-
Aantal Items
900 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Noes73
-
Eef, wat een goed nieuws, gefeliciteerd! Het was zeker wel heel bijzonder? Claus, ook 2 emmies aan boord. Nu 2 weken blijven lachen en broeden! Lisselotje, sterkte!! En we hopen maar op "menselijke" dokters met een beetje begrip. gr. Noes
-
Lisa, Ik zie toch echt een streep. En een streep is een streep!!! Hij is nog duidelijk ook! Ik denk dat je vol goede moed je bloedtest kan laten doen:clap2: Ben benieuwd voor morgen, Gr Noes
-
Hoi Misa, spannend, je mag nu dus ook op het wachtbankje "broeden"! Ik denk alleen dat zondag of maandag nog wel erg vroeg is om te testen. Bij mij was het op wachtdag 9 nog negatief en pas op wachtdag 11 positief. Maargoed, als je net als Floortje eerst de HCG wil zien verdwijnen en dan -als het goed is- weer ziet terugkomen. Ik ben trouwens gelijk weer begonnen met IVF nr 2. Ik begin met decapeptyl om mijn eigen cyclus plat te liggen en na een paar dagen ook begonnen met Menopur dit zijn hormonen om je eicellen te stimuleren met groeien. (hiervoor gebruikte ik Puregon, maar de werking is hetzelfde) As vrijdag heb ik mijn eerste echo om te kijken of de follikels willen groeien. Veel succes met wachten (gewoon veel dingen plannen) Gr Noes
-
Claus, wauw, super 2 bevruchtingen!! Ook daar moet je maar geluk mee hebben dat het lukt. Ga je ze alle twee laten terugplaatsen? Ik twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik dit keer ook voor 2 ga. zo, nu kun je weer met een gerust gevoel onder de wol kruipen en nog een beetje bijkomen. Ink, dit is wel een heel rood bankje helaas, dan moeten de laatste er maar een mooi groen randje aan geven. Ik ben alweer druk met de deca en vandaag mag ik met Menopur 300 ie beginnen. Dan was de puregon pen toch wel wat makkelijker! Maarja, ook hierop moet bezuinigd worden, dus dan maar dit....:rolleyes2: Binnenkort maar weer door naar het april bankje... Lisa: sterkte meid ik hoop dat je het lukt om niet te testen... (het zou mij niet lukken, veels te nieuwsgierig...) gr Noes
-
Claus, sterkte vandaag met de punctie, ik hoop dat je net zo weinig voelt als ik (niets) en dat de opbrengst goed is!! :goodluck:
-
Helaas, geen monster-innesteling :dev: Maar gewoon een ongesteldheid en een omo-witte kv 2v5! Dus verder met de deca en menopur. gr Noes
-
Helaas, hier vanmorgen een omo-witte test (kv) en de ongesteldheid wordt steeds meer. Dus verder met de deca en morgen al de Menopur. Zo zit je gelijk weer in de nieuwe ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Lisa, ik ken de test van de apotheek niet, dus het zou een indroogstreepje kunnen zijn. Van de Kruidvat 2v5 weet ik dat 'ie ook echt wit blijft als er geen hcg is, en als er wel hcg is, kan 'ie heel licht roze zijn. Succes, ik zal voor je duimen. Gr. Noes
-
Dank jullie wel voor de lieve woorden! Helaas is het wel wal meer geworden met kleine stolseltjes. Als dit nog innestelingsbloed is dan moet het wel een monstertje zijn...http://www.ivfmoeders.nl/images/smilies/Stout/devil.gif!! Dus ik heb alvast weer de medicijnen besteld en het MCK gebeld, ik moet gelijk vandaag weer beginnen met de Decapeptyl....dat is even omschakelen. Zo zit je nog te wachten wanneer je eindelijk een keer kan testen en het volgende moment zit je al in de 2e IVF poging. Ik heb vanmiddag nog wel even een testje gedaan (dat moet) en die was natuurlijk wit. Maar, toen ik er later nog op keek zag ik toch een heeeeeeeeeeel vaag lijntje....pfff, het is toch om gek te worden! Misschien is de koorts me naar het hoofd gestegen.... Nou, voor de zekerheid morgenochtend nog even een testje doen. Dan zou het wd 7 zijn. Ink, sterkte ermee en idd de tranen laten lopen! Armanda, Ze hebben jou toch wel flink te pakken gehad met die punctie!! Hopen dat het snel geneest nu. Happinez, Fijn dat je er helemaal "klaar"voor bent, wel lang wachten tot volgende week! Groetjes van een hoestende, snotterende, niezende en een beetje ijlende Noes:bubbles:
-
Hallo allemaal, hier ook niet zulk goed nieuws: gisteravond wat bruinverlies gehad en vanmorgen weer wat meer. Het is helaas pas wd 6 na de tp van de cryo. Duss ik ben bang dat ik nu al ongesteld ga worden! Balen weer. En dan ben ik ook nog eens snipverkouden! Ik denk dat ik maar lekker mijn bedje opzoek! Ink, ook veel sterkte! Gr Noes
-
Oh Ink, wat een teleurstelling!! Ik zat echt te hopen op een goede uitslag voor je! Hier ben ik ook niet blij, gisteravond op mijn werk al een klein beetje bruinverlies gehad en vanmorgen weer wat meer, dat gaat dus ook richting ongesteldheid en ik zit pas op wd 6 na de tp van de cryo. Bah! Bij jou ook al zo snel! Sterkte meid. Gr Noes
-
Clickstar, wat ontzettend balen weer! Ik denk dat het ook moeilijk is om erin te blijven geloven als het steeds niet lukt. Maar je weet het he, op het moment dat je het het minste verwacht gebeurd het!! Sterkte ermee. Happinez, Nog 2 daagjes en dan je echo, spannend weer! En Ink, nog getest vandaag?? Haha, ik zit pas op wachtdag 3 en ik heb er nu al zin in! Ik voel nog niks hoor, Knut ligt nog in z'n winterslaap, maar dat is logisch. Ik denk dat wij de enige vrouwen zijn die blij worden van misselijk zijn....! :-) Armanda, wordt de pijn al wat minder? Hoop het voor je! Claus, hoe was het vandaag? Fleur, toch fijn dat je zo snel terecht kunt bij je ziekenhuis. Ik hoop dat je weer wat meer vertrouwen krijgt in de komende cyo behandeling. Groetjes, Noes
-
Ah Fleur wat ontzettend k. voor je ! Weer een teleurstelling! Maar uiteindelijk wordt je ook helemaal gek van die onzekerheid, wel-niet-wel-niet. Ik wens je heel veel sterkte met verwerken en hoop dat je lekker gaat genieten van je weekendje weg. Op naar de volgende kans!! (als je er aan toe bent) Liefs, Noes
-
Wow, Armanda, super zoveel bevruchtingen en een terugplaatsing! Weer een stap in de goede richting! Dan hou je een mooie voorraad over in de vriezer. Ik heb gister een cryo gehad en die was prima ontdooit bij het MCK. gr Noes
-
Hoi, Tja, het is iid nog wel erg vroeg. Afgelopen keer was het op wd8 nog negatief en wd11 positief. Nog even geduld, het kan nog alle kanten uit! gr Noes
-
Hoi Ink, ik ben benieuwd wat het morgen gaat worden! 5000 pregnyl zou wel uit het lichaam moeten zijn. Voor 10000 staat ongeveer 12 dagen... Succes!! Gr Noes
-
Dank jullie wel voor de lieve reacties! Ik ben ook bang dat ik wel iets eerder ga testen.....!! Dan zijn 12 dagen nog best lang. Gr Noes
-
Eef, gefeliciteerd!! Het blijft spannend om te testen!! Fleur, Je blijft toch een beetje hoop houden als je nog niet ongi bent geworden. Sterkte. Annemiek, spannend waarschijnlijk dinsdag de terugplaatsing van je ijsbeertje! Mijn 'Knut" is gisteren ontdooit en vanmorgen het verlossende telefoontje gehad dat dit goed gegaan is! Zo blij, het was onze enige cryo. Het was een 5-cellige en na ontdooing nog maar 4-cellig. Vanmogen wel weer 5-cellig..... Net de terugplaatsing gehad en nu maar weer broeden en duimen! 27 maart mag ik weer testen. Claus: Sterkte vandaag in het ziekenhuis. Hoop voor je dat het goed gaat. Armanda, gaat het al wat beter met je? Wat balen als het altijd zo'n pijn doet, kun je niet wat meer pijnbestrijding krijgen? Zo kun je helemaal niet meer ontspannen, en dat is nou net het belangrijkste.. Sterkte en hopen op veel bevruchtingen!! Voor iedereen die ik nog vergeten ben: Veel sterkte! Groetjes, Noes (IJsbeer-moeder):happy9:
-
Suzan, dat is heel slecht nieuws! Verdorie, dan lijkt het allemaal goed te gaan... geen woorden voor. Ik wens jullie heel veel sterkte en zoals Beanie al zei, probeer het verdriet toe te laten. Heel veel liefs, Noes.
-
Ha, dat herken ik wel: Dit was onze 1e ivf poging en we zijn er vrij relaxed ingegaan, het ging ook allemaal prima, alleen die wachtweken he...het werd steeds spannender. Als je zin hebt kun je eens teruglezen bij de vroegtesters hier onder het wachtbankje-topic. Maar welk merk test heb je nu gebruikt?? Ik merk nu alweer dat de spanning voor komende vrijdag alweer gaat oplopen. Ik hoop maar dat 'ie goed ontdooit, anders mogen we gelijk door voor een nieuwe poging IVF. groetjes, Noes
-
welke test heb je gebruikt, de kruidvat 2 voor 5 euro? Ik dacht dat deze ook negatief was toen ik voor de 1e keer testte en toen keek ik even later weer en we zagen toch....iets! 2 dagen later weer getest en toen werd het wel iets duidelijker. (nog steeds heel licht roze hoor) Dit was op wachtdag 11 van een verse terugplaatsing. Een paar dagen later idd ook positief met een clearblue. Trouwens nadat ik zeker wist dat ik niet meer zwanger was, heb ik nog een keer een kv testje gedaan en daar was echt niets op te zien, ook geen indroogstreepje, ook niet een dag later.... Dus wie weet! Succes, Noes
-
Hallo Allemaal, Ik heb het lijstje nog even aangepast: Wie oh wie? ClauS Ink Eef78 (IVF) Poezebeest Melis25 Lisa1805 PinkButterfly Esly Happinez Armanda Sannemiek Noes73 Fleur1978 ClickSTAR Aanmelden op/voor… +/- 8 maart voor een cryo behandeling – Melis25 8 maart starten progynova voor 2e cryo tp - Happinez Echo’s Sannemiek: 14 maart (BMS meting) Happinez: 19 maart (BMS meting) Punctie Bianca: 21 februari (16 eitjes, waarvan 7 bevrucht) Eef78: 23 februari (13 eitjes, waarvan 6 bevrucht) Esly: 25 februari (6 eitjes, waarvan 4 bevrucht) Ink: 7 maart Armanda: 14 maart (10 eitjes hoop ik!) Terugplaatsing PinkButterfly 23 februari Bianca 24 februari Eef78 25 februari (1 embryo) Esly 2 maart (1 embryo) Ink: 10 maart (als er tenminste mooie embryootjes uit komen :-)...) Noes73: 15 maart (als de cryo goed ontdooit) Armanda: 17 maart (als de bevruchting goed lukt!) Sannemiek: 19 maart ( als cryo goed ontdooit) Happinez: +/- 24 maart (cryo) Testen PinkButterfly 7 maart Bianca 9 maart Nienna 9/10 maart Eef78 10/11 maart Esly 12 maart Clickstar 17 maart Fleur1978 18 maart?? Noes73 27 maart (als cryo goed ontdooit..) Sannemiek 31 maart
-
Hallo Fleur, welkom hier!! Je hebt al een hoop meegemaakt in een relatief korte tijd. Ikzelf heb pas mijn 1e ivf meegemaakt, maar ik heb ook genoeg meiden langs zien komen die al jaren bezig waren en uiteindelijk toch nog zwanger werden! Hoop doet leven, al wordt je dat wel erg lastig gemaakt met ivf/icsi en alle spanning die bij het wachten komt kijken. Gelukkig ben je nog jong. In ieder geval wens ik je heel veel geluk en sterkte!! Groetjes, Noes
-
@ Eef, wat een goed nieuws, gefeliciteerd!! @ Melis, wat vervelend is dat, als er steeds wachtlijsten zijn. Ik zit zelf bij het MCK in Leiderdorp en daar valt het me reuze mee. (moet ook wel, ik ben nl niet meer de jongste... :-)) Ik kom zelf van het februari wachtbankje af, was 3 dagen groen, maar heeft helaas niet doorgezet. Nu gelijk door in mijn eigen opvolgende cyclus om de enige cryo die ik heb te laten terugplaatsen. Tot gister toe nog geen positieve ovulatietest gehad, dus weer even een echo gister. Gisteravond nog 5000 pregnyl gespoten om de boel op gang te brengen en een afspraak gemaakt voor vrijdag, voor de evt. terugplaatsing. (mits de cryo goed ontdooit...) Spannend dus weer! Als alles meezit, mag ik dus nog op dit wachtbankje plaatsnemen! Iedereen veel succes en strekte hier! Groetjes, Noes
-
Hallo Allemaal! Ik sta op dit wachtbankje nog op groen, maar helaas is dat een paar dagen na het testen alweer rood geworden.. Vandaag had ik het afrondingsgesprek in het ziekenhuis en ik mocht in mijn volgende cyclus de cryo laten terugplaatsen. Maar omdat ik nu nog geen ovulatie heb gehad, kreeg ik gelijk een echo en heb ik - als alles goed gaat- volgende week al de cryo terugplaatsing! Dat is wel heel fijn, ik ben nl. ook niet meer de jongste... Mocht dat allemaal niet lukken, dan kunnen we gelijk aan de 2e ivf poging beginnen. Fijn dat ze ook een beetje meedenken en dat er geen lange wachtlijsten zijn. Groetjes Noes
-
@ Happinez: Wat vervelend voor je! Het ligt iid niet aan jou dat je altijd maar 50/50 kans hebt. Heel veel sterkte! @Mandy: Voor jou is het wel heel spannend, maandag mag je testen toch? Jij ook heel veel sterkte! Liefs, Noes