Ga naar inhoud

Sometimes

Leden
  • Aantal Items

    1125
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Sometimes

  1. @ Chablis, balen dat je weer moet wachten. Slordig hoor van die arts. Ik ben laatst ook bloed wezen prikken en een afspraak met de hematoloog. Kom ik daar heeft het lab de uitslagen niet ontvangen, dus voor niets bij de arts, opnieuw bloedprikken en een nieuwe afspraak bij de dokter. En zo zit je iedre week in het ziekenhuis voor het een of ander. Pffff. hoop dat het allemaal een beetje snel gaat voor je. @Nikki, Menopur is vervelend, he. maar het is echt hoe vaker je het doet des te handiger je er in wordt. Al hoewel ik er nooit vloeiend in ben geworden. Snap niet dat het inderdaad niet in een pen kan net als de gonal. Maar spannend, nik, dat je weer begonnen bent. Ik ga een kaarsje voor je branden hoor. En duimen dat het nu gaat lukken. @ Sas ook weer aan de slag. Beter als in niemandsland zitten, toch. Ook voor jou duim ik ook hoor. Moet toch een keertje raak zijn!! Je verdient het gewoon, ook al weet ik dat dat er niets mee te maken heeft. Het is gewoon een rottige loterij, waar we iedere keer in meedoen. @ Jeannet, geweldig dat je nog een poging vergoed krijgt. Verzekeringen vindt ik zulke schandalige instellingen, die vaak alleen in hun eigen belang denken en waar je op je strepen moet staan, dan is er veel meer mogelijk heb ik gemerkt. Dus hardstikke goed, meid. Succes deze keer moet het goed komen. @ dames. Ik moet nu echt positiekleding dragen, want gewone lukt niet en staat raar. Wel raar, want ben pas 3 maanden, maar je ziet het echt enorm. Heb me laten vertellen dat je bij de tweede het eerder ziet. Zwanger zijn gaat goed, minder vaak misselijk op de laatste dagen na en vanochtend werd ik ineens spuugmisselijk onder de douche, dus moest er even bij gaan zitten ;) Gisteren de 12 weken echo gehad, alles prima in orde met ons kindje, groeit goed en beweegt en alles. Volgende afspraak over 4 weken. Min dochter stuurde me nog een lief smsje dat ze niet kon wachten om te kunnen zien hoe haar broetje of zusje eruit zou komen te zien. Nou ze moet nog ff geduld hebben, is toch nog zo n 6 maanden . Volgende week zondag samen naar de babydump, ff voorkijken met met dochtertje samen. Nou meiden, dat was het weer. Fijne dag en tot snel!! Liefs Sometimes
  2. Eeh, beanie, het is makkelijker verkrijgbaar, omdat ik iedere avond minimaal 200 liter plas voor Moeders voor Moeders.... Ahum, graag gedaan! ;)
  3. Alles was goed gegaan, hoor. Kleintje is prima in orde. :)Geen verhoogde kan op downs volgens de kansberekening.
  4. Meisjesmeisjes, kletsertjes. @ floor ik bn dr bij de tiende, tuurlijk! Bij de intake voor de nekplooimeting zagen we Semmie in de eerste instantie niet goed, het was mijn eerste uitwendige echo. Was ik zelf wel blij mee, ff niet in me naakte doos. Mijn schatje nam echter het initiatief en vroeg aan de gynaecoloog of ze niet beter een inwendige echo kon doen, want dan kon hij de baby beter op de film krijgen!! :o Waarop zij heel droog antwoordde, nou als uw partner het niet erg vind! Toen pas had hij hem door....
  5. Lieve Happinez, balen meid dat het niet gelukt is. Ik had het zo gehoopt. Nou effe voor jezelf zorgen, val die paar kilo af als je dat wilt en dan ben je weer gemotiveerd voor je volgende poging. Het is nog niet afgelopen, meid. Dikke knuffel
  6. Happinez, tina meid heel veel succes morgen. Je bent vast zwanger, ik hb een goed gevoel. Dikke knuffel, meid
  7. Jeetje, jullie zijn niet te houden...;) wat een reacties. K was geen augurken aan het eten, want die waren op en mijn lief wilde geen nieuwe gaan halen. Toevallig hadden we een pre-dikke-buik-romantische-avond-voor-ik-helemaal-niet-meer-kan-bewegen :)
  8. Dames, 10 november is prima. Sproet, zal ik je ophalen? Ik ben van 010 en benzine is geen probleem voor mij. Auto is van de baas..;) Is misschien ook wel gezellig? Laat maar weten. Floor's place, gezellie. Heb er al zin in, meiden!! Oja, mannetje gaat echt nie mee hoor, alleen onder hele grote dwang, hahahaha
  9. Floor gefeliciteerd met je baan, leuk voor je!! San gewoon maandag weer starten, das vroeg genieg, eerdt effe aansterken, hoor Minoes, meis, let je beetje op jezelf!! Dikke knuffel Iedereen, ik heb zo een honger, blijf eten. Over het algemeen gezond hoor!! Kom net bij me tante vandaan. Heerlijk surinaams eten meegekregen. Ook datgene waar ik over belde met haar, waar ik zo een trek in had. Heerlijk bittere groente, lekkerrrr. Ga ik straks lekker oppeuzelen als snackie...:) Nu eerst effe die stomme fraxiparine dr in, heb een hele blauwe buik, ondanks afwisselen. En in je been doet zeer vind ik . Liefs mij
  10. Leuk een boom uitje gezellig. En scheveningen klinkt ook goed, sproet!
  11. Hoi jillz, je mag natuurlijk ook je eigen datums invullen. Ik hb ook meerdere echos gekregen, elke week eigenlijk sinds week 8. En ik blijf ook onder controle vanwege mijn stolling. Hoever ben je nu dan? Ik ben nog niet begonnen aan de babykamer..:) en de rest. Hihihi voor mij nog een beetje te vroeg. Spannend, he. Liefs
  12. Lieve meisjes, dankjewel voor jullie lieve reacties toen ik mijn zwangerschap kenbaar maakte op Facebook. Ik begrijp dat het misschien confronterend was om het zo weer te lezen en daarom wil ik jullie hier nogmaals bedanken voor jullie lieve reacties. Jullie zijn stuk voor stuk kanjers en ik bid en hoop dat ook voor jullie een klein wondertje binnenkort staat te gebeuren. Dikke knuffel en veel liefs
  13. Lieve meiden, hier lig ik dan met een lege verpakking van een reep chocolade met nootjes en stoute gedachtes aan de tweede. Is dat goed voor de beebie? Geen idee. Maar net als de 5 augurken( gatsie, luste ik eigenlijk hiervoor nooit) en 3 glazen met seven up waar ik voor heb moeten boeten, met boeren waar een bootwerker trots op zou zijn luste ik ze gewoon. Ojee, wie helpt me??
  14. Ik snap de brutaliteit ook niet, chrisje..;)
  15. Zwangeren Sometimes (43) 2e IVF poging, verse TP Uitgerekende datum 4 mei 2013 1e echo 28 september 2012 12 weken echo 25 oktober 2012 20 weken echo 17 december 2012 Overige afspraken 17 oktober nekplooimeting Naam (leeftijd) Uitgerekende datum 1e echo 12 weken echo 20 weken echo Overige afspraken Naam (leeftijd) Uitgerekende datum 1e echo 12 weken echo 20 weken echo Overige afspraken Naam (leeftijd) Uitgerekende datum 1e echo 12 weken echo 20 weken echo Overige afspraken Naam (leeftijd) Uitgerekende datum 1e echo 12 weken echo 20 weken echo Overige afspraken
  16. Hoi dames, ik wilde een mooi lijstje maken, maar zat op het werk. Dus werd halverwege gestoord..;) foeiii kunnen de mensen niet zien dat ik effe op het forum bezig ben,hihihihi Anyway, ik dacht een mooi lijstje waarop iedereen zijn gegevens invult is wel leuk :) Ik start wel.
  17. reageer later nog een keer ;)
  18. oohh, crisje, geen zorgen maken, ik had ook soms krampjes. Is gewoon je baarmoeder die aan het groeien is en aan je banden trekt. Veel plassen hoort dr bij, ook zonder overstimulatie. Ik plas zeker 5 keer in de nacht. Wordt er doodmoe van.. ;)
  19. Lieve Moon, heel veel succes. hoop dat je Emmie braaf bij je blijft zitten. Ik duim voor je. Dikke knuffel en vergeet je tarwekiemolie capsules niet (boordevol vitamine C) :) Voor de innesteling!!
  20. Hoi, zoals je in mijn onderschrift kunt lezen hebben wij 2 embryos laten terugplaatsen. Maar er zijn een aantal dingen die meespelen bij de mogelijkheid dat alletwee het ook overleven. 1. Leeftijd, de kans dat je zwanger wordt ligt lager als je een bepaalde leeftijd hebt en 2 terug laten plaatsen vergroot deze kans, percentueel gezien is de kans op een meerling dan iets groter, maar je moet dan wel afzetten tegen de kleine kans dat je uberhaupt zwanger wordt. 2. In sommige ziekenhuizen selecteren ze de embryos die worden teruggeplaatst, dus bijvoorbeeld nooit 2 a kwaliteit embryos, maar combinaties van kwaliteit. Dit maakt de kans dat ze alletwee blijven zitten wel kleiner, hoewel de kans dat er een blijft zitten wel weer groter is. 3. Als je zelf een van een tweeling bent dan is de kans dat je een tweeling krijgt vrij hoog. Als dan erbij optelt dat je ervoor kiest om 2 embryos terug te plaatsen, dan is het opeens wel een hele grote mogelijkheid dat je er ook twee krijgt. Hoe dan ook het blijft een lot uit de loterij als je zwanger wordt van 1 , laat staan 2. Er zullen vast meer mensen zijn die er twee terug hebben laten plaatsen, maar tweelingzwangerschappen zijn nog steeds een uitzondering.Dus gefeliciteerd met je tweeling zwangerschap!! Hoop dat het ook goed blijft gaan uiteraard. Veel liefs
  21. Meis, als je kan slapen, dan hb je het nodig. Ik hb ook net 1 uurtje geslapen. Was vandaag niet aan het werk gegaan, veels te moe. En dus niet voor niets blijkbaar. Dus voel je niet schuldig. " het is veel werk een huis in een huis te bouwen, zonder geluid van een hamerslag " Liefs
  22. Oja,hier de nekplooimeting gehad en de kans dat ons babietje downssyndroom of die andere chromosoomafwijking heeft is 0.02%. ( dus geen verhoogde kans) Wij zijn gelukkig en gaan nu lekker genieten van de zwangerschap.
  23. @ nikki, wat fijn om weer van je te horen. Mooi dat je weer aan deca bent en ik zou zeker gaan voor de combi menopur en gonal f hoor. Ik geloof dr heilig in. @ tohfkam hoe is het meid? Hoop alles oke en dat we je mogen feliciteren. Dikke knuffel @ sas hoe is het met jou? @ chablis hopelijk een tp van de cryo, ben benieuwd, fingers crossed dan maar. @ caro lekker genieten van de kleintjes hoor. Dat lijnen komt vanzelf. @ andere meiden, jeanet, natalie, mely, winx en anderen die ik vergeten ben, dikke knuffel in welk deel van de behandeling je ook zit. @ gwen1 ik heb geen ervaring met moeilijk te stimuleren zijn, maar er is vast wel iemand die wel wat meer ervaring daarmee heeft. Veel succes meid!
  24. Idd bijna 12 weken. Eigenlijk pas zaterdag, want dat is mijn turn-over. Maar we zijn idd dolgelukkig en klaar om te genieten .:) Begin langzaam te geloven dat het echt is en geen droom. Mijn groeiende buik maakt het ook een beetje lastig ontkennen. Ik denk dat ik deze week ook FO ga.( ik hb gehoord dat dat de juiste term is) (lees Facebook Official) Moderne tijden. En een zwangerschapsverklaring van de gynaecoloog voor de aanvraag van mijn verlof op het werk en dan is het echt!!
  25. Ik kan niet stoppen met kijken op de app. Ik lijk wel gek, want hij ververst per week. Maar ik vindt de plaatjes ook zo mooi. Het geeft me een beetje een luikje in me buik, waar ik kan gluren naar mijn kleintje. :)
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden