Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Eslief, super, een 8-cellige! Nu lekker broeden! Vandaag heb ik gebeld met Dusseldorf en helaas was de 3e emmie niet goed genoeg meer om in te vriezen, helaas geen cryo dus. Dit zijn echt de allerlaatste 2 emmies in mijn buik... Roxanne&Marcel, veel succes weer! Ik gebruik nu ook buiten de normale supplementen (Multi, vitamine d3 en omega3) kinderaspirine, tarwekiemolie, extra foliumzuur en granaatappelsap. Verder minder koffie en rooibos thee. Missmup, wat ontzettend balen he, zo'n omo-witte test. Ik heb ze helaas vaak genoeg gehad en ik ga ook niet meer vroeg-testen. Dan maar wat langer in spanning, maar ook wat langer hoop hebben. Wel fijn dat je nog 2 cryo's hebt. En nog een kleine kans dat er vrijdag alsnog een streepje komt, je weet nooit of je misschien een late innesteling hebt gehad, ik ga voor je duimen! Sterkte de komende dagen. Sterkte en succes allemaal! Liefs, Noes (op wd1)
  2. Eslief, wat goed een 8-cellige aan boord! Dat klinkt heel goed, gefeliciteerd!! Dames, wat wordt vrijdag een spannende dag! Mijn duimen draaien door! Hopen op allemaal dubbele streepjes! En Kalu de punctie, sterkte ook vrijdag en hopelijk een mooie oogst! Liefs, Noes
  3. Helaas geen cryo voor ons, ze hebben nog geprobeerd hem een dagje bij de laten trekken, maar dat is helaas niet gelukt. Brrr, nu dus echt de allerlaatste 2 in mijn buik. Fingers crossed en anders andere leuke dingen gaan doen. Liefs, Noes
  4. Lieve okaasan, dit is niet wat je wilt zien. Alhoewel we allemaal weten dat de testen niet allemaal even betrouwbaar zijn etc., Hoop dat de bloedtest iets anders voor je weergeeft morgen. Dit lijkt op even innestelen en dan weer stoppen, maar ik hoop echt dat ik er helemaal naast zit! Sterkte meid! Vandaag op je nieuwe werk denk ik genoeg afleiding, veel succes! Liefs, Noes
  5. Dank jullie wel! Het was weer in de bezemkast, haha! Maar het ging allemaal goe, dus ik vind het prima! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  6. Weer een teken van de ooievaar: onze Duitse apotheek in DD is gewoon een ooievaars-apotheek...: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  7. Okaasan, tenzij je met de Photoshop bezig geweest bent, zie ik voor nu gewoon een iets duidelijker streepje! Morgen met je nieuwe werk beginnen toch? Heb je iig genoeg afleiding. Ik kom je hopelijk snel met m'n 2 emmies achterna....! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  8. Ik kom er ook bij op het bankje, net 2 mooie blastocysten teruggeplaatst gekregen en morgen misschien ook nog een cryo erbij. Niet te geloven, dit hebben we nog nooit gehad! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  9. Goed nieuws! 2 emmies aan boord! Het waren 2 blastocysten type2bb, wat dat ook mag betekenen... En de 3e deed het ook nog, ik mag morgen bellen of ie ook ingevroren is. Ik ben weer blij! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  10. Remmir, dank je wel! We worden er 11:45 verwacht. Ik hoop niet dat ik gebeld ga worden, want dat betekent dat het niet door gaat! Wel hoop ik dat de terugplaatsing deze keer in de mooie "theater-kamer" is en niet in de bezemkast van dr S., haha. Maar goed, ik ben natuurlijk al blij als er een terugplaatsing is.... Hoe gaat het met je? 13 weken alweer, wat gaat het toch snel! Ga maar lekker genieten van je twins, dat is toch het belangrijkste wat er is!! Liefs, Noes
  11. Zo is het eslief!! Wat heb je aan die cryo's als je gewoon zwanger wordt! Die kosten alleen maar geld.... ;-) Liefs, Noes
  12. He, een nieuw wachtbankje! Leuk! Als het allemaal goed gaat, heb ik morgen in Dusseldorf de terugplaatsing van 2 emmies. Spannend weer allemaal! Tot morgen! Liefs, Noes
  13. Eslief, wat jammer dat het er maar 1 geworden is! Je hoopt toch op meer. Wat een verschillen kunnen er toch per keer ontstaan! Nu weer verder hopen dat dit een echte survivor is! Ik moet ook nog maar afwachten of ze het morgen nog steeds doen. t/m dag 3 gaan de meeste wel goed, daarna komt de kritieke fase... Summerbeach, hoe gaat het met jou? Cigdem, nog "rustig" aan het broeden? Hoeveelste dag zit je nu? Liefs, Noes
  14. He Okaasan, kom op he, je weet zelf ook best dat het niet binnen een dag een donkere streep wordt, een beetje geduld is een schone zaak... Haha, dat klinkt verstandig he, voor iemand die nog aan de wachtweken moet beginnen! Maar ik begrijp die zenuwen wel, daarom ga ik (denk ik...) ook niet vroeg-testen. Oh, wat is dat wachten ook zenuwslopend!! Grrrrrrrrrrrrrrrr!!! Dinsdag MOET hij gewoon duidelijker zijn. Voor jou helemaal een crime deze tijd! We moeten idd maar snel eens thee met taart gaan eten! En dan is Moes ongesteld, jij zwanger en bij mij zijn ze aan het innestelen. Is er niet ergens een cafe/brasserie De Ooievaar? Dan moeten we daar heen! Sterkte, enne, laat je niet gek maken door een beetje HCG! :-) Liefs, Noes
  15. Summerbeach, wat ontzettend balen voor je!! bah, wat een teleurstelling! Sterkte meid. Liefs, Noes
  16. Marga, wat goed 26 weken alweer! (jeetje het is alweer een half jaar geleden dat ik "even" zwanger was! Tiktak, geen dressuur of springen meer voor mij, mijn paard is namelijk al 32! Het wordt nu echt een oud mannetje, maar als 'ie een beetje warmgelopen is, dan kan hij nog best llekker doorlopen. Maar eigenlijk wandel ik iedere dag met hem en zet ik 3 grote bakken met eten klaar, hij heeft nl nog maar 3 onderkiezen, haha! Wat vervelend voor je dat je paard is overleden, je hecht je toch heel erg aan een paard. Bij die van mij kan het ook iedere week over zijn, dat maakt me ook wel eens verdrietig, ik heb hem al 21 jaar. Hopen dat hij de zomer nog goed doorkomt. Wat betreft het advies van dr Scholtes, jij had toch een lage AMH als ik het met mijn pregnyl-hoofd goed kan herinneren? Als hij vind dat je snel geholpen moet worden, dan zou ik gewoon een geprek met hem aanvragen om te bespreken hoe of wat en hoe hij de kansen inschat. Misschien dat je er op deze manier sneller tussen kan komen. Hoe het zit met je ongesteldheid na je zwangerschap weet ik niet, helaas geen ervaring mee... Succes! Liefs, Noes
  17. Okaasan, je hebt gelijk, we moeten gewoon allemaal "Okaasan" worden, wij in januari en Moes in februari. Ook een mooie maand, en dat kan ik dan weer weten... Nou, ik wacht morgenochtend weer met smart op jouw streepje! Ik ga, denk ik, weer niet vroeg-testen. Dat is mij de vorige keer wel bevallen, helaas toen geen goed resultaat. Ik moet zeggen dat ik er wel weer zin in heb, of klinkt dat erg raar? Het is wel de laatste keer voor ons, maar het voelt niet alsof er nu heel veel druk op staat. We hebben het deze keer niet aan onze familie verteld, dat zorgde de vorige keer wel voor meer druk. Nu denken ze dat we binnenkort weer gaan beginnen, dus we hebben even "adem". Liefs, Noes Liefs
  18. Okaasan, dat krijg je als het rustig is op het werk, even googlen op geluksooievaar... et voila! . haha!
  19. Voor Okaasan: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  20. Voor Okaasan: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  21. Dank jullie wel, ik ben erg blij, zit op het werk met een smile van oor-tot-oor! Het is ook wel eens fijn als het meezit... Nu hopen dat ze het mooi blijven doen tot maandag, en dan misschien ook nog wel een cryo. Dan hoop ik net zo'n mooi streepje als Okaasan te krijgen. Maar laat ik niet op de feiten vooruit lopen.... :confettistars: Marga, met jou ook alles goed? Wat gaat het eigenlijk snel he? Twinkle, fijn dat je gisteren weer een mooie echo hebt gehad!! Liefs, Noes
  22. Eslief, ja er worden er 2 teruggeplaatst (mochten ze het allemaal nog doen..) en dan hopelijk ook nog een cryo. Dat zou helemaal mooi zijn. We wachten weer "rustig" af. Hoor jij morgen al of er bevruchtingen zijn? En dan dinsdag een terugplaatsing? Liefs, Noes
  23. Ja, goed nieuws! Ben net gebeld uit DD en alle drie de Emmy's doen het nog en liggen op schema! Ik ben heel erg blij!!! Liefs, Noes
  24. Goed Nieuws!! Ze zijn alle drie nog in de race en ze liggen op schema. Ik ben blij!!!! Bedankt voor het duimen, het heeft geholpen! Liefs, Noes
  25. Ha, ik zag dat Okaasan zo lekker bezig was....ik dacht, dat kan ik ook!! Hierbij mijn allerlaatste pregnyl-test: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden