Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Ha, gelukt!!! Even een update: gisteren heb ik een hcg gehad, een röntgenfoto van de baarmoeder en eileiders, en alles was prima in orde! Ook gelijk een afspraak voor morgenochtend voor een uitgangsecho gemaakt, dus dat wacht ik even af en dan ga ik Daarna het depot prikken.. Echo's kunnen nu dus bij het ziekenhuis in de buurt. Moes, op YouTube staat ook een mooi filmpje over puregon. Kop op he?!, het is echt wel een reële kans!! Okaasan, jij bent dus ook een goede bakker! Vriendlief thuis is ook banketbakker! (Geweest) Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  2. He, hij doet het weer!! Ik kon 2 dagen niet op het forum... Even proberen... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  3. Violet, wat lees ik nu? Gefeliciteerd, wat een goed nieuws!! Nu lekker verder broeden!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  4. Okaasan, wat ontzettend balen!! Verdorie, dat verwacht je toch ook niet, al weet je wel dat het zou kunnen, maar toch!! Ja, met een heel groot stuk taart!! Dat heb je wel verdiend!!! Wij komen uit het westen, Haarlem en aan de kust. Maar voor nu mag je nog wel even flink balen! Rustig aan, Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  5. Moes, wanneer moet je naar DD voor de eerste echo? Mag je morgen beginnen met prikken? Ik heb weer een nieuwe hoeveelheid vitaminen besteld; vitamine d3 in druppelvorm, extra sterke omega3, en dhea wild yam, haha, eigenlijk heb ik het niet echt nodig, maar dan kan deze lagere dosering geen kwaad. Ik zie wel een beetje op tegen de hoge dosering hormonen, helemaal nu ik volgende week op mijn werk een nieuwe projectgroep voor een grote klant ga helpen opzetten voor de komende 3 maanden.... Pfff hoop dat ze nog wat aan mij hebben! Twinkle, sterkte komende week, zoek maar veel afleiding. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  6. He moes, ook weer begonnen! Ha, ik heb er dit keer ook niet zoveel zin in. Maar ik moet ook nog even wachten... Maar donderdag mag ik al de mega-spuit zetten. Succes met snuiven! En wie weet hebben we tussen het spuiten, snuiven en slikken en kukeluuren nog tijd om samen een kop thee te drinken... Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  7. Twinkle, het er vast een hoop gaande in je buik wat je allemaal voelt en je darmen doen ook vaak raar met al die zwangerschapshormonen. Ik hoop dat het weekje snel omgaat en jij een mooie echo hebt!! Met dit Deca-depot moet ik in een keer een grote spuit (3.75mg) decapeptyl zetten op dat 21 van je cyclus voorafgaand aan de IVF cyclus. Het onderdrukt de cyclus dan nog meer, zodat je meer kunt stimuleren. Dit moet weer meer rijpe eicellen opleveren. Liefs, Noes
  8. Meiske, gefeliciteerd met je mooie echo! Dat zit wel helemaal goed bij jou, wat een opluchting! Liefs, noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  9. Ik hoop het ook hoor, per slot van rekening is een kleine kans ook een kans, maar het is ook een beetje zelfbescherming om niet teveel te hopen, bang voor de definitieve klap. Maar zover is het nog even niet. Moes, we gaan er gewoon voor!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  10. Het is te hopen, maar ik moet ook gewoon realistisch blijven. En dat is dat er weinig bevruchtingen zijn en daaruit ontstaan embryo's van mindere kwaliteit. Dus helaas maar een klein kansje... Volgende week do. Zit ik op dag 21 van deze cyclus en dan moet ik alvast het decapeptyldepot inspuiten, als ik daarna ongesteld wordt, gaat het feest weer beginnen. Wanneer heb jij je echo? Spannend!! Moes al ongesteld? Fijn weekend allemaal! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  11. Remmir, jij bent ons grote voorbeeld, dus het moet natuurlijk allemaal wel volgens het boekje gaan... Maar super hoor, ben echt blij dat het zo goed gaat. Ben bang dat ik je niet ga volgen, maar ik heb nog een klein kansje! Wie weet dat het gaat werken als "lopende hormonen-bom" Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  12. Remmir, gelukkig!!! Super om te horen, wat ben ik blij dat alles goed is met je twins!!! Haha, ik was plaatsvervangend zenuwachtig voor je.... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  13. Weet je, ik vind het eigenlijk wel prima, dan maar geen hysteroscopie. En de echo's kan ik gewoon zoals ik gewend ben, in Leiderdorp doen.
  14. Nou, Beverwijk dus waarschijnlijk niet meer... Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  15. Ik wacht even af en anders doe ik de echo's gewoon weer in het m.ck, geen probleem. En wat dat onderzoek betreft; dan maar niet, het is nl al druk genoeg. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  16. Hoi, vandaag gesprek gehad bij ziekenhuis in de buurt over een hystereoscopie en om de echo's voor DD daar te doen. Ik moet zeggen dat het een hele aardige vrouw was, maar ze zag geen noodzaak voor mij om een hysteroscopie te doen en dat de werking daarvan helemaal niet bewezen was, etc.... Kortom het bekende verhaal over protocollen en dat alle dingen in het buitenland niet bewezen zijn en dat zij daar in principe niet aan meewerken. Ze wil het voor mij wel bespreken om de echo's te doen en dan belt ze mij dinsdag over terug. Zij wil nl geen halve behandelingen doen voor het buitenland. En de hysteroscopie mag ik daar wel doen na de ivf, want dan is het om te zien of ik evt. Nog natuurlijk zwanger kan worden. Pff, wat kunnen ze toch moeilijk doen.... Kan misschien toch beter naar het Mck gaan, gaat daar een stuk soepeler! Remmir, hoe is het gegaan? Ik hoop echt dat alles nog goed is!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  17. Remmir, succes morgen, komt vast goed! Liefs, Noes
  18. Ha Moes, Je hebt gelijk, we kunnen natuurlijk tekort komen, de dokter had het al over langer doorspuiten... En natuurlijk delen we het samen, Noes en Moes delen alles, haha!
  19. Hoi Bianc, Dank je wel voor het attenderen op de ampullen, maar helaas heb ik ze net vandaag gehaald voor ruim 800 euro! Ik hoop dat ze er iemand anders blij mee kan maken. Gaat alles goed met jou? Spannend hoor! Liefs, Noes
  20. Zo, we zijn weer terug uit DD, vanmorgen een evaluatiegesprek gehad met dr S. Hieruit blijkt weer dat alles eigenlijk wel in orde is, alleen eindig ik met weinig embryo's die ook nog eens niet van goede kwaliteit zijn. Dan konden we 2 dingen doen: of 1 eicel laten rijpen en daar ICSI op toepassen en dan hopen dat de kwaliteit daardoor beter wordt, maar daardoor ook een groot risico omdat je maar een kansje hebt. Of op cyclusdag 21 voorafgaand aan de IVF cyclus een decapeptyl-depot inspuiten (3.75gr) en dan 3 dagen na de menstruatie beginnen met flink te stimuleren: 300 Menopur en 150 puregon per dag. En verder dus geen neusspray of decapeptyl injecties. Hiermee kun je meer en langer stimuleren tot je flinke grote follikels hebt. Met deze methode zou de kwaliteit kunnen verbeteren. Dus we hebben maar voor het laatste gekozen en gelijk weer voor een fortuin aan medicijnen ingeslagen. Gelukkig had ik nog wat Menopur en pregnyl liggen, dus dat scheelt weer 300 euro... Evengoed weer zo'n 2000 euro kwijt., pfff! Er was wel wat gestort van de vorige poging zag ik, maar dat was toch zo'n 800 minder dan dat ik ingediend had. En het lukt mij ook al niet in te loggen op de site van de U.MC zorverzekering. Van de week maar even bellen. Ook of ik nog een keer toestemming nodig heb voor de laatste poging. Verder heb ik voor morgen een afspraak staan bij een fertiliteitsarts in de buurt om volgende week een hysteroscopie te doen en een salpinogram. Dat kan dan gelijk gecombineerd worden met de uitgangsecho. Tevens kan ik dan ook de echo's daar laten doen, dat is dichterbij dan het M.CK. Verder nog picsi en de embryoscope erbij om de boel te monitoren (hoe slecht ze zijn... :-( ) Dus over twee weekjes ben ik waarschijnlijk een lopende hormonenbom! Liefs, Noes
  21. Okaasan, het schiet alweer op, heel spannend weer! Ik ga weer heel veel duimen voor je. We moeten echt met z'n allen naar het uitgerekend bankje!!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  22. Roos, Tja, het kan ook van die fijne bollen komen, maar er gebeurt daarbinnen tenminste wel iets! Ik ga voor je duimen! Ik ben alweer ruim een jaar bezig, het gaat wel erg snel moet ik zeggen. Ik hou ook een beetje het gas erop, vanwege mijn leeftijd. We begonnen ermee met zoiets van, het zou leuk zijn, we zien wel, misschien een of twee keer proberen, maar je blijft toch wel iedere keer je grens verleggen. Gelukkig in december een nieuwe zorgverzekering gevonden die nog 2 pogingen extra vergoed... Violet, jij zit ook bij DD! Ja ik heb een paard, hij is al 32 jaar oud, een echte knuffel. Ik hoop dat 'ie het nog even volhoud, want het is wel een prettige uitlaatklep. Iedere dag even heen, zijn eten klaarmaken en lekker even wandelen. Gelukkig heb ik weinig last van de medicijnen en de puncties en ik vind het eigenlijk altijd weer spannend en leuk als ik weer bezig ben, helaas worden de teleurstellingen wel steeds groter en wordt ik ook ouder, dus komende poging wordt echt de laatste! Als het niet mocht lukken dan kunnen we in ieder gaval weer verder met ons leven. Al probeer ik dat nu ook zoveel mogelijk te doen. Maar het staat toch een beetje stil. Succes met de 2 cryo's, hoop dat ze het goed blijven doen! Liefs, Noes
  23. Succes mari! Nu hopen op een mooie "oogst"!!! Liefs Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  24. Hoi Roos, wat spannend hè? Het zou zo maar kunnen, maar gebruik je ook medicijnen? Die kunnen ook nog wel eens symptomen geven... Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  25. Dat zijn natuurlijk de zwangerschapshormonen, Meiske...!! Alles goed met je? Twinkle, gaat het met jou ook goed, heb je DD al gebeld? Ik heb afgelopen weekend gewerkt, maar ben morgen en dinsdag lekker vrij. Het zal morgen wel een chaos rond Schiphol worden, vandaag leek het al of we in oorlog waren... Wat een gekte! Nu nog maar bedenken wat we willen: of nog een poging in DD of een relaxte poging zonder extra's in nl. Eerst maar even het gesprek afwachten. Remmir, ik las dat je al flinke zwangerschapsverschijnselen hebt, let je wel een beetje op jezelf met 6 dagen werken?! Met mijn paard gaat het wel redelijk, maar hij wordt wel echt oud nu. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden