Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, Gelukkig, wat een opluchting zeg!!! Tja, ieder lichaam is gewoon anders, reageert anders, snel of langzaam, het maakt niet uit, als het maar stijgt!! En nu snel naar de augustus-topic, het is daar nog zo rustig! joepie!!!! Liefs, Noes
  2. Marga, dit is de 1e. Sinds 2011 kinderwens, in 2012 toen het niet gelijk lukte naar de gyn gegaan voor onderzoek, ze hebben niets afwijkends gevonden maar door mijn leeftijd (toen 39) gelijk doorgestuurd voor IVF en sinds dit jaar eigenlijk aan een stuk door 4 pogingen gedaan. Gelukkig heb ik niet zo'n last van de hormonen, dus het was wel te doen. En bij de laatste poging hadden we toch 3 betere embryo's waarvan de laatste cryo gelukkig (eindelijk) is blijven plakken. Jullie zijn ook al een tijdje bezig. Wat bijzonder dat het dan zomaar ineens raak is! Liefs, Noes
  3. Moedeloos, nee ik ben niet echt misselijk, het is meer dat ik geen gigantische trek heb. Vanmiddag was de consulente van MvM hier en toen ze de test deed zag ze eerst bijna geen streepje, ik schrok me rot! Ze legde 'm even opzij en begon d'r verhaal af te steken, ik heb er weinig van meegekregen....pfff!!! Even later keken we er nog een keer op en toen stond er toch wel een aardig streepje, het was prima zei ze, en ik was weer een hartverzakking verder... [ATTACH=CONFIG]5525[/ATTACH] Okaasan, ik ga echt voor je duimen hoor, sterkte! Liefs, Noes
  4. Gelukkig, ik mag plassen voor MvM!!: [ATTACH=CONFIG]5524[/ATTACH] gr Noes
  5. Oh Jett , wat lijkt me dat spannend met de echo, straks zijn het er echt 2!! Wel leuk dat je er gelijk een weekendje Gent van maakt. Straks komt MvM hier, ben benieuwd hoe dat gaat. Liefs, Noes
  6. Verdorie Okaasan, dit is niet de bedoeling!! Ik had echt gedacht dat het streepje duidelijker zou worden. Is het allemaal 1e ochtend urine? Het kan natuurlijk verschillen. Sterkte meid, morgen dus weer bloed prikken, pff heel spannend allemaal. Ik vraag me ook wel eens af waarom het bij "ons" nooit eens normaal kan, zonder al die spanning. Ik ga toch nog even voor je doorduimen! Liefs, Noes
  7. Hoi Marga, Dat klinkt goed! niet echt natuurlijk, maar we zouden het erger vinden als we niets zouden voelen. Bij mij lijkt het weer een beetje aan te trekken: iets vaker tegen misselijk aan, vandaag een beetje opgezette buik en nog steeds niet te veel kunnen eten. Ik heb geen pijn in mijn borsten, maar voel af en toe een kriebeltje. Morgen komt de consulente van MvM langs, dus gisteravond voor de zekerheid toch nog maar een KV-testje gedaan, gelukkig was 'ie nog even donker... pfff, was zelfs bang om te kijken! Nog ruim een week en dan.....de echo! Jett. hoe gaat het met jou? Al een beetje aan het idee kunnen wennen? Wanneer heb jij je eerste echo? Liefs, Noes
  8. Lieve Okaasan, kom ik net uit m'n werk en wat zie ik: een duidelijk streepje!!! Wat goed. voorzichtig gefeliciteerd! Ik had ook zo'n mooi licht streepje op wd9 en iedere dag ietsje donkerder, ik heb wel een week lang achter elkaar getest! Voor de KV-testen is dit al een heel duidelijk streepje. En als je het op de kv ziet, zit er zeker HCG in je bloed! Sterkte morgen met wachten (ach je kan er altijd nog een kv-tje bij doen...) Liefs, Noes
  9. Okaasan, ik sluit me bij Moedeloos aan, dit is echt een vroeg-test streepje. Vergeet niet dat het nog echt vroeg is he? Het is te hopen dat 'ie morgen nog ietsje beter te zien is! Sterkte, Noes
  10. Jett, wat goed, gefeliciteerd!! Welkom hier. Haha, onzeker zijn we allemaal, en misschien wel 2 knipperlichtjes voor jou! spannend. Wanneer heb jij je eerste echo? Marga, wat heerlijk dat je zo misselijk bent! Klinkt misschien gek voor buitenstaanders, maar wij willen het liefst zo misselijk mogelijk zijn... Ik ben niet echt misselijk meer, alleen krijg ik iets minder eten naar binnen. Dat ik net positief getest had, was ik een paar dagen misselijk, kon ik niet veel eten en niet tegen sterke geurtjes. Ook ietwat last van obstipatie. En deze week had ik ineens overal weer minder last van.... hoe onzeker kun je worden! Toch maar weer even gegoogled en dat komt vaker voor. Vooralsnog dus geen rood bloed+krampen = goed! Nog 10 dagen naar de echo. Liefs, Noes
  11. Hoi Marga, Ik voel me op zich prima, ik het begin was ik wat meer misselijk en nu eigenlijk niet meer. Alleen kan ik wat minder grote porties eten. Het maakt me wel wat onzeker dat ik wat minder symtomen heb, maar goed, in ieder geval geen bloedverlies! Nog anderhalve week en dan heb ik de echo, oh, ben wel heel bang dat het niet goed is. pfff....! Moet je nu naar de verloskundige of nog naar het (fertiliteits)ziekenhuis? gr Noes
  12. Okaasan, het is pas wd 8 toch? Ik zag pas voor het eerst een licht streepje op wd9 ( aan het eind van wd8 had ik wat bloed, waarschijnlijk de innesteling) en dat was nog wel van een blasto-cryo. Ik begrijp de zenuwen hoor, en leef met je mee! :myfignerscrossed: :goodluck: :positive energie: :goodluck1: Ik heb maar niet meer getest, durf het echt niet meer. Helaas ben ik ook niet meer misselijk als de eerste paar dagen. Alleen iets minder trek. Ook geen dikke opgezette borsten, terwijl ik nog wel 3x pd 1 utro bol "opsteek"... maar ja ik ben ook een paar kilo afgevallen, misschien daardoor geen hele volle borsten meer......... arghh, deze weken zijn ook killing!!! Ben nu iets van 5 weken en 5 dagen. Sterkte!!! (je weet het he, streepje=streepje=toch een goed begin!!) Liefs, Noes
  13. Ja moedeloos, je hebt ook gelijk, ik ga niet meer testen. Ik was alleen vorige week maandag tegen misselijk aan en sinds ik zwanger ben heb ik niet zo'n grote trek meer. Dus eet maar wat kleinere porties. Ik ben nu wel al zo'n 2 kilo afgevallen, dus de dikkere boobies vallen ook een beetje tegen... Tja, we kunnen er niets aan veranderen. We gaan maar duimen dat het allemaal goed zit. Ik heb mij ook opgegeven bij MVM, maar nog niets van gehoord. Sterkte allemaal! Liefs, Noes
  14. Ja, dank je, je hebt ook gelijk! We zoeken alleen maar naar bevestiging de hele tijd en die is er toch niet. Ons lichaam en de natuur doet toch z'n eigen ding, ik kan er nu toch niets aan veranderen. (gewoon blijven herhalen in je hoofd, misschien komt het er ook nog in... hihi) En lieverd, een rode wang zegt helemaal niets!! Ik had toen zelfs 2 rode konen, ineens nachtzweten en ik ben ook zwanger! Woosah, zennnn, hmmmmmm............. we zijn de rust zelve! Rustig aan! Noes
  15. Hoi Marga, welkom!! eindelijk een 2e zwangere die uitgerekend is in augustus, Wat bijzonder dat het spontaan gelukt is, gefeliciteerd! Weet je al hoever je ongeveer bent? Als ik het uitreken met de Freya calculator dan ben ik ongeveer 2 augustus uitgerekend. Ik ben nu ruim een week na m'n testdag en ik wordt steeds onzekerder! Dinsdag 17 december heb ik mijn 1e echo. Nou gezellig dat je er bent! Liefs, Noes
  16. Okaasan, Wat kunnen we onszelf toch gek maken he?! Krampen in dit stadium zijn juist goed! Herstellende eierstokken, gierende hormonen, nog te vroeg voor een ongi..... En idd een prima dag om een vroeg-testje te doen: Mocht je een vaag streepje zien, dan is dat al prachtig en zie je niets dan kan het nog te vroeg zijn! Succes! Moedeloos, hoe gaat het met jou? Valt niet mee dat wachten he? Pff, ik dacht gister voor de 3e keer een cb digital te doen: Krijg ik weer 2-3 weken (5 dagen daarvoor voor het eerst en 4 dagen daarvoor 1-2 weken) Ik weer helemaal in paniek dat de HCG waarde niet genoeg stijgt.... Het hele internet weer afgespeurd, nou blijken die dingen ook niet altijd accuraat te zijn en misschien heb ik wel weer te vroeg getest.... of niet? Ben zo bang dat het mis is. Gelukkig geen enkel bloedverlies ofzo, maar nu maak ik me hier weer zorgen om. En ik durf ook de test niet opnieuw te doen. Eigenlijk moet ik gewoon rustig afwachten.... hmmmm, lastig! Liefs, Noes
  17. Oh lieve Twinkle, dat is heel verdrietig voor jullie. Het is inderdaad de natuur, maar je hoopt toch dat alles in orde is. Ik wens jullie heel veel sterkte. Dikke knuffel, Noes
  18. Twinklestar, hoe is de echo gisteren gegaan? Okaasan, wauw, niet te geloven 5 mooie cry's, wat een goed gevoel moet dat geven!! Emsie, Voor jou ook heel fijn, een mooie echo, wat een opluchting zal dat zijn geweest. Bij mij is het kwartje wel gevallen, maar ik blijf wel heel voorzichtig, pff, nog 2,5 week naar de echo. Ik hoop zo dat het goed zit!! Ik kan in ieder geval niet teveel eten, anders word ik een beetje misselijk en sterke etensgeuren vind ik ook niet zo fijn! Ben nu wel gestopt na een week met de kv testen, nu alleen nog een keer de digitale cb test om 3+ weken in het venster te zien. Moes, de tijd gaat idd snel, voor je het weet is het alweer februari. Zoals ik het begrepen heb werkt DD samen met dr P.heiffer die heeft een laboratorium en die is gespecialiseerd in immuun onderzoeken bij afstoting van orgaantransplantaties en dus bij verminderde vruchtbaarheid. Je kan ook een mail naar hem sturen met al je gegevens, hij schijnt nogal gedreven te zijn. Liefs, Noes
  19. Dank jullie wel! Ik heb nu een week positieve testen en geen bloedverlies meer, nu nog ruim 2 spannende weken naar de eerste echo! Ik kan het nog niet helemaal geloven! Gelukkig voel ik me al misselijk worden als ik teveel eet, haha! Nu maar hopen dat het heel druk op dit bankje gaat worden!!! Liefs, Noes
  20. Okaasan, wat een ontzettend goed nieuws, gefeliciteerd met je mooie emmy's!! En wat staat het in een schril contrast met het advies van 1,5 maand geleden! Het is idd een gok geweest, maar wie niet waagt, wie niet wint!! Ik heb een emmie teruggeplaatst gekregen, maar het was wel de beste tot nu toe, een klompje cellen. Moes, dat vind ik toch wel lang, eerst 3 maanden dhea, krijg je nog verdere onderzoeken voor immuun etc? Twinkle, heel veel sterkte morgen met de echo! Ik hoop echt dat alles goed is!!!! Liefs, Noes
  21. Okaasan, ben zo benieuwd, succes vandaag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil wel meedoen met MvM, kan dat al zo vroeg? Ik zal eens op de site kijken. Zo, nu echt de laatste foto waar ik jullie mee lastig val... [ATTACH=CONFIG]5507[/ATTACH] Succes en sterkte allemaal!!! Liefs, Noes
  22. Oh Twinkle, ik hoop zo dat het goed is vrijdag. In ieder geval geen bloedverlies meer en een HCG waarde van 19000 is toch ook nog goed? Heel veel sterkte en een dikke digitale knuffel! :CYBER_HUGS: Okaasan, ik ben ook nog steeds voor jou aan het duimen! :gekruiste vingers 1 :positive energie: :gekruiste vingers 3 Kim en Lisselotje, 2014 gaat 'm echt voor jullie worden hoor!! Moes, hoe is het gegaan vandaag? Liefs, Noes
  23. Hallo Meiden, Ik heb toch maar alvast een wachtbankje voor augustus 2014 aangemaakt. Ik hoop dat het hier heel druk gaat worden en blijft!! Liefs, Noes
  24. Dank jullie wel voor alle felicitaties! Ik heb gister toch maar een dagboekje gekocht om alles in te schrijven en plakken..... Liefs, Noes
  25. Hoi Okaasan, Ik heb de 14e de terugplaatsing gehad van een cryo van 4 dagen oud, dus ik ben nu iets van ruim 4 weken en over 3 weken dus de echo, dan ben ik 7 weken zwanger. En ja, het zijn de kv testen. Echt een mooie score, 10 emmy's!! Ik ga voor je duimen voor donderdag. En het is te hopen dat je ook nog cryo's hebt, Lisselotje, wat superlief dat je ook aan de meiden hier denkt! Dankzij net zulke lieve meiden ben ik nu zwanger!! Ink, Ja, ik kan het zelf nog niet echt geloven, ben steeds bang dat het fout gaat. Gelukkig heb ik wel duidelijke testen en ben ik zelfs soms al een beetje misselijk en heb ik weinig trek. Wel heb ik nog een heel klein beetje bruinverlies of beter: beige-verlies. Maar dat is echt niet veel. Met jou alles goed? 17 weken alweer, wat gaat het snel! Moes, heel veel succes morgen, ik hoop dat je daar wat wijzer wordt en dat ze nog extra onderzoeken kunnen doen. Ik hoor het graag! Liefs, Noes Liefs, Noes
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden