zo lief, en wat groeit het kindje snel zeg was al 2.3 cm!

Je zag al waar de armpjes en beentjes komen, smelt :love4:.

ink zag jij dat ook al met je laatste echo, die had je meende ik ook met 8.6 weken?

Geplaatst

Dieke super dat je echo goed was en wat leuk dat je al dingen gaat onderscheiden

Ik en ziekenhuis gebeld zo van ben 8 jaar bezig geweest voor onze dochter en dan nu spontaan voel niet veel alleen menstruatie pijn en (.)(.) die ook haha maar word zo onzeker van ben dan 6 week en 5 dagen of 4

Klopt dan al het hartje ?

Fijne dag meiden

Geplaatst
[TABLE=class: grid, width: 100, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Suus77[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1 Mei[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ink[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]3 Mei[/TD]

[TD]23-10 intake vk[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dieke[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]8 Mei[/TD]

[TD]02-10 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minoes[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]31 Mei[/TD]

[TD]10-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Apple[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]31 Mei[/TD]

[TD]07-10 1e echo[/TD]

[TD]meisje[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Druppel[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]2 Juni[/TD]

[TD]08-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sabine[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]5 Juni[/TD]

[TD]15-10 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Liminous[/TD]

[TD]2e[/TD]

[TD]7 Juni[/TD]

[TD]30-09 bloedtest[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hobbesje[/TD]

[TD]3e[/TD]

[TD]8 juni[/TD]

[TD]23-10 echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

even aan gepast nieuwe datum;-)

Geplaatst

Minoes,, goed dat het gelukt is. Met 6.5 dan klopt het hartje al hoor! ik vind 6.5 een mooie termijn voor een eerste echo.

Als je een week eerder gaat, is er meestal ook een hartje, maar hoeft nog niet perse. Voor mij persoonlijk is dat een reden om een echo niet te vroeg te plannen. Mijzelf kennende zou ik dan toch in de stress schieten als er geen hartslag is, ook al zou dat misschien nog te vroeg zijn. Mijn eerste echo had ik dus ook in de 6e week :)

Geplaatst

Ik heb ook pas de echo met 7,5 week, anders veel te bang dat er geen hartje klopt, omdat je te vroeg bent.

Maar dan natuurlijk wordt dat de spannendste minuut van mijn leven... als ik het red tot dan..

Vorige keer een miskraam met 7 weken.

Ps mag ik ook in het lijstje, ik weet zelf niet hoe ik dat kan doen?

Ik heb 21 oktober de 1e echo, wat duurt dat nog lang zeg...

Geplaatst

Saralee ja heel bijzonder 8 jaar bezig geweest mooie dochter en dan nu spontaan ongelofelijk ja ik wil gewoon eerder wil weten of er wat zit misschien dat het dan door dringt

Voor jou ook heel spannend ja gaat gewoon reden tot de volgende 8 maanden ;-) iedereen hier moet gewoon

Ik kan me niet op lijstje zetten zit op tel

Liefs

Geplaatst
Dieke super dat je echo goed was en wat leuk dat je al dingen gaat onderscheiden

Ik en ziekenhuis gebeld zo van ben 8 jaar bezig geweest voor onze dochter en dan nu spontaan voel niet veel alleen menstruatie pijn en (.)(.) die ook haha maar word zo onzeker van ben dan 6 week en 5 dagen of 4

Klopt dan al het hartje ?

Fijne dag meiden

Breek even in:

Minoes, ik had een echo met 6.3 weken en kloppend hartje!! Spannend meis maar WAT bijzonder SPONTAAN zwanger!! Woowww zo leuk!

Geplaatst
Breek even in:

Minoes, ik had een echo met 6.3 weken en kloppend hartje!! Spannend meis maar WAT bijzonder SPONTAAN zwanger!! Woowww zo leuk!

Dank je Inflame wat lief dat je me gerust stelt

Liefs

Geplaatst

Hai dames!

hoe is het met jullie? Ik ben eindelijk thuis. Weer een lange dag gehad!

Saralee welkom! Wat bijzonder een spontane zwangerschap, maar geen reden om hier niet mee te kletsen dus gezellig!!

Dieke, mooie echo hoera! Heerlijk zeg! En wat je zegt, zo mooi om armpjes en beentjes al te kunnen zien. En fijn dat de tijd zo snel gaat. Dat hoop ik ook nog een keer te zeggen. Het gaat nu echt zooo langzaam...

Minoes, fijn dat het is gelukt met de afspraak. Ik heb op precies 6 weken de eerste echo. Dat wou t ziekenhuis. Leek mij ook te vroeg maar ze zei dat we anders wel nog een afspraak konden inplannen. Volgens mij word ik met 8 wkn weer verwacht. Spannend!!

hoe is het met jou ink vandaag? Wat beter met de hoofdpijn?

Okaasan, denk aan je.. (Meld je je morgen toch nog even na je bloedtest?)

Hier morgen lekker vrij :-)

Geplaatst

Saralee, welkom! Tuurlijk mag je ook meeschrijven!

Sorry, verder ff niet zo actief hier. Nogsteeds beetje last van migraine, slecht zien, vage hoofdpijn, moe en snel misselijk. Komt bij dat ik 5 dagen aaneen moet werken en beetje naar van het beeldscherm lezen wordt... Haal het wel weer in als ik me beter voel ;-)!

Geplaatst

Hoi dames nog weinig gereargeerd hier maar heb het nogal dtuk gehad. Nu had ik daarstraks deschrik van mijn leven ben nu 10 weken en het begon ineens flink helder rood te bloeden zat zelfs slijm bij, nu is het even gestopt heeft 2 uur geduurd, geen kramp maar wel flinke steken in n mijn liezen. Hebben jullie hier ervaring mee of tips???

Geplaatst

Suus, getsie meid, dat klinkt eng!

In week 5/6 had ik ook bloedverlies, maar alleen paar drupjes bij het naarde wc gaan. Bij mijn vorige zwangerschap in week 16 ofzo ook nog een keer bruinverlies. Anders ff contact met je vk opnemen, al is het alleen maar voor de geruststelling?

Geplaatst

Ik voel me gelukkig weer wat beter maar merk dat het een dun lijntje is wat betreft misselijkheid bij vieze luchtjes en moeheid...

Ik las wat over vroege echos, bij Levi had ik bij 6.0.0 precies de 1e echo. Toen nog geen hartactie. Weekje later wel. Op zich schrok ik gek genoeg niet zo, want kindje lag verder qua groei wel op schema, dus daar hield ik me aan vast... Nu bij 9 weken inderdaad al de uitstulpsels vd benen en armen te zien, erg gaaf! Nu voorlopig geduld hebben, maar vind mn ticker vandaag bij 10 weken al wel echt een minimensje ;-).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden