Twinkle, nee, gelukkig nog niet echt bruinverlies, van klei-wit naar klei-beige vanmorgen, dus nog maar afwachten of het echt doorzet!
Morgenochtend vroeg nog maar een keer testen met de KV, net een testje gedaan van de Action, maar die bleef helaas nog wit. Het is ook nog erg pril, wd8 (en dan wd10 voor een 3 daagse emmy)
Ben ook al de hele dag misselijk en gister had ik ook al geen trek.... hmmm, een beetje tegenstrijdig allemaal.
We wachten "rustig" af....
Liefs,
Noes