Ga naar inhoud

uitgerekend in mei/juni 2014

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames,

Zoals Ink al heeft verteld kom ik me ook heel voorzichtig hier aanmelden. Ik heb al een paar dagen positief getest en de testen worden ook met de dag donkerder. Ik heb echter Dinsdag nog een bloedtest, dus zal hier nog niet heel veel te vinden zijn ;) Eerst maar eens zekerheid hebben :)

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Geplaatst

Yeeeeh Liminous, welkom! Gezellig dat je er bent ;-) en nogmaals van harte!

Wel gezellig dat we nu van een 2e samen in 1 topic verder mogen schrijven na het april/ mei bankje in 2011...

Geplaatst
Hoi dames,

Zoals Ink al heeft verteld kom ik me ook heel voorzichtig hier aanmelden. Ik heb al een paar dagen positief getest en de testen worden ook met de dag donkerder. Ik heb echter Dinsdag nog een bloedtest, dus zal hier nog niet heel veel te vinden zijn ;) Eerst maar eens zekerheid hebben :)

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Jeeeeuy liminous! Gefeliciteerd! Gezellig dat je mee komt kletsen.

Geplaatst

Het april/mei 2011 bankje heb ik ook nog geschreven, volgens mij zijn een hoop dames van die tijd zwanger of inmiddels al mama. Sommige zelfs al zwanger van de 2e!

Fijne zwangerschap dames, ik blijf jullie volgen!!

Geplaatst

oké oké, daar ben ik dan. Maar wel heel voorzichtig glurend om het hoekje (en in hele kleine lettertjes:-).

Morgen krijg ik een bloedtest, maar vandaag kwam ik, met maar een heel klein dun streepje op de test, groen en geel en bijna kotsend uit de bus. Dus… ik moet er maar aan geloven denk ik, dus meld ik me hier. Als morgen mijn bloedtest goed is, maak ik een ticker. Beloofd :-)

Geplaatst

HEEEE INK, waar ben je nu? IK heb al een kwartier geleden me hier gemeld, en nog stééds geen reactie van jou! Waar doe ik het dan voor. :laugh:

Hhahahhaha :happydance:

Geplaatst

Pffoeee meiden wat is er ineens veel geschreven afgelopen dagen!

Sabine, Liminous, Okaasan, Hobbesje, welkom allemaal!! Op naar allemaal mooie, gezonde zwangerschappen met allemaal mooie lieve babytjes aan het einde van de lente!

Wij zijn een weekendje weggeweest met m'n zus en zwaag. Dus wij vonden het een mooi moment om het te vertellen. En wat blijkt?? Mn zus is ook zwanger (van 1e)!!! Hoe cool is dat?!?!?! Ze loopt 2 weekjes voor op mij! O vind het zo leuk om samen met haar zwanger te zijn. Kunnen we lekker continue vergelijken, haha!

Zij heeft alle symptonen; misselijk, moe, zere boobies, etc. En ik nog steeds niets... Gek he!

Volgende week maandag de echo, ben zo benieuwd. Hoop dat we al een hartje kunnen zien. Ook al weet ik dat het nog vroeg is dan.

Geplaatst

Apple wat leuk! Lijkt mij heel erg bijzonder om samen met mijn zus zwanger te zijn :)

Spannend dat moeders voor moeders komt, is toch weer een extra bevestiging. Ik mag deze keer niet meedoen omdat ik na de keizersnede van mijn zoontje een (volledige) bloedtransfusie heb gehad :( baal er best wel van maar ben blij dat ik het tijdens mijn vorige zwangerschap wel heb gedaan.

Liefs!

Geplaatst

Ik mag ook niet meer meedoen, omdat ik na mijn miskraam bloed heb bijgekregen. Maar ik heb wel 2 keer volledig meegedaan. Bij onze oudste had ik pas zo late intake bij de vk dat het niet meer mocht/kon helaas....

(Heeft 1 voordeel: de buren en overburen kunnen nu niet meer zien dat ik zwanger ben voordat ik het vertel)

Geplaatst

Ja Apple vind ook zo bijzonder samen zwanger zijn met e zus

Hier flink tranen gelaten zo onwerkelijk test vet positief mooie deken gekregen en je helpt zoveel mensen

Hoe gaat het met de andere dames

Nog wat leuks gedaan het weekend?

Wij zijn naar de kinderboerderij geweest zo leuk heerlijk gewandeld

Geplaatst

Hoe houden jullie het geheim? Ik kan dat echt niet! Iedereen wist dat we de punctie hadden en iedereen vraagt steeds hoe het met mij gaat, echt heel erg lief maar dan kan ik toch niet liegen? Mijn familie, vrienden, goede buren en collega's weten het al.

Ik ben kleuterjuf en veel ouders weten ook dat we weer in het traject zitten en dat ik een punctie heb gehad (ben toch regelmatig afwezig geweest) en vragen ook hoe het gaat, gelukkig nog niet sinds ik de bloedtest heb gehad maar ga dan denk ik ook niet liegen hoor...

Geplaatst

Lieve Minoesje, pas je op bij de kinderboerderij ivm bacteriën.. Goed je handen wassen en liever niet de stallen in.

Sorry, even de bezorgde mama uithangen ;-))

Geplaatst

Wat fijn om te lezen dat er meiden zwanger zijn geraakt na het wachtbankje van september. Van harte gefeliciteerd allemaal!!

Liefs Mewe

Geplaatst

Sabine de meeste weten het bij ons ook heb niet veel contact met de buren dus daar wacht ik nog even mee

Leuk he al die reacties

Lieve melis nee liep hele tijd met kont doekjes en daarna mijn handen gewassen ;-) vet lief van je

Geplaatst

Wat een gezellige drukte hier!! en ben ook al de draad kwijt, wie er allemaal bij zijn gekomen, ha ha.

Maar allemaal mega gefeliciteerd en welkom :clap2:.

Okaansan..., meid leuk je hier te zien! las ook mee op het septemberbankje, dus weet dat het heel spannend was/is! Ik Leef ook helemaal mee met jullie daar!

hi hi, ik durf nog geeneens een ticker te maken, maar ga dat wel doen als de volgende echo goed is...., hoezo voorzichtig...., :hypocrite:.

Geplaatst
Okaasan, ik 'ken' je nog van apr/mei 2011 en zie dat je zwanger bent. Van harte gefeliciteerd!

Ja klopt helemaal. Dank je wel voor de felicitaties.

Euh Minoes, kont doekjes??? ;-)))

Om die schapen en geiten schoon te poetsen natuurlijk. Smerige beesten zijn dat hoor!

Hahahha, echt kontdoekjes, hoe kom je er op?

Geplaatst

Dieke ik ook durf ook nog geen ticker te maken

Okaasan en melis die dingen waar je baby's kont mee schoonmaakt haha ja heb alle geiten ook gedaan haha lol voor mijn handen haha sorry lig helemaal in een deuk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden