Lieve tofhkam, trek je njets aan van de reacties. Ik hb zowel goeie als mindere reacties gekregen en weet je, het interesseert me niet. Lieverd je hebt dr zoveel moeite voor gedaan, laat je vreugde niet overschaduwen door onnadenkende mensen.
Er zullen altijd mensen blijven die je leeftijd betrekken bij het krijgen van een kind. En weet je, ik was 20 toen ik mijn dochter kreeg en het commentaar was niet van de lucht, tienermoeder, per ongeluk zwanger geworden zeker, terwijl mijn kindje gewenst en "gepland" was. Nu 23 jaar later vragen mensen me hetzelfde?!! Of het per ongeluk was.... En ik vertel ze vol trots dat we heel veel moeite hebben gedaan en zijn geslaagd met behulp van ivf.
En de mensen die me nog negatiever commentaar geven, dat zijn niet mijn vrienden..
Geniet ervan lieverd, het is zooo kostbaar.
Dikke knuffel