Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Jeetje meiden, wat een vervelende berichten hier allemaal, helaas geen groen bankje deze keer, heel veel sterkte! Wel fijn dat er nog kansen zijn om door te kunnen gaan. Eslief, ik mag donderdag de 15e testen, brrr! Ik wil ook wel vroegtesten, maar dat is alleen leuk als het positief is. Daar ik al zoveel negatieve gehad heb, ga ik pas de 14e testen, blijft het wel wat langer spannend, maar ook nog het idee dat het alle kanten op kan... Cigdem, heel spannend voor jou morgen! Ik heb ook 5000 pregnyl gespoten en dat is er met 10 dagen zeker uit. Ben benieuwd!! Mijn vriend rook vanavond ijzer adem bij mij, dat heb ik meestal als ik ongesteld ga worden...maar dat is nog een beetje vroeg. Mar88, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, wat zal het een opluchting zijn! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  2. Die hakt er flink in, haha!!! Maarre....wil je graag pot zijn?? ;-) Gr Noes
  3. Tiktak, Hij staat op een apart stukje land met paddock eraan vast, maar wel tussen de andere paarden in. Hij krijgt nl 3x per dag een grote emmer voer, heeft nl niet zoveel kiezen meer... Moes ook al ongesteld? Heb je nog nagevraagd of je echt al kan beginnen bij de komende menstruatie? Ik heb dat ook wel eens gehad, dan zeiden ze dat er 2 cycli tussen moesten zitten, maar na 1 lange kon ik alweer beginnen... Okaasan, hoe gaat 'ie? Staat het koffie servies al klaar? :-) Liefs, Noes
  4. Spannend Kalu!
  5. pff, altijd weer spannend Kalu! Hoeveel follikels zijn er aangeprikt? Nu lekker rustig aan en je goed laten verwennen! Liefs, Noes
  6. En kalu, hoe is het gegaan? Ik hoop voor je dat het een beetje meegevallen is en een mooie oogst hebt! Sterkte! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  7. Remmir, het valt mee met 'm, hij wordt nu echt een oud mannetje! Ik moet echt heel veel moeite doen om hem een beetje op gewicht te houden. Hoe anders is dat bij zijn baasje.... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  8. Lisselotje, dank je wel! Ik mag do de 15e testen, ik zit nu op wd4 en ik voel niet echt wat, alhoewel, vanmorgen leek het net of ik ongesteld moest worden... Haha, nog geen pijl op te trekken dus! Dat gaat wel heel spannend worden, dit is echt de allerlaatste terugplaatsing. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  9. Vanmorgen was ik aan het wandelen met mijn paard en de hele tijd zat er een soort ooievaar (ok, het was een reiger..) voor ons, heel apart! Weer een teken? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  10. Groot gelijk Okaasan, alsof die arts helemaal onvoorbereid terug belde! Als we zelf ook niet een beetje assertief zijn.... Ik ga je pb-tje snel lezen! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  11. Mooi Remmir! Heel anders dan toen ik je zag... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  12. Roos en missmup, wat ontzettend balen voor jullie! Toch iedere keer weer een flinke teleurstelling, al weet je dat de kans klein is. Heel veel sterkte! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  13. Twinkle, echt waar? Die had ik tegen moeten komen! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  14. Oh, haha, ze zijn niet van mij hoor, die Japanse kraanvogels! Het zijn antieke bordjes van een of andere veiling site. Ik heb wel veel trek in chocolade, hmm, misschien kan vriendlief weer wat lekkers maken, goed idee! Op de terugweg uit DD heb ik wel een lekker ijsje gegeten: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  15. Oh, haha, ze zijn niet van mij hoor, die Japanse kraanvogels! Het zijn antieke bordjes van een of andere veiling site. Ik heb wel veel trek in chocolade, hmm, misschien kan vriendlief weer wat lekkers maken, goed idee! Op de terugweg uit DD heb ik wel een lekker ijsje gegeten: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  16. Ha ha, die is goed! We moeten echt een keer taart eten! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  17. U vraagt, wij draaien... Ooievaars op een Japans bordje! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  18. Lieve Okaasan, wat is dit weer balen voor je! Ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Goed dat je een mail gaat sturen, het is te hopen dat er iets uit komt. Het wonder moet toch eens kunnen gebeuren!! Heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel!!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  19. Moes, balen dat het zo lang duurt! Ik heb ook een keer na een cyste een primolut- kuur gedaan van 10 dagen, daarna ga je vloeien. Waarschijnlijk op het moment dat je actie gaat ondernemen, wordt je ongesteld! Laten we hopen dat het allemaal niet nodig is. Gezellig dat jullie elkaar nu ook gezien hebben! En wat fijn dat ze nog zo'n mooie voorraad voor je had. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  20. Oh, gezellig naar Remmir met d'r mooie twin-buik! Binnenkort maar een fotootje van die buik, Remmir.... Veel plezier in het oosten van het land!! Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  21. Moes, nog steeds niet ongesteld! Wat irritant voor je zeg! Kun je niet voorstellen aan DD om komende cyclus al te beginnen? Die hormonen van de afgelopen keer zijn er nu toch wel een keer uit. Volgens de assistente zagen ze er ten tijde van de terugplaatsing allebei zo uit als die ronde, maar was de foto van die andere eerder genomen. Ik had ook nog even nagekeken wat type 2bb blasto's zijn; matig-goede embryo's. Het zal wel, ik was al blij dat ze het nog deden! Helaas geen cryo, dus dit zijn echt de allerlaatsten. Maar verder geen druk erop hoor.... Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  22. He Okaasan, hoe was je 1e werkdag? Wat vreemd dat je nu wel misselijk bent! Toch meer HCG? Je lichaam haalt toch wel vaak rare trucjes met je uit... Ik ben ook er benieuwd wat de HCG waarde morgen is. Hoe laat weet je het ongeveer? Sterkte en een dikke digitale knuffel!! Liefs, Noes
  23. Deze 2 gaan het hopelijk doen... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  24. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  25. Ziet er goed uit, dreetje, mooi oplopend streepje. Hoop dat het zo goed doorzet! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden