Jump to content

uitgerekend in mei/juni 2014

Recommended Posts

Posted

Nou, ik ga een nieuw bankje openen! Ben alsnhet goed is begin mei uitgerekend en hoop dat er snel meer meiden hier mogen mee schrijven!!!

• Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Thanks Melis! Denk over 3 weken pas, ga vanmiddag even bellen (net terug van vakantie). Ze doen de echo helaas pas bij 9 weken en zit nu rond de 6 geloof ik...

Posted

Jeetje, met 9 weken pas? Dat is lang :-( Is er geen particulier echobureau in de buurt waar je tegen betaling alvast kan spieken?

Ik had met 7w3d mijn eerste echo bij V.ince en ben met 7w0d naar een echobureau gegaan om te kijken of het hartje klopt, hoezo ongeduldig!

Ik blijf je volgen, hopen dat alles goed blijft gaan!

Posted

Hai Ink (en Melis natuurlijk ook!)

Mag ik ook meeschrijven?? Mijn handtekening is nog niet aangepast.. en ik vind het ook doodeng om hier alvast te schrijven.. maar afgelopen maandag hadden wij een positieve test (en daarna volgden er nog veel meer nog positievere testen) Het voelt eng en onwerkelijk.. Maar we zijn zo blij!

Wij hebben op 23 september de eerste echo. Dan ben ik precies 7 weken. En voor mijn gevoel is dat heel ver weg. Dus voor jou Ink, zal het helemaal erg zijn om te moeten wachten tot 9 weken!! Poeh, mag dat echt niet sneller??

Posted
Gefeliciteerd Fleur, op naar een kloppend hartje!

Ik peer 'm weer want ik hoor hier niet thuis, dan zou het wel een olifantendracht worden :-))

Hahaha een olifantendracht hahah.

meiden ink, fleur, gefeliciteerd joh!!!!!!!!

Posted

WIehooeeee Ink, de zwangerschap heeft toch goed doorgezet, en dus had het bloeden weer niets te betekenen? Wanneer is je eerste echo? En kan je met je bloedverlies verhaal niet bedelen om een eerdere echo dan 9 weken?

En Fleur!!!, Wat lees ik nu. WOW WOW WOW, je bent gewoon zwanger van je laatste cryo. Zo zie je maar wat voor uitwerking Gent heeft, hahahhahaha. Je neemt plaats in de wachtzaal en hoppa! Zwanger. Wat goed.

Posted

Haha Melis, inderdaad lekker ongeduldig :-)! Ik heb het wel geprobeerd te vervroegen, zeker omdat ik dus weer bloedverlies had vorige week, maar dat betekent meestal niets als t niet door zette. Aangezien het nu weg is, krijg ik de echo toch pas bij 9 weken :-(...

Fleur, wat leuk! Van harte gefeliciteerd :-)!!! Spannend hé? Hoe voel je je? Al kwaaltjes?Ik heb mijn echo 27 sept, dus paar dagen na jou. Had je voorbij zien komen op t sept bankje: bijzonder verhaal met Okaasan haha. En dan net als je er geen vertrouwen in hebt blijft tie plakken, super hoor :-)!

Okaasan, hopelijk heeft Gent ook zo'n snelle uitwerking op jou en mag je ook hier aanschuiven :-)! Raar he, weer dat bloedverlies?! Lijkt er bij te horen bij mij ofzo? Hoe voel jij je nu?

Inflame, dank je wel :-)!!! Kort achter jou aan! Gaat alles goed?

Posted
Haha Melis, inderdaad lekker ongeduldig :-)! Ik heb het wel geprobeerd te vervroegen, zeker omdat ik dus weer bloedverlies had vorige week, maar dat betekent meestal niets als t niet door zette. Aangezien het nu weg is, krijg ik de echo toch pas bij 9 weken :-(...

Fleur, wat leuk! Van harte gefeliciteerd :-)!!! Spannend hé? Hoe voel je je? Al kwaaltjes?Ik heb mijn echo 27 sept, dus paar dagen na jou. Had je voorbij zien komen op t sept bankje: bijzonder verhaal met Okaasan haha. En dan net als je er geen vertrouwen in hebt blijft tie plakken, super hoor :-)!

Okaasan, hopelijk heeft Gent ook zo'n snelle uitwerking op jou en mag je ook hier aanschuiven :-)! Raar he, weer dat bloedverlies?! Lijkt er bij te horen bij mij ofzo? Hoe voel jij je nu?

Inflame, dank je wel :-)!!! Kort achter jou aan! Gaat alles goed?

Ik had je al gefeliciteerd, maar op dit bankje nog maar ;-) GEFELICITEERDDDD MEIS! Pregnant!! Yeeehhhh alle andere dames ook congrats of course!!! :-D

ja super leuk, kunnen we het april/mei bankje niet samenvoegen?? Zou gezellig zijn :-D.

met mij gaat het goed al ben ik de laatste dagen weer tussen 14.00-18.00 heeeeelemaal beroerd/moe/buikgriepgevoel etc etc blèèhh hahahaha..

Ik heb eerder als t zhuis een echo bij de vk gehad, kostte me €35,-, maar was ergg goed voor mn gemoedsrust ;-). Ik zou t je aanraden ;-). Al is t maar met 7 weken dat je t hartje hebt gezien/gehoord!

hoe voel jij je?

Posted

Ook ik hoor hier niet thuis maar zie zulke mooie berichten voorbij komen...

Ink, wat fijn dat het goed gaat meid! hoe voel je je? Lkkre vakantie gehad!

Wat spannend voor jullie.... 27 sept echo dus nog ong 2wk geduld. Phoe killing dat afwachten en positief blijven....

Fleur jullie laatste cryo heeft dus gepakt? 11de tp? ongelooflijk zeg.... man man man! Hoe voel je je?? succes komende wk!

(hmmm G.ent heeft idd een goede uitwerking. bij ons heeft uiteindelijk ook de laatste cryo gepakt. Het is voor ons voorlopig alleen bij een intake gebleven :-))

Meiden ik blijf jullie volgen! zet m op!

(mocht het hier rustig blijven dan kunnen we de bankjes april/mei 2014 idd samenvoegen)

Posted

Dank voor de felicitaties! Het voelt zo onwerkelijk!

Clickstar, ja bij ons was Gent ook een intake. We moeten eind oktober terug voor de uitslagen van de bloedtesten. En we zagen op voorhand al tegen die datum op! Op de terugweg zeiden we tegen elkaar dat dan het doek zou kunnen vallen voor ons.. En toen hadden we 6 dagen daarna een positieve test.

Ink, wat spannend is het voor jou geweest.. Dat ze je dan niet eerder een echo kunnen geven zeg!

Hier de komende week meteen allerlei medische afspraken. Ik heb hartschade door een ernstige ziekte en daardoor sta ik onder scherpe controle. Alles gaat goed, maar als ik een positieven test zou hebben dan zou ik dat meteen moeten melden. Dat heb ik afgelopen week gedaan en de assistentes reageerden zo lief!

Nog geen last van kwaaltjes. Behalve dan dat ik middenin de nacht klaarwakker ben en niet meer in slaap kom.... En nu zit ik op de bank een schaaltje druiven te eten (veel meer trek!). De kat vindt het niet erg iig, die ligt graag tegen me aan momenteel (ik ben ineens zijn favoriete baasje ipv mijn man!)

Gisteren trouwens een CB test gedaan met indicator! Wauw! Dat plaatje wat je altijd ziet op tv (of verpakking) hadden wij nu ook!!! ´zwanger 2/3´ (dus 4/5 en dat klopt!)

Posted

Fleur, fijn dat je je goed voelt. Ik mag niet klagen. Sinds een dag of 2 wat kleine kwaaltjes, net of mn lijf er ook nu pas in gaat geloven nu het bloeden voorbij is! Jeukende tepels, vaker plassen en vaak wel trek maar geen idee waarin (beetje weeig gevoel waardoor ik in de winkel iets koop waar ik trek in heb, maar eenmaal thuis blijft het in de la liggen haha). En wat apart, mijn kat komt nu ook ineens super veel op schoot kroelen, ook overdag, terwijl hij dan meestal de hort op was! Wat zouden die beesten allemaal doorhebben he? Maar wat betekent je hartschade voor je in de zwangerschap? Wel extra spannend!

Inflame, jammer dat je je s middags niet top voelt! Bij 12 a 13 weken schijnt het over te zijn, dus nog even meid!

Clickstar, thanks! Hoe gaat het met jou? Las al wel regelmatig in jullie april topic mee, maar durfde niet voor te stellen samen te voegen, aangezien de laatste bij jullie half april al is uitgerekend, dus misschien te groot gat voor jullie?

Posted

Ink, die extra trek in iets herken ik wel. Ik zat vannacht dus op de bank met een schaaltje druiven. Daarna nog een paar uur geslapen en op tijd opgestaan en ontbeten (deed ik nooit) en met de koffie moest ik ook echt iets eten.

Mijn hart pompt iets minder goed dan bij een gezond persoon (50% waar 60-70% normaal is) De controles zullen voor mij dus bij een gyn. in een academisch zh plaats gaan vinden. Het zh waar ze geen icsi wilden doen overigens. Ik ga daar dus binnenkort met gemengde gevoelens heen. De cardioloog daar gaf destijds wel zijn goedkeuring voor icsi, maar de fert. arts was tegen.

Het gaat voor mij dus een zwangerschap worden (als alles goed gaat) waarin ik me rustig moet houden. Maar dat nemen we voor lief! We zijn goed voorgelicht over de mogelijke complicaties.

Wij hebben 2 katten. Een poes die echt altijd om mij heen loopt te draaien en een kater die echt dol is op mijn man. Uitgerekend de kater is momenteel zwaar 'verliefd' op mij. De poes is ook wel extra lief en knuffelig maar niet zo extreem als de kater ;-)

Posted

Fleur, wat tegenstrijdig inderdaad inhet ziekenhuis! Stom zeg, dat ze niet op 1 lijn zitten. Kan me je gemengde gevoelens voorstellen, maar als ze enig tact hebben gaan ze daar nu niet meer over beginnen en gaan ze gewoon heel goed je in de gaten houden en voor je zorgen!

Hier ook de kater inderdaad die momt kroelen. Valt echt wel op dat hij anders doet dan anders. Helaas kreeg hij vorige keer eind vd zwangerschap hele kale plekken van de stress. Pas toen mijn zoontje een half jaar was trok dit weer bij...

Ik vind het verder nog erg rustig hier hoor! Kom op meiden van het september bankje!!!

Posted
Fleur, wat tegenstrijdig inderdaad inhet ziekenhuis! Stom zeg, dat ze niet op 1 lijn zitten. Kan me je gemengde gevoelens voorstellen, maar als ze enig tact hebben gaan ze daar nu niet meer over beginnen en gaan ze gewoon heel goed je in de gaten houden en voor je zorgen!

Hier ook de kater inderdaad die momt kroelen. Valt echt wel op dat hij anders doet dan anders. Helaas kreeg hij vorige keer eind vd zwangerschap hele kale plekken van de stress. Pas toen mijn zoontje een half jaar was trok dit weer bij...

Ik vind het verder nog erg rustig hier hoor! Kom op meiden van het september bankje!!!

hallo dames

We zouden deze maand starte met derde ivf poging

eerdte ivf hebben we tweeling die is nu vier

tweede ivf is mislukt alleen een miskraam

maar nu komt de grote verassing ik ben spontaan zwanger geworden

we kunnen het niet geloven woensdag een test gedaan licht positief dacht ojee sit niet goed toen bloedgeprikt was hcg 70 vandaag weer geprikt en hij is 995 !! Over twee weken echo

Spannend

Posted
Mijn hart pompt iets minder goed dan bij een gezond persoon (50% waar 60-70% normaal is) De controles zullen voor mij dus bij een gyn. in een academisch zh plaats gaan vinden. Het zh waar ze geen icsi wilden doen overigens. Ik ga daar dus binnenkort met gemengde gevoelens heen. De cardioloog daar gaf destijds wel zijn goedkeuring voor icsi, maar de fert. arts was tegen.

Het gaat voor mij dus een zwangerschap worden (als alles goed gaat) waarin ik me rustig moet houden. Maar dat nemen we voor lief! We zijn goed voorgelicht over de mogelijke complicaties.

Hoi Fleur, een kleine geruststelling. Volgens mij (ik zou ook in het zkh begeleid moeten worden, vanwege de bizarre BBZ die ik had), kom je behalve de eerste echo met 9 wk niet meer in het UMC, daarna ga je naar het WKZ. Weer andere artsen dus. Anders bel je gewoon even naar het WKZ om te vragen hoe dat zit, scheelt misschien weer stress die dus wellicht helemaal niet nodig is.

Ik doe mijn best. Lijkt me een heel goed plan om hier ook plaats te nemen.

Posted

Jaaa Okaasan hup! Kom maar snel! Hoe was je echo vandaag?

Susan, van harte gefeliciteerd en gezellig dat je hier mee komt schrijven! wat een mooi njeuws, een spontaan wondertje!

Posted

Hoi meiden

Ik kom gezellig bij jullie zitten uitferekend voor 1 mei ik heb 13 aug een tp van een blasto gehad.

Vorige week donderdag een echo gehad en gelukkig een kloppend hartje was toen 6 weken. Vind dat jullie lang moeten wachten. Verdrr eigenlijk helemaal nergens last van ook erg raar gevoel , vorige keer veel kramp en bloedverlies gehad.

Posted
Jaaa Okaasan hup! Kom maar snel! Hoe was je echo vandaag?

Zie het september bankje. Ik hoor hier nog niet, en al mijn spuit en slik ervaringen ook niet ;-)

Posted

Suus, leuk! Jij ook van harte! Ik heb 1 dag na jou de terugplaatsing gehad van onze cryo, dus dan schelen we echt praktisch niets! En wat fijn dat jij al een echo gehad hebt zeg! Ik moet nog 3 weken wachten, bleh! Fijn dat je je goed voelt! Hopelijk blijft dat ook zo!

Posted

Hallo meiden,

Mag ik ook meeschrijven? als alles goed gaat ook uitgerekend in Mei.

Ben wel onzeker want heb af en toe bruinverlies. Maar HCG was goed en ook goed gestegen met de tweede keer prikken.

Ik heb 2 embryo's teruggeplaatst gekregen, en nu is het weer afwachten geblazen.

groetjes Dieke

Posted

Welkom dieke ook gefeliciteerd.

Ik kan het nog maar moeilijk geloven hoor heb ook geen kwaaltjes of niks alleen zere (.)(.) door de bolletjes. Hoe voelen jullie je.?

Ik zal ook eens beginnen met een lijstje vullen jullie aan?

Uitgerekend:

Suus77 1 mei 2014

Afspraken:

Suus77 26 september 2de echo

Posted

Dieke, welkom hier! Gezellig en van harte!

Susan, las dat je extra echo hebt ivm je buikpijn vandaag? Laat je de uitslag even weten? Succes meid, hoop dat alles goed bij je zit!

Hier alleen een weeig gevoel wat af en toe neigt naar misselijkheid en dan gelukkig weer weg trekt. Voel me er alleen niet helemaal optimaal door. Vind het ook nog best onwerkelijk en durf niet voor de volle 100% te genieten to we onze 1e echo hebben, en dat duurt nog wel 2, 5 week...

Uitgerekend:

Suus77 1 mei 2014

Ink 4 mei???

Afspraken:

Suus77 26 september 2de echo

Ink 27 sept 1e echo

Posted

Oh en Dieke, wat ik nog wilde zeggen, ik heb nu bij beide zwangerschappen bruin verlies gehad, wat zelfs over ging naar echt rood bloedverlies. Dat was wel telkens alleen op het toilet en slechts paar druppels, maar maakt het wel eng he? Ziekenhuis zei me dat het echt helemaal niets betekent tot je krampen krijgt en echt maandverbandjes vol bloedverlies hebt, dus misschien durf je je daaraan vast te houden?

Is dit jullie 1e zwangerschap? Ik heb een zoontje van 19 maanden uit onze 1e icsi.