Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb het ook af en toe. Lage buik en rugpijn dan zelfs. Groeit erg hard nu ook. Misschien ook een bijwerking van harde buik? Ik heb beide in ieder geval erg weinig.

Als je niet vertrouwt > bellen! Ik vorige week zondagavond, maar dan wil men in ziekenhuis meteen dat je komt. :)

Kan ook morgenochtend ff peilen? Niet te ongerust maken hoor. Vragen kan altijd!

Geplaatst

Ik heb even geslapen net want kreeg ook maagpijn. Het lijkt allemaal weer te zakken maar ik houdt het in de gaten. Vond het zo gek want ik heb het

Nog niet eerder gehad.

Dankjewel voor de snelle reacties!! Xxxxx

Geplaatst

Gatver zit al weer op de wc maar kan niet doet gewoon pijn in mijn buik zit vast hebben jullie daar ook zo'n ladder van?

Graag gedaan sweet Xx

Geplaatst

Ja die maag, is van mij ook pijnlijk. Veel zuur en boeren. Ook wel weer komisch. Maar merk inderdaad dat alles beetje in verdrukking is. Gelukkig gaat het iets beter Sweetformysweet!

Minoes, hier valt nog mee qua verstopping. Maar normaal veel last van diarree. Ik eet wel extra vezelfs, (gedroogd) fruit en probeer veel te lopen. Als dan toch vast zit, ga ik met een boekie zitten wiebelen van ene bil op andere bil met gewicht. Even geduld, maar dan komt 't vanzelf.

Anders een rosevice laxo proberen? Hoor ik veel meiden hierover.

Geplaatst

Ja ik heb laxo vanmorgen genomen al wat buik kramp maar gaan ho maar

Zal vanmiddag even dingen halen waar ik veel van moed haha dit is niks dit is al de tweede dag grrr

Maar doet dat ook zo zeer heb normaal ook diarree

X

Geplaatst

Alles was goed met ons meisje en lekker beweeglijk en vruchtwater en placenta alles was goed

En krijg medicijnen voor ontlasting alles wat ik heb hoord er bij haha

En ik krijg hulp ook voor geestelijk

Liefs xxx

Geplaatst

Fijn minoes dat alles weer goed was met jullie meisje! En fijn dat je hulp krijgt. Hopelijk helpen de medicijnen goed :)

Mijn meisje is erg rustig de laatste paar daagjes.. Kan daar zo onzeker weer van worden. Heb last van gevoelige buik. Denk het uitrekken van de huid ofzo. Hebben jullie hier ook last van.. Beetje gevoelig.

Geplaatst

Minoes, fijn dat alles goed is!Hopelijk komt de ontlasting nu ook goed op gang met de medicijnen.

Jes ik heb vandaag ook een onzekere dag. Voel de kleine nauwelijks en heb last van een strakke buik de hele dag al...

Normaal begint de kleine te bewegen als mijn vriend zijn hand erop ligt maar nu helemaal niets... Bah :(

Geplaatst

Binkie vandaag ook iets rustiger! Wisselt soms erg he? Ook ik word daar onzeker van. Maar ik voel hem nog wel, anders zou ik gelijk aan de bel trekken!

Mijn buik ook best heel strak, echt een ballon. Organen ook echt allemaal opzij nu.

Geplaatst

Joekie ja als ik mijn hand op mijn buik leg voel ik haar normaal ook vaak.. Nu ook niks.. Bah.. Je leest veel dat ze nu zo druk zijn bij anderen, dan word ik gelijk weer onzeker.. Heb gister nog wel even geluisterd met de angelsound.

Testr binkie dus ook rustig.. Ik heb vandaag wel gebeld voor mijn gevoelige buik.. Voel me altijd zo'n zeur. Maar krijg altijd hetzelfde te horen.. Heb je bloedverlies of krampen, nee dan zijn het je banden of oprekken van je huid..

Konden we maar even spieken hè ;)

Geplaatst

Tegen mij zegt men dat de kleine nu nog veel kan draaien en dus ene keer/dag heel goed andersom kan liggen. En dan voel je minder. Ik voel dan wel vaak nog zijn ruggetje, bijna de ribjes. Dan draag ik hem letterlijk rond, dat geeft me zoveel genot en rust al! Pfff zo verliefd op hem. :) Tegen mijn man zeg ik nu als plaagje: "jij bent straks nog wel mijn grote liefde, maar binkie is de allerliefste!" :-)))

Geplaatst

Ik heb het ook hoor dat ik

Ukkie nu weer minder gevoeld heb.

En testr ook mijn buik is zo strak inderdaad een ballon.

Net naar gym geweest en wat een verschil in buikjes.

Vannacht slecht geslapen zat me toch erg druk te maken en toen ging ik internetten en Dongen opzoeken werd er nog angstiger van.

Jee wat kunnen we onzeker zijn hè!

Geplaatst

Ja die buiken verschillen enorm he? Heb ik ook bij yoga.

Ik had net ook die ongikrampen, buik en rug. Denk eigenlijk dat dit toch ukkie gestamp is. Voel ik hem niet voor maar wel achter en intern ofzo?

Ja dat internet zoeken, probeer ik steeds minder te doen. Maar oei lastig en oei heftig wat we allemaal lezen.

Geplaatst

Ik ben blij dat jullie mijn klachten herkennen.. Dat stelt toch wel gerust!!

Ik voel de baby ook echt met mijn hand. Denk dat het het ruggetje of de billetjes zijn maar dat weet ik dan weer niet zeker..

Dat het de baby is weet ik wel zeker :)

Over de liefde voor de kleine merk ik wel dat ik erg beschermend ben hoor! Mijn kleine staat nu ook op nummer 1 haha! Vriendlief snapt het wel :)

Oer moedergevoelens denk ik :)

Geplaatst

Herkenbaar Joekie :)

Hier was binkie rond middernacht in ene heeel druk. Ik had een wat hectische dag en nu kon ie ff los ofzo. Man zijn hand ook in elkaar geschopt!

Omgelooflijk hoe dit kan wisselen he? Fijne dag allemaal, xxx

Geplaatst

Hee lieve meiden ,

hier even een kort berichtje van mij .

NIET SCHRIKKEN!!!!!!

IK ben op vrijdag 2 Maart per spoedkeizersnede bevallen van Lukas en Niels met 26+6 weken

Lukas is het grootste met met 34 cm enn 890 gram en ons kleine zorgenkindje Niels was 32 cm en 860 gram bij de geboorte

Lukas doet het super en word alleen nog maar bij het ademen ondersteund en heeft gisteren al met mama mogen kangaroen

Niels doet het naar omstandigheden ook goed (onze kleine leeuw die vecht!) heeft buiten het buikwanddefekt wel een hartprobleem en heeft helaas al twee hersenbloedingen gehad .

We zijn dolgelukkig met onze boys !!

l

iefs Heidi

Geplaatst

Lieve Heidi,

Ik breek even in hoor.

Heel veel geluk met je boys en dat Niels een vechtertje is mag wel duidelijk zijn!!!

Geniet meis!

Dikke knuffel Sandra

Geplaatst

Ehh, oooohh. IK SCHRIK TOCH! :)

Wooooow, wat bijzonder, heftig en spannend allemaal!

Heerlijk dat Lukas het zo goed doet. Geniet van de kangoeroe! En we duimen KEIHARD mee ook voor vechtende Niels. Lijkt me heel zwaar hem te zien lijden. Maar gelukkig hebben ze beide goede zorg. En veel liefde van jullie trotse ouders!

Meid, hou ons op de hoogte. We steken hier extra kaarsjes voor jullie aan.

Geplaatst

Och jeetje ben er stil van och weet niet zo goed wat ik zeggen moed

We blijven bidden dat er met Niels allemaal goed komt

Sterkte meid toi toi toi

Even om iedereen als je kindje 10 per dag voeld dat is vol doende en die spanning op je buik ook wat gek dat we allemaal het zelfde hebben en de zelfs klachten

Liefs x

Geplaatst

Mommysoonihope, zo kippenvel.. Van harte gefeliciteerd met je twee mannetjes, Lucas en Niels. Geniet lekker van elkaar en ik hoop dat alles goed mag komen!!!!

Geplaatst

Mommysoonihope, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoons!! Ik schrok toch ook wel eigenlijk maar ik hoop dat alles goed mag komen!!!

Fijn dat je met Lukas al mag kangaroeen!

Ik ben wel erg benieuwd naar je hele bevallingsverhaal, wat er precies gebeurt is, maar neem lekker de tijd en de energie voor je kleine mannekes!!!

Liefs!

Geplaatst

ff inbreken:

mommysoonihope: jeetje heftig zeg. Schrok wel even van je berichtje. Gefeliciteerd met jullie 2 zoontjes. En wat super fijn dat je met Lukas al hebt kunnen kangaroen. Niels is inderdaad een vechtertje. Geniet van jullie wondertjes en hopelijk gaat alles helemaal goed komen. Ze zijn in goede handen.

breek weer uit

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden