Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Moes, dank je wel! Pregnyl zit er nu ook in! Helaas morgen late dienst, dus tot 11 uur 's avonds werken, dan een kort nachtje en half 5 de auto in. Ik neem gewoon lekker een kussen mee en laat vriendlief rijden.. Ik heb nog 4 ampullen menopur voor je over en ik denk nog zo'n 50ie puregon, heel weinig dus. Bijna ongesteld alweer?? Of gaat de tijd zo snel? Dan mag je toch ook alweer beginnen? Okaasan, heel vervelend die hoofdpijn/migraine! Veel drinken helpt dan waarschijnlijk ook niet. Rustig aan maar! Zo, nu lekker mijn bedje in! Slaap lekker! Liefs, Noes
  2. Okaasan: vanavond om 11 uur de pregnyl, dus het valt mee. Je bedoelt zeker dat het druk is...:laugh: Wat jij schrijft moet ook weer gebeuren.... Ben je al lekker aan het broeden? Geloof je er alweer een beetje in? Liefs, Noes
  3. Eslief, 4 follikels bij jou. Tja, lastig! Het is niet heel weinig, maar toch zit er weinig rek in dan. Maar als je altijd goede bevruchtingen hebt, is er zeker een reele kans! Ik heb dan vaak wel 6-8 eitjes, maar daar blijven er ook altijd maar 1-2 van over. Vanmorgen heb ik de 3e follikelmeting gehad: Linker eierstok: 1x 21mm 1x 18mm 1x 17mm Rechter eierstok: 1x 19mm 1x 17.5mm 4x 16mm 2x 13mm 2x 10.5mm In 2 van de follikels was al een eitje te zien, ze zei dat dat een teken was dat ze mooi rijp waren. BMS: 9.7mm. Zag er ook mooi uit. Ik werd vanmiddag teruggebeld dat ik woensdag de punctie heb, spannend weer (vooral wat er na de punctie gaat gebeuren...) Jouw follikels waren al best wel groot! Alle andere meiden hier ook veel sterkte/succes! Liefs, Noes
  4. He meiden! Vanmorgen de 3e follikelmeting gehad: Linker eierstok: 1x 21mm 1x 18mm 1x 17mm Rechter eierstok: 1x 19mm 1x 17.5mm 4x 16mm 2x 13mm 2x 10.5mm In 2 van de follikels was al een eitje te zien, ze zei dat dat een teken was dat ze mooi rijp waren. Endometrium: 9.7mm. Zag er ook mooi uit. (zo, dat heb ik even mooi gecopieerd uit mijn mail aan DD...) Vanmiddag ben ik teruggebeld dat de punctie woensdag is. Dus vanavond 11 uur de pregnyl spuiten en morgen even geen medicatie. De punctie is woensdag 10 uur (allemaal volgens mij daar...) Het duurde nogal lang voordat ik werd terug gebeld, maar dat kwam door de vele puncties die ze moest inplannen voor woensdag.Dus het zal weer spitsuur in de uitslaap-hoekjes zijn, en kassa voor de narcose-mevrouw :-) Ik ben wel blij dat de punctie woensdag al is, ik voel ze nu toch wel erg zitten, alhoewel ze nog niet eens zo heel erg groot zijn. Ik had vanmorgen de vrolijke echoscopiste weer en die zag in 2 follikels een klein "schilletje" zitten, dat was een rijpe eicel volgens haar, dus dat heb ik ook maar aan DD doorgegeven. Spannend allemaal weer, vooral na de punctie. MommySoonHope, welkom hier! Ik had in oktober gebeld en kon toen begin januari terecht bij dr H.ubert, later werd ik gebeld dat ik ook bij dr S. terecht kon, omdat er uitvallers waren. Je kan dus, als je al een afspraak hebt, altijd nog even bellen of je eerder terecht kunt, er zijn altijd uitvallers. Ik vind DD wel een ziekenhuis voor ervaren IVF-rs, Het gaat allemaal wel snel en je moet weten wat je wilt en al je vragen al van te voren opschrijven en voorbereiden. Maar ze denken wel goed met je mee en zijn niet van de vaste protocollen. Heel veel succes in ieder geval! Liefs, Noes
  5. Eslief, ik zie dat je ook maandag mag, ik duim voor veel follikels!!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  6. Eslief, echo was goed, de follikels waren gegroeid naar 15, 14, 13 en 11mm, en maandag heb ik weer een echo. Ik hoop dan woensdag of donderdag de punctie te hebben. Hoe gaat het met jou? Wanneer heb jij de echo? (Sorry, ik kan momenteel maar weinig dingen onthouden... Ben een beetje een hormonen-warhoofd...) Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  7. Het viel gelukkig mee, ik voelde de druiven niet te erg met fietsen. Mocht het allemaal zover komen, dan gaan ze weer de embryoscope in. Dat zal wel weer heel spannend worden! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  8. Ja, dank jullie wel, dit eerste gedeelte gaat altijd wel goed bij mij, alleen na de punctie wil het niet echt... Nu maar gewoon hopen op een positieve uitzondering...! Zo, nu onderweg om even lekker te fietsen op de Veluwe, het gaat nog net met die volle druiventrossen. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  9. Sorry, net pas thuis, dat nieuwe werk kost veels te veel vrije tijd.... :-) Vanmorgen dus de 2e follikelmeting gehad en het zag er weer goed uit: Links had ik er 1 van 15, 13 en 2x 14mm en Rechts had ik er 1x 15mm, 1x 14mm 3x 13mm en 2x 11mm. Dus in totaal 11 stuks. En het bms was ook goed 9 mm. Ik mag nog even doorspuiten en dan maandagmorgen weer een follikelmeting. Kreeg ook een recept voor extra medicatie, maar ik hoop dat ik net genoeg heb. Voor de zekerheid even gebeld met de apotheek van het R.ijnland ziekenhuis, en daar kan ik de medicijnen halen, maar dan wel direct afrekenen. Ze mogen dus nog even flink doorgroeien! Liefs, Noes
  10. Okaasan, gefeliciteerd met je mooie Emmy! Wat een opluchting zal het geweest zijn om het goede nieuws te horen!! Ik vind 'm er erg mooi op staan! Nu lekker broeden! Liefs, Noes
  11. Dank jullie wel! Het zullen er niet meer zijn hoor, dit is al heel veel voor mij. Ik voel ze wel een beetje zitten als ik bv. naar voren buig. Okaasan, jij ook heel veel succes morgen, ik duim voor een mooie goed doordelende cryo!! dit keer gaat het vast goed. Liefs Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  12. Okaasan, die zien er erg lekker uit!! Ik dacht al dat het België of Frankrijk moest zijn, die hebben prachtige patisserie!! Geniet er maar lekker van, het komt straks helemaal goed mrt jouw cryo! Hier voel ik de paaseieren al aardig zitten. Vrijdag mag ik weer even kijken of ze gegroeid zijn. Dan loop ik precies hetzelfde als de vorige keer. Toen had ik maandag nog een 3e fm. Veel plezier nog, en geniet van de lekkere taartjes! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  13. Eslief, echo was goed; links 4 follikels en rechts 8 en bms was ook goed met 7,5mm. Helemaal goed voor nu! Vrijdagmorgen mag ik weer heen om te tellen. Wanneer mag jij heen? Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  14. Vrijdag mag ik weer voor de 2e follikelmeting. We doen alle metingen in nl, niet in DD. Nu hopen dat ze lekker doorgroeien, ik begin het nu wel te merken dat ik meer hormonen spuit, en vriendlief ook.. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  15. Het zijn er ongeveer hetzelfde aantal als de vorige keer, ik heb het net nog even nagekeken. Toen had ik ook 12 follikels en daaruit kwamen toen 8 eitjes. Toen ik net op het scherm meekeek, leken ze allemaal al erg groot, haha, maar ik zie dat ze de vorige keer al ietsje groter waren... Net ook maar weer even bloed geprikt. Gelukkig ontdekte ik net op tijd dat de dokter Hep. A ipv Hep C had ingevuld.... Ik heb het zelf maar even met pen veranderd.. Moes, wat snel alweer! Nu maar hopen dat het doorzet! Hoe sneller hoe beter weer beginnen! Ben je straks wel in topconditie! Ben benieuwd hoe lang ik nog door moet spuiten, heb nog voor iets van 5 dagen menopur. Het zal wel weer net genoeg zijn. Maar als ik over hou, is het voor jou hoor! Okaasan, straks kom jij ook helemaal uitgerust en fit voor de cryo-terugplaatsing! Oh, het zou toch zomaar goed kunnen gaan, meiden! Ik moest wel lachen vandaag in het buurtziekenhuis had ik wel een spontane en positieve echoscopiste, haha, "het ziet er echt goed uit"en "dit gaat 'm worden!!" Weer eens wat anders... Lisselotje, ik zie alweer 15 weken zwanger, wat gaat de tijd toch snel!! Liefs, Noes
  16. Goedemorgen! Ik heb net weer de eerste follikelmeting gehad: links 3x kleiner dan 10 mm en 1 van 12mm, rechts 7x kleiner dan 10mm en 1 van 10,5mm, dus totaal 12 stuks !! Ik ben blij! Het zag er ook mooi uit zei de positieve echoscopiste en het bms was 7,5mm en mooi 3laags. Ze waren allemaal wel redelijk dezelfde grootte. Nu kijken wanneer ik weer mag. 10eke, goed dat je al het onderzoek hebt laten doen. Ik heb in januari de resultaten doorgenomen met dr V.oorbij van labor benrath. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  17. Ik heb een ampullen breker, een plastic dingetje die je eroverheen schuift en dan breken ze heel veilig door.... Maar inmiddels zoveel ampullen gebroken dat ik het met een zakdoekje doe. Ik heb nu S ochtends 150ie uit de puregonpen en S avonds nog 4 ampullen menopur, dus ben benieuwd wat ik morgenochtend te zien krijg bij de 1e follikelmeting! Normaal in nl kreeg ik maar 300ie menopur in totaal. Maar nu bij de laatste poging in DD wordt alles uit de kast gehaald... Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  18. Oh Mari, heel veel sterkte, wat een teleurstelling! Hoop dat je die pillen niet nodig hebt en je lichaam het zelf oplost met de bloeding. Bij mij was dat wel zo in december. Maar iig heel veel sterkte voor jou. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  19. Eslief, wat goed om te lezen dat alles goed is en je door kan gaan met stimuleren! We lopen nu bijna gelijk, ik ben afgelopen donderdag begonnen met de menopur en puregon. Succes!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  20. Clickstar van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een wonder en wat een leuke naam ook!! Geniet ervan!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  21. Zo, de 110 km zit erop, het viel me mee, ondanks de vele tegenwind was het toch goed te doen. En de chocolade kilo's die ik eraf gefietst heb, heb ik er nu ook alweer aangegeten, net een chocolade haas verorberd en een groot stuk tulband... Ik voelde nog niets van de hormonen, het is ook pas de 3e dag, maar nu ik erop let, lijk ik toch de eierstokken iets te voelen. Ben ook erg benieuwd wat we dinsdag gaan zien bij de eerste follikelmeting. Remmir, 1 mei krijg je dus een uitgebreide echo? Hebben ze de Nipt-test-bloedonderzoek bij je gedaan? Hoop echt dat het loos alarm is, sterkte! Okaasan, veel plezier op vakantie, lekker even in de relax-modus! Nu hopen dat de cryo goed ontdooit! Meiske en Twinkle, hoe gaat het met jullie, al lekker misselijk? (sorry als het echt zo is, maar ik zou het fantastisch vinden als ik het had...) Gezellige pasen allemaal! Liefs, Noes
  22. Moes, ik heb nog best een zakje voor jou over hoor, ik ben alleen morgen de hele dag de Ronde van NH aan het fietsen, 110km! Zielig he? zondag ben ik er wel, maar jij natuurlijk gezellig bij je familie! Ik bewaar er wel een voor je!! Liefs, Dikke Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  23. . Hier alvast een voorproefje... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  24. He Meiden! Okaasan, je bent goed bezig, lekker prijsbewust ook... ;-) Maargoed, dat mag ook wel, alles kost toch al bakken met geld! Moes, ik kreeg gister een enquete binnen van het U.MC over het indienen van buitenlandse rekeningen, of ik er teveden over was en wat de verbeterpunten waren... Ik zal hem dit weekend even invullen als ik vrij ben. Zo, de eerste spuiten zijn ook weer gezet, ik heb er nu wel weer zin in, niet dat ik denk dat het echt iets gaat worden, maar meer zoiets van "even kijken wat het deze keer gaat doen". Dinsdag heb ik de eerste follikelmeting, dus ik ben al wel weer nieuwsgierig. Het is nu wel een beetje vervelend met mijn werk, ik zit sinds 1,5e week op een andere afdeling, om een nieuwe grote klant mee te helpen opstarten, maar dit is erg druk en hectisch en daar heb ik nu wat minder behoefte aan... Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan ga ik wel bij mijn leidinggevende aangeven dat ik met dit traject bezig ben. Vriendlief had lekker zelf chocolade paashazen gegoten en chocolaatjes en eitjes gemaakt, dus hier volop in voorraad! Remmir, sterkte met het afwachten! pff, ik zou op zijn van de zenuwen. Hoop echt voor je dat het met een sisser afloopt, ik duim gewoon door voor jullie! Liefs, Noes
  25. Moes, wat jammer! Maar wel goed dat hij het zekere voor het onzekere neemt. Zonde om te beginnen als het niet het juiste effect op dit moment geeft. Maar voor jou wel weer balen, het ivf-effe-wachten is weer volop aan de gang... Morgen mag ik weer de eerste spuit gaan zetten, ben benieuwd hoe ik ga reageren op de hoge dosis hormonen. Remmir, hoe gaat het met je? Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden