Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie is wie:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

Uitgerekende datum:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki BABYBOY!! :binkybaby:

10 juni: Sweetformesweet Verassing!! :binkybaby:

12 juni: Joekie BABYBOY!!:binkybaby:

15 juni: Tobbert Verassing!!:binkybaby:

15 juni: Jes28 BABYGIRL!! :binkybaby:

22 juni: Mywish Verassing !!:speen:

28 juni: Minoes (Jessica)BABYGIRL!! :binkybaby:

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandezBABYGIRL en BABYBOY!!!!:speen:

29 juni: Joemie BABYGIRL!! :binkybaby:

Geplande afspraken/echo's:

5 Maart : Minoes echo

12 maart: Joemie echo

12 maart: Miki/Testr echo + gyn

13 maart : Mywish echo

14 maart: Jes28 vk

17 maart: Jes28 3/4d echo

17 maart: Joemie 4D echo

31 Maart : Minoes/Jessica 4D echo

19 april: Tobbert 32 weken echo

Geboren!!:

2 Maart: MommySoonIHope bevallen van 2 ZOONS!! Ze heten Lukas en Niels. (26.6 wk)

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mommysoonihope !!!!! GEFELICITEERDDDDD!!! met je 2 kleine jongens.. gelukkig doet lukas het zo goed en ook niels die ervoor vecht en wie weet tegenwoordig kunnen ze zoveel om babytjes in leven te houden

ik schrok echt toen ik je bericht las ! ben ook heel benieuwd naar je bevallingsverhaal en ik hoop dat je af en toe de tijd vind om ons up te date van je kleintjes want wat een verhaal !!!!

ik wens jou en je man en de 2 kleine boys heeel veel geluk en gezondheid toe

xxxxmywish !!!

Geplaatst

Oh ik zit hier te huilen op de bank, jeetje zeg ik schrok ook. Nu net nogmaals even alles gelezen en ook ik zal een kaarsje aansteken. Lievie mommysoonihope gefeliciteerd met je beide jongens en wat zul je trots zijn op je vechtertjes! Liefs sweet

Geplaatst

MommySoonIHope ik kom elke keer even kijken of je al een update hebt neergezet!! Leef net als iedereen hier erg met je mee!!

Denk erg vaak aan je op een dag!! Sterkte en tegelijkertijd genieten!

Geplaatst

De kleine is vandaag lekker druk. Ze vindt dat ik al weekend moet hebben denk ik :) over een uurtje.. Zaterdag gaat mijn vader beginnen met behangen. Ben benieuwd.. Gister laminaat gehaald maar dat duurt nog wel even..

Hoe gaat het met jullie?

Geplaatst

Jes hier ook drukte maker haha lekker hè

Ik heb zo'n steken in mijn rug en buik pfff word er zo onzeker van.

Mommysoon ik denk aan je meid

Liefs x

Geplaatst

Hoe is het met je 2 mannetjes mommysoonihope? Mijn fysio was nauw betrokken bij een bevalling van een tweeling (jongens) rond 27 weken. Die zijn beide nu 17 inmiddels en helemaal fit en bij! Hou hoop hoor lieverd, waar het kan voor allebei.

Fijn dat de rest wat meer voelt weer. Hier ook hoor. :) Vandaag opa en oma voor het eerst laten schoppen, zo leuk. :)

Morgen herkansing 3D echo. Binkie, laat je je nu wel zien?

Minoes, bij mij komen de krampen/steken door bewegende ukkie. Als ik bobbel op buik heb, dan doet het daar best even zeer. Bij jou wellicht ook daarvan? Hou vertrouwen he, je bent al zover!

Geplaatst

Ik heb steken onder in mijn buik maar ze schopt er ook tegen aan en zo'n last van mijn onder rug

Te veel gelopen ik denk dat ook banden zijn en niet na de wc kunnen ben zo aan het huilen weer niet hoe ik het heb

Ons meisje laat zich wel horen haha zo lekker druk

Testr veel plezier morgen en hopelijk laat die zich zien

Liefs x

Geplaatst

Lieve Meiden,

Ik ben helemaal ontroerd door jullie medeleven .

Hier even een korte update van mij en de mennekes want ik ben zelf nog erg slapjes op de benen .

Het begon vorige week maandag ,ik had een afspraak bij de gyneacologe bij ons in destad en die constateerde dat ik nog een baarmoederhalslengte van maar 1,3 cm en stuurde nij meteen naar het zh in Munster waar ze mij dan ook meteen bedrust verorderten .

Donderdagavond hadik opeens met naar het toilet gaan ietsje bloed op het papiertje en nadat meteen de gyneacoloog opgeroepen werd en deze keek had ik al 3 cm ontsluiting ,daarop aan de weeenremmende middelen maar ik merkte in de loop van de nacht dat ik steeds regelmatiger krampen kreeg ,

ik daarop mijn menneke thuis om 5 uur opgebeld dat hij beter naar hier kon komen .

Ik wilde perse niet naar de verloskamer voordat hij er was en het is een uur rijden vanaf thuis tot hier in het zh .

Nadat hij om 6.30 dan eindelijk hier was (ook nog erg druk op de weg) mocht de zuster nij naar de verloskamer brengn

Daar aan de ctg en weeenschrijver ,alles ok totdat........................de gyn kwam en keek wat er aan de hand was ..................ik had al 10 cm ontsluiting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alleen de vliezen waren nog niet gebroken gelukkig ,toen ging alles zo snel ,ik heb niet eens tot ziens zeggen kunnen tegen mijn man en ik was om 6.55 onder narcose en om 7.15 was Lukas er en de kleine Niels kwam erachteraan om 7.17 uur .

Helaas is mijn blaas gescheurd tijdens de spoedkeizersnede en heb ik twee catheters waarvan eentje er morgen uitgaat en de uitgang in mijn buik moet nog een tijdje erin blijven.

Morgenvroeg zijn mijn lieve mennekes al een week oud en met lukas mag ik al iedere dag kangaroen en niels is stabiel nadat hij eergisteren het snachts heel moeilijk had

Ik hou jullie graag op de hoogte

liefs Heidi

Geplaatst

Jeetjejeetjejeetje meissie wat een heftige periode voor jullie! Je bent echt dagelijks meerdere malen in mijn gedachten!!

Dat komt natuurlijk omdat we allemaal even ver als jou zijn in de zwangerschap.

Wat fijn dat je met Thomas al dagelijks kunt kangaroen! Niels is gelukkig ook stabiel, maar blijft nog even een zorgenkindje begrijp ik..

Heel veel sterkte de aankomende weken die in het teken staan van jullie lieve jongens!

Ik ben en blijf erg benieuwd hoe het met jou en de kindjes gaat!! Hopelijk zien we je zo af en toe even langs wippen hier! Sterkte meid!!

Geplaatst

Testr, veel plezier bij dr. Papa! Wij vonden hem super, Sinds we bij hem zijn geweest tijdens de zwangerschap heb ik echt het gevoel gehad dat hij ons kennis heeft laten maken met ons kindje.Fantastisch!!

Geplaatst

Ow Heidi, wat een toestanden allemaal!!! Wel fijn dat je man op tijd was, ook al hadden jullie je het allemaal heel anders (of wellicht nog amper) voorgesteld..

Jouw lijf heeft ook een klap gehad lees ik, geen wonder dat je slap bent. Neem je tijd, sterk goed aan. Je mannetjes hebben je nodig!

En nog niet gezegd: maar mooie namen! Waren jullie daar al uit of moest ook dat in ene snel?

Lucas, stoere kangeroe! Niels, sterk overleefdier! Wij denken aan jullie.

Minoes, goed dat je je uit. Dat is het halve werk he? Ik huil momenteel ook veel, maar alminder dan paar weken terug (jouw termijn). Hoort er denk ik gewoon bij hoor! Ook al wordt je NIET blij van pijn. Hopelijk snel over.

Enneh, jaaaa Melis! Dat horen wij van velen. Kijken we zo naar uit! Willen ook daarna z'n naam definitief kiezen. Als we zien wat voor menneke het is ofzo. Vorige keer lag hij andersom, met armen en benen voor gezicht. :)

Geplaatst

Hahaha.. Eigenwijze baby ;-) Vince lag met z'n gezicht tegen m'n baarmoeder aan dus we konden hem niet goed zien. Toen we voor een herkansing mochten komen lag ik in het ziekenhuis. We hoefden de vorige echo gewoon niet te betalen, ondanks dat er wel foto's en film gemaakt zijn.Topservice!! Geniet ervan, het is en blijft bijzonder!!

Geplaatst

Dank dame! Dus jullie hebben die 1e (en uiteidelijk enige?) keer geen superbeeld gehad, maar genoeg om echt een uiterlijk gevoel te krijgen bij de kleine? Wij ook de 1e sessie niet betaald, hij gaat voor kwaliteit en dat is zeker top.

Einde dag zover! Ouders en schoonmoeder in de aanslag ook. :)

Geplaatst

De 1e keer lag Vince niet goed, maar heeft dr. Papa wel foto's kunnen maken. Echter vond hij ze zelf niet duidelijk genoeg en wilde hij een 2e sessie plannen. Wij waren allang blij dat we iets van ons kindje konden zien, we gingen naar huis met 2 redelijk duidelijke 3D foto's. Gek genoeg lijkt Vince ook nog op deze foto's, normaliter vind ik 3D niet overeenkomen met het daadwerkelijke uiterlijk van baby's.

We hebben dus niets betaald, omdat ik tijdens de 2e sessie in het zkh lag en helaas moest afbellen. Dr. Papa is prijzig, maar elke euro waard! Ik zou iedereen hem aanraden :)

Geplaatst

Mommysoon heftig verhaal zeg doe rustig aan de kleintjes hebben je nodig

Wat fijn dat Lucas mag kongoen geniet er lekker van

En wat fijn dat Niels jullie wonder kindje het zo goed doet

Sterkte meid en dat je de straks allebei lekker mag knuffelen

Testr veel plezier vandaag

Trouwens waar hebben jullie last van als je te veel hebt gedaan of die banden pijn heb er gevoel dat ik meer last krijg van mijn banden

Liefs x

Geplaatst

Mommysoonihope.. wat een verhaal maar gelukkig doen je 2 boys het goed ik denk regelmatig aan jou en je kindjes en hoop dat alles goed afloopt geniet in iedergeval iedere dag van je kleintjes.. !

Dames ik heb vandaag 3d echo gehad ik krijg 2 :bcbbgirl2: we kregen het BeWijs te zien haha dus we zijn nu 100 % zeker dus we kunnen jurkjessss gaan kopen

alleen we hebben ook geen duidelijk echo van ons kindje met gezicht dus we gaan maandag ochtend terug voor nog een kans

heb ik 4 echos vlak achter elkaar vandaag maandag en dinsdag 2 op het ziekenhuis.. maarja kan ze niet vaak genoeg zien :)

ik hoop maandag op een leuke foto dan zal ik het op face book zetten

xxx mywish

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki
BABYBOY!! :binkybaby:

10 juni: Sweetformesweet
Veras
sing!!
:binkybaby:

12 juni: Joekie
BABYBOY!!:binkybaby:

15 juni: Tobbert
Veras
sing!!

15 juni: Jes28
BABYGIRL!!

22 juni: Mywish
BABYGIRLS!!:speen:

28 juni: Minoes (Jessica)
BABYGIRL!!

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez
BABYGIRL
en
BABYBOY
!!
!!
:speen:

29 juni: Joemie
BABYGIRL!!

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s:

5 Maart : Minoes echo

12 maart: Joemie echo

12 maart: Miki/Testr echo + gyn

13 maart : Mywish echo

14 maart: Jes28 vk

17 maart: Jes28 3/4d echo

17 maart: Joemie 4D echo

31 Maart : Minoes/Jessica 4D echo

19 april: Tobbert 32 weken echo

G
e
b
o
r
e
n
!
!
:

2 Maart: MommySoonIHope bevallen van 2
ZOONS!!
Ze heten Lukas en Niels. (26.6 wk)

Geplaatst

Jaaa 2 meissies!!! Wat gaaf joh, eindelijk zekerheid. :)

En maandag alweeeer! Lastig hoofdje in beeld he. Pff wij zo, hopelijk nu wel beeld.

Maandag wij ook weer echo en gyn ziekenhuis. Zo gaatdat soms he?

Geplaatst

ohh ja was egt heel moeilijk om het goed in beeld te krijgen vooral omdat de een heletijd met zen benen voor het gezicht van de ander lag enz zag er amol ergg krap uit haha

ik hoop dat jij meer succes hebt vanavond ben benieuwd

xxx mywish

Geplaatst

Ik kom net bij dokter weg alles na gekeken ik heb zulke krampen zijn mijn darmen en groeien hij drukken op mijn buik poehe zo hele buik buurs haha

En weer gerust gesteld

Liefs x fijn weekend

Geplaatst

Jee mommysoonihope, wat een toestanden, wat zal het allemaal hegtig voor jullie zijn maar net wat testr zegt, houdt hoop!!!!

Mywish Yoehoe twee meisjes wat leuk!

Minoes is vervelend hè die pijn, ik hoop dat een beetje minder wordt zodat je het beter kan handelen!

Liefs Sweet

Geplaatst

Mommysoonihope, dikke knuffel voor jou en de kleintjes!

Mywish wat leuk 2 meiden. Veel plezier met shoppen. Roze en jurkjes haha

Testr veel plezier vandaag. Hopelijk laat Binkie zich nu van zijn goede kant zien ;) Met z'n hoeveel man gingen jullie naar de echo? Wij hebben hem volgende week zaterdag..

Minoes, vervelend die pijn, maar goed van je dat je naar de dokter bent gegaan. Ben je toch weer gerust gesteld. Hoop dat het snel over is..

Fijn weekend dames!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden