-
Aantal Items
900 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Noes73
-
Ha, was dat maar zo!! Ik voel nog niet echt veel, ben alleen iets moeier en lijkt wel ik een beetje spierpijn/groeipijn/rugpijn heb...., ben bang dat het de bollen zijn. Ach ik probeer het niet testen nog even vol te houden. Hoop doet leven! Heel veel succes morgen met je cryo, wel lachen he, tijdens de terugplaatsing!! liefs, Noes
-
Ink, wat vervelend is het toch dat ze soms zo moeilijk doen bij die ziekenhuizen, al die vastomlijnde protocollen, een beetje maatwerk zou ook wel fijn zijn! Bij mijn cryo (in eigen cyclus) werd ik ook snel ongesteld, de arts gaf toen aan dat het beter was om utrogestan te gebruiken na de terugplaatsing. Zelf wil ik ook langer dan de aangegeven 10 dagen Utrogestan bij elke poging gebruiken en daar moest ik ook om zeuren bij het M.CK. De ene arts gaat er makkelijker mee om dan de andere. Ook al zou ik het niet van ziekenhuis krijgen, dan had ik al opgezocht dat je het via internet kunt bestellen. Ik zit zelf nu op wd6, het gaat weer spannend worden. Heb zelf niet het gevoel dat het wat gaat worden, maar voel af en toe wel iets, maar dat kunnen ook weer die bollen zijn..... argghhhhhhhhhh!!! We wachten "rustig"af! Liefs, Noes
-
Ink, gelukkig dat het gewoon door kan gaan! Woensdag alweer, spannend!! Hier zit ik op wd4 en ik voel nog niets. Alleen de eerste keer had ik van die eierstokken die aanvoelde als iets te zware druiventrossen :circle2: Maar nu voel ik er weinig tot niets van. Misschien door de menopur ipv de puregon? Of misschien ben ik er nu meer aan gewend. Liselotje: de eerste ronde moest ik 12 dagen Puregon spuiten (de eerste 3 dagen alleen decapeptyl, de 2e ronde 15 dagen Menopur (de eerste 4 dagen alleen decapeptyl), en de 3e ronde 12 dagen Menopur (en de eerste 2 dagen alleen decapeptyl) gr Noes
-
Wauw, super! gefeliciteerd!!!! Wat een goed nieuws! Liefs, Noes
-
Wauw Miekske, wat goed zeg, gefeliciteerd!!! Je bent ons voorbeeld! Lisselotje, idd fijn dat je weer mocht beginnen en heel knap van je, al dat afvallen! Het is in ieder geval voor een goed doel. Succes! Demidepemi, Ik zal idd eens nakijken wat de mogelijkheden zijn qua zorgverzekering. Alleen zou dat pas volgend jaar ingaan en dat vind ik te lang, ik ben nl al 40. Gelukkig heb ik wel wat gespaard... Lindaah, dank je wel! Alles goed met je en de kleine dame? Wat gaat het snel he? Liefs, Noes
-
Hallo meiden, De terugplaatsing is weer achter de rug, het ging snel en zonder pijn. Het was een vier-cellige, dus nu maar hopen dat het wat wordt!!! Ik zit nu officieel op de wachtbank!!!! :-) Liefs Noes
-
-Breek even in- Inflame, maakt niet uit hoor, je moet toch alles kunnen delen hier? Zou het niet een schimmelinfectie kunnen zijn? Komt ook nogal eens voor na IVF behandelingen. Anders zou ik gewoon morgen even de huisarts bellen. groetjes, Noes
-
Hallo Meiden! Ik wil me ook weer even aanmelden: ik heb afgelopen zaterdag de punctie gehad en na flink prikken (gelukkig weinig pijn gehad) heeft ze 5 follikels aangeprikt en daar zijn 5 eitjes uitgekomen. Vanmorgen gebeld door het M.CK: Van de 5 eitjes konden er 3 voor de ICSI gebruikt worden, en daar is 1 embryo van gekomen. Wel een beetje een tegenvaller, weer geen cryo's en maar 1 ipv 2 om terug te plaatsen. Nu maar hopen dat deze door blijft delen, dan heb ik morgenochtend de terugplaatsing. Het is de laatste vergoede poging, dus extra spannend. We zijn er nog niet helemaal uit of we nog een zelf betaalde poging willen doen, hier of misschien in het buitenland... Nou eerst maar hopen op deze poging, spannend weer!! Lisselotje, wat goed dat je eindelijk mag beginnen, maar wat een lang protocol zeg... Is dat beter of doet het ziekenhuis het alleen maar op deze manier? Ink ook alweer bezig, wat gaat de tijd toch snel!! Gelukkig heb je een hoop cryo's!! Ik zal dat heerlijke sapje van jullie ook maar eens halen.... :-) Liefs, Noes
-
Hoi Ink, -breek even in- Ook ik werd zo snel ongesteld na de terugplaatsing van een cryo, toen hebben ze mij bij het M.CK geadviseerd om ook bij een cryo de Utrogestan bollen te gaan gebruiken. Tevens heb ik aangegeven dat ik langer dan de aangegeven 10 dagen de bollen wil gebruiken na een verse terugplaatsing, omdat dat mij meer zekerheid geeft. Het kan namelijk helemaal geen kwaad. Je kan ze eventueel al de dokter niet mee wil werken ook via internet bestellen. (of van meiden die ze over hebben). Succes!! gr Noes
-
Hallo Peggy, Ik zit sinds een half jaar bij het MCK (dus alleen het MCK en niet in samenwerking met een ander ziekenhuis) en ik vind het prima daar. Allemaal aardige en kundige mensen. Ik heb er 2x een punctie ondergaan (zaterdag de 3e...) en dat is me 100% meegevallen na alle horrorverhalen die ik had gelezen. IK moest 2 paracetemol thuis innemen, ze hebben de vaginawand verdooft met prikjes (voelde ik bijna niet) en tijdens de punctie kreeg ik via een infuusje een soort morfine toegediend, wat prima werkte, ik voelde bijna niets! Ik hoorde wel van anderen dat hoe meer ontspannen je bent hoe minder last je hebt, dat heb ik dan maar proberen te doen. Ze doen alleen niet aan "speciale" behandelingen waarvan niet vaststaat of het werkt, dus geen pipelle, extra onderzoek, nieuwe medicijnen oid. Het is ook fijn dat je snel geholpen kan worden, er zijn geen wachttijden. groetjes Noes
-
Gelukkig geen cystes meer te zien tijdens de uitgangsecho gister, dus we mogen verder prikken! komende vrijdag weer een echo. gr Noes
-
Breek even in- Happinez, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!!! Ik heb afgelopen tijd zo af en toe wat meegelezen, maar dit is echt niet te geloven!!! Geniet ervan! - Ik ben zelf ook weer net begonnen met poging 3-b IVF-ICSI. Vanmiddag een uitgangsecho om te kijken of er nog steeds geen cyste meer is, en dan gaat het feest weer beginnen! Alle meiden succes en sterkte, Liefs, Noes
-
He Fran, ik las het al op het wachtbankje, verdorie!!! Heb je nog wel cryo's of moet je aan de volgende poging beginnen? Sterkte meid, Liefs, Noes
-
breek in- Fran en Armanda, wat een ongelofelijke teleurstelling is het toch: in 1 week ben je ontzettend blij en nu weer zo verdrietig en teleurgesteld! En dat nog met al die rot hormonen erbij! We worden ook niet gespaard...!! In ieder geval wil ik jullie heel veel sterkte wensen. Liefs, Noes
-
Saralee, Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!!! Haha, zo zie je maar, dat het zomaar kan gebeuren! Ik hoop voor je dat het allemaal gewoon goed blijft gaan en dat je over 8 maanden je wondertje mag verwelkomen. Liefs, Noes
-
Hallo meiden, Helaas geen goed nieuws hier: had vandaag weer de 1e echo/fm maar er was een grote cyste gegroeid van 40mm! Die drukte op de overige follikels die daardoor klein blijven en aan de andere kant was er een follikel gegroeid van al 19 mm al heel groot dus na 1 week stimuleren, heel vreemd dus allemaal, maar het schijnt vaker voor te komen. Nu wordt deze poging afgebroken en krijg ik bij de komende menstruatie een echo en dan kan ik pas de cyclus daarop weer beginnen (als de cyste weg is dan) Anders kan ik nog medicijnen krijgen. Ik baal er wel van, ben je net weer bezig met prikken en hopen dat het nu wel gaat lukken, moeten we weer 1,5 maand wachten!! Niets aan te doen natuurlijk, maar ik wordt er niet jonger op..... pfff. Maar goed, positief gezien ben ik even van de hormonen af en ga ik ook nog maar een paar kilo afvallen! \we maken er maar het beste van! Claus, wat fijn dat het er bij jou allemaal goed uitziet! Nog even en je kunt alweer op het wachtbankje plaatsnemen, spannend!! Gr, Noes
-
Hallo Saralee, Ik ben dus ook 40 en ben dus sinds dit jaar bezig met ivf en nu ICSI. Ik had ook een FSA van 11 en de AMH waarde weet ik niet meer zo precies, maar die was ook niet erg hoog. Ook bij mij is er niets afwijkends gevonden en de zaadjes van mijn vriend zijn prima in orde. In november 2011 gestopt met de pil en in maart 2012 pas weer ongesteld, toen maar gelijk een temp curve bijgehouden. De cyclus was niet helemaal regelmatig, maargoed. In augustus 2012 toch maar onderzoek laten doen in het ziekenhuis en daar bleek alles in orde (alleen inwendige echo gehad en een maand lang verschillende hormonen getest). De gynacoloog gaf het advies om gelijk met IVF te beginnen gezien mijn leeftijd. Dit geeft toch de meeste kans. Als je jonger bent moet je dan eerst beginnen met IUI, maar dan zijn de slagingskansen toch minder. Natuurlijk weet ik (en inmiddels uit ervaring..) dat de kansen niet groot zijn, maar uiteindelijk is het een afvalrace en als je het tot de terugplaatsing redt, is de kans toch gewoon 50%: het nestelt en en deelt door of niet. Ik heb mij aangemeld bij het M.CK in L.eiderdorp omdat het kleinschalig is en de wachttijden niet lang, en dat is toch wel belangrijk met mijn leeftijd, het gaat zo snel en de kansen worden steeds minder als je ouder wordt. Na een duidelijke intake eind september 2012 en nog wat bloedonderzoeken mochten we gaan voor de IVF. Ik heb er denk ik al wel 6 boeken over gelezen en ook rondgesnuffeld op internet. Het is belangrijk dat je goed weet wat je allemaal kan verwachten, al lees je soms de meest heftige verhalen over de hormonen en punctie: mij is het allemaal 100% meegevallen, het prikken (terwijl ik bang was voor naalden..) de punctie (ik voelde bijna niets) en de hormonen (geen extreme dingen, alleen een beetje vocht vasthouden en ietsje meer emo). Het is natuurlijk wel voor iedereen verschillend. En ik heb ook wel gehoord van dames die juist tussen de behandelingen door zwanger worden, juist door de hormonen... Ik heb ook een normale cyclus na de hormonen na de ivf behandeling, dus ik denk dat dat wel meevalt. Waarom ga je niet gewoon naar verschillende ziekenhuizen voor een take in? Dan krijg je veel informatie over hoe en wat en kun je alsnog beslissen of je het wilt of niet. Ik vond ze heel duidelijk en realistisch en zo ben ik ook de behandeling ingegaan: we kijken wel wat het gaat worden. Alleen als je al ver bent gekomen en je hebt een terugplaatsing van een embryo gehad, dan zijn de wachtweken wel heel spannend! (kijk maar eens op de wachtbankjes...) En de teleurstelling is ook groter als het niet lukt. Maar goed, dit is dus mijn verhaal, het is voor iedereen weer anders. Ik zou iig veel informatie verzamelen om tot een goede beslissing te komen. Ik wens je veel succes en wijsheid toe en hopelijk is er niet eens IVF nodig!! Liefs, Noes
-
He Ink, het schiet alweer op bij jou! Nu hopen dat we allemaal op het 12-weken bankje belanden, dat zou ook wel eens leuk zijn...:clap2: gr Noes
-
Hallo Allemaal, Ik ben ook weer terug, nu voor de 3e poging. Ben zondag begonnen met de deca en vandaag weer voor het eerst de menopur. Het gifmengen kan weer beginnen!! Bij het gesprek vorige week met de arts heeft zij voorgesteld dit keer ICSI te proberen, niet omdat de kwaliteit van het zaad slecht is, maar om te kijken of er zo meer bevruchtingen optreden. We gaan er dus weer voor. Claus ook weer, we lopen bijna gelijk, ik heb woensdag de eerste echo!! Ook ik krijg mijn extra kilo's er niet af, ook al ben ik best veel aan het sporten. Komend weekend ga ik 115 km fietsen in Limburg, misschien helpt het... alhoewel, dan moet ik ook wat minder snoepen....lastig!!! Iedereen succes met prikken, wachten en hopen!! Liefs, Noes
-
Hoi Suuss, Ik zit bij het MCK in L.eiderdorp, gelukkig zijn hier geen lange wachtlijsten en kan ik gelijk door. Ik ben nl al 40 en dan wordt het toch een beetje opschieten... Het ligt natuurlijk ook aan jezelf of je dat wilt en of aankunt. succes!! Gr, Noes
-
Faye en Melis, van harte gefeliciteerd, echt super!!! En Mary en Lindaah ook zwanger, wordt het bankje toch nog lentegroen afgesloten!! Clickstar, je hebt gelijk, een beetje rust en even geen "malle molen" is af en toe echt nodig. Altijd maar leven tussen hoop en wanhoop is niet echt gezond! Hopelijk straks weer met frisse moed de toekomst tegemoet! (dat rijmt...) Lindaah, hier gaat het wel, het is natuurlijk weer een flinke teleurstelling dat het weer niet gelukt is. Ik heb 16 mei het gesprek en wil dan bij de eerstvolgende menstruatie weer beginnen met IVF poging 3. Nu maar weer lekker aan het sporten geslagen. Hoe gaat het met jou, kun je het al een beetje bevatten? Hopelijk geen roze afscheiding meer? Heb je het al verteld aan je familie? Spannend hoor allemaal!! Liefs, Noes
-
Hallo Mary, welkom op het forum!! Knap dat je zo lang kunt wachten, morgen dus een spannende dag voor je. Ik zit hier op wd13 en helaas vanmorgen weer een omo-witte test. Ik ben inmiddels met de utro-bollen gestopt zodat de menstruatie ook door kan komen. Ik heb alweer gekeken wanneer het dan weer allemaal kan gaan beginnen. Poging 3 alweer voor de IVF, waarschijnlijk de laatste. In ieder geval de laatste vergoede poging. Pff, de tijd vliegt wel als je hier mee bezig bent. Ik probeer ook altijd wel andere dingen te doen en in te plannen, maar eigenlijk ben je vooral hier mee bezig... En E82, nog getest vanmorgen??? Wat een heerlijkheid he, als je toch het streepje gaat zien, fantastisch!!! Elisa nog getest, of wacht je tot vrijdag? Colle, nog durven te testen? Wel fijn dat het bloeden wat minder is, maar van de onzekerheid word je ook helemaal gek, sterkte meid! Liefs, Noes
-
E82, wat fantastisch!!! Gefeliciteerd, nu rustig verder broeden!! liefs, Noes
-
Hoi Lin, Ik zit nog aan de extra utro-bollen, dus dan breekt de menstruatie niet zo snel door. Ik heb wel een licht ongi-gevoel en voor de rest niets. Ben bang dat het 'm deze keer ook niet gaat worden. Morgenochtend nog maar een testje. Dan alweer de 3e en waarschijnlijk laatste ivf poging. Wat je lichte test betreft, het is natuurlijk maar net hoe geconcentreerd je urine is. En die steekjes had ik de vorige keer ook, dat schijnt je baarmoeder te zijn die aan het oprekken is. Leuk allemaal, die dingen die je voelt. Melis, beterschap en nu hopen dat het streepje overgaat in een dikke vette positieve streep!! Elisa, Jij mag ook vrijdag testen, spannend. Goed dat je je hebt kunnen inhouden. Ik hoop echt dat je een positieve uitslag hebt!! Faye, het gaat ook alweer spannend worden, nog even volhouden!! Clickstar: ik kan me voorstellen zo snel allemaal achter elkaar, een beetje rust en afleiding ertussen kan helemaal geen kwaad. Voor wie ik vergeten ben: sterkte allemaal met prikken, testen en wachten!!! Liefs, Noes
-
Hoi, vanmorgen weer getest en zoals verwacht weer omo-wit!!! blehhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! Wat heerlijk voor je dat je zwanger bent, kun je het al een beetje bevatten? Liefs Noes