Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Jessi, zeker rotdagen! Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Die bollen vergeet ik 's middags ook wel eens, dan is het al half 5 ofzo, maar het gaat meer om de opbouw van progesteron, dus het zal niet heel erg veel uitmaken. Dat zijn maar weinig testen! Gelukkig maar, ik heb er denk ik al minimaal 50 verbruikt, haha! Deze keer nog niets, maar de vorige keer zo'n 15 denk ik! Spannend, morgen is mijn officiele testdag, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! Twinkle, voel jij al iets? Meiske, nog getest vanmorgen? Noah ook nog rustig aan het wachten? Sterkte allemaal!! Liefs, Noes
  2. Twinkle, het moet nog blijken of het een goede is, eind van de week ga ik testen.... Ze hebben niets gezegd in DD over de kwaliteit ervan, ik vond het er zelf nogal onregelmatig uitzien. Wen, wat ontzettend bijzonder dat dat nu je meisje is, ik hoop dat ik dat ook over 9 maanden kan zeggen... Liefs, Noes
  3. Bedoel je zoiets, twinkle? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  4. b Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  5. He Twinkle, Zo knap is het niet hoor, ben gewoon bang voor weer een omo-witte test en ik zit pas op wd8, het is ook nog vroeg! Ik voel hier ook helemaal niets meer, geen ongigevoel, niet zo moe meer, niet grieperig, geen steekjes of licht zeurend gevoel... Misschien ga ik donderdag ook nog niet testen en wacht op de ongi.... hmmmmmmm, ik weet niet of me dat gaat lukken...!! Liefs, Noes
  6. He Moes, Fijn dat je weer wat wijzer bent geworden en alles doorgesproken hebt. Vervelend die "ouwe"eieren he? Heb er ook last van, denk ik. Al zal het idd per cyclus verschillen. Ik heb afgelopen keer ook puregon en menopur gespoten, alleen 150 puregon en 225 menopur. Je hebt zeker nog wel genoeg synarel over? Puregon is duurder dan menopur. Daarom moest het M.CK destijds menopur gaan voorschrijven. Puregon werkt heel simpel met het prikpennetje, naald erop, hoeveelheid draaien en prikken maar! Je kan ook op youtube kijken naar zo'n instruktie filmpje. Hoeveel heb je nog nodig van Menopur en Puregon? Ik heb nog genoeg pregnyl voor je. Okaasan, hoe gaat het met je? gewoon drogeren met die handel hoor, dikke knuffel van mij! Hier is alles nog rustig, met het paard gaat het even wat minder, hij wordt nu echt oud en krijgt wat problemen met opstaan... maar even goed in de gaten houden. Ik ga nu lekker slapen na een drukke avonddienst! Liefs, Noes
  7. Meiske, ik heb nog steeds niet getest, goed he? haha, ik wil het dit keer wel volhouden. Ook al heb ik af en toe mijn twijfelmomentjes. Ik heb nog geen idee of ik zwanger zou kunnen zijn of niet, het wordt nu spannender en meer broekloeren... Ben een beetje tegen grieperig aan en ben ook wel moe en 's nachts slaap ik een beetje onrustig. Fijn dat de testen bij jou donkerder worden en ben benieuwd wat de hcg waarde is. Twinkle, hoe gaat het met jou? Vlindermama, spannend weer, vrijdag hopelijk de terugplaatsing! Jessi, hoe gaat het met jou? voel je al iets? Liefs, Noes
  8. Noah, ik zou het ook niet weten, misschien hebben ze bij de terugplaatsing wat geraakt of toch nog wat overstulatie. 16 eitjes zijn er toch wel veel. Kun je niet nog een verpleegkundige bellen in het ziekenhuis of nog even mailen? Moes, ik zou wel zeker aankaarten dat jij duidelijk hebt aangegeven dat je de punctie te vroeg vond en hoeveel eitjes er dan rijp waren. En waarom er niet eerder aan icsi gedacht is, het geeft toch vaak meer bevruchtingen ook al is het zaad goed. Bij ons vond hij dat ook goed. Enne, ik denk dat hij wel door wil gaan hoor, ze zijn juist gespecialiseerd in "moeilijke" gevallen (en een privé kliniek ...) Nou, veel succes morgen, ik hoop echt dat je wat wijzer wordt! Ik lig al in mijn bed, ben zo moe, haha! Het broekloeren kan weer gaan beginnen deze week!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  9. Moes, succes morgen, hoe laat moet je er zijn? Hoop inderdaad dat je wat wijzer wordt en ben benieuwd wat zijn eventuele plan van aanpak wordt! Daarna nog even de stad in? Liefs, Noes
  10. Oeps, al verstuurd! Meestal wordt ik een dag na de testdatum ongesteld, ook door de bollen heen. En bewegen is goed hoor, idd voor de doorbloeding. Remmir, we willen allemaal graag jouw richting op hoor!!! Die foto kun je gewoon bij Irma opvragen, heb ik ook gedaan. Wanneer heb je ook alweer je echo? Liefs Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  11. Nee, de ijzersmaak is juist als ik ongesteld ga worden, maar gelukkig nog geen ijzer gesignaleerd bij mij... Wel een wat drukkend ongi-gevoel, maar dat kan alle kanten op. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  12. Dat ziet er heel mooi uit, Meiske! Kan me zeker voorstellen dat je blij bent!!! Ik ben de laatste dagen een beetje moe, heb dikke utro-bolle-borsten en ik voel me alsof mijn ongi eraan komt... Alleen nog veen ijzersmaak, iets wat voor mij wel een teken is dat het foute boel is. Maar voor nu dus nog ok. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  13. En Meiske, vanmorgen nog getest? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  14. Zeker een hoop geld allemaal, maar ben al blij dat ik, door te wisselen van verzekering, er weer 2 pogingen bij heb gekregen! Dus binnenkort maar alles indienen. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  15. Twinkle, wat fijn dat je de terugplaatsing gehad hebt, nu lekker broeden op je top emmy! Ik heb de foto ook achteraf opgevraagd en per mail gekregen en vandaag kwam er ook een printje per post, samen met de rekening, echte Deutsche Grundlichkeit...! Meiske, nu al een positieve test!! super hoor, dat is een heel goed begin voor je!! Moes, in NL doen ze de amh-testen in mg, dat zijn die in de bovenste tabel, die was bij mij ook maar 0,3. Het zou wel leuk zijn om een tabel te hebben die de een met de ander vergelijkt, maar die heb ik nog niet gevonden... Ben benieuwd wat je gaat horen maandag. Mijn rekening voor de ICSI was 2450 euro. Liefs, Noes
  16. Meiske, dat is een heeeeeel goed begin! Wauw!, het is toch nog redelijk vroeg, nu lekker 8 maanden vasthouden!! Voel of zie je al iets? Ik durf nog niet te testen hoor, ik wil het dit keer echt tot de testdatum volhouden. Ben eigenlijk erg bang voor een teleurstelling. Liefs, Noes
  17. Twinkle, Ik heb nog een tabel op internet gevonden: 25-30 jr: 1.5 - 3 30-35 jr: 1 - 2.5 >35 jr: 0.25 - 1.5 Maar ik heb ook gevonden. Goed te stimuleren: 28.6 - 48.5 pmol/L Normaal te stimuleren: 15.7 - 28.6 pmol/L Matig te stimuleren: 2.2 - 15.7 pmol/L Slecht te stimuleren: 0.0 - 2.2 pmol/L En welke nu beter is?? gr Noes
  18. Dat klopt met die amh waarde in nl had ik 2 jaar geleden een amh waarde van 0,3 en laatst in DD 2,8 Het verschil zit idd in het meten, in Mg of in Ug of zo. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  19. Jessi, hier is alles rustig. af en toe voel ik wat lichtelijk geirriteerde eierstokken en baarmoeder (als ik het goed gok..) Bewegen en een goed doorbloede baarmoeder is juist bevoordelijk voor de innesteling! Ik zou je er niet druk over maken (want dat is dan weer niet goed voor je...) Ik kreeg vandaag eindelijk de foto opgestuurd, het zag er een beetje onregelmatig uit. Fijn weekend allemaal! Liefs, Noes
  20. Twinkle, wat een goed nieuws, allemaal nog in de race!! Wel vervelend dat het misschien vocht is, moet je nu wat rustiger aan doen? Ik ben net zo behoudend hoor! Durf ook niet meer zo enthousiast te zijn. Vandaag eindelijk de foto gekregen van mijn Morula, zag er ook een beetje onregelmatig uit... Nou ja, we wachten nog maar rustig af..... Meiske, jij ook donderdag testen of woensdag? Moes, maandag alweer heen, gaat toch allemaal wel weer snel. Ken je de vragen al uit je hoofd? Ik vind toch dat je altijd weer een beetje overdonderd wordt door zo'n dokter als je er eenmaal zit. Vorige keer heb ik ook gewoon mijn lijstje afgevraagd. Liefs, Noes
  21. haha, ik heb altijd trek in chocolade!!! Volgende week donderdag mag ik testen en ik ben van plan om niet eerder te testen! gr Noes
  22. He Twinkle, dat klinkt niet zo fijn. Het lijken mij niet je eierstokken als je het onder je ribben voelt. Eierstokken zitten toch meer boven je heupen? Ik zou het anders morgen even voorleggen aan de assistente als je gebeld wordt. Misschien toch wat vocht in de buikholte? Ik voel mijn eierstokken ook nog wel een klein beetje, een licht geirriteerd gevoel lijkt het wel. Ook (lijk) ik dat in mijn baarmoeder te voelen.... Verder heb ik vooral heel veel trek in chocolade! Liefs, Noes
  23. Okaasan, hoe gaat het met je? Hoop dat je nog een beetje afleiding hebt, maar verdriet mag je ook gewoon hebben, wat een teleurstelling zeg ! Moet je nog een keer bloedprikken op hcg? Grote knuffel van mij Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  24. Okaasan, wat een onwijs k*t bericht! Ik had het ook echt niet verwacht! Het zag er allemaal zo veelbelovend uit!! Bah, bah bah!!! Wat een verdriet weer!! Lieverd, heel veel sterkte en een grote digitale knuffel van mij!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  25. Goede morgen!! Haha, mijn nachtrust werd net gewoon wreed verstoord door de wekker: vroege dienst!!! Hoop voor je dat het van tijdelijke aard is.... Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden