Ga naar inhoud

Sometimes

Leden
  • Aantal Items

    1125
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Sometimes

  1. Ancolien, wat ontzettend ... voor je, meid. Jeetje, k hb geen woorden van troost. Stterkte voor jou en je partner. Dikke dikke pakkerd. Xxxx
  2. Meisjes, wat een verdrietige berichtjes lees ik hier. Ik duim dat je menstruatie maar doorbreekt dan,he. Monica . Want dit is ook niets, die onzekerheid. Beanie, ik hoop zo dat het niets te betekenen heeft behalve een innesteling. Ik kan me helemaal voorstellen dat de onzekerheid slopend is iedere keer. Jeetje, ik schrik dr van meiden. Sterkte alletwee. Dikke dikke knuffels
  3. Ons kindje is prachtig en bijzonder bewegelijk en groeit prima binnen de curve. Ongeveer 24 cm en 350 gram nu.. Zoals ik dagelijks voel. Ik ben zoo gelukkig. Vrijdag weer zwangerenspreekuur. Maar voor nu enorm gerustgesteld. :)
  4. Ancolien, gefeliciteerd met je zwangerschap meid en nu duimen voor een plakkertje. Liefs
  5. Dion, voor jou hetzelfde als voor Nikki. Ik zou gebruiken tot 12 weken, gezien je voorgeschiedenis. Ik heb zelf "maar" 2 ivf behandelingen gedaan. Ben zwanger bij de 2e. Maar ik heb afgesloten eileiders en voor zover ik weet geen vruchtbaarheidsprobleem, behalve mijn leeftijd. Ik hb alleen veel gelezen, ben geen dokter, maar bij meerdere miskramen zou ik de utro ondersteunend innemen, zeker omdat het in principe geen kwaad kan. En wetenschappelijk is aangetoond dat de placenta pas in week 12 de productie van progesteron overneemt. Dan zit je iig niet met de vraag, wat als ik het wel had gedaan. De andere vraag, ben ik zwanger doordat ik het heb gedaan is veel leuker..:) Ik heb het overigens gebruikt tot 21 dagen na de punctie.
  6. Sas, geweldig dat je het aan je opaatje gaat vertellen. 97 is een respectabele leeftijd, dan mag je het wel wat vroeger weten. Ik hb het de mijne ook vroeg verteld. Die is 90. Wel leuk dat iedere keer dat je het iemand verteld, dan wordt het echter, hb je dat ook. Het lijkt of het kindje gestalte krijgt. Misschien is dat me bijgeloof hoor. Wij hebben het op vakantie denk ik aan iedere ober uitgelegd, voornamelijk omdat mijn vriend zo blij was dat hij moest uitleggen dat ik geen alcohol dronk aan iedere ober, in ELK restaurant. Smile.. Nu zingt hij elke avond voor de baby, vanaf het moment dat hij heeft gelezen dat de aanleg van de oortjes klaar is.. hahahaha Wij kiezen er overigens voor om ons te laten verrassen door het geslacht van de baby, alhoewel ik heel sterk het gevoel hb fat het een jongen is. Geniet maar lekker, lieve Sas. Het is je Zooo gegund!!! Liefs mij
  7. Lieve monica, ff geen woorden van troost. Wat vreselijk.. voor jullie. Test na t weekend nog een keertje, meis. Ik blijf hopen op een wondertje voor jullie. Xxx liefs van mij.
  8. Lieve nikki, ik zou gewoon langer utro gebruiken. Als ik het goed begrijp gaat de embryo het pas overnemen om progesteron te maken na 12 weken, toch. Enige ondersteuning lijkt me in jouw geval wel goed, aangezien het blijkbaar bij innesteling/ontwikkeling fout gaat. Blijkbaar is het gele lichaam mischien toch te beschadigt, weet jij veel . En het kan geen kwaad, sterker nig vele jlinieken raden het juist wel aan. Ik zou het gewoon doen, dan hb je er alles aan gedaan en zit je jezelf later niet af te vragen , what if.... Dikke knuffel
  9. Hoi meisjes, @ mees, beterschap voor mini meesje. Vervelend dat ie zo ziek is. @ nikki, dikke knuffel voor jou @ sas, morgen lekker een goeie fles Jip en Janneke champagne opentrekken en proosten op jullie geluk en voor geluk in de komende maanden. Xxx @ tohfkam, fijn dat je straks meer zekerheid hebt en zeker fijn dat je geen vwp hoeft. Die bloedtest is toch minder invasief en zeker gezien het risico op miskraam bij de vwp. Good luck, ,meid. Maandag de 20 weken echo. Gek genoeg ben ik daar niet zenuwachtig voor. Semmie is enorm bewegelijk, vooral als ik wil gaan slapen..:) En ik luister regelmatig naar het hartje. Ik hb dr alle vertrouwen in dat hij het goed doet.( gewoon gevoel..) Ik voel ook beter sinds de bloedingen zijn gestopt. Ik wordt wel met de dag groter, dus ben alleen snel vermoeid. Kan alleen kleine beetjes tegelijk eten, dat wel en verder tsja allemaal gewone dingen. Teennagels knippen is Onmogelijk... Hihihihi, maar daar hb je de pedicure voor, evenals me eigen schoenen aan doen, daar heb ik mijn mannetje voor. Ik wacht het bezoek van maandag effe af om te kijken wanneer ik weer aan het werk kan, misschien wel minder uren. Maandag 2e keer kijken naar ons droomhuisje, en hopelijk als alles voorspoedig loopt zitten we daarin voor ik moet bevallen..:) Liefs mij
  10. Toch alvast heel voorzichtig een hele dikke knuffel en heel zachtjes gefeliciteerd, ancolien. Blijf duimen voor je.
  11. Ja gelukkig wel. Alleen nog krampen, maar ik bn stuk geruster.
  12. Lieve sproet, ik kan me je teleurstelling voorstellen. Ik hb geen troostende woorden maar denk aan je. Dikke knuffel. Xxx
  13. Och meis toch, wat ontzettend balen. Heel veel sterkte met het verwerken. Knuffel meis
  14. Ooh Betty, wat een geweldig nieuws!! Super!! Nu lekker rusten hoor!! Laat je ventje je maar heerlijk verwennen! Ik bn blij voor je.
  15. @ caro, barbie's bevalling??!!?? Ik geloof je niet hoor... @ lot, dat wordt dan idd janken en snotteren in jouw handdoeken @ elfje, trek je het nog? Ik duim voor je meid.. @ sas, geen testje meer? Zo haal je me niet in hoor... Hahahaha. Nou misschien een tweeling, zal ff schrikken zijn, maar wel leuk. Wees maar blij dat je niet gekozen hebt voor 3 embryootjes.. Hihihihi @ nikki, hoop dat het goed gaat met je, spannende, maar dubbele tijden voor jou. Ik zeg constant schietgebedjes voor jou. @ alle andere meisjes, meelezers of anderszins, lieve groetjes. @ oja tofhkam, hoe gaat ie?
  16. Lieve nikki, kijk gewoon hoe je je voelt. Als ik zeker wist dat het zou helpen, dan zou ik thuisblijven, zodat jij wel kan komen. Maar hoe hard het ook klinkt, ik weet dat je het zelf ook weet, je kunt zwangere en baby's niet blijven ontwijken. Wat je wel kan is kiezen wanneer je er klaar voor bent om ze te zien. En dat moment kan alleen jij bepalen, lieverd. Dus als je dr bent krijg je een dikke brasa van me en huilen we samen over wat niet heeft mogen zijn. En als je dr niet bent ben ik zeker dat je in onze gedachtes bent.. Xxx
  17. Lieve hoopvolle toekomst, om welke behandeling gaat het? Je hebt een grotere kans om antwoord op je vragen te krijgen in het bijpassende topic. Bv icsi, ivf, iui Groetjes en succes
  18. Lieve mely, das toch logisch, we liepen gelijk op. Ik kan me voorstellen dat het dan moeilijk is om niet te denken aan het feit dat je zelf zover had kunnen zijn. Met mij gaat het goed hoor, ik hb maandag de 20 weken echo. Hoop uiteraard dat alles goed is. De kleine beweegt flink dus das een goed teken. We houden het een verrassing voor ons zelf en willen niet weten of het een jongen of een meisje is. Begin wel te twijfelen hoor, tis wel makkelijker...:) Verder ben ik wel snel moe en regelmatig last van harde buiken. Ben nog niet aan het werk, het huishouden kost me al zoveel inspanning dat ik een paar uur per dag moet rusten. Nou meis, neem je tijd om te herstellen. Wat je hebt doorgemaakt is niet niks. Verwerken kost tijd, maar dat weet jij als geen ander. Ik wens je veel kracht toe in de komende periode en als je behoefte hebt aan een praatje of steun, dan weet je waar ik zit. Dikke pakkerd xxx
  19. Lieve beanie en moon, ik duim nog steeds voor jullie. Balen dat je in het ziekenhuis ligt, moon, aar wel de beste plek k het in de gaten te houden. Nu maar hopen dat je snel beter ben. Beanie, meis, zet e op. Vlinder heel veel succes en lot en juul, spannende tijden. Straks je kleintje op de arm. Liefs allemaal xxxx
  20. Betty, heel veel succes meid. Wat verschrikkelijk moeilijk , hoop dat de VWP duidelijkheid geeft. En uiteraard positief is. Liefs
  21. Hoi hoopvol, dat is idd bandenpijn hoor. Ik hb dat vanaf de $ 12e week nog steeds. Je baarmoeder groeit. Hoe is het met je verhuizing? Wel fijn dat je dat nu hebt, nu je nog gemakkelijk beweegt. Wij gaan wss eind februari verhuizen. Hebben nu pas een leuk huis gezien en willen er een bod op doen.Maandag tweede keer bezichtigen, dus dan duurt het nog effe. Ik zit dan op 7 maanden, dus zal wel zwaar worden...Liefs aan andere meisjes. Hoe is het met jullie? Annelies, annetjetannetje,crisje?
  22. Sas, prachtige testen, echte knallers!!!! Ik ben zo blij voor je!!!
  23. Lieve nikki, ik weet niet wat te zeggen. Ik hb nooit in jouw schoenen gestaan. Maar wil wel zeggen dat ik aan je denk en dat ik je geweldig dapper vindt. Ik hoop dat deze cryo poging DE POGING wordt. Dikke brasa( is Surinaamse omhelzing, mss helpt dat beter dan de Nederlandse) Xxx
  24. Sas, ik wil ook foto's, anders geloof ik niet dat je me record kan verbreken.. hihhi Wat gaaf de 21e de echo. Echt onwijs hoor. Ik ben enorm blij voor je
  25. Hihihihi, Sas gewoon lekker blijven testen hoor. Tis zo een gerustellend gevoel, vooral als je verder helemaal niks voelt. Wat uiteraard gewoon normaal is zo vroeg.. Wanneer komt je man thuis? Lijkt me voor hem ook zo onwerkelijk. Geef hem namens mij ook maar een dikke knuffel!! Je herkent me niet hoor.. Ben twee keer mezelf ten opzichte van toen we elkaar laatste keer zagen. Wel gaaf, ik kan het bijna niet geloven als ik in me nakie voor de spiegel sta. Hihihihi Maar ook wennen hoor. Deze week op de helft!!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden