Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Noes73

    Mommy's 2013

    Tja, weinig bevruchtingen en slecht doordelende embryo's. Dan heb je dus maar weinig kansen. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  2. Noes73

    Mommy's 2013

    Breek even in voor tiktak: bij mij is ook bloedonderzoek gedaan in DD en daar kwam uit dat het bijnierschorshormoon bij mij een niet minder was en ik kreeg dus geen dhea voorgeschreven, dat was niet nodig, terwijl ik wel al 41 ben. Het is dus niet standaard in DD. Breek weer uit- Succes meiden! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  3. Twinkle, misschien ga ik dat ook wel doen, er kwam idd niets bijzonders uit het immuun/stollings bloedonderzoek , maar dat ik het lichte streepje had, kreeg ik ook last van een grieperig gevoel en van nachtzweten, waar ik normaal geen last van heb. Ik kan me dat ook herinneren van de vorige keren. Het kan natuurlijk 2 kanten op: of je krijgt daar last van omdat het vruchtje niet goed is of het is wel goed en je lichaam stoot het af. Ik zal de bijbel van alan beer er weer eens bijhalen. Gaat alles goed met jou? Wat gaat het toch snel! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  4. 10eke, eerst nog even sparen en vakantie zit er ook tussen, dus het zal waarschijnlijk augustus worden. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  5. Hallo meiden! We zijn lekker een weekje weg naar De Benelux en zijn er er uit dat we het toch niet kunnen afsluiten zonder enig resultaat. En dus nog willen proberen in augustus een zelfbetaalde poging te doen in DD. 10eke, spannend voor je, ik hoop dat het helemaal goed gaat komen voor je. En ik heb zo vaak gelezen dat juist de snipverkouden en grieperige meiden zwanger werden! Tiktak, mijn amh was in nl 0,3, ook niet echt veel en in DD 2,8 maar dat was een andere meet methode, en gelijk aan mijn leeftijd zei dr S. jammer dat je vriend en jij niet op een lijn zitten qua kinderen, maar kijk uit dat het niet alles gaat beheersen, je moet er echt beide achter staan. Maar het blijft natuurlijk verdrietig voor jou! Moes, hoe gaat het met je, waarschijnlijk zitten we weer samen in de wachtkamer in DD! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  6. @tiktak, ik weet niet of ik zover zou willen gaan, voor nu zegt mijn gevoel nee. En ik ben al 41, dan zou ik moeten uitwijken naar Spanje of zoiets. Gr Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  7. Ha, ik zie nu dat mijn tekst er niet bij is gekomen... Maar goed, het komt er op neer dat ik blij ben voor iedereen die hier zwanger is geworden en Meiske voor jouw ben ik blij dat de cerclage goed is gegaan en nu dus even rustig aan voor jou! Liefs, noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  8. me Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  9. @tiktak, nee ik wil zelf geen ecd. En iui hebben ze nooit bij ons gedaan, vanwege mijn leeftijd heeft de gyn ons direct doorgestuurd voor ivf. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  10. Eslief, wat een goed nieuws! Zoeken ze nog meer dames? Misschien iets voor moes? Ik denk dat ik met 5-10 eitjes teveel produceer.... Het is toch een extra kans voor je, heel fijn!! Jeetje, wat vervelend om te horen dat Geertgen failliet is, het stond altijd bekend als een fijne kliniek! Hoe zou het dan verder gaan met de meiden die midden in een behandeling zitten? Het gaat burcht spannend worden voor alle wachtenden, sterkte nog even!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  11. Tiktak, dank je wel dat je het vraagt, het gaat op zich wel goed, maar het blijft een zure appel: niet gelukt na 6 ivf/icsi behandelingen. En de kans dat het nog wel zou kunnen lukken als ik evt. nog een extra poging zou gaan doen, wordt ook steeds kleiner: inmiddels ben ik alweer 41. Het is dus heel verdrietig en lastig te accepteren. Dus we gaan nog afwegen of we een 7e poging willen doen, buiten de kosten worden ook de teleurstellingen steeds heviger.. Het zou mooi zijn als ik ook zomaar ineens spontaan zwanger zou zijn.... Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  12. Moes, eindelijk! Nu hopelijk weer een normale cyclus! Augustus, hmm, mooie maand! Dan ben ik 4 weken op cursus in Duitsland.... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  13. Remmir, ik heb ze gezien en ik vind het echt prachtig, ben heel blij voor jullie hoor!! Wauw!!! Bij iedereen bij wie het lukt is voor mij toch weer bewijs dat het mogelijk is!! Geniet ervan, Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  14. Oh, Remmir wat prachtig!!! Ik kan hier echt van genieten hoor, je bent ons mooiste voorbeeld ;-) En wat een rijkdom, een jongen en meisje!! Meiske, heel veel sterkte morgen, hoop voor je dat het snel voorbij is. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  15. Remmir, veel plezier van mij ook! enne, ik ben wel weer eens toe aan een foto van de twins.... :-) Liefs, Noes
  16. Eslief, dank je wel! Ik heb tranen in mijn ogen... Hopelijk gaat de laatste poging helemaal goed bij jou, 3x scheepsrecht! Liefs, Noes
  17. Eslief, dat vind ik heel lief van je (het zit in de naam!) Ik denk dat ik er wel gebruik van wil maken. Het is zo definitief als je nu zeker weet dat je kinderloos zal blijven, ik denk dat we gaan proberen de meds bij elkaar te sprokkelen en nog een klein kansje wagen. Maar eerst dit nog maar even verwerken, we zijn er toch erg verdritig van, het hakt er toch steeds meer in. Dank je wel, Liefs, Noes
  18. Dank jullie wel voor alle lieve woorden en knuffels, dat hebben we wel even nodig! Pff, het voelt nu toch wel heel definitief: ik zal nooit een kindje hebben, het sprookje is uit... Gelukkig volgende week even een weekje op vakantie, daar zijn we wel aan toe, maar eerst lekker taart eten met Moes en Okaasan! Gezellig! Moes, is er al wat gebeurd? Nog even en je zit op dag 50! ik vind het zo vreemd, zo ineens. Liefs, Noes
  19. Helaas is de laatste hoop vervlogen, het 2e streepje is bijna niet meer te zien... Bleh, dit was al onze 6e ivf/icsi in ruim een jaar en toch staan we nog steeds met lege handen. Dit zou echt de laatste zijn, maar ik merk dat je toch probeert de deur nog op een kier te zetten... Misschien toch nog 1 poging met behulp van wat ritjes van het forum?? Hmm, eerst dit maar weer verwerken. Roxanne, kun je mij ook op negatief zetten? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  20. 10eke, wat fijn dat je echo goed was en dat je kunt beginnen! Hier is het helaas echt over, nu is het streepje zo goed als niet meer te zien en menstruatie heeft ook doorgezet: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  21. Ook ik breek even in: Ink , van harte gefeliciteerd met je zoon!! Heel veel geluk gewenst! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  22. Roxanne, nee pregnyl is al bijna 20 dgn geleden, ze zijn waarschijnlijk wel ingenesteld en daarna gestopt, dus wel wat hcg in mijn lichaam, het gaat er alleen niet zo snel uit. Tja of 1 blijven zitten, het lijkt me sterk met dit bloedverlies met stolsels... Morgen moet het dan echt ietsje donkerder zijn. Of lichter en dan is het echt over. Eslief, stoppen jullie echt na de 3e poging? Dat zei ik ook, en heb net de 6e gehad. Ben trouwens 1 januari overgestapt naar UMC zorgverzekering, die vergoeden poging 4 en 5 en pno vergoed de 4e poging. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  23. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  24. Eslief, wat ontzettend balen!! Verdorie, zo tussen hoop en vrees, wat een teleurstelling weer!! Sterkte meid! Hier ook al geen goed nieuws, menstruatie heeft nu echt doorgezet, alleen het testje was vanmorgen nog niet echt lichter, beetje vreemd dus, maar dan zal ie morgenochtend wel lichter zijn... Liefs Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  25. Ik was vandaag heerlijk mijn frustraties eruit aan het schrobben bij het paard, de stal schoongemaakt en lekker gewandeld met hem. Vanmiddag nog 2 testjes gedaan, de action was nog steeds wit en de kV ongeveer hetzelfde als vanmorgen. Ik verwacht de kV wel echt lichter morgenochtend. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden