-
Aantal Items
900 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Noes73
-
Hoi Allemaal, Ik wil jullie allemaal een goed uiteinde wensen en een gelukkig en gezond 2014 met heel veel lieve gezonde baby'tjes!!! Gister weer bloed geprikt voor de intake in Dusseldorf op 9 januari. Ook nog van zorgverzekering gewisseld, zodat ik weer 2 pogingen tegoed heb. We gaan het weer proberen na deze verdrietige periode. Nieuw jaar, nieuwe kansen! Ik wens jullie allemaal een hele goede zwangerschap toe! Liefs, Noes
-
2014: Vergoeding poging 4 en 5, geen selectie
Noes73 reageerde op Lotttie's topic in Verzekeringmaatschappij
Hallo Allemaal, Dit klinkt zeker interessant. Ik denk dat ik ze ook even ga mailen. Ik heb nl afgelopen jaar mijn 3 vergoede pogingen al gehad en 1 poging zelf betaald, ben benieuwd of ze die 4e zelfbetaalde poging dan ook meetellen of dat ik er nog recht heb op 2. Het scheelt toch een hoop geld en qua premie scheelt het niet zo heel veel met mijn huidige verzekering van Menzis. gr Noes -
Ja, de baarmoeder was schoon zag ze gisteren, alleen nog wat bloed, maar ik ben nog aan het bloeden, dus dat klopt wel. Nu heb ik voor 9 januari de afspraak voor DD nog staan, dus nu maar snel alle bloedonderzoeken regelen. Welk merk DHEA heb jij? Liefs, Noes
-
Okaasan, Wat een slecht nieuws! verdorie!! Dan is het waarschijnlijk al eerder gestopt met delen. Ik was gister morgen ook nog even in het MCK en er was bij mij ook niets meer te zien. Gelukkig maar, anders moest is ook nog naar een ander ziekenhuis. Wel weer heel confronterend en verdrietig. De droom die je voorzichtig had is toch weer wreed uiteengespat. Ik wens je heel veel sterkte, wel fijn dat je er nu even uit bent. Ik moet nu snel nog allerlei bloedtesten doen, omdat ik nog een afspraak heb staan in DD op 9 januari! Moes, ik kom er weer aan hoor! Liefs, Noes
-
Jett, succes met de echo morgen, ik hoop echt voor jou dat je een mooi hartje kan zien knipperen! Het klinkt in ieder geval allemaal goed bij jou, spannend! Okaasan, pff, wat een spanning ook voor jou, het is echt te hopen dat alles nog goed is, het kan net als bij clickstar. sterkte!! Met mij gaat het redelijk, ik heb het hele weekend maar gewerkt en nog een verjaardag en borreltje gehad. Morgenochtend heb ik nog een belafspraak met mijn arts, en eventueel zou ik nog een echo kunnen laten doen om te kijken hoe het er nu voor staat. Ik bloed rustig door, niet heel heftig, maar wel met stolsels en rood. Het voelt meer als een heftige ongesteldheid. Het ziekenhuis waar ik loop is kleinschalig en alleen voor IVF, dus voor andere behandelingen (zoals de miskraam-pillen) moet ik weer terug naar een ander ziekenhuis, omdat ze mij niet op kunnen nemen bij complicaties. Morgen nog een dagje werken en dan gelukkig 2 daagjes vrij. Jett en Marga, hoe gaat het met jullie? Sterkte allemaal morgen en ik ga de hele nacht duimen voor veel kloppende hartjes!!! liefs, Noes
-
Okaasan, sterkte komend weekend. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt maandag. Ik begrijp het idee om de echo nog niet te hebben en nog even vast te houden aan de hoop die er nog is. Ik hoop van harte dat het nog goed bij jou zit. Jeetje Twinkle, dat is nog best heftig! Toch weer confronterend als uiteindelijk het vruchtje eruit komt. Maar je hebt gelijk, je kan het nu verwerken en misschien als je er weer klaar voor bent, verder. Sterkte! Hier nog steeds weinig bruinverlies en wat vage krampjes af en toe. Ik had vanmiddag het ziekenhuis in Haarlem gebeld voor een afspraak met een Gyn volgende week: ik werd onvriendelijk verzocht een ander ziekenhuis te bellen want zij zaten vol volgende week en of ik niet in het fertiliteits-ziekenhuis verder behandeld kon worden voor het miskraam... ik stond nogal perplex en heb idd maar een ander ziekenhuis gebeld die mij toch heel anders te woord stond! Liefs, Noes
-
He Twinklestar, hoe gaat het met jou nu? Is het bij jou wel vanzelf eruit gekomen of met wat hulp? Ik heb sinds 2 dagen al licht bruinverlies en een wat kramperige buik, dus ik hoop dat het wel doorzet. Alle andere meiden: dank voor de lieve woorden! gr Noes
-
Hier definitief geen goed nieuws: Het is echt een miskraam aan het worden. Net de echo gehad en het vruchtje was al gekrompen naar ongeveer 5.2 weken en de vruchtwaterzak was ook kleiner geworden en natuurlijk geen hartactie. Ik heb nog steeds licht bruinverlies wat hopelijk snel overgaat in krampen om het natuurlijk kwijt te raken. Ik moet wel alvast een afspraak maken met de gynacoloog in het normale ziekenhuis eind volgende week, voor het geval dat het nog niet via de natuurlijke manier is weggegaan. Dan kunnen ze evt. pillen geven om het door te laten zetten. Om het zo definitief te horen, was wel weer even confronterend en verdrietig. Gelukkig was het wel een hele lieve arts. Okaasan, ik hoop echt dat er met jou niets aan de hand is, sterkte meid! Liefs, Noes
-
O nee Okaasan, dat wil je echt niet, al kan het natuurlijk gewoon een "bloedneus" zijn, een gesprongen adertje, of gevoelige baarmoedermond. Dat lijkt me eerder met helderrood bloed dan dat het mis is. Is het wel gelijk gestopt? Dat zou een goed teken zijn! Oh meid, wat een onzekerheid!! Sterkte lieverd!! Liefs, Noes
-
He, ik zie een mooie streep okaasan! gefeliciteerd!! Vandaag nog steeds bruinverlies met stolsels dus ik heb maar even met het M.CK gebeld en mag morgenochtend al komen voor een echo Kunnen ze even nakijken hoever het staat.. Wel beter, dan hoef ik tenminste niet het hele weekend te wachten. Na het ongeloof van maandagavond, de tranen met tuiten gisteren, begint het besef nu te komen dat het echt weer over is. Vandaag maar veel naar buiten geweest, naar m'n paard en gefietst door de duinen naar het strand. Ik moest eigenlijk werken vanavond, maar heb me toch maar ziek gemeld, ik ben bang dat de krampjes erger worden en het een bloedbad zou worden, ook was m'n hoofd niet echt bij werken... Morgen ben ik gelukkig al vrij. Nog even volhouden dames, het is zo maandag! Liefs, Noes
-
Maakt niet uit hoor, Okaasan, zo voelde ik me ook! We zijn allemaal zo onzeker, vooral in die zogenaamde verlengde wachtweken. Maar meestal gaat het goed hoor, en bij jou dus ook! En het is alleen maar goed dat MvM zo vroeg komen, heb je altijd een excuus dat het nog te vroeg is... Leuk dat je op vakantie gaat, waar ga je naartoe? Liefs, Noes
-
Helaas vandaag nog minder goed nieuws: vanmiddag is het bruinverlies begonnen en ik voel ook de hele tijd kleine vage krampjes. Ben bang dat het nu echt foute boel is. Ben zo verdrietig. Als het doorzet ga ik morgen bellen voor een eerdere echo. okaasan, morgen komt bij jou de consulente voor MvM toch? Leuk en spannend voor je! Liefs, Noes
-
Dank voor de lieve woorden. Ik weet het, het kan 2 kanten opgaan: Of het is al gestopt en het wordt een miskraam of er gebeur een wonder en het heeft nog een groeispurt. Ik heb natuurlijk heel internet al afgespeurd naar verhalen en je ziet dat beide kunnen gebeuren. Het is dus weer echt afwachten wat het doet. Ik vraag me toch wel eens af of het bij ons in de MMM nou nooit eens normaal kan??! Liefs, Noes
-
Helaas geen goed nieuws hier, er was wel een vruchtje te zien met dooierzak, maar het was te klein. Maar 5 mm ipv ongeveer 1 cm. Ook kon ze geen duidelijke hartactie zien. Nu moet ik maandagmorgen weer heen om te kijken of het gegroeid is. Dat kan nl wel, het kan in deze tijd snel groeien. Mocht het niet gegroeid zijn, is het helaas echt foute boel.. Pfff, wat een domper!! Hebben misschien andere meiden dit meegemaakt en dat het nog gegroeid is? Ik zit nu op week 7.2 dagen. Liefs, Noes
-
Marga, wat goed!! Gefeliciteerd!! Haha, wij zijn al blij als we in een kannetje mogen piesen..!! Okaasan, dat had ik precies hetzelfde, eerst wel misselijk, gevoelige borsten en een week later ineens niets meer. Maar zolang je geen bloedingen hebt, is alles gewoon rustig aan het groeien. Ik begrijp het wel, ik ben ook het liefst de hele dag misselijk, we willen alleen maar bewijs. Mijn gedachten gaan ook steeds 2 kanten op: weinig klachten een wat lichtere test van MvM, er zal wel te weinig HCG zijn en het zit niet goed. En de andere kant: Het is al weken rustig, geen enkel bloedverlies gehad, waarom zou het fout zijn? Nog 7 uur en dan weet ik het... Liefs, Noes
-
Dank jullie wel allemaal!! Het is alleen wel jammer dat de echo pas 's avonds is, hoe verzinnen ze het!! Moet ik de hele dag wachten. Ik ga maar een hoop doen morgen, gaat de tijd tenminste lekker snel. Moes, hoe gaat het met je? Nog geen pukkels en baard van de Dhea.. ;-) Ik ga lekker slapen! Liefs, Noes
-
Nou Moedeloos, kom je toch ook gezellig hier, als je een paar dagen overtijd bent, ga je ook in augustus bevallen!! Bij mij is alles rustig. Soms vind ik het wel eens te rustig, maar vandaag was mijn vriend tulbanden aan het bakken en ik kon die lucht toch niet zo goed verdragen... Dan voel ik me gelijk een stuk zekerder. In ieder geval geen bloedverlies of krampen, ik wacht "rustig" af tot dinsdagavond. Okaasan, ik vind het gezellig hoor, en je hebt gelijk, na 5 jaar MOET je het hier van de daken schreeuwen!! Liefs, Noes
-
He hallo! Okaasan, jij bent wel heeel actief met je nieuwe Ipad.... ;-) Leuk hoor! Aan al jullie kwaaltjes te horen, zit er al genoeg HCG in het bloed. Ik had de CB met indicator al 2 dagen voor mijn testdatum gebruikt en toen gaf 'ie 1-2 weken aan, een klein weekje later 2-3 weken, daarna durfde ook ik niet meer...haha! Ik heb al 4 flessen vol geplast voor MvM, het valt allemaal wel mee maar er zit een soort conserveringsmiddel in de flessen en dat ruikt nogal weeig, eigenlijk niks voor als je snel misselijk bent. :pregwalk: Vandaag is het precies week 7 voor mij, nog 2 daagjes voor de echo, spannend!! Liefs, Noes
-
Haha, nou dat klinkt idd als een hoog hcg!! In ieder geval niet ongerust zijn als de test wat lichter is... Ik zie er ook al een paar weken een beetje bleekjes uit, maar misselijk ben ik niet (meer). gr Noes
-
En Okaasan, ben je nog aan het doortesten of al gestopt daarmee? MvM zou ik niet te vroeg laten komen hoor, die testen van hun zijn nogal zwaar, iets vanaf 1000 HCG. Het is meestal vanaf 6 weken. Hier gebruik ik ook nog de utro-bollen, maar op eigen initiatief, ik voel me er wat zekerder bij. Ik ga binnenkort een beetje afbouwen van 3 naar 2 per dag. Mooi lijstje trouwens ;-) Liefs, Noes
-
Moedeloos, wat een goed nieuws!!! gefeliciteerd!!! Was je zenuwachtig? Ik vind het wel spannend, as dinsdag ben ik aan de beurt. Ben zo bang dat er weer niets gegroeid is ofzo, brr!! Maar voor jou helemaal goed, super!! Liefs, Noes
-
Haha, dat was tegelijk!!! Ik krijg alleen niet een normaal tabelletje te zien nu... en ik kan 'm ook niet kopieren. hmmm, hij ziet er wel mooi uit. gr Noes
-
Voorstellen: Noes73, 40 jaar - zwanger 1e kindje - uitgerekend 2 augustus Marga - zwanger 1e kindje - uitgerekend Jett - zwanger 3e kindje - uitgerekend Okaasan- zwanger 1e kindje - uitgerekend 16 augustus 1e echo: Noes73 - 17 december Jett - 23 december Okaasan-23 december Marga - december Hier alvast een lijstje, je kan het kopieren en plakken in een nieuw berichtje en dan aanvullen als je wilt.
-
-Breek even in- Lindaah, van harte gefeliciteerd met je mooie dochter!! Ik hoop dat ze snel met je mee naar huis mag en lekker samen kan genieten! Wat gaat de tijd toch snel, zo lig je nog naast elkaar op de uitslaapkamer en nu ben je alweer bevallen! Leuke naam trouwens! Als alles goed blijft gaan, ben ik begin augustus aan de beurt!! Liefs, Noes
-
He Okaasan, meer dan welkom bij de zwangeren! Ga er maar lekker aan wennen, want dit gaat zeker nog 8 maanden duren! Liefs, Noes