Sometimes
Leden-
Aantal Items
1125 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Sometimes
-
Sas, jij komt ook gewoon gezellig samen met ons met oudjaar jip en janneke champagne drinken..:)
-
Heel veel sterkte met het verwerken en succes als jullie een volgende poging wagen. Maar neem je tijd om te herstellen. Liefs
-
Mees gefeliciteerd met je kleine. Het is normaal hoor, dat huilen Lot en Mees en Caro, ik hb mijn "kleine "meid dr fotoboek naast de bank liggen en kijk vol ongeloof naar de foto's. Ze was zo klein en nu studeert ze af en ben ik eindelijk zwanger van een broertje of zusje. Waar blijft de tijd?? Vandaag weer controle. Beebje beweegt heel veel en doet het prima. Helaas ook weer veel pijn en boedingen vandaag. Het blijft onverklaarbaar volgens de arts. Misschien komt het doordat hij/ zij zo bewegelijk is en tegen de placenta schopt. Ook bacterien gevonden in de urine dus misschien een blaasontsteking, dus aan de antibiotica. Wel balen dat ik zo weinig kan doen, want de minste inspanning veroorzaakt een bloedbad op het toilet. Bv wandelen met de hond, etentje bij vrienden, dagje huizen kijken... Pfff Maar goed de arts zegt het mag in ieder geval niet erger worden en ik blijf onder controle. Ben wel onzeker en kan soms wel janken.. Nikki, nog steeds op je roze wolkje toch? Spannend de echo 12 december. Das zo hoor. Hoop voor jouw gemoedsrust dat het bruinverlies snel ophoud, meid. Maar de dokter heeft gelijk, zolang het niet rood is dan gaat het goed. Dikke knuffel, ik weet hoe je je voelt. Sas, bijna in Spanje.. Ga zo voor je duimen!! Andere meiden, dikke knuffel!!!
-
Hoi betty, gefeliciteerd met je mooie echo. Wat is het iedere keer toch prachtig , he. Heb helaas geen tips voor je. Ik hb regelmatig harde buiken nu, vooral na inspanning of als ik een beetje wandel of als ik naar de toilet ga. Enig wat helpt bij mij is liggen of rustig op de bank zitten eventueel met kruikje. Ik durf niet aan het werk te gaan, want soms is het bloeden best heftig en op het werk moet ik veel lopen en het is best stressvol. Vandaag controle in ziekenhuis en mijn beebje is mooi bewegelijk, alhoewel ze niet weten waarom ik bloed en pijn heb. Wel misschien blaasontsteking dus aan de antibiotica. Over 4 weken de 20 weken echo. Liefs en knuffel aan alle meiden die het nodig hebben..
-
Hoi beanie, jij vandaag beginnen met de deca las ik in het andere topic. Hopelijk wordt de mix een succes. Ik duim voor je en ik geloof dr ook heilig in. Je kan het nog een klein beetjevopvoeren bijnte weinig follikels, maar ga dr vanuit dat je mooie score gaat hebben. Bij mij in het ziekenhuis vinden ze op mijn leeftijd 8 folllikels een prima score. Als je bedenkt wat de kansen qua afvalrace daarna zijn... Ik tel altijd 50% score bij bevruchting. Dan hou je dr 4 over. 2 terugplaatsen en dan weer 50% kans op cryo's. Das dus 1, hoewel ik die zelf nooit gehad heb. Weer fifty fifty doen bij het blijven plakken en als dit de derde ivf is dan sta je statistisch erg sterk. Dis mijn eigen redenatie hoor, totaal niet wetenschappelijk, maar heeft me wel geholpen het rationeel te houden. ;) Dusss jij wordt nu gewoon zwanger!! Wat betreft het uitrusten, tsja, ik doe erg weinig, maar zelfs daarin ben iknaan banden. Gisteren gezellig etentje met vrienden. Na afloop krampen en bloeden. Vandaag voor de 4 weekelijkse controle in het ziekenhuis. Semmie doet het ontzettend goed, is heel erg bewegelijk en schopt dr lustig op los. Nieuwste theorie van de gynaecoloog , hij schopt tegen de placenta, die heel gevoelig is en daardoor kan bloeden.... Eigenlijk weten ze het niet. Suiker gevonden in de urine, voor de zekerheid bloed geprikt, ziet er toch keurig uit. Bacterien in urine, misschien blaasontsteking dus breed spectrum antibiotica gekregen. Misschien daardoor de buikkrampen?? Ze weten het niet. Dus advies rusten en het mag zeker niet erger worden met de pijn en het bloeden, dus in de gaten houden.. Vanmiddag weer slachtpartij op het toilet, zucht.. Zo gaat het met mij. Maar ja ben nog steeds zwanger, gelukkig. Oja, ik denk dat ik per ongeluk hb gezien wat het is voor geslacht..:) Ik denk een jongen. Stiekum toch wel leuk... :) We zullen het zien. Sorry voor dit lange ego bericht meisjes. Knuffel en kus voor ieder die het gebruiken kan.
-
Sproet, wat een geweldige score!! Nu op naar goeie bevruchtingen. Goed gedaan, meis. Lekker uitrusten nu. Ik ga duimen voor goeie bevruchtingen. Gefeliciteerd voor nu,het eerste deel is achter de rug. Dikke knuffel!
-
Sproet, je man kan de punctie niet doen, gekkie. Kerels kunnen niet tegen pijn, dat weet je toch. Wij, lees jij, moet het doen. Je bent een bikkel en morgen heb jij een goeie opbrengst en daarna moet jouw man doen waar mannen goed in zijn..;)Dan kan jij beginnen net broeden op een klein Sproeteke of kleine sproetman. Oke? Dikke knuffel en veel succes.Xxx
-
Ps. Mely, dankje voor je lieve berichtje.. jij mag altijd langskomen om me rustig te houden. Ik zal me best doen om in je buurt te komen. Ps wat ja he buurt eigenlijk. Hihihihi We kikken toch heel ruim om ons heen. Dikke knuffel, je bent een kanjer.
-
Als dat toch eens waar zou zijn. Lijkt me ontzettend gaaf!! Iedereen lekker misselijk, vermoeid en zwanger!! :)Mooi gedacht dat ik dat leuk zou vinden!! Hihihih
-
Sproetie, effe genieten nu, over paar daagies ben je zwanger tot het tegendeel bewezen wordt. Ff die punctie doorstaan. Komt helemaal goed..Dikke knuffel
-
Beanie, ff bellen. Maar je moet vlgs mij gewoon starten op de 2 e dag van je bloeding. Dus gewoon wachten. Je schema wordt gewoon aangepast. Met mijn eerste ivf werd ik een week!!! later ongesteld. Ongetwijfeld door de spanning van het wachten op je ongi. Dus rustig aan , voor de zekerheid ziekenhuis bellen, maar ik weet vrij zeker dat je gewoon begint te tellen vanaf moment dat je ongi wordt.. Dikke knuffel
-
Sas, you are next!!!!Dont worry.Ook dikke knuffel voor jou...
-
Hoera!!!!!!!!! Nikki zwanger!!!!! :) Lieve nikki, zie je nu wel!!!!!! Wat ontzettend gaaf!!!! Gefeliciteerd meid!!!! Ik vind het zo verschrikkelijk top!!!!! Super Geniet dr van en zorg goed voor de tweeling. Superdikke knuffel. Xxxxxxx
-
Nikki, ik duim heel hard voor je. Caro, hoop dat Bram braaf was Lot, lekker gewerkt?
-
Hier nog steeds bloeden en krampen. Probeer meer te rusten, maar valt nog niet mee als je zoveel te doen hbt. Bv een huisje zoeken voor ons drietjes. Tussendoor ook de nodige emo buitjes, maar ja hoort dr bij denk ik dan maar. Donderdag weer controle.. Valt niet mee, maar ik probeer rustig en positief te zijn. Hartje klopt, dus das het belangrijkste. Liefs meiden Xxx
-
Sproet, zou iets kunnen zeggen met laatste loodjes enzo. Maar het is gewoon een kl..traject. met emotionele ups en downs. Laat het maar komen meis. Je bn een kanjer. Straks hb je je beebie aan boord en met een beetje geluk dr bij lach je over 9 maanden hierom. Nou voor dat geluk ga ik een extra kaarsje branden. Hou jij je Haags ..;) Liefs
-
Nikki, geen Internet!!!!!Foei, dat doe ik ook niet. En jij ben gewoon zwanger!! Punt uit..Liefs van mij.xx
-
Lieve sproet, wat ben jij een super eier maak machine!!! Super goed! Op naar de punctie!! Dikke knuffel
-
Oo Sas wat vreselijk spannend voor je. Ik duim ook voor jou hoor. Wil je hetzelfde kaarsje als nikki of zal ik een aparte voor jou aandoen...;) Dikke knuffel en veel liefs!!
-
Hoi nikki, Lieverd effe een hart onder de riem. Houd moed, ik duim voor je en brand een kaarsje voor jou. Dikke knuffel.
-
Ff snel, sproet, succes met de FM vandaag. Xxx
-
Sorry, ting ik bn nog niet zover.. :) Maar ik ga wel in ziekenhuis bevallen. Ik neem geen risico. Nikki, hoe gaat het meid. Nog steeds Zen. Ik denk aan je. Fingers crossed. Wanneer ga je testen?
-
@ bettyboopke. Ik neem niets voor de bloedingen. De utrogestan had ik tot 2 weken na de punctie volgens mij en daarna hoefde het niet meer. Hoewel mijn stoelgang niet fantastisch gaat, ik gebruik lactulose, roosvicee laxo, veel vers fruit en ontbijtkoek en extra vezels, ga ik toch beetje regelmatig naar de toilet. Ik denk niet dat ik echt verstopt zit. De gyna zei eerst dat de placenta voor de baarmoeder mond lag, maar vorige week zei ze dat het niet zo was. Het bloedverlies wisselt van bruin bloed, als ik echt rustig aan doe, tot helder rood met stolseltjes drin. Soms ben ik ongerust en onzeker, maar de dokter zegt dat de baby ok is. De baarmoederhals is lang( weet niet wat dat wil zeggen, maar pas een reden tot zorg als hij korter dan 2.5cm en hij is 5cm. Ik probeer maar om rustig te doen, donderdag weer een bezoek aan het ziekenhuis. Dus ik snap je helemaal , betty en dion, wat erg voor je. Ik hoop met mijn hele hart dat het niet zo ver komt bij mij en dat jij een nieuwe kans krijgt, zodra je het hebt kunnen verwerken. Echt vreselijk voor je, vooral omdat je al zover was. Ik blijf gewoon erg alert en bellen naar het ziekenhuis want het is iedere moeders nachtmerrie. Hoopvolle toekomst, heel veel sterkte meis.
-
Welkom elfje en veel succes. Het is idd ook net dat beetje geluk dr bij hebben. Kijk maar naar mij. Liefs en heel veel succes
-
Floor, dikke knuffel, meid. Ik sluit me aan bij sproet, BELACHELIJK!!