Ga naar inhoud

Sometimes

Leden
  • Aantal Items

    1125
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Sometimes

  1. Sas, super!! Ik denk trouwens dat jij de Spaanse economie met de behandeling al genoeg spekt. Je zou gratis tassen en schoenen erbij mogen krijgen.. ;)Geintje, maar ff serieus , lekker broeden en Hopelijk wordt dit em.Dikke knuffel.
  2. Nikki, ga alsjeblieft naar het ziekenhuis of huisarts. Vraag om die bloedtest. Het is nu vrijdag, anders maak je je zorgen in het hele weekend. Het komt goed, meid. Ff voor je geruststelling. Je had wss een later innesteling. Doe de bloedtest!!!
  3. Hihihihi, KV was erg blij met mij. :)
  4. Tsja caro, ik kon het gewoon niet geloven en ik ben vroeg begonnen met testen en laat geeindigd.. ;) Mijn vriend was ook een beetje klaar met blij doen, tot mijn grote verontwaardiging. Was wel na de 6e test, maar toch!! Zijn reactie toen ik zei: schatje, ik ben nog steeds zwanger, kijk maar!! Tsja, dat weten we nu wel!! Hihihihi
  5. Monica en beanie heel veel succes!! Gaat helemaal goed dames en voor je het weet zitten jullie samen met mij aan de Jip en Janneke champagne!! Dikke knuffel
  6. Nikki, je bent hardtikke zwanger!! Doe gewoon je testje morgen voor je eigen gemoedsrust, lieverd. Ik hb dr 11 gedaan, dus jij kan dr best nog een paar doen. Maar dat mens van Moeders voor Moeders kan gewoon niet rekenen, zoals lot al zegt. Blijf kalm, lieverd. Dikke knuffel
  7. Gekopieerd van de site van Moeders voor Moeders, nikki!!! Aanmelden kan vanaf het moment dat je over tijd bent tot en met uiterlijk de 11e week van de zwangerschap. Deelnemen kan vanaf de 6e tot en met de 16e week van de zwangerschap. Je kunt dus minimaal 5 en maximaal 10 weken meedoen. Lieve deelnemen vanaf 6e week, dus dan is je zwangerschapstest nog licht!!! Geen zorgen maken en lekker gaan slapen!! Zwangere dame!! Liefs B
  8. Lieve nikki, geen zorgen maken! er stond toch een streepje? Je bent gewoon zwanger, maar misschien ben je nog wat vroeg voor MvM. Je kunt daar toch pas vanaf 8 weken starten. En als zij zelf zegt dat ze vroeg is... Lieverd, je bent nu "pas" 5 weken. Een licht streepje is gewoon ook een streepje. En zaterdag issie nog donkerder, let maar op. Maak jezelf niet gek. Wees zennnn. Het komt goed meid!! En anders, bel gewoon het ziekenhuis morgen voor een bloedtest!!!! Heb vertrouwen, lieve nikki?,! Dikke, dikke knuffel!!
  9. * breek in* ancolien, ik wil je even heel veel succes wensen deze ronde!! Wij hebben op een eerder wachtbankje samen gezeten. Ik hoop echt dat het dit keer goedkomt. Dikke knuffel. Liefs * breek uit*
  10. Ooh. Lot, wat zijn ze zielig he, als ze ziekkies zijn..knuffel
  11. Tohfkam, meissie, positief blijven. Het komt vast goed. Wel inderdaad heel spannend, maar nu komt het echt goed. Ik duim voor je, meid. Dikke knuffel
  12. Beanie, hoe gaat t met het spuiten? Morgen hb je een FM toch? Ik hoop zo dat je een goeie start hebt. Ik duim voor je. Hoe gaat het met de kindjes? Ansje, melis, san?? Floor, al weer een beetje boven Jan? En natuurlijk lieve Sproet?? Meissie, al weer een beetje bijgekomen van de schrik?
  13. Jessica, jeetje meid, dit was niet jouw jaar, he. Behalve de geboorte van je super meissie!! Nou beterschap en sterkte met je vader en pas goed op jezelf hoor. Niet teveel roken, he.. ;)
  14. Ooh sas, geweldig meid. Super!! Dit gaat em worden.. Jij en nikkie alletwee een tweeling!! Toitoitoi
  15. Hallo Colet, ik sluit me aan bij de voorgaande reacties. Ik denk dat IVF een gevoelig onderwerp is, met verschillende facetten. De in de enquête gestelde vragen raken nog niet eens het topje van de ijsberg, zijn sturend en bevooroordeeld Dit maakt het voor mij persoonlijk lastig te beantwoorden en soms zelf kwetsend. Uk denk dat het nuttig is om je eerst te verdiepen in het onderwerp door bv het internet te gebruiken. Misschien kun je idd gebruik maken van de expertise van een aantal vrouwen hier op het forum en zo een meer evenwichtigere enquête maken. Daaruit zal ongetwijfeld ook een beter werkstuk vloeien. Ter illustratie, ik ben niet bang mijn onvruchtbaarheid door te geven aan mijn kind, ik ben uit medische overwegingen gesteriliseerd in het verleden, maar kan nu vanwege voortschrijdend medisch inzicht zwanger worden mbv IVF.
  16. Sas, kaarsje brandt nog steeds... :) ik duim er ook bij. Nikki, weer een ochtend heerlijk licht misselijk met pijnlijke boobs? Fantastisch toch?? Knuffel meis, weer een nieuwe dag en een dag dichterbij je echo.. xx
  17. Lieve nikki, je klinkt hardstikke zwanger..:) Ik gebruikte de bollen tot 20 dagen na de TP.
  18. Vandaag dag 3 nog steeds geen bloed en geen pijn. :) Zou het dan zoiets simpels als een blaasontsteking zijn geweest? Ik bn iig blij..
  19. Lieve, gekke Sproet, Semmie/Emmie was eerst 4 cellig en zwaait nu elke week naar me op de echo. Het komt goed, meis. Huil maar ff lekker uit. Xxxx
  20. Beterschap Floor. Lekker uitzieken!! Vandaag voor het eerst geen bloed, geen pijn sinds 3 weken...:) ben blij!! Beanie en sproetie, meiden, jullie weten dat ik mee leef. Beanie wij slepen je dr hier doorheen en bovendien gebruik je dit keer de megamux, dus voor zowel jou als sproet straks alleen nog jip en janneke champagne!!! Melis, vervelend die allergie van je mannetje. En die grote man van je mag nie zo gemeen tegen je doen hoor... Ansje gelukkig dat jouw kleine man weer wat aan de beterende hand is. Kan me voorstellen dat dat energie vreet. Dikke knuffel voor de andere meiden
  21. Sas, 14 is top. Veel succes met de tp.Dit gaat em worden!! Ik duim voor je en doe een apart kaarsje aan. Xxx liefs
  22. Lieve tofhkam, trek je njets aan van de reacties. Ik hb zowel goeie als mindere reacties gekregen en weet je, het interesseert me niet. Lieverd je hebt dr zoveel moeite voor gedaan, laat je vreugde niet overschaduwen door onnadenkende mensen. Er zullen altijd mensen blijven die je leeftijd betrekken bij het krijgen van een kind. En weet je, ik was 20 toen ik mijn dochter kreeg en het commentaar was niet van de lucht, tienermoeder, per ongeluk zwanger geworden zeker, terwijl mijn kindje gewenst en "gepland" was. Nu 23 jaar later vragen mensen me hetzelfde?!! Of het per ongeluk was.... En ik vertel ze vol trots dat we heel veel moeite hebben gedaan en zijn geslaagd met behulp van ivf. En de mensen die me nog negatiever commentaar geven, dat zijn niet mijn vrienden.. Geniet ervan lieverd, het is zooo kostbaar. Dikke knuffel
  23. Ooh beanie, dikke knuffel meid. Ik kan niets zeggen om je pijn te verzachten, maar ik denk aan jullie en wat niet zo heeft mogen zijn en huil een klein beetje met je mee. Droog je tranen, maar wees gerust verdrietig, er is nog zoveel moois voor jou en je man in de toekomst. Met de tijd slijt alles en mooie herinneringen staan niet in de weg van nieuwe. Dikke kus
  24. Elfje, mooie score idd. Noor, kom lekker hier schrijven. Ben je alweer met een nieuwe poging bezig?
  25. Nikki das een mooi gezicht!!!En hb je het bij 1 gelaten? Ik hb dr 11 stuks. Hihihih, schaam, schaam. Inclusief die van Moeders voor Moeders...
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden