Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Sorry!!! Ongesteldheid heeft nu wel doorgezet, alleen het streepje was nog niet echt lichter, een beetje verwarrend dus... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  2. Dank jullie wel, ik vind het heel lief, maar het is vandaag mijn testdag, het streepje was, ondanks mijn geconcentreerde urine vanmorgen , bijna niet te zien, na een half uur pas de foto gemaakt. Nu op mijn werk is ook het echte bruinverlies begonnen, zoals altijd.... K#tzooi!! Sprookje is uit. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  3. Cigdem, zeker spannend voor je! Hier in de baalstand: bruinverlies is echt begonnen, altijd als het fout is op de testdag... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  4. Hier wordt het streepje helaas niet donkerder, zelfs niet net de geconcentreerde urine van vanmorgen; Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  5. Op die van de Action zie ik al helemaal niets... Pfff, ben bang dat het de verkeerde kant opgaat: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  6. Het gaat helaas niet de goede kant op, het streepje wordt niet donkerder, terwijl ik vanmorgen geconcentreerde urine had: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  7. Tiktak, hihi, ja, ik zou niet weten waar ik anders op zou moeten testen....2 weken na de punctie Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  8. Hier gaat alles nog goed, morgenochtend vroeg weer testen en hopen dat 'ie nu ietsje donkerder wordt. Net zo mooi als die van Meiske...! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  9. Eslief, ik heb geen bloedtest, maar mag thuistesten. Maar morgen is pas wd10, dus ik kijk het nog een dagje langer aan, de testen moeten wel donkerder worden, het kan nu nog alle kanten op. Maar het is gelukkig een heel goed begin! En ben ook blij dat het geen bruinverlies is geworden. Ga jij morgen testen? Spannend he? Pff!! Succes morgen, ik ga voor je duimen! Cigdem, heb je helemaal niet meer getest na het eerste streepje? Ik denk dat het wel goed zit bij jou! Succes morgen met bloedprikken! De anderen lekker verder aan het broeden met al die mooie emmies! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  10. Hi meiden, wat een spanning allemaal weer he? Eslief, dat van die zelfbescherming heb ik ook. Gisteren leek het alsof het bruinverlies was begonnen (meer beige klei dan...) en toen heb ik S middags maar een testje gedaan, als het dan toch over was, wilde ik ook wel weten hoe ik ervoor stond: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  11. Mommysoon, ik heb er nog nooit iets over gelezen in het DD topic. Het lijkt mij niet , ze kunnen je hoogstens advies geven over welk gewicht de meeste kansen bied. Trouwens heb ik in de wachtkamer niet alleen slanke dennen zien zitten! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  12. Oh, als ik jullie ook niet had...!!! Gelukkig is beige verlies (nog) geen bruinverlies geworden! Het is idd killing nu, je moet ook echt 5 min wachten dat het streepje een beetje zichtbaar wordt. Morgen is mijn officiële testdag, met een thuistest dus, maar ik ga vrijdagmorgen het resultaat pas aan DD doorgeven. Dan ben ik vrij en heb ik nog een dagje om het verschil te zien. Pff, het kan nu echt nog alle kanten opgaan: of donkerder streepje, lichter streepje of ongesteld... Wachten en nog eens wachten maar...! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  13. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  14. Goedemorgen, helaas is het streepje in de morgen niet duidelijker, afwachten dus of het echt nog doorzet: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  15. Hi meiden, wat een gezellige bank wordt het! Ik zal het proberen aan te vullen: (het lukte dus niet, alle gegevens gingen door elkaar) hieronder mijn gegevens: Naam: Start traject: Punctie: Resultaat: Terugplaatsing: Testen: Uitslag: 1ste echo: 2e echo: Noes ICSI/verse TP 30-5 2 blasto's 5-5 15-5 licht positief..... Kan 1 van jullie het aanpassen? Dank je wel!! Liefs, Noes
  16. Twinkle, nee, gelukkig nog niet echt bruinverlies, van klei-wit naar klei-beige vanmorgen, dus nog maar afwachten of het echt doorzet! Morgenochtend vroeg nog maar een keer testen met de KV, net een testje gedaan van de Action, maar die bleef helaas nog wit. Het is ook nog erg pril, wd8 (en dan wd10 voor een 3 daagse emmy) Ben ook al de hele dag misselijk en gister had ik ook al geen trek.... hmmm, een beetje tegenstrijdig allemaal. We wachten "rustig" af.... Liefs, Noes
  17. Meiske, Nee, ik weet het en ben ook blij dat er uberhaubt een 2e streepje is, maar het is weer zo spannend! pfff, waarom kan het nou nooit eens normaal?? Maar goed, het is in ieder geval iets en nu maar hopen dat het geen menstruatie is....afwachten maar weer. Hoe is het met jouw echo en onderzoek gegaan? Liefs, Noes
  18. Helaas, ik ben niet meer zo'n relaxte ooievaar: vanmorgen licht beige verlies gespot op wd8, dus net maar een testje gedaan met lichte urine: Erg verwarrend dus. Het wordt weer in spanning afwachten. Liefs Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  19. Helaas, ik ben niet meer zo'n relaxte ooievaar: vanmorgen licht beige verlies gespot op wd8, dus net maar een testje gedaan met lichte urine: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  20. Wat een goed nieuws, succes allemaal vandaag!!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  21. Eslief, voor mij alweer wd7 vandaag met een blasto, dus eigenlijk wd9 voor een dag3 terugplaatsing.. Vandaag had ik de hele dag weinig trek in eten en voel ik een soort "borend" dof pijntje in mijn baarmoeder. Hmm, zou het van de utro zijn? Cigdem, heb je nog getest? ( foto!) Kalu, hoop voor je dat je morgen een terugplaatsing hebt en veel mooie bevruchtingen!! Hoe laat mag je? Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  22. Mommysoon, lijkt wel of ik wat minder trek in eten heb en ik voel sinds een dag of 2 een licht zeurend pijntje in de eierstok of baarmoeder, klinkt hoopvol maar kan ook de utro zijn natuurlijk. Wel een raar idee dat het over een paar dagen of helemaal over is of zwanger, de toekomst ziet er dan zo verschillend uit.... Tiktak, paard krijgt 3 bouwemmers met slobber erbij op het gras, en niet dik te krijgen... Moes, al iets wijzer?? Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  23. Sterkte zonnebloem en missmup, het is ook niet niks! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  24. Cigdem, dat is tenminste een heel mooi begin! Wauw!! Nu lekker verder broeden tot donderdag Ik ben ook heel nieuwsgierig hoor, heb afgelopen week al getest met pregnyl en gister zonder pregnyl, haha, en nu wacht ik nog maar even af... Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  25. Haha, moes d'r eigen bussie! Dus zo ga je naar je werk, potje hak mee...!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden