Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Hoi! Welkom nog 10eke! Hoop idd dat er wat beter onderzoek gedaan wordt in DD. Ik heb afgelopen week alle fakturen ingediend bij UMC, hoop dat ik iig de 2450 voor de icsi en de medicijnen, bloedonderzoek en de narcose vergoed krijg, ben benieuwd! Ik heb dinsdag het evaluatie gesprek met dr S en zal weer een nieuw aanvraagformulier meenemen om te laten tekenen. Liefs Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  2. Moes, succes vandaag, hopen dat er een goede voorraad klaarligt! Trouwens niet te hard de stad inrijden, want wij kregen gister een bekeuring binnen van de vorige keer, gelukkig maar 20 euro. Een echo in de wachtkamer zou trouwens wel wat ruimer zijn dan in die bezemkast van dr. S!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  3. Noes73

    Uitgerekend oktober 2014!!

    Lisselotje, wat fijn voor je dat je zo'n mooie echo hebt gehad, en schattig hoe je kinderen erop reageren! Hoop voor je dat de blaasontsteking nu snel weggaat en dat je lekker kan genieten van je zwangerschap! Liefs, Noes
  4. Twinkle, dat zijn hele mooie streepjes!! Gefeliciteerd, het is in ieder geval een hele mooie eerste stap! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  5. Nynk, wat ontzettend balen!! Heel veel sterkte meid! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  6. Hè nee, noah, niet nog meer slecht nieuws, verdorie!!! Heb je al een testje gedaan? Dan weet je het in ieder geval zeker. Sterkte meid, hoop nog even met je mee! Liefs Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  7. Spannend twinkle! Voel je nog iets anders of bijzonders? Nynk, voor jou ook erg spannend!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  8. Moes, ik was ook al van plan om daar heen te gaan, telefonisch vind ik niets. Heb nu een afspraak gemaakt voor volgende week dinsdag de 25e. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  9. Haha, noem het maar dapper... Het is in ieder geval afleiding en ik moet toch al die dure rekeningen betalen... Het zijn gelukkig maar 3 dagen en dan ben ik weer 2 dagen vrij. Morgen even bellen met DD voor een afspraak om de boel te evalueren. Ben zelf nog niet zeker waar we de laatste poging gaan doen. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  10. Remmir, de taart was heerlijk! Vandaag ook nog een stuk gegeten met extra caramel erop!! Dat buiten de normale hoeveelheid paaseitjes natuurlijk... Hoe gaat het met jou, kun je het al een beetje bevatten, een tweeling!!! Echt super leuk!! Noah, rustig aan, gelukkig heb je veel afleiding! Ik ook, want moet het hele weekend werken. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  11. Dank jullie wel! Het heeft echt doorgezet, dus helaas geen hoop meer. Het heeft gewoon niet gepakt, wel ontzettend balen weer. Ik probeer er maar niet teveel bij stil te staan hoeveel moeite, tijd en geld je spendeert aan zo'n poging... Gelukkig ging het vandaag goed met m'n paard, dus we hebben heerlijk samen een stuk gewandeld! Fijn weekend allemaal! Ik ga heeeerlijk werken... Liefs, Noes
  12. Jessi, neeee, jij ook al! Ontzettend balen meid!!! Ik had eigenlijk nog wel goede hoop voor je! Blehhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Wel fijn dat je nog cyo's hebt! Hier helaas niets... Sterkte!! Liefs, Noes
  13. Nee hoor, een omo-witte test en nu steeds meer bruinverlies, dus het is helaas echt weer over! Bleh, echt balen weer, pfffffffffffff. Ben nu bezig een grote dikke chocoladetaart te verorberen! Liefs, Noes
  14. Helaas een omo-witte test en een ongi die ook doorzet, balen!! En zo is poging nr 5 ook alweer voorbij... Eerst maar weer eens verwerken en dan kijken hoe verder... Liefs, Noes
  15. Meiske, dat is wel een hele mooie waarde! Ziet er nog steeds goed uit voor je! Hier minder goed nieuws: het bruinverlies is begonnen, ik ga vanavond nog maar een testje doen, voor de zekerheid. Liefs, Noes
  16. Hier niet zo'n goed nieuws: het bruinverlies is al begonnen: ik ga vanavond voor de vorm nog maar een testje doen. blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Dit is echt niet mijn dag, met m'n paard gaat het ook al niet goed. Dat wordt kilo's chocola eten op de bank in joggingpak! gr Noes
  17. Moedeloos, mijn gevoel zegt dat het niet gelukt is, nu maar hopen dat ik er naast zit! DD is op zich goed bevallen, volgens mij hebben bijna alle Nederlandse patienten dr S. als arts, dat is een Nederlander en ze hebben ook een Nederlands secretariaat, dus het valt wel mee. Er is daar wat meer mogelijk, zoals de embryoscope, imsi, picsi en assisted hatching en ze zijn er gespecialiseerd in moeilijke gevallen. Het nadeel is dat de arts het erg druk heeft en alles best snel snel gaat, je moet goed voorbereid zijn en weten waar je het over hebt. Leuk, het kamertje al bijna klaar! Dat zijn toch allemaal erg leuke dingen! Voel je je ook goed? Nou, ik hoop dat ik je snel achterna kom! Liefs, Noes
  18. Remmir, wat geweldig, toch een tweeling!!! Ziet er echt super uit, ben echt heel blij voor jullie!!! Gefeliciteerd!!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  19. He Jes, misschien kom ik je wel tegen bij het Kruid vat, haha! spannend he? Ik voel niet echt veel, gisteravond een beetje doffe pijn ter hoogte van de baarmoeder, maar wat je zegt, die bollen doen rare dingen met je... Ik heb zelf wel het idee dat het een witte test wordt deze keer....maar hoop er natuurlijk naast te zitten! Van die koffie klinkt iig goed bij jou! Ik heb ook nooit bloed hoeven prikken, niet bij het M.ck en niet in DD. Meiske, ik denk dat de hcg-waarde bij jou wel goed is met die mooie testen! Remmir, ik ben heel benieuwd.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :positive energie: Nynk, hoe gaat het met de buikpijn, al wat beter hoop ik? Liefs, Noes
  20. Moedeloos, ja, mocht eigenlijk vandaag testen, maar doe het lekker morgenochtend als vriendlief er ook bij is. Ik durf ook niet meer vroeg te testen, zo bang voor weer een omo-witte test. Vandaag zit ik op wd10 van de terugplaatsing van een dag-5 embryo. Ik vind het zo leuk om jou te volgen, we liepen zo goed als gelijk, echt ontzettend blij voor je dat het zo goed gaat!! Liefs, Noes
  21. Moedeloos, wat goed zeg, alweer 20 weken. Ik ben heel blij voor je dat het er zo mooi uitziet. Op naar de laatste 20 weken!!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  22. Twinkle, wat een mooie gelijkmatige morula, ziet er echt goed uit hoor!! Daar kun je wel mee thuis komen, hihi...!! Remmir, ik vind het zo spannend voor je, hoe laat mag je? Gelukkig kun je in de buurt! Zo, ik ga lekker naar mijn bedje, ben me toch moe...! Verder alles nog rustig op wd9 Liefs, Noes
  23. Remmir, heel veel succes morgen met de echo!! Spannend hoor, misschien wel 2 knipperlichtjes!! Mijn duimen draaien!!! ik ga zelf vrijdagmorgen testen, nog even geduld, zit nu op wd9. Liefs, Noes
  24. Meiske, wat spannend!! Ik zie wel een steeds mooiere streep!!! Van harte gefeliciteerd!!! Liefs, Noes
  25. Twinkle, die van mij is ook een morula, maar dan van dag 5, een beetje traag dus. Ik vond nog een interessante site op internet: http://fertilitylabinsider.com/2010/11/embryo-stages-progression/ Hier staat wat meer info over verschillende stadia van het embryo. Liefs, Noes
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden