Jeetje meiden, wat een vervelende berichten hier allemaal, helaas geen groen bankje deze keer, heel veel sterkte! Wel fijn dat er nog kansen zijn om door te kunnen gaan.
Eslief, ik mag donderdag de 15e testen, brrr! Ik wil ook wel vroegtesten, maar dat is alleen leuk als het positief is. Daar ik al zoveel negatieve gehad heb, ga ik pas de 14e testen, blijft het wel wat langer spannend, maar ook nog het idee dat het alle kanten op kan...
Cigdem, heel spannend voor jou morgen! Ik heb ook 5000 pregnyl gespoten en dat is er met 10 dagen zeker uit. Ben benieuwd!!
Mijn vriend rook vanavond ijzer adem bij mij, dat heb ik meestal als ik ongesteld ga worden...maar dat is nog een beetje vroeg.
Mar88, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, wat zal het een opluchting zijn!
Liefs,
Noes
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk