Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Hallo Allemaal, helaas hier geen goed nieuws: Vanmorgen vroeg een testje gedaan (wd11) en die was Omo-wit. Ik heb ook het gevoel dat 't m niet gaat worden deze ronde... Morgen nog maar weer een testje. Liefs, Noes
  2. Oh, wat een ellende hier allemaal op 1 dag! De enige positieve noot is Linda, wat een mooie duidelijke test, gefeliciteerd!! Arme Colle, wat een achtbaan van emoties is dit toch: de ene dag nog vol hoop met een positieve test en de volgende dag gaan bloeden, verdorie, het is je zo gegund na zoveel jaar! Sterkte meid. Cochanel, ook heel veel sterkte!! Ik hoop dat je nog door kunt gaan voor je grote wens. Susan, Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent, niet te geloven! Heb je geen pijn of bloedingen? Sterkte! Kimky, nog een beetje hoop houden hoor! Ik ga voor je duimen! Fijn dat je in ieder geval eerder kan komen. Hier zit ik op wd10 en van echt helemaal niets voelen, voelde ik vanmiddag ineens alsof ik flink ongesteld ga worden... en nog steeds, bah! Morgenochten ga ik denk ik maar een testje doen. Maar ik heb er helaas geen goed gevoel over... Heeeeeeeeeel veel sterkte allemaal en Lindaah lekker genieten!!! Liefs, Noes
  3. Heeeeeeeeee, wat een goed nieuws hoor ik, Colle en Lindaah positief!!!! Super, zo zie je maar wat een dagje verschil uit kan maken!!! Wauw, ik durfde nog niet te testen vandaag. Ik voel ook nog helemaal niets (buiten mijn grote borsten van de utrogestan...) Dus ik ben eigenlijk een beetje bang voor de uitslag, nu kan het nog alle kanten op... Nu lekker verder broeden dames!! Liefs, Noes
  4. haha, Linda is een echte vroegtester! Nee hoor, nog niets aan de hand. Ik heb de vorige keer op wd8 voor het eerst negatief getest en op wd 11 pas positief! We hebben nog een week waar het alle kanten op kan gaan... Ik zat vanmorgen ook al een beetje te twijfelen, zal ik, zal ik....! Ik probeer me nog even in te houden, al heb ik al een mooi voorraadje kv testen klaarliggen. w8 Liefs, Noes
  5. Clickstar, Wat balen voor je zeg! Verdorie!! Sterkte en je hebt groot gelijk: neem maar flink wat wijn met sushi, rosbief etc...!! Het is inderdaad weer een treurig bankje: ALs ik het goed heb alleen Danore??? Faye, gefeliciteerd met je 2 emmies, op naar een heel groen bank-einde voor april!! Melis, succes vandaag met de terugplaatsing!! Hier zit ik nu op wd7 en ik voel eigenlijk nog niets, maar goed, meestal is dat toch pas in de 2e week. Lindaah, hoe gaat het met jou? gr Noes
  6. @ Lindaah, Hier gaat alles prima, rustig. Minder last van rommelende en opgezette eierstokken dan de vorige keer, dus ik ben vandaag maar weer eens op de racefiets gesprongen. Alleen met het paard houd ik het bij wandelen, toch maar een beetje rustig aan... :-) Het scheelt dat mijn paard al hoogbejaard is, dus vind 'ie niet zo erg. :bullrider: Ja, vies he die bollen, en ik heb nog vrijwillig voor langer gevraagd.....haha, maar idd voor een goed doel, dan maar even doorpruttelen..!! :bum:
  7. He Lindaah, dat is vervelend! Goed dat je het M.CK even gebeld hebt, het kan een lichte overstimulatie zijn. Heb je wel veel gedronken? Ik denk dat je het "speldenprikje" (was het maar al een rijstekorrel...) nog niet kan zien op een echo, helaas! Misschien kun je een mooi gipsen afdruk maken met die fijne Utro-balletjes....haha!! Ben benieuwd wat er is, succes morgen. Blue-fairy, Wat jammer dat het mislukt is bij je wensmoeder. Ik ben de laatste keer wel gelijk door gegaan in de opvolgende cyclus bij het M.CK. Gelukkig was ik zelf al begonnen met de ovulatietesten en tijdens het gesprek had ik nog geen ovulatie gehad, ik kreeg toen gelijk een echo. Clickstar, spannend weer he, dat testen! Je kunt je nog goed inhouden. Ik snap ook wel dat je nog niet wil testen om teleurstellingen te voorkomen. Misschien woensdag een testje??? Faye, super 9 eitjes!! En zo oud ben je niet hoor!! Het kan altijd erger.... :-) !! Nu hopen op veel goede bevruchtingen! Susan, Je HCG is nog niet gezakt? Maar dus ook niet gestegen? Kan het nog goed zijn ondanks de bloedingen?? Pff, wat een ellende he, zo heen en weer geslingerd te worden tussen hoop en vrees. Ik heb het ook gehad in februari. Sterkte! Verder iedereen die ik ben vergeten sterkte met wachten, prikken en hopen!! Liefs, Noes
  8. Ach Susan, wat een teleurstelling!!! Verdorie, je hoopt zo dat het goed gaat! Sterkte, neem er rustig de tijd voor! Gelukkig nog wel 2 cryo's, sterkte meid. Liefs, Noes
  9. Vandaag de terugplaatsing gehad en gelijk mijn bezwaren laten weten over het korte U.trogestan gebruik. De arts begreep het en ik kreeg gelijk een recept van haar mee. Gelukkig maar, hoef ik het ook niet via internet te bestellen! gr Noes
  10. Vandaag ook 2 emmy's teruggeplaatst gekregen. Helaas waren van de 4 bevruchte eicellen maar 2 door blijven delen. Geen cryo's dus deze ronden. Nu zijn er een 4 en een 5 cellig embryo teruggeplaatst. Het broeden kan weer beginnen!! Linda, leuk je te zien vandaag! Wat goed zeg, 6x 8-cellige embryo's helemaal top!!! Nu hopen dat de emmy's doorgaan delen en innestelen! Ik had nog aangegeven aan de dokter dat ik voor de zekerheid langer met de U.trogestan door wou gaan, en dat was helemaal geen probleem, ik kreeg gelijk een recept mee! Ik mag op 16 mei weer terugkomen voor de echo of het gesprek. Een dagje voor jou dus. E82, wat een goede score, 9 bevruchte eicellen!! Daar mag je zeker blij mee zijn! Zondag succes met de terugplaatsing. Geebee, Het is toch een teleurstelling he, als je geen cryo's hebt (heb ik nu ook) Gelukkig wel een terugplaatsing gehad, dat is het belangrijkste! Hopelijk heb je ze ook helemaal niet nodig!! Ze plaatsen zeker niet iets terug wat geen zin heeft. Sterkte met het laatste wachtweekje. Misa, gaat het een beetje met je? Liefs, Noes
  11. Hoi Lindaah, Op de site van het M.CK staat een uitleg hierover, hier is de link: http://www.ivfkliniek.nl/ContentSuite/upload/mck/file/IN%20K037_v1%20Wijziging%20dosering%20Utrogestan.pdf Het is idd per ziekenhuis/persoon verschillend. Succes he morgen :curtianpeek: !!! Liefs, Noes
  12. We zij net (eindelijk...) door het ziekenhuis gebeld: van de 5 eitjes zijn er 4 bevrucht!!! Ik was zo bang dat het niet goed gegaan was. Morgenochtend om 11:15 is de terugplaatsing van 2 emmy's. Lindaah, heb jij al iets gehoord? Gr Noes
  13. We zij net (eindelijk...) door het ziekenhuis gebeld: van de 5 eitjes zijn er 4 bevrucht!!! Ik was zo bang dat het niet goed gegaan was. Morgenochtend om 11:15 is de terugplaatsing van 2 emmy's. Lindaah, heb jij al iets gehoord? Gr Noes
  14. Oh Misa, wat ontzettend k** !!! Het zag er allemaal zo goed uit!! Oh wat erg is dat toch! Sterkte meid, zet de sluizen maar open. Digitale knuffel van Noes
  15. L&M, dank voor je reactie. Ik was al van plan om me niet met een kluitje het riet in te laten sturen! Ik denk dat het ook geldt voor 98% van de gevallen, maar wat als je net bij die 2% behoort en te weinig progesteron van jezelf aanmaakt? Ik wil dat risico gewoon niet nemen. Desnoods bestel ik de U.trogestan zelf wel op internet of neem ik het van een bekende over. Ook denk ik dat je beter kunt afbouwen: niet 10 dagen lang 3x per dag 2 bollen en dan in een keer niets !! Ik zie in je ondertekening dat je een positieve test hebt? Gefeliciteerd!!! Liefs, Noes
  16. Susan, wat spannend! Het klinkt hoopvol, we gaan gewoon verder duimen....!!! :gekruiste vingers 1 Liefs, Noes
  17. Omdat ik boven de 38 ben (in feb 40 geworden) mag ik kiezen of ik 1 of 2 embryo's laat terugplaatsen. De eerste poging hebben we voor gekozen en nu dus voor 2. Als er tenminste genoeg bevrucht worden. Gaat het al wat beter met je? Ik moet zeggen dat ik er nu eigenlijk niets meer van merk. De vorige keer voelde ik het een paar dagen. Nu maar weer verder duimen voor morgen! :gekruiste vingers 3
  18. Hallo Meiden, Ik heb ook gevraagd of ik langer door mocht gaan dan 10 dagen met de bollen. Ze zeiden in L.eiderdorp dat het dan geen enkele zin meer heeft. Toch zou ik het voor mijn eigen gemoedsrust ook wel prettiger vinden. Bij mijn 1e ivf poging werd ik na een positieve test een paar dagen later alsnog ongesteld en bij de terugplaatsing van de cryo in de natuurlijke cyclus werd ik al op wd5 ongesteld... Nu hebben ze wel in het systeem gezet dat ik na een cryo ook utrogestan moet gebruiken. Het is dus niet voor niets... Ik ga het vrijdag bij de terugplaatsing toch nog een keer vragen! Gr Noes
  19. @ Happinez, ik heb ook op de site gelezen over Turkije, het ziet er allemaal goed uit. En goed geregeld met contacten in Nederland. Morgenochtend hoor ik of er bevruchtingen zijn geweest en dan zal vrijdagmorgen de terugplaatsing zijn. Spannend dus weer. Ik heb gelukkig heel weinig last van de punctie, bijna geen bloedverlies en ook geen steekjes in de "druiventrossen" zoals de vorige keer! Vandaag maar weer lekker naar buiten wat met mijn paardje doen. Liefs, Noes
  20. Beste Blue Fairy, Dat kan nog best, al worden de kansen wel wat minder. Er zijn dames die pas op wd 13 of 14 voor het eerst positief getest hebben. Wat voor test heeft ze gebruikt? Het moet nl wel een heel gevoelige test zijn wil je zo vroeg al wat zien. Nog even duimen dus, sterkte! Noes
  21. @Susan1: Ik ben al aan het duimen voor je, sterkte morgen. Knap hoor, dat je je kan inhouden om niet te testen! Bij mij zou toch de nieuwsgierigheid het van de angst winnen. Voel je nog iets "anders"? :goodluck1: @Megan80: Wat fijn dat de cryo goed ontdooit is, nu lekker broeden!! @e82: Donderdag de punctie met 9 of 10 follikels, dat ziet er goed uit!
  22. Hallo meiden, Punctie ging weer goed, de opbrengst is 5 eitjes. zaadjes waren ook goed dus nu hopen op bevruchtingen! Als het meezit worden er vrijdag 2 teruggeplaatst. Ik hoor donderdag morgen of het gelukt is, spannend weer!!! Claus, gaat het een beetje met je? Happinez, wat balen weer een witte test! Sterkte meid. Goed dat je alweer vooruit kijkt naar de beste opties, succes! Clickstar, nog lekker aan het broeden? Goed warmhouden he?!! Liefs, Noes
  23. Echo 10 april Faye (1e FM) 11 april - Melis25 (uitgangsecho) 12 aprl - patrician (tweede echo in KID traject) Terugplaatsing 19 maart Emsie 23 maart Lucia 23 maart koolmees 25 maart claus 25 maart Misa 27 maart moki 29 maart Danore 4 april GeBee 9 april Megan 9 april cochanel 12 april Lindaah 12 april noes73 Testen 1 april Misa 2 april Emsie 7 april Lucia 7 april koolmees 8 april moki 10 april Danore 15 april wensmoeder van blue_fairy 19 april GeBee 19 april ClickSTAR 26 april Lindaah 26 april noes73
  24. He Linda! Dank je wel voor het kaartje, wat lief!! Was ik zo luidruchtig?? :-) Wat een goede opbrengst, 8 eitjes maar liefst, super! Nu lekker onder de wol. Bij mij ging de punctie ook relaxed, ik voelde alleen links en rechts het aanprikken, maar het viel mee. De opbrengst was 5 mooie eitjes, dus daar ben ik ook blij mee. Nu maar hopen dat er wat bevrucht wordt, spannend! Ik hoorde al van de aardige dokter dat het jou (ze noemde je patient 1) ook was meegevallen. Ik begin nu ook wat te voelen, dus duik ook lekker mijn bedje in, even wat slaap inhalen! Tot vrijdag! Liefs, Noes
  25. @ Patrician: Het is voor iedereen hoor, kom er gezellig bij! gr Noes
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden