Moedeloos, mijn gevoel zegt dat het niet gelukt is, nu maar hopen dat ik er naast zit!
DD is op zich goed bevallen, volgens mij hebben bijna alle Nederlandse patienten dr S. als arts, dat is een Nederlander en ze hebben ook een Nederlands secretariaat, dus het valt wel mee.
Er is daar wat meer mogelijk, zoals de embryoscope, imsi, picsi en assisted hatching en ze zijn er gespecialiseerd in moeilijke gevallen. Het nadeel is dat de arts het erg druk heeft en alles best snel snel gaat, je moet goed voorbereid zijn en weten waar je het over hebt.
Leuk, het kamertje al bijna klaar! Dat zijn toch allemaal erg leuke dingen! Voel je je ook goed?
Nou, ik hoop dat ik je snel achterna kom!
Liefs,
Noes