-
Aantal Items
900 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Noes73
-
Hoi Lin, Ik heb nu de kv 2 v 5 euro gebruikt, maar er was zelfs 2 uur later nog geen schaduw te zien, terwijl ik dat de eerste keer wel had. Ik probeer het dinsdag nog een keer, maar ik heb dit vaker meegemaakt... Echt balen, het zag er zo goed uit nu, maar ja het zegt ook allemaal niets!!! liefs, Noes
-
Jetje, dat is tenminste goed nieuws!! Chan, welkom hier, hoop voor jou ook een positieve test. Ik heb vanmorgen vroeg getest en hij bleef helaas omo-wit. Zo balen, het is al wd11, dus ik verwacht geen wonderen meer.. Liefs, Noes
-
Nee, durfde niet vanmorgen... ben zo bang voor een omo-witte test! Maar ik denk dat ik morgenochtend ga proberen, het is dan wd11.
-
He Nikki, het valt zeker niet mee! Eerst voel ik 2 dagen niks en vanmiddag/vanavond een beetje "stijf" gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden en mijn adem ruikt ineens ijzerachtig.... Maarja, dat kan weer op 2 dingen wijzen: of ongi of zwanger!! Om gek van te worden!!! Voor mij is het morgen al wd10, ik vind het ook een beetje eng om te testen, ben zo bang voor weer een omo-witte test! Was ik maar iedere ochtend misselijk ofzo... Lindaah, dank je wel, ik heb het nodig!!!! Alles goed met jou? Het schiet al op zeg, nog maar 2,5 maand! Red je het nog een beetje met je rug? Liefs, Noes
-
Iggie, wat goed, in the pocket!!! Nu lekker broeden. mmm, chocolaatje erbij! Verwen jezelf maar goed hoor, we hebben al genoeg te verduren!! Jetje, dat kunnen ook zwangerschaps-symtomen zij hoor! Wat erg he, ik zou eigenlijk de hele dag van alles willen voelen! Maar helaas, afgelopen 2 dagen bitter weinig... Heb jij al test-drang? Ik durf nog niet... Lisselotje, fijne vakantie, geniet ervan! Moes, morgen ook lekker weg, goed voor de afleiding! Nikki, hoe gaat het met jou? Kim, fijn dat de bloedwaardes goed waren, maar het is idd wel weer lang wachten! Hier alweer wd8........ Ik voel eigenlijk niet zoveel en durf ook nog niet te testen... misschien zaterdag op wd10...??! liefs, Noes
-
:positive energie:Iggie, heel veel succes vandaag!! Ik duim voor je.:goodluck: :gekruiste vingers 2 Liefs, Noes
-
Hoi Nikki welkom hier, gezellig dat je komt mee kletsen! We zitten idd ongeveer gelijk allemaal, het gaat weer heel spannend worden, de 2e week komt eraan! (brrrrr) Ik hoop dat dit 'm gaat worden voor jou! Weet je al zeker dat je er na deze poging echt mee gaat stoppen? (ik ben met de 4e bezig...) Liefs, Noes
-
He Moes, de dag van de terugplaatsing = wd0 en de dag erna wd1, dus idd wd4 alweer voor jou! Wel lekker hoor dat je een weekje op vakantie gaat, prima afleiding!! gr Noes
-
Ahh, jullie zijn allebei nog niet op vakantie! Volgens mij is ovitrelle hetzelfde als pregnyl, dus 10000ie is na ongeveer 10 dagen uit het lichaam. Jetje ook alweer wd5! De punctie was bij mij dit keer ook een bloederig geheel, maar moet zeggen dat ik erna weinig last van heb gehad. Ik had ook niet het gevoel dat ik van die enorme druiventrossen meesleepte (had ik de 1e keer wel..), dus daarom misschien minder last. Wat jammer dat er maar 1 cryo overgebleven is! Wel beter 1 dan geen, maar je had zoveel eitjes! Maar hopelijk ook helemaal niet nodig!!! Iggie, spannend voor je donderdag! Worden er 1 of 2 emmies ontdooit/teruggeplaatst? Volgende week woensdag de 23e is mijn testdag, maar meestal test ik wel wat eerder. op wd9 of 10 ofzo. Het ligt er een beetje aan hoe lang ik me kan inhouden... Of ik ben zo nieuwsgierig dat ik ga vroeg-testen of ik ben zo bang voor een negatieve test dat ik het nog even uitstel... Het voelt wel een beetje anders deze poging omdat alles zo voorspoedig ging en dat ik 3 goed door-gedeelde emmy's had, zijn de verwachtingen ook wat hoger. Hoop zo dat het nu eens een keertje gaat lukken. Maar goed, ik kan er nu zelf helemaal niets aan veranderen, dus toch maar rustig afwachten. Vandaag niet echt wat gevoelt, buiten dat mijn borsten wat groter zijn van de Utro :hussy: Ik hoop dat we over 2 weken allemaal zo misselijk zijn van HCG!! :pregwalk: Moes, op welke wd zit jij nu? Liefs, Noes
-
He Moes, Je bent er nog!! Je hebt gelijk de 2e week is veel erger! Al speur ik nu al heel internet af naar allerhande info...!! Ik heb trouwens nog 1 cryo, de andere 2 zitten in mijn buik... Slaap lekker, Ik ga ook nog even "schieten" Noes
-
Hallo allemaal! Het is rustig op het bankje... Oja, er zijn er 2 lekker op vakantie! Esther, ik hoop dat alles weer rustig is bij jou? Mocht ik ooit een keer zwanger worden (langer dan een paar dagen) dan zal ik ook zo onzeker zijn!! Colle sterkte en ik hoop dat de volgende echt raak is voor jou! Ik zit zelf alweer op wd5 en afgelopen dagen nog weinig gevoeld. Vanmorgen voelde ik ineens een steekje in de onderrug, haha, dat was al heel wat. En vanmiddag dacht ik iets in de onderbuik te voelen... Of is het gewoon een herstellende eierstok??? Hmmm, we zullen het meemaken... Liefs, Noes
-
Moes, wat goed! 2 mooie emmy's aan boord. En wat lekker dat je een weekje op vakantie gaat, heerlijk! Welkom op de wachtbank! Iggie ook al een weekje op vakantie, dat is een mooi vooruitzicht en idd goed voor de afleiding. Colle, he wat ontzettend vervelend voor je! Ik hoop dat november een stuk beter en duidelijker voor je wordt. Ik heb wel eens gehoord over P.NO zorgverzekering, dat ze op doktersadvies een 4e poging vergoeden. Het lijkt me zeker de moeite waard als je kunt wachten tot januari. (voor mij duurde het iets te lang...) Ink, hoe is het met jou, begint het buikje al te groeien? Fijn weekend allemaal! Ik ben ook lekker vrij dus morgen maar lekker mijn paardje verwennen, nu maar hopen dat het ophoud met regenen... Liefs, Noes
-
En Iggie, al wat wijzer geworden wanneer je de terugplaatsing hebt? Moes, Heb jij al iets gehoord of is dat morgen? Ik ga nog even doorduimen! Jetje, hoe ging de terugplaatsing? Er worden er ook 2 teruggeplaatst toch? Colle, hoe gaat het met je? Ik was toch wel nieuwsgierig naar het aantal cellen van de andere 2 embryo's, dat ik een mailtje naar het ziekenhuis gestuurd heb. Ik dacht 10-cellig te verstaan maar dacht: dat zal wel 4-cellig zijn zoals ik vaker heb gehad. Nu kreeg ik bericht terug dat er een 8- en een 10-cellige zijn teruggeplaatst en een 12-cellige wordt ingevroren! Ik dacht altijd dat 8-cellig het meeste kon zijn na 3 dagen, maar dat is dus 12! Niet te geloven! Ik maar denken dat het alleen maar slechter werd na mijn 40e met de eicellen.... het kan dus altijd alle kanten op. Zo wd1 zit er alweer bijna op. Liefs, Noes
-
He Iggie, he wat jammer dat je eiblaasje niet goed gegroeid is! Zelf moest ik ook een week langer doorspuiten en alle vrije dagen weer omgooien op mijn werk... Maargoed, het gaat om het resultaat. Nu hopen dat het morgen beter is. Jes, wat goed, gefeliciteerd!!! super en dan 1 nov al een eerste echo! Het is te hopen dat we je allemaal gaan volgen! Colle, gaat het nog een beetje met je? Jetje, morgen de terugplaatsing? Moes, hoor jij morgen de uitslag? spannend!! :myfignerscrossed: Ik heb vanmorgen de terugplaatsing gehad van 2 emmy's: In ieder geval 1 8-cellige en toen ik dat hoorde was ik zo blij dat ik niet goed verstond wat nr 2 was, iets van 4 of 10-cellig en als bonus nog een cryo! (Hij zei iig dat ze goed op schema lagen dus...) Dit is nog de beste poging tot nu toe (gelukkig wel voor dat geld..) Nu maar hopen dat deze stijgende lijn nog even doorzet! Onderweg naar huis maar lekkere gebakjes gekocht en 2 flessen granaatappelsap....Het grote wachten kan beginnen! Liefs, Noes
-
Net gebeld door het lab: 3 embryo's!!!! Ben zo blij, ik was best zenuwachtig... Nu hopen dat ze blijven doordelen. Morgenochtend om 10:45 terugplaatsing van hopelijk 2 emmy's! Moes, Lekker je bedje in, rustig aan! Jetje, gaat het al wat beter met je? Oh arme Colle, wat wordt je geduld op de proef gesteld! Onze lichamen kunnen ons zo voor de gek houden!!! Liefs, Noes
-
Colle, wat balen zeg!! Had ik niet verwacht, verdorie! (ik had wel verwacht dat je vanmorgen naar de kruidvat zou rijden...) Het is nog vroeg, nog een beetje hoop dat het de innesteling was. Sterkte met wachten! Jetje, wat een hoop eitjes zeg, super! Alleen wel balen dat het zo'n pijn doet. Ik heb 2x paracetamol, plaatselijke verdoving in de schede en op het moment zelf een shot morfine. Maar moet zeggen dat het dit keer ook wel een bloedbad was en dat hij flink aan het prikken was. Fijn dat je morgen al wat hoort. Lekker snel. Wel oppassen voor overstimulatie, rustig aan hoor. Zelf heb ik daar geen last van, met de maximale medicatie, heb ik meestal maar 5 a 6 eitjes. Jes, wat goed een positieve CB-test, heerlijk!! Moes, sterkte met de punctie, ik hoop dat ze in alle follikels wat vinden! Iggie, nog even en dan weer een terugplaatsing, van mij mag de tijd ook sneller gaan. Hier word ik morgenochtend gebeld door het lab of er bevruchtingen zijn (dat is altijd maar de vraag). Hoop dat het er nu eens meer dan 1 is en dat ze doordelen. Het probleem bij mij is, dat het bijna nooit embryo's van super kwaliteit zijn. Nog maar even doorduimen dus, brrrrrrrrrrrrr. Als er wel bevruchtingen zijn, is woensdag de terugplaatsing (als het kan van 2). Hopen, hopen, hopen!!!! Liefs, Noes
-
Jes, spannend, maar het ziet er goed uit hoor, een streep is een streep!! Colle, nog spannender, kun je het nog volhouden om niet te testen? Moes, toch alweer 5 follikels! hopen dat de kleinere nog even meekomen! En dan dinsdag de punctie, toch alweer snel, ik moest dit keer 17 dagen stimuleren, het verschil idd per keer. Jetje, 10! top hoor, sterkte morgen bij de punctie. probeer te ontspannen, het helpt echt! Iggie morgen je eerste follikel meting? succes! Hier had ik vanmorgen al om 9 uur de punctie, ik was de enige, dus lekker rustig. Van de totaal 8 follikels zijn 7 eitjes gevonden! Dat is echt veel! Had ik echt nooit verwacht, dus erg blij. Nu worden we dinsdag weer gebeld of er bevruchtingen zijn. Spannend dus. De punctie op zich viel mee, al moest hij wel een paar flink aanprikken. Leve de morfine! Uiteindelijk heeft het maar 7 minuten geduurd. Nu weer lekker mijn bedje in! Liefs, Noes
-
Zo, de pregnyl zit er weer in, klaar voor de punctie zondag! Colle, Hoe gaat het met je, nog steeds misselijk? Jes, Ben benieuwd naar je testje morgen :myfignerscrossed: Jetje en Moes morgen ook weer voor een echo? Lisselotje, hoe is het met je? Of ben je al lekker naar Turkije? Iggie, spannend weer maandag, maar eerst weekend hoor! Zo, ik ga snel naar bed, slapen, want moet morgen weer werken! Liefs, Noes
-
Colle, ik ga voor je duimen! Je leest vaak dat een ijzerachtige smaak een teken van zwangerschap kan zijn, maar zoals alle tekenen kan het ook van een naderende menstruatie zijn... Maarrrrrrrrrrr...... je voelt in ieder geval wat!! Succes!! Noes
-
Mewe, welkom weer, nu hopen dat het dit keer helemaal gaat goedkomen! Jes, yessss, wat een goed begin, nu nog even verder broeden....zo'n 8 maanden?! Colle, de symtomen klinken in ieder geval goed! Is het soms een ijzersmaak? Maar je weet het idd nooit met ons hier in de mmm, we leggen alles onder een vergrootglas. Ben heel benieuwd, het kan toch echt hoor!! Jetje en Moes, alle eieren weer geteld. En Moes, dat ziet er goed uit hoor, ik had er in het begin maar 3 en nu..... 1 grotere rechts (mijn slecht werkende eierstok) en links 7 a 8!!! Niet te geloven toch! Bij de eerste echo zagen ze niet eens wat en nu toch veel meer! Ik mag nu morgen de pregnyl prikken en zondagmorgen om 9 uur de punctie. Eindelijk na 17 dagen stimuleren....! Liefs, Noes
-
Hope, welkom weer hier! Hope (..) dat je snel een brusje mag verwelkomen! Jes, dat is wel heel vroeg hoor! Ik had de 1e keer op wd9 negatief getest en pas op wd11 positief, het kan nog alle kanten op!! Jetje, jeetje (..) wat een hoop 10 follikels, echt super!! Bij mij is het echt maar tussen de 5 en 7. Ook al donderdag naar het ziekenhuis, toch niet allemaal naar het M.ck?? haha:bf_new: Lisselotje, het is helemaal niet zo gek hoor, je bouwt toch een hoop spanning op. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en weer verder kan. Nog even doorbijten met afvallen, voor een goed doel! Wel lekker zeg, nog even naar Turkije, heerlijk!! Kun je lekker baantjes trekken... Moes, ik hoop dat jij ook genoeg follikels hebt, enne...het gaat niet alleen om de kwantiteit he, maar vooral om de kwaliteit!!! Die oudjes van mij willen alleen niet meer zo snel groeien....haha! Liefs, Noes
-
Liminous, dat ziet er heel goed uit, gefeliciteerd! Ik ga je volgen hoor ! Iggie en Colle, welkom hier. Nu hopen op veel positieve testen! Lisselotje, hoop dat je morgen wat wijzer wordt met het gesprek, sterkte. Kim, goed dat je woensdag al een gesprek hebt, en gewoon doorvragen he?! Jes, wd6, het wordt alweer spannend! Zaterdag testen dus.... ben benieuwd, duimen maar! Moes, haha, donderdag mag ik ook weer terugkomen, nog even wat stippen erbij kweken. Ik heb gelukkig geen echte bijwerkingen van de medicijnen, alleen een beetje vocht vasthouden. Hoofdpijn is wel erg vervelend! Vanmorgen dus weer een echo gehad en de kleintjes waren nu wel wat groter maar allemaal nog niet groot genoeg, ik moet nog doorprikken t/m donderdag, dan heb ik weer een echo. Ze wil alles (nu 7 follikels) goed door laten groeien. Dan waarschijnlijk pas zaterdag of zondag de punctie. Nog even geduld dus, maar alles voor een goede opbrengst! Wel extra menopur bij moeten kopen, dat was nog een probleem bij de apotheek: het schijnt nogal schaars te zijn.... Maar ik was net op tijd! Liefs, Noes
-
Kim, wat ontzettend rot voor je: eerst leven tussen hoop en wanhoop en nu alle hoop weg, sterkte meid! Goed dat je het uit laat zoeken. Moes, heb je ook al zo'n mooi blauw gestippelde buik? Liminous, alles goed met je? Nog getest? Jes28, hoe gaat het met het wachten? De eerste week alweer voorbij?! Ik heb morgenochtend weer een follikelmeting, dan hoor ik of ik 's avonds al pregnyl mag prikken of nog even moet wachten. Ik hoop dat de kleine follikels nu ook weer gegroeid zijn. Had links 2 grotere en 2 kleine en rechts 1 kleine. Liefs, Noes
-
Hobbesje en Okaasan, dat ziet er echt goed uit hoor! Ik kan me wel voorstellen dat jullie voorzichtig/onzeker zijn, ik denk dat we dat allemaal wel hebben. Maarrrrrr, een heel goed begin!!! Morgen heb ik weer een echo/fm en hoor ik wanneer ik de pregnyl mag prikken, morgenavond of wat later. Dan zal de punctie woensdag zijn. Ik heb er alweer zin in! (klinkt raar, maar ik heb geen last van de punctie en ik ben heel nieuwsgierig naar het resultaat!) Morgen weer een testje meiden? Liefs, Noes
-
Wat balen Kim, nu ben je nog geen steek verder! Of langzame HCG opbouw of een innesteling geweest en niet doorgedeeld... gek wordt je ervan! Sterkte. Lisselotje, echt heel vervelend voor jou, wat een domper, sterkte meid! Ik heb vanmorgen weer een follikelmeting gehad, er was nu wel wat te zien gelukkig, maar niet echt veel: een kleinere rechts en 2 grotere en 2 kleinere links. Nu weer doorprikken tot maandag en dan waarschijnlijk maandagavond de pregnyl. Het lijkt wel of het steeds een beetje minder wordt met de eitjes, niet zo gek natuurlijk op je 40e... hmm, wel vervelend! Maargoed, we houden de moed erin! Liefs,