-
Aantal Items
900 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Noes73
-
Ha Moes, ik heb ook over DHEA gelezen, en inderdaad wat tegenstrijdige dingen. Maar het zou goed zijn voor de oudere jongeren onder ons... Ik heb nog geen prednison, ik zat te twijfelen om even langs de huisarts te gaan om het te bespreken, maar toch maar niet gedaan. Ik denk niet dat hij dat zomaar in de blind gaat voorschrijven, en ik heb mijn verhaal ook niet helemaal op orde... Ha ha, ik draaide een beetje door, ik wilde al aan bekenden vragen of ze nog iets hebben liggen... Het boek is ook nog niet binnen. Ik heb wel Omega 3 en vitamine D besteld van S.olgar, dat komt vanmiddag binnen. Gelukkig ben ik een beetje verkouden, en mijn immuunsysteem ook een beetje minder. Ze gaan de cryo vandaag ontdooien, hopen dat het goed gaat (brrrr...) Morgen iig druk met eerst een cursus, tussendoor de terugplaatsing en 's middags werken! Liefs, Noes
-
Johanneke, wat ontzettend balen voor je, het is toch een teleurstelling. Hopen dat je snel weer door kan, sterkte meid! Emsie, wat een supergoed nieuws voor je, toch een engeltje op je schouder... Geniet ervan!!
-
Okaasan, Wat een tegenslag om ineens te horen dat de eicellen/embryo's niet goed zijn! Wel goed van je dat je het nog een keer probeert. Ik hoop het echt voor je, er is altijd een kans. Ik ben nooit verder onderzocht dan de standaard hormoonwaardes tijdens de cyclus en de AMH waarde. Ik weet niet eens mijn eigen bloedgroep! Het zaad van mijn vriend is goed en voor zover ze hebben getest, is er bij ook niets gevonden. Omdat ik nu al 40 ben, mocht ik gelijk door voor IVF. Dus begin dit jaar begonnen en zie zo mijn handtekening.... De tijd gaat snel en ik heb niet zoveel meer. Nu idd gelukkig nog een cryo die, als ie goed ontdooit, donderdag de terugplaatsing. Begin januari heb ik een intake gesprek in Dusseldorf, maar nu twijfel ik nog of ik in de tussentijd nog 1 ICSI behandeling in het M.CK zal doen (die gaat dan al over 2 weken beginnen) of ik die tijd zal besteden om alvast bloedonderzoeken te laten doen, zodat Dusseldorf snel kan beginnen. Het liefst zou ik komende week al met de prednison 5mg beginnen, ik heb er een hoop over gelezen en dit is echt een lage en ongevaarlijke dosering. Maar hoe kom ik binnen 3 dagen aan Prednison??? Waarschijnlijk gaat dat dus niet lukken. Ik denk niet dat mijn huisarts "zomaar" prednison gaat voorschrijven en in Leiderdorp doen ze al moeilijk over extra Utro bollen! Genoeg leesvoer nog voor ons Moes! Wel heel fijn al die ervaringen hier op het forum, het is ook zo specifiek! Liefs, Noes
-
Emsie en Twinklestar, dat gaat helemaal de goede kant op!! Morgen een bloedtest? Mewe, wat fijn je Emmy weer aan boord, thuis waar 'ie hoort! Nu lekker broeden! Als alles meezit heb ik donderdag de terugplaatsing, dus daar zitten maar een paar daagjes tussen. Moes, ik ben ook van alles aan het uitzoeken over de medicijnen. Ze schrijven het alleen niet voor bij mijn ziekenhuis en ik denk niet dat mijn huisarts zomaar prednison gaat voorschrijven als ik er om vraag.. Ik heb ook het boek van Alan e. Beer besteld, ben benieuwd! Is er nog iemand die (kinder)aspirine slikt? liefs, Noes
-
--breek even in: Tina, wat ontzettend leuk: 2 meisjes en een jongen!! En heel fijn dat het zo goed gaat!! nog bedankt!! Liefs, Noes --breek weer uit.
-
Twinklestar, Ik zeg: gefeliciteerd!! Dat ziet er heel goed uit voor een vroege test!! Nu verder goed warm houden.. Johanneke, voor jouw wordt het ook alweer spannend, nog even volhouden! Moes, fijn dat je weer door kunt gaan in januari. "Wat vraag jij voor kerst?" "Doet u mij maar een doosje Menopur!" haha, nog even de tijd om te sparen. Toch fijn dat je weer vooruit kunt kijken. Waarom moet het ook allemaal zo belachelijk duur zijn? 20 euro voor een potje gedroogde urine van vrouwen uit de meno-pauze..., idioot!! Zelf had ik vanmorgen nog geen positieve ovulatie-test, dus gebeld met M.CK en ik kon gelijk komen voor een echo. Ze zagen een mooie follikel van 18mm en dik baarmoeder slijmvlies, dus ik kon nog een paar dagen wachten, maar ik heb gevraagd om pregnyl te spuiten omdat het bij nogal lang kan duren, gelukkig was dat geen probleem. Dus vanavond spuiten, zondag ovulatie, woensdag ontdooien en als alles goed gaat: donderdagmiddag de terugplaatsing! Liefs, Noes
-
Twinklestar: een heel licht streepje is altijd beter dan een omo-witte test.....:good1:
-
Wauw Emsie, echt super zoveel cryo's!! (hopelijk voor een heel gezin....) Liefs, Noes
-
Roosje, Wat een rot situatie zeg, de symtomen kunnen ook door de utro-bollen komen. Maar wie weet, als je het al eerder hebt meegemaakt, kan je lichaam ook langzamer HCG aanmaken. En welke test heb je gebruikt? Dat kan ook nog wel eens uitmaken. Sterkte meid, eigenlijk is het enige wat je kunt doen is om de dag testen... Mewe, zondag de terugplaatsing, spannend weer de wachtbank op! Ik hoop dat dit 'm gaat worden. Gelukkig heb je nog meer cryo's, dat geeft toch altijd een beter gevoel. Volgend jaar pas 40? Je bent nog jong!! ;-) Dat zeiden wij ook vorig jaar: we kijken wel of het lukt, max 3keer.... haha, we zijn nog niet van plan om te stoppen. Ik begrijp die arts wel en ik ben er zelf ook wel redelijk nuchter in, maar goed, nu nog even niet! Twinklestar, heb je al getest? :gekruiste vingers 2 Ik heb net een afspraak gemaakt in Dusseldorf op 7 januari bij Dr H.ubert. Ik vroeg om Dr S.choltes, maar die had pas plek in maart, dat duurde mij iets te lang. Ik zit me nu te bedenken of ik alvast wat voorwerk in december kan doen, misschien wat bloedtesten via de huisarts. Ik ga weer eens even verder snuffelen. Zou dat niet mogelijk zijn om die immuuntesten of stollingsonderzoeken via de huisarts te regelen? Helaas nog geen positieve ovulatietest gehad, dus morgen weer even het M.ck bellen. Liefs, Noes
-
Emsie, nog geen zorgen hoor, ik heb ook wel eens op wd9 negatief getest en op wd11 was hij pas heel licht positief, het kan nog alle kanten op!! Liefs, Noes
-
Moes, Dat klinkt goed van je vriendin! Ik ben nu een hoop aan het lezen over Dusseldorf. Denk jij dat als ik nu van zorg verzekering wissel, ik de 4e (dus eigenlijk de 5e) weer vergoed krijg? Het is natuurlijk wel de 4e verzekerde poging, maar geeft het dan niet dat ik er al een tussendoor zelf betaald heb? Enne, mocht ik ritjes overhouden, dan gaan ze zeker naar jou hoor!! Ik heb nog niet zoveel. Gisteren al een recept meegekregen voor Menopur van de arts, want dat heb ik helemaal nog niet. Maar dat haal ik alleen wanneer het nodig is. Hebben er nog meiden getest? Sterkte!!! Liefs, Noes
-
Mar, Balen dat het zo snel weer voorbij is! Wel fijn dat je er iets relaxter in kan staan, met 2 mooie wondertjes thuis! Emsie, nog even doorbijten!, lage rugpijn hoor je toch vaak bij de zwangeren.... ik ga nog even voor je duimen! Twinklestar, Wij willen toch binnenkort een intake gesprek in Dusseldorf gaan doen. Ik heb mijn dossier al opgevraagd vandaag bij het M.CK en mijn arts daar vond het ook een prima ziekenhuis... Ik wou eigenlijk nog een ICSI (na de cryo) in Leiderdorp doen, maar denk dat ik dat toch liever in Dusseldorf doe. Misschien dat de verandering van Medicijnen of assisted hatching meer oplevert. Welke medicijnen gebruik jij via Dusseldorf? Vandaag heb ik dus mijn gesprek gehad in het MCK en de arts gaf aan dat we er toch aan moesten denken om een grens te trekken. Tja, dat zijn we ook wel van plan, maar nog niet helemaal definitief.... Ik begrijp het wel, maar omdat ik er niet al te veel last van heb wil ik nog wel een poging doen. Nu konden wel gelijk door met onze cryo gelukkig, want eigenlijk moet er altijd 1 maand tussen zitten. Ik heb vandaag gelijk een echo gekregen, maar helaas was dat niet helemaal duidelijk of ik al een ovulatie heb gehad, dus ook weer bloed prikken erachter aan.... gelukkig belde ze vanmiddag terug dat mijn progesteronwaarde 0.4 was en ik dus nog geen ovulatie heb gehad. Nu mag ik tot vrijdag weer doortesten en dan weer even bellen voor een echo. We hebben gelijk afgesproken dat als de cryo mislukt, ik direct weer door kan gaan met een nieuwe ICSI poging. Dan moet ik wel voor 3 december ongesteld zijn, anders valt het in de kerst vakantie van het ziekenhuis.... Maar als de intake positief is in Dusseldorf wil ik daar toch liever heen. We hebben dus weer wat om naar uit te kijken. Liefs, Noes
-
Hoi Pip, Na 14 dagen is het geen pregnyl meer hoor en van de Utro-bollen kan het niet zijn, ik zeg gewoon een streep is een streep = gewoon zwanger!! Nu hopen dat het doorgaand is. Maar het begin is er!!! gr Noes
-
He Mewe! We lopen een beetje gelijk op denk ik. Het is idd te hopen dat het deze keer gaat lukken! Maar ik ben ook alweer aan het sparen (vooral medicijnen) voor de 5e ICSI poging. Gelukkig zijn er veel lieve meiden op het forum die wat over hebben!! Als de cryo niet lukt, dan willen we gelijk door met de nieuwe poging. De tijd dringt voor mij. Ik zit nu bij het M.CK in Leiderdorp. We gaan ons ondertussen ook orienteren op het buitenland, waarschijnlijk Dusseldorf of Turkije, als er maar geen lange protocollen en wachttijden zijn... Meiden, sterkte met wachten!! Liefs, Noes
-
Hallo Meiden, Dat klinkt allemaal weer spannend! Ik ga voor jullie duimen!!:goodluck1: Ik heb zelf morgen weer een afspraak in het ziekenhuis, een afrondings- en begingesprek. Hopelijk kan in deze cyclus ook de cryo nog teruggeplaatst worden. Liefs, Noes
-
Hallo Meiden, Hier nog iemand die zou willen carpoolen met diegenen die nog wat over hebben. Ik moet nog vaak naar ME.demblik en een ritje naar UTR.echt zou ook heel welkom zijn! We willen beginnen aan onze 5e (onverzekerde) ICSI poging en hopen dat dit met wat hulp ook kan. We geven nog niet op! Alvast bedankt voor alle ritjes!! :drive1: Liefs, Noes
-
Iggie, wat een supernieuws, gefeliciteerd!!! Wauw, niet te geloven!!!:preggers: Jetje en Chan natuurlijk ook gefeliciteerd en nu op weg naar een mooie echo!! Het zal idd wel even wennen zijn. Emsie, gaat het nog een beetje met je? Ik heb je nog een pb-tje gestuurd. En Moes, mocht het nog wat worden met de cryo, dan is mijn hele voorraad voor jou!! We gaan gewoon nog even door....!:positive energie: Liefs, Noes
-
Hoi Emsie, dat ziet er goed uit! en wat fijn dat je zoveel bevruchtingen hebt, maar idd hopelijk niet nodig!! Iggie, ik ben benieuwd naar je testje morgen! Lisselotje, lekker genoten van je vakantie in Turkije? Wat laten sommige ziekenhuizen je toch lang wachten! Kim, fijn dat je ook weer mag beginnen, maar ook al zo lang wachten. Nou ja, een beetje ontspanning tussendoor kan ook geen kwaad. Hier de tereurstelling een beetje verwerkt, Lekker veel naar buiten, naar mijn bejaarde paard en afgelopen weekend voor het eerst aan trailrunnen gedaan, ik heb nog staads pijn...haha! Volgende week maandag een afspraak in het M.CK en dan hopelijk binnen 2 weken de terugplaatsing van de cryo. Toch nog een (klein) kansje. En ik probeer alweer medicijnen bij elkaar te sprokkelen voor de 5e poging die we weer zelf moeten betalen... Liefs, Noes
-
Iggie, wat goed!, niet te geloven he? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Liefs, Noes
-
Chan en Jetje, wat goed, gefeliciteerd!! Ga er maar lekker aan wennen de komende 8 maanden!! Iggie, het zou toch niet waar zijn??!! Wauw, toch nog een kans! Over een paar dagen een testje? Spannend!! Lisselotje, van Happinez heb ik idd gevolgd, een drieling, niet te geloven!! Ik heb ook al eens op de site van Human first gekeken, maar bij elkaar is het toch vrij prijzig om naar Istanbul te gaan. Ik ga me gewoon verder orienteren. fijn weekend allemaal! Liefs, Noes
-
Iggie, wat erg voor je, niet te geloven zo snel!! Jeetje, dat verwacht je toch ook niet! Sterkte meid, ook van mij een dikke knuffel! Heb het zelf een keer met een cryo gehad (in eigen cyclus) en ik moet nu de utro-bollen ook dan gebruiken om dit proberen te voorkomen. Nikkie en Moes, gaat het een beetje met jullie? Het is ook echt balen he?! Je bent er zoveel en zo intensief mee bezig en hopla...het is zomaar voorbij, bah! Jetje en Chan, onze hoop in bange dagen:goodnews: , morgen weer een testje wagen? Dank voor jullie ziekenhuis-histories....Ik ben me toch een beetje aan het orienteren voor een volgende poging... eventueel in het buitenland. Iemand nog ervaring met Turkije? Liefs, Noes
-
Ik wil zeker nog een poging doen, maar twijfel nu erg of ik dat bij het M.CK moet laten doen. Op zich prima daar, maar ze wijken absoluut niet van het protocol af. Geen pipelle, geen assisted hatching, geen uitgebreid bloedonderzoek.... Ik heb alleen onderzoek gehad naar de diverse hormoonwaardes tijdens de cyclus en de AMH-waarde en toen mocht ik gelijk aan de IVF. IK weet niet of mijn eileiders open zijn, of ik "dingen"afstoot, of ik een stollingsprobleem met mijn bloed heb. Hopla, je bent zo weer een jaar verder! Mag ik van jullie weten of jullie nog extra onderzoeken hebben gehad? En bij welk ziekenhuis? Ps Iggie, ik hoop het echt voor je, een positieve test! Yes! Chan, dat is een goed begin!! Jetje, jij ook volhouden he! Liefs, Noes
-
Hobbesje, Ik zie nu dat je vandaag een echo heb, veel succes! Ik hoop dat je een mooi kloppend hartje mag zien!! Liefs, Noes
-
Nou Moes, we kunnen samen 1000 schelwoorden eruit gooien, want vandaag op de testdag eerst weer een omo-witte test en inmiddels ben ik ook ongesteld geworden!! Ik vind het voor jou ook zo balen! Had echt gehoopt op een positieve test, bah het is zo oneerlijk!!! Ik wist het ook al bij die eerste witte test, dit gaat niet goedkomen... Ben al 3 dagen aan het balen. Juist deze keer ging alles zo voorspoedig, maar het zegt gewoon helemaal niets!!! Nu maar gelijk door voor de cryo, ik heb de afspraak al naar een vroegere datum verzet, zodat het deze cyclus nog kan gebeuren. Ik twijfel ook of ik nog meer kan doen, naar het buitenland? Maar dan krijg je weer allemaal onderzoeken en wachtlijsten en of het dan beter is.... ik weet het niet?! Jetje, gelukkig nog iemand met een positieve test! Ik blijf voor je duimen hoor, dat het goed gaat! Chan, heb je al getest? Vroegtesten is alleen leuk als het positief is, anders zo'n domper. Al kan het soms nog best te vroeg zijn. Iggie, lekker genieten en ontspannen in Limburg, leuk! Wij gaan er altijd heen met de racefiets, heerlijk! Sterkte allemaal, Liefs, Noes
-
Helaas vanmorgen getest met CB en ook weer omo-wit en ik heb die andere van gister ook uren bekeken, maar echt helemaal niets!!! Bleh!!! Nikki, ook balen voor jou zeg!!!!! bah! En Jetje, heb je al een iets duidelijker streepje? Sterkte allemaal, Manoeska