Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Welkom babyenschede! Of zal het binnenkort babydusseldorf worden? Hoop dat je er wat wijzer wordt. gr Noes
  2. Wat goed twinkle, 10 eicellen, terwijl je er minder verwacht! Nu hopen op mooie bevruchtingen. En lekker rustig aan nu, laat je maar verwennen! Liefs Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  3. Helaas, nog geen foto binnengekregen. Wel een overzicht van afspraken afgelopen jaar bij het M.CK, het waren er 38!! Ik heb nl een zelf-betaalde poging die ik wil aftrekken van de belasting en ik las nu dat je ook al je reiskosten van en naar het ziekenhuis kan aftrekken, kijk, dat scheelt misschien nog wat!! Toch 38 x 87,4km x 0.19 = 631.18 euri!! Okaasan, ik vind het heel nuttig van je dat je je gaat bezighouden met wetenschappelijk onderzoek!! :vertag: haha!! Ik hoop dat ik 'm morgen toegestuurd krijg. Liefs, Noes
  4. He Jessi, gezellig!! Helaas, we zitten pas op wd1 gister was wd0. Konden we maar 2 weekjes vooruit zappen!! Haha, het maanlandschap van Okaasan! Nu maar hopen dat de maan blijft groeien.... En wandelen is juist goed hoor, dan wordt de baarmoeder goed doorbloed. Ik ben lekker op de fiets naar mijn paard geweest en nog heerlijk met 'm gewandeld (ook een soort dreumes, maar dan 32 jaar oud...):laugh: Ik denk dat het bij mij wel meevalt met de utro, ik ben wel blij dat ik van de andere medicijnen af ben; door de verhoogde dosering was ik toch wel wat emotioneler en sneller geirriteerd, eigenlijk nooit eerder last van gehad. Marga en Okaasan bedankt voor de steun, ik zou ook wel heel graag jullie achterna gaan, maar ja, daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd!! De foto van de maan heb ik nog niet binnen, maar ja, het is ook nog steeds carnaval daar! Liefs, Noes
  5. Twinkle, heel veel succes vandaag!! Hoop dat alles goed gaat en snel voorbij is. (meestal wel in DD....!) Liefs, Noes
  6. Wat een mooie streepjes Okaasan, ze zien er veel duidelijker uit dan de vorige keer!!! ;-) Liefs, Noes
  7. Welkom alle wachtenden in maart! Ik zag dat er nog geen wachtbankje was voor maart, dus die heb ik maar even aangemaakt! Dus kom er allemaal gezellig bij!! Liefs, Noes (op WD1)
  8. Jes, ik ben ook nogal nieuwsgierig van aard, maar wil nu eigenlijk niet te vroeg gaan testen. Hoop dat ik het volhoud...! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  9. Jessi, wat goed, een 8-cellige aan boord!! Bij mij is er eentje overgebleven, een morula. Dus die hebben ze vanmorgen teruggeplaatst. Nu mag ik de 13e testen en jij? Fijn dat je er nog meer hebt, toch wel een fijn gevoel! Nu op naar het wachtbankje! Liefs, Noes
  10. Nou, ik ben ook blij dat 'ie erin zit....het was nog even spannend vanmorgen, maar gelukkig geen telefoontje gehad! Ik heb nog gevraagd om een foto, maar door de vakantie/carnaval waren nu veel mensen vrij. Ik kon het opvragen via het secretariaat, dus dat heb ik natuurlijk al gedaan...! Wel heb ik een echo-foto van de terugplaatsing, je ziet dan het katheter erin zitten. Kan ik weer mijn plakboek aanvullen!! Meiske, leuk dat we ongeveer gelijk lopen! Ik mag volgende week donderdag testen, de 13e. Kunnen we weer naar het wachtbankje. Okaasan, ik vind het zo leuk voor jou! Ik doe mijn best, maar of het wat gaat worden....ik hoop het. Remmir, heb jij je echo in Dusseldorf? Twinkle, jij hebt morgen de punctie he? Heel veel sterkte, hoop dat ze er mooie rijpe eitjes uithalen! Moes, ik vind het echt jammer hoor, wij hadden gewoon als olijk duo weer op het bankje moeten zitten! Hopelijk kun je snel beginnen. Idioot die uitspraken he, het was allang bekend dat ik slechte bevruchtingen heb. hmm. Liefs, Noes
  11. Okaasan, dat ziet er toch goed uit! gefeliciteerd hoor! En het aanmelden voor MvM, dat is toch echt een mijlpaal voor ons he?!!! :-) Liefs, Noes
  12. Hi meiden, ik heb 'm in the pocket! Er was er nog eentje overgebleven, de ander was bij 4 cellen blijven steken. Maar gelukkig nog 1 morula! De terugplaatsing ging weer echt op z'n Dusseldorfs: niet in de mooie grote "theater"-kamer, maar even snel snel in dr S zijn kleine echo kamertje... Was wel een beetje jammer, na 5 minuten stonden we daar dan alleen in dat krappe hokje.... Hij vond het wel raar dat er met icsi nog zo weinig bevruchtingen waren, dat moeten we maar eens verder onderzoeken, mompel mompel.... Dus ik vroeg hoe dat dan kon, tja, aan de innesteling ligt het niet, tja misschien de zaadcellen of de eicellen, eerst even afwachten en dan moet ik alle paperassen even doornemen mompel mompel, pffff!!! Af en toe is het echt een verstrooide professor. Nu eerst maar even afwachten of het wat wordt en dan zien we wel!! Rustig aan maar! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  13. Noah, fijn dat de punctie is meegevallen, en 16 follikels!!! Echt een heel mooi aantal!! Rustig aan nu maar en veel drinken. Ik ga duimen voor veel mooie bevruchtingen! Liefs Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  14. Zo hotelletje is geboekt in Schin op Geul, misschien vanavond nog even naar het casino.....het is toch een grote gok.....! Wij zijn niet zo van de carnaval...., komen toch uit het westen he?! Meiske, bedankt voor de tip, we gaan wel op tijd vertrekken, nu gelukkig niet nuchter. Liefs, Noes
  15. Het is net als in Gent dat ik onderweg gebeld kan worden... ja, het is wel erg spannend, pff!!! Wil het al een beetje landen bij je? Zo leuk als je het helemaal niet verwacht...!! Liefs, Noes
  16. Okaasan, ik word wakker en zie dit prachtig mooie streepje, wat een wonder!!! Hij ziet er echt heel duidelijk uit, gefeliciteerd!!! Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over de bloedtest. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  17. Meiske, ook bij jou dus een afvalrace. Maar in ieder geval een mooie in de pocket!! Nu lekker verder broeden. Moes, was het lopen nog even lekker? Als het bij mij niet gelukt is wil ik ook altijd het liefst 100km met mijn kop in de wind fietsen! Kan soms wel even lekker zijn na alle ellende. Nu alweer ongesteld, nou ja, kun je tenminste ook weer sneller beginnen! Moet ook wel vaak aan je denken hoor! We doen zoveel moeite voor zo'n kleine kans! Brrr, ik knijp 'm ook wel een beetje dat ik maandag met lege handen sta. Nu maar weer even een hotelletje zoeken voor morgenavond, ik denk in Limburg ofzo, dan hoeven we niet zo lang in de file te staan in de randstad. Remmir, ben je er al een beetje aan gewend? raar he, zo sta je een hele tijd aan de ene kant en hopla zo maar aan de goede kant, super hoor! Wie weet is het wel een tweeling... Fijn weekend allemaal! Liefs, Noes
  18. Hier ben ik net gebeld door Dusseldorf: Er ligt 1 Emmy mooi op schema en de ander ziet er minder mooi uit en is het twijfelachtig of die het gaat redden. Wat is dit toch een zenuwslopende behandeling! Nu hopen dat ze het nog 2 daagjes volhouden en dan heb ik maandag half 11 de terugplaatsing. Ze zei dat ik via de sudring moest komen, omdat de tunnels afgesloten zijn. Ik twijfel of ik een hotelletje in de buurt zal nemen, of misschien bij Arnhem of zo. Oja Remmir, als het kan willen wij er 2 laten terugplaatsen. Twinkle, jij hoort ook vandaag of je heen moet? Meiske, heb je vandaag je terugplaatsing of ook maandag? (wordt nog druk daar! :-) ) Liefs, Noes
  19. Ik ben net gebeld door DD: 1 ligt goed op schema en de ander ziet er niet zo goed uit, het is twijfelachtig of die het gaat redden tot maandag. pffff, het is wel een erg spannende afvalrace! Maar, mag blij zijn met toch nog een goede... Noah, heel veel succes morgen, lekker vroeg zeg!! Jessi, weet je al wat meer over de bevruchtingen? Liefs, Noes
  20. Jessi, wat een verschil!! Bij ons werd in het begin het zaad onderzocht en toen was het prima, daarna bij het m.ck nog een keer en toen was het 35 miljoen, nooit wat van gehoord dat het slecht was, bij alle pogingen was het goed in orde en laatst bij het gesprek in DD vond hij het zaad maar matig, niet goed, maar prima voor icsi. Toch hoor je wel vaker dat de zaadkwaliteit wisselt. Nu kun je ook fijn aan de gang met de ovulatie testen! Tip: 5 voor 2,50 bij de action! Maar dat ga je gewoon helemaal niet nodig hebben!!! Heb je nog last van de punctie? Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  21. Groot gelijk okaasan, doe maar lekker rustig aan, wat komt dat komt.... (Vaak makkelijker gezegd dan gedaan) Liefs Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  22. Jessi, wat een mooie opbrengst! En fijn dat je er ook weinig last van hebt, nu lekker rustig aan! Ze noemen het onverklaarbare subfertiliteit, bij ons ook niets gevonden, het schijnt dan toch sneller te gaan met ivf/icsi. Nu hopen dat er veel bevruchtingen komen!!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  23. Haha, heel herkenbaar! En, morgenochtend een klein testje? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  24. Ja, ik ben natuurlijk heel blij met 2 bevruchtingen, maar een beetje reserve zou ook wel eens fijn zijn! Het ligt bij ons meestal aan dat de emmies die niet van hele goede kwaliteit zijn, dus dat maakt het extra spannend. Er is wel een grote kans aanwezig dat ze dag 5 niet redden. Ik heb zelf gevraagd of ik zaterdag niet even kon bellen over hoe ze erbij liggen.. ze zitten niet voor niks in de embryoscope! Ik moet nu ook gewoon van het positieve uitgaan! Vandaag heb ik avonddienst, dus wel werken straks, maar nu eerst even naar mijn paard. Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig last heb van de punctie, eigenlijk zo goed als geen bloedverlies en het voelt alleen heel in de verte een beetje stijfjes. Nou, ik ga maar veel afleiding zoeken voor de komende dagen! Liefs, Noes
  25. Ben net gebeld: van de 6 eitjes zijn er 2 bevrucht! Niet echt veel, een beetje krapjes, maar het zijn er voor nu gelukkig 2. Ik kan zaterdag weer even bellen hoe het er mee gaat en maandag is dan om 11 uur de terugplaatsing. Mochten ze het dan niet meer doen, dan bellen ze 's ochtends tussen half 9 en 9 uur op. Arghhhhhhhhhhhhhh, het blijft toch wel heel spannend zo'n embryoscope! Liefs, Noes
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden