-
Aantal Items
900 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Noes73
-
@ Linda, Sorry, een beetje laat, ik kom net terug van een drukke avonddienst... De flamoes-pillen mag je bewaren tot vrijdag morgen. Je krijgt morgen ook weer verdere instrukties. Sterkte, en ontspannen he!! :sleepy2: Liefs Noes
-
@Linda: Ik mag om half 10, dus ietsje langer slapen... Ik ben heel tevreden over het MCK, het is er lekker rustig, ze zijn allemaal heel vriendelijk en geen lange wachtlijsten. Spannend he, de punctie. De vorige keer ging het heel relaxed, ze leggen alles heel duidelijk uit wat ze gaan doen en de verpleegkundigen zijn ook heel lief voor je. Het viel mij reuze mee, ik had hier op het forum gehoord, dat als je er ontspannen bijlag, jer het minste pijn voelde, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar ik heb toch geprobeerd heel rustig te liggen en te ademen en alles maar over me heen laten komen. Het heeft toch wel geholpen, want ik vond het "schoonmaken" nog het minst prettige! 's Morgens 2 paracetamol genomen en daar krijg je een infuusje waar je tijdens de punctie wat morfine-achtig spulletje door toegediend krijgt, heerlijk!! en de plaatselijke verdovingsprikjes voelde ik niet eens! Daarna een uurtje in het uitrustbed en dan naar huis lekker onder de wol en veel thee en water drinken! Je voelt dan wel je opgezwollen eierstokken en wat steekjes van het prikken, maar het viel mij 100% mee. Ik hoop voor jou ook! Wij hoeven maar 35 minuutjes te rijden naar het MCK Nou, succes morgen en wie weet kom ik je nog tegen als jij alweer naar huis mag!! Liefs, Noes
-
Claus, wat ontzettend k** voor je dat je ongesteld bent geworden!! Dat is dus een dubbele kater vandaag. Sterkte en neem maar even lekker de tijd om het te verwerken. Liefs, Noes
-
Hallo Lindaah, Het lijkt wel of ik een berichtje van mezelf zie!! Ik heb nl ook morgenochtend de punctie bij het MCK.... :-) Dan weet ik ook gelijk wanneer ik kan testen :-) En dat beursgeprikte vocht-buikje komt mij ook bekend voor!! Ik hoop dat je een pijnloze punctie hebt en veel goede eitjes! Vorige keer voelde ik zo goed als niets van de punctie. Veel succes morgen!! Gr, Noes
-
Clickstar, super, gefeliciteerd!! Lekker broeden nu!! Ik heb vandaag weer een fm meting gehad, ze waren goed gegroeid en nog meer bijgekomen, ik dacht 6 a 7 in totaal, maar volgens mijn vriend bleek dat aan een kant te zijn, aan de andere kant ook nog een paar !! Oeps, niet goed opgelet. Super dus, voor deze gedateerde broedkip :-) Vanavond mag ik pregnyl prikken en dinsdag morgen de punctie!! De dokter had al zin om te prikken, haha...!!
-
Hoi Ink, Ik hoop het voor je! Je hebt toch nog 2 cryo's? 2x kans dus!! Ik moet morgenochtend weer heen voor de fm-meting. De verwachting is morgenavond pregnyl spuiten en dan dinsdagmorgen de punctie. Ik hoop het in ieder geval wel. Ik ben het spuiten nu wel een beetje zat. (ben een beetje opgeblazen door het vocht...) Spannend voor je, ik ga weer duimen!! en dan groen in april. Liefs, Noes
-
Haha Claus, heb je stiekum toch van de wijn genipt...???:5shotss: Veel plezier!!
-
Flowerme, Ik kreeg van het ziekenhuis te horen dat ik altijd de bollen-kuur af moet maken, tenzij ik al flink ongesteld ben en een witte test heb. Maar wd 11 is nog erg vroeg en er kan nog van alles gebeuren! Er zijn dames die pas op wd 15 positief testen. En sommigen hebben hun hele zwangerschap bloedverlies of voelen geen zwangerschapsverschijnselen! Dus met andere woorden: het kan nog alle kanten op met jou! Pas als je op wd 14 of 15 nog een witte test heb weet je het zeker. En tot die tijd zou ik de bollen gewoon "doorploppen". En door het hormoongebruik weet je nooit precies wanneer je menstruatie doorbreekt: soms al tijdens de bollen en soms door de bollen wat later. Sterkte, ik zou gewoon nog een paar keer testen, dan weet je het in ieder geval zeker! Sterkte ermee, Noes.
-
Welkom Cochanel! Wat fijn dat je nu een terugplaatsing hebt gehad, en heel spannend natuurlijk! Ik ga voor je duimen! Er is nog veels te weinig groen op dit bankje.. :gekruiste vingers 1
-
Flowerme, ik testte ook pas voor het eerst positief op wd11 ('s avonds) dus... Ik heb ook wel gelezen van dames die voor het eerst op wd13 positief testten, er is nog hoop!!
-
He Ink, je bent er weer! Jammer dat je ook een maandje moet wachten. Door mijn leeftijd (40) ga ik liever zo snel mogelijk door en bij het M.CK hebben ze gelukkig geen wachtlijsten. Happinez, heb je vandaag nog durven testen? Ik kom net terug van de echo: er waren 4 a5 follikels links en 3 rechts, zien er goed uit alleen moeten ze nog een paar daagjes doorgroeien. De grootste was 20mm en de rest rond de 13-19 mm. Dus zondag weer een fm meting en ze verwacht de punctie dinsdag. Helaas nog 3 dagen menopur. Ik begin nu steeds meer vocht vast te houden....(michelin-vrouwtje) Maar goed, punctie toch in zicht! Claus, veel plezier in zonnig Barca!!! gr Noes
-
Misa, super een positieve CB!!! Dan ben je zeker zwanger!!! En het klopt hoor, de kv's blijven heel vaak gewoon heel licht, als er maar een streepje staat. Het is heel anders dan een positieve ovulatie-test, die zijn altijd knalroze. gr Noes
-
Ohh Clickstar,ik vergeet jou nog bijna... Wat goed waarschijnlijk zondag al een cryo!! Laat je er 1 of 2 terugplaatsen? Gezellig, kunnen we samen naar het april-bankje!! Ik ga voor je duimen (en voor mooi weer..) :myfignerscrossed:
-
Claus, veel plezier in Barcelona, heerlijk even ertussen uit! Heb je nog wat verzonnen om geen wijn te hoeven drinken?? Ik had laatst ook een uitje met vriendinnen en normaal houd ik wel van een wijntje...gelukkig was ik al wat grieperig, dus dat had ik maar een beetje aangedikt...ze hebben het zo door anders! Happinez, jammer van het witte testje, maar het is idd nog wel heel vroeg, misschien is het zich nog wel aan het innestelen, kan nog alle kanten op!! Ik hoop dat je nog iets gaat voelen. Bij de 1e ronde voelde ik ook pas iets op wd 9 en bij de cryo eigenlijk niets. Ik duim nog even verder voor je, het zou zo leuk zijn!! Armanda, wat balen dat je moet wachten van het ziekenhuis, je wilt toch het liefste gelijk door. Alhoewel even "niet" ook wel fijn is, even normaal leven! Sterkte!! Misa, echt super, een duidelijker 2e streepje!! Je geeft ons weer moed, gefeliciteerd!!! Ik hoor morgen bij de echo wanneer de punctie is, zaterdag of zondag denk ik. Ik hoop zaterdag, dan morgen alweer pregnyl spuiten! Voel nu wel alsof de eierstokken een soort zware druiventrosjes zijn, haha en ik krijg weer van die dikke vochtbenen. Ik lijk wel zo'n Michelin-mannetje als ik mijn sokken uitdoe...:36_11_6: Voor de rest weinig last van bijwerkingen. Liefs, Noes
-
@ Lucia, je zit pas wd10 toch? Ik had de vorige keer ook pas op wd11 voor de eerste keer een heel licht streepje, het kan nog alle kanten op! Ik ga voor je duimen!! :positive energie: @ Flowerme, Je mag helemaal geen topsport in je wachtweken...! :bottom: Het ziekenhuis geeft altijd de "veilige" testdatum door, maar wij nieuwsgierigen willen het natuurlijk eerder weten, sommigen zien al wat op wd6 en anderen pas op wd13, niets zo veranderlijk als de mens. Maar de kruidvat testen zijn perfect voor ons gemaakt: goedkoop en gevoelig! Wanneer ga je testen? Succes en ik duim voor jullie!!! :myfignerscrossed: Gr. Noes
-
He happinez, je doet je naam geen eer aan vandaag.. :-) ??!! Ik kan het wel begrijpen zo op wd5, al een aantal dagen aan het wachten en nog te vroeg om te testen, je gaat alleen maar twijfelen!! Maar het mooie is: je hebt een 8-cellige veilig aan boord en het kan nog alle kanten op! Spannend hoor! Wanneer ga je voor het eerst testen? Misa, spannend, je hebt al echt een licht streepje!! Ben benieuwd wat het morgen gaat worden. Ikzelf heb vandaag mijn 2e echo/fm meting gehad. Links was er een grote en 3 iets kleinere, en rechts een aantal kleinere follikels. Het ging de goede kant op zei ze, Ik mag donderdag weer terugkomen en dan of een dagje later wordt alweer de punctie gepland. Dat wordt dus zaterdag of zondag. Ik merk dat ik het toch weer spannender ga vinden. Gelukkig heb ik weinig last van de medicijnen. Alhoewel, ik moest gister bijna huilen bij de beren-film van de EO.... haha!! Sterkte met al dat wachten!! Liefs, Noes
-
Wie: Melis25 Emsie marcoenjacqueline Susan 1 GeBee Danore Lucia ClauS e82 terrybrouwer danikea koolmees noes73 Echo’s: 1e: 11 maart Emsie 18 maart Susan 1 19 maart GeBee 19 maart Danore 26 maart e82 26 maart marcoenjacqueline 29 maart noes73 2e: 13 maart Emsie 17 maart ClauS 22 maart Danore 22 maart GeBee 31 maart marcoenjacqueline 02 april e82 02 april noes73 3e: 15 maart Emsie 20 maart ClauS 25 maart Danore 26 maart GeBee 3 april marcoenjacqueline 4e: 28 maart GeBee Punctie: 20 maart Lucia 22 maart ClauS 27 maart Danore 1 april GeBee Terugplaatsing : 19 maart Emsie 23 maart Lucia 25 maart claus 25 maart Misa 29 maart Danore 4 april GeBee 23 maart koolmees Testen: 2 april Emsie 7 april Lucia 7 april koolmees 10 april Danore Ik heb mezelf even op het lijstje gezet.... :-)
-
Hallo Allemaal! Ik wil mij ook graag aansluiten bij het April-bankje. Ik ben in januari begonnen op het februari-wachtbankje met mijn 1e ivf, daarvan was ik (voor de 1e keer) een paar dagen zwanger, maar helaas heeft dit niet doorgezet en ben ik gelijk ongesteld geworden. Daarna gelijk door, ik ben nl. al 40, op het maart-wachtbankje met m'n enige cryo, helaas werd ik al op wd 5 ongesteld... Dus meteen weer begonnen met de 2e ivf op 21 maart, prikken van decapeptyl en 300ie Menopur. Afgelopen vrijdag heb ik de eerste echo gehad en ze zagen ongeveer 4 eitjes links en 4 rechts (grote en kleine). Morgenochtend heb ik weer een fm, dus benieuwd of ze goed gegroeid zijn. Ik heb al een beetje meegelezen met jullie vanaf het maart-bankje, dus weet een beetje wat er speelt. Sterkte allemaal met prikken, tellen en wachten! Groetjes Noes
-
Spannend, ben benieuwd of het doorzet. Ik weet wel met de kv-test dat als je echt niet zwanger (hcg in je lichaam) bent, de kv-test ook echt Omo wit blijft!! (heb ik ook getest, haha...) Succes meiden, gr Noes
-
Oh, wat balen Armanda! Verdorie, je bent er idd zo mee bezig: prikken, medicijnen, echo's en als het dan ook nog pijn doet, dan wil je er wel wat moois voor terug! Het is gewoon een grote teleurstelling, zo'n witte test! Gelukkig heb je de kleine om nog een klein beetje te kunnen relativeren, maar het blijft vervelend. Sterkte meid.
-
Armanda, Wat ontzettend balen dat je weer een witte test hebt! Ik kan me de teleurstelling voorstellen. Maar je hebt nog een klein kansje, de test was de vorige keer toch ook laat-positief bij jou? Sterkte! Chloe, Welkom! Spannend voor je. Ik zou gewoon een testje wagen (bv de kruidvat 2 voor 5 euro) goed en niet duur. Maar je moet je er zelf wel goed bij voelen. Ik ben nogal nieuwsgierig van aard... Ik heb zelf vandaag weer de eerste echo gehad om het aantal follikels te zien/meten. Het waren er ongeveer 4 aan iedere kant, dus ik ben tevreden. Nu dinsdag de 2e echo. En vandaag gaf de arts aan omdat ik zo snel ongesteld ben geworden bij de cryo, ook dan de utrogestan bollen moet gaan gebruiken, om de evt ongesteldheid uit te stellen... Waarom doen ze dat niet gelijk, vraag ik me af? Baadt het niet dan schaadt het niet!! gr Noes
-
Happinez, Gelukkig maar, dat ziet er goed uit! Dat ze gewoon niet even 's ochtends bellen dat het goed is (of fout) Nu zit je alleen maar te wachten!! Succes vanmiddag, en lachen he?!! gr Noes
-
Lisa, wat een geweldig nieuws!! Super, gefeliciteerd!! Niet te geloven he, en dat met een escape iui!! Sannemiek, wat balen voor je dat het niet door kon gaan, verdorie!! Ik hoop je weer te zien op het wachtbankje van april. Eef & Bianca: Helemaal goed, 2 kloppende hartjes en dat nog in een wachtkamer ook... Jullie zijn onze grote voorbeelden :-) Happinez, nog even en dan mag jij ook, spannend weer. Lisselotje: Gelukkig maar, dat het ziekenhuis nu een stuk normaler reageerde, en natuurlijk excuses voor het lompe gedrag van de andere gynacoloog. Ook fijn dat ze je willen helpen met de laatste loodjes. Succes ermee!! Ik ben hier nog lekker aan het prikken met de deca en de Menopur. Ik lijk 's avonds wel een of andere gifmengster met 4 potjes menopur, naalden, vloeistof etc... ha ha. Maar het prikken gaat ook steeds makkelijker. Ik jas ze tegenwoordig zo mijn zachte buikje in... Dat is dan weer een voordeel van een beetje vet op de buik.:bf_new: Gr Noes
-
Hallo Janneke, Ik ben zelf 40 en heb m'n "eigen" donor:sly: en ben in januari begonnen met IVF bij het M.CK in Leiderdorp. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden over ze ben, het is allemaal kleinschalig, je hebt geen last van wachttijden, het is denk ik een wat persoonlijkere aanpak. Ik kan natuurlijk niet oordelen over andere ziekenhuizen, maar sommige kijken volgens mij meer naar de slagingscijfers/kansen dan naar de patient! Misschien kun je een keer een intake gesprek doen, om te kijken of het klikt/ wat de mogelijkheden zijn. Het is wel iets dichterbij dan Dusseldorf of Belgie. Maar daar hoor je ook erg goede verhalen over. Succes, en ik hoop dat je in ieder geval bij een meer begripvol ziekenhuis uitkomt! gr Noes
-
Ha ha, ik ben ook wel hetzelfde. Ben blij dat die kv testen niet zo duur zijn en wel betrouwbaar! Heb vandaag trouwens even met het ziekenhuis gebeld: Voor de Menopur had ik geen instructie gehad en ik moest 4 flesjes mengen met de zoutoplossing. Ik de bijsluiter staat dus niet hoeveel zoutoplossing. Dus ik heb het op internet gezocht en daar stond 3 flesjes met 1 zoutoplossing en de 4e met nog een zoutoplossing: uiteindelijk had ik dus een heel spuitje vol om toe te dienen..... Ik kreeg het gevoel dat ik met een waterbal in mijn buik rondliep na het spuiten... Maar ik kreeg vandaag dus door dat 1 zoutoplossing voor 4 flesjes voldoende is... Gelukkig! (weer wat geleerd) Dan was die Puregon-pen wel wat handiger. gr Noes