Ga naar inhoud

Sometimes

Leden
  • Aantal Items

    1125
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Sometimes

  1. Nikki, ook vandaag weer een hart onder de riem voor jou Sas, lekker zwanger meid!! Is het een beetje ingezonken? Besef je het al? Heb je al het " ik heb een groot geheim" gevoel :) Dikke pakkerd. Btw Mely, meis, hoe is het met jou? Wat zijn je plannen? Las ergens, kweet niet meer waar dat je misschien voor adoptie wilde gaan? Tofhkam, hoe gaat het met jou nu? Nog iets nieuws wat betreft de testen? Ga je definitief naar duitsland voor de bloedtesten? Hoe voel je je? Hoe doet de beeb het? Lotje, alles goed mer je meissie? Caro, bram en Kaat ook oke? Las ik iets over slaapprobleempjes met Bram? En hoe gaat het met je " bedsoap" ? Gaat het wel met jevruggetje, dat op de grond slapen op onze leeftijd lijkt me niet fijn... Hihihi Mmmm, ben ik iemand vergeten? Sorry Fijne zondag meisjes, ga maar eens douchen. Hb een luie zondag vandaag.. :)
  2. Lieve meisjes, Ff ego berichtje van mij. Ik ben nog steeds thuis, in de ziektewet. Ik hb de 12e een telefonisch consult met het uwv. En ik zal deze week contact weer moeten hebben met mijn werkgever over hoe nu verder. Ik doe het nog steeds erg rustig aan, want ik merk dat mijn harde buiken daardoor verminderen. Als ik stofzuig of andere huishoudelijke klussen doe, merk ik dat onmiddelijk en moet ik echt een uurtje of 2 liggen voor de kramp wegtrekt. Ik bn nooit erg angstig geweest, maar nu wel. Maar gelukkig hb ik geen bloedverlies en hoor ik het hartje luid en duidelijk via de angel sound. Ik ben wel bang voor stress, hb een drukke baan, vooral nu in deze tijd en het ziet dr naar uit dat we een bod gaan doen op een huis, zit echter ook een verbouwing aan vast die we moeten meenemen, waardoor het krapjes wordt met de bevalling. Ik ben nu vanwege de buik al minder mobiel en uiteraard wordt dat nog meer en vriendlief begint wss in januari met een nieuwe baan. Pffff, mijn hoofd draat overuren. Ik weet het, het zijn luxe problemen, maar ik ben gewoon een stresskippie.. Dus gaat het goed met mij? Ja, eigenlijk prima... :) Groetjes en liefs
  3. Beanie, wat een superscore!! Ben je opgelucht? Nu die wachtweken in, maar lieverd dit is al geweldig. Je gaat hardstikke goed alle hordes over. Stuk voor stuk en ook nog zo hardstikke positief iedere keer. Nu is het weer een kansberekening en je hebt alles gedaan om er een posieve draai aan te geven. Hopelijk doet de pipelle zijn werk. Ik vind het zo spannend voor je, lijkt wel of ik zelf de wachtweken opnieuw inga. Hihihi Dikke pakkerd schat..
  4. Lieve elfje, ik hb allerlei rationeleverklaringen waardoor ik jou gedachten kan verklaren. Lieverd je moet in de diepvries zitten voor een half uur voor je lichaamstemperatuur 1 graad zakt. Je lichaam kan dat prima opvangen anders zouden eskimovrouwen nooit zwanger worden. Maar dat weet je. Het is zo logisch, begrijpelijk en herkenbaar en er is niemand die niet hetzelfde heeft gedacht ooit. Te koud, te warm, te rustig, te druk, teveel lawaai, verflucht, schoonmaakmiddel enzenz. En je weet diep in jezelf dat het onzin is. Lieverd, in dit stadium is er niet veel wat je kan doen, behalve het voordehandliggende. en dat doe je vast al. Ik geloof dat het nu aan God ( als je daarin geloofd) , de natuur, toeval, je eigen lichaam en een flinke dosis geluk ligt. Ik kan je alleen van het laatste heel veel toewensen, een xtra kaarsje branden zoals ik voor alle mama's in spe doe en misschien een xtra gebedje. Je bent zo ver gekomen, die laatste week, hoe lang die ook lijkt heeft ook maar 7 dagen... Wij denken aan je hier. Dikke knuffel xxxx
  5. Elfje, meid hoe gaat het met jou? Wanneer mag jij testen? Fingers crossed!!! Xxx
  6. Hai nikki, het lijkt mij dat je geen nieuwe behandeling zou mogen opstarten, maar wel de oude afmaken, dus de cryos plaatsen, ze zijn tenslotte van jou. Zoals door de anderen gezegd is het forum voor good and bad times, dus maak er gebruik van , schat. Hoop zo dat het goedkomt. Leef enorm met je mee. Dikke kus xxxx
  7. Lieve sas, wat een goeie score. Denk ik, want heb dr geen verstand van, maar je bent iig hardstikke zwanger. Geniet dr maar van... Onwerkelijk hé!!! Maar wel ontzettend blij voor je. Nikki, dikke knuffel meid, snap heel goed dat het hardstikke moeilijk voor je is... Maar je doet het geweldig. Huil maar lekker en wees maar boos, want het is hardstikke oneerlijk en gemeen... Xxx
  8. Lieve nikki, het is wrang. Ik begrijp het. Wees gewoon verdrietig, het is niet meer dan normaal. Idd verdriet en vreugde liggen dicht bij elkaar. Ook voor jou, zeker voor jou een hele dikke knuffel.
  9. Lieve meisjes, Sproet, wat ontzettend balen. Huil maar lekker uit mop en ga je maar ff te buiten aan wijn en sushi. Koop die lekkere kaasjes die Floor ook heeft. Tis gewoon een klo..rig traject. In het nieuwe jaar nog keertje proberen? Beanie, , gewoon grote letters gebruiken hoor! Super goed, morgen TP en let op, het zijn alle 5 toppers!!! Liefs Oja, hoop dat je beseft dat het geen alcohol wordt met kerst en oud en nieuw... Hihihihin Net als ikke....
  10. Sas, die streep is duidelijker dan mijn streepje bij 10 dagen na punctie. Dussss..... HOERA!!!!!!! Geweldig. Ik blijf duimen en kaarsjes branden( ook omdat de ketel het niet doet bij mij hoor, hihihih) Op naar een superbloedtest , to be sure en naar de jip en janneke champagne!!! Superdikke knuffel, meis.
  11. Sas ik heb mijn vingers gekruisd en kaarsje aan. Succes morgen!!
  12. Nikki, ik hb geen woorden. Sterkte meis.
  13. Breekt in * Dromenvaneenwonder heel veel succes met je cryo. Hoop echt dat het een plakkertje is. Dikke knuffel!! Breekt uit*
  14. Nikki, heeel veel succes met je echo morgen. Ik hoop dat je wat het nieuws ook is, je de kracht vindt om het te dragen en het een plekje te geven. Xxx
  15. Met mij gaat het goed hoor Lot. Normale kwaaltjes denk ik, mijn buik is pijnlijk, denk dat mijn baarmoeder flink aan het groeien is. Regelmatig harde buiken, maar geen bloed. En zolang ik rustig aan doe valt de kramp ook mee. Veder moe, slecht slapen, maar dat hoort dr bij. Ik klaag niet hoor :)
  16. Ik hb het al gezegd in het andere topic, maar nu nog een keertje: supersuper beanie!!!geweldige score, daar zit vast minimaal 1 superembryo tussen!! Lekker uitrusten nu en je klaarmaken voor je kindje(s). Liefs
  17. Joehoe!! Wat een goeie score!!! Super gedaan meid!! Dikke dikke kus!!
  18. @ sproet, dat klinkt goed hoor. Ik had dat ook allemaal en daarnaast moest ik ook hele tijd plassen. Hopelijk ben je gewoon zwanger. Wat knap dat je tot vrijdag kunt wachten. Wat dat betreft was ik hopeloos. Ik begon met testen volgens mij 3 dagen na de TP... Hihihi Maar zonder gekheid, ik duim voor je meid. @ floortje, zielig voor je kippie, man. Knuffel voor jou en je kippetje. @ minoes, probeer je niet te druk te maken om je schoonmoeder. Is niet goed voor je en als ze merkt dat jij je niet druk maakt dan wordt ze misschien wat ontspannender over suffe dingen... @ melis, wat erg van je vriendin. Een nachtmerrie, zeg. Ik weet haast niet wat te zeggen, maar hoop dat jij er voor haar kan zijn. @ beanie, lekker hier blijven rondhangen hoor. Spannend morgen de punctie. En wat een goeie score tot nu toe. Dit worden allemaal goeie embryootjes, let maar op. Supermix!! Dat wordt echt geen champagne voor jou en sproet hoor!! Andere meisjes, die ik vergeten ben. Sorry, dikke knuffel hoor. Oja, over mezelf. Ik bloed gelukkig niet meer. Hadden jullie dat nu ook? Ik heb geen zin om aan het werk te gaan. Ben overdags snel moe,Slaap s nachts bijna niet door het contant plassen en ben dus prikkelbaar, bandenpijn, mijn baarmoeder voelt aan als een baksteen en ik ben constant buiten adem. Ik zie het gewoon niet zitten om aan het werk te gaan. Ik weet dat de klachten erbij horen, maar ik wil eerlijk gezegd gewoon niet aan het werk op dit moment... Herkenbaar voor iemand, voel me hierdoor schuldig. Ik wil gewoon genieten van me zwangerschap..:(
  19. Hoi tofhkam, wij hebben de combinatietest ook gedaan. De uitslag was echter gelukkig goed. Dwz geen verhoogde kans. Tris 21, down syndrom 1: 620 Tris 18 1 :1428 Tris 13 1 :4503
  20. Elfje, lekker broeden meid. Je hbt 2 toppers dus. Succes!!! Liefs
  21. Nikki,dikke knuffel. Wat een ongelooflijk nieuws. Hopelijk is het snel donderdag en zien we toch een wonder.Ik denk aan je.Xxx
  22. Ik sluit me aan bij Noor. Pvdrie!!!! Kom op Sas. Xxx
  23. Lieve dames, het ziet dr goed uit hier. Monica, veel succes!! Goeie score, Hopelijk zijn ze van een betere kwaliteit met de menopur. Ik duim voor je. Beanie, ik zeg alleen supermix tegen jou..:) Jansuhh, veel succes in de volgende ronde, fijn dat je al zo snel weer op gesprek mag. Nou das ff een kort berichtje van mij. Gelukkig is het bloeden bij mij gestopt, was wss toch een blaasontsteking, want de antibiotica heeft geholpen. Ben ondertussen wel 9 kilo aangekomen, kortademig en moe, maar klaag niet want beebje doet het goed. Voor jullie komt het ook, alleen ff deze tijd doorkomen, dames. Dikke knuffel voor jullie allemaal. Xxx
  24. Elfje, ik hoop dat je drie mooie embryootjes hebt straks. Succes, meid Nikki, de kaarsjes branden nog steeds hoor. Dikke knuffel!! Sas, ik hoop zo dat hey deze keer lukt. Ik duim voor je. Je hbt iig een mooie score behaald, nu nog lekker warm houden, die beebjes. Knuffel..
  25. Nikki, ik heb nog steeds hoop en het kaarsje brandt nog steeds voor jou. Niet opgeven, nu is het juist de tijd om te denken: ik ben zwanger tot het tegendeel bewezen wordt. Heb vertrouwen in je kleine. Als het niet zo mag zijn, dan hb je nog tijd zat om verdrietig te zijn. Nu is een tijd van hoop, lieve Nikki, Hoop doet leven! Heel veel sterkte lieve nikki. Dikke kus en knuffel. Ik wilde dat ik meer voor je kan betekenen. Xx
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden