Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Ben net gebeld: van de 6 eitjes zijn er 2 bevrucht! Niet echt veel, een beetje krapjes, maar het zijn er voor nu gelukkig 2. Ik kan zaterdag weer even bellen hoe het er mee gaat en maandag is dan om 11 uur de terugplaatsing. Mochten ze het dan niet meer doen, dan bellen ze 's ochtends tussen half 9 en 9 uur op. Arghhhhhhhhhhhhhh, het blijft toch wel heel spannend zo'n embryoscope! Liefs, Noes
  2. Okaasan, hoe gaat het met je? Wat ontzettend vervelend op je werk zeg! Ik kan me voorstellen dat je gedachten dan ook ergens anders bij zijn. Wel leuk dat je een weekendje naar Dusseldorf gaat, wat een hoop winkels daar zeg! Als alles meezit (ik ben nu toch wel erg zenuwachtig voor het telefoontje straks) mag ik er maandag weer heen voor de terugplaatsing. Ze waarschuwden mij wel voor de carnavals optochten, dan zijn een paar van die tunnels afgesloten... Ohhh, ik werd net gebeld, van de 6 eitjes zijn er 2 bevrucht!! pfff, niet veel, maar in ieder geval iets!!! Als het goed gaat hebben we maandag om 11 uur de terugplaatsing. Liefs, Manoes
  3. Oh Jessi, haha, dat lees ik wel vaker op het forum! Hoop dat het toch nog goed gekomen is met het ziekenhuis? Je hebt in ieder geval een mooi aantal follikels, dus het zal allemaal wel goedkomen. En wat is anderhalf uur op een mensenleven?? Noah, succes met je echo vandaag, hoop dat je ook snel de punctie hebt! Hier zit ik te wachten op een telefoontje uit DD, ben toch wel zenuwachtig... Liefs, Noes
  4. Zo, lig nu lekker in mijn bedje.. Tja, waar de andere 5 gebleven zijn, ik heb geen idee! Vergeten te vragen hoeveel ze er aangeprikt hebben. Normaal kon ik het altijd zelf zien... Nu even lekker bijkomen en hopen dat er wat gaat gebeuren vanmiddag en avond. Als alles goed gaat en blijft gaan, heb ik maandag de terugplaatsing. Meiske, hoe gaat het met jou, ben je al gebeld vandaag? Moes, dank je wel voor de steun!! Je krijgt net zo lang knuffels als nodig!!! Het is ook niet niks. Helemaal dat je lichaam nog moet herstellen. Remmir, weer een mooie test vandaag? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  5. Jessi, hoe is je echo gegaan vanmorgen? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  6. Dank jullie wel allemaal! Zit alweer in nl in de auto, maar er zijn 7 eicellen gevonden! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  7. Zo, we rijden alweer in Nederland! Er zijn 7 eicellen gevonden. Nu gaat het echt spannend worden. Het was mega druk in DD. Narcose was prima, ik werd slaperig en 10 min later werd ik wakker en waren ze mijn onderbroek aan het aantrekken en kon ik lopend naar de uitslaapkamer. Uurtje later zat ik al in de auto!!! Bedankt voor alle gelukswensen!!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  8. Dank jullie wel!! Als het aan het aantal opgegeten paaseitjes zou liggen.... Dan wordt het een prima oogst, maar voor nu wachten we maar gewoon af! Liefs, Noes uit DD Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  9. Zo ik ben nu lekker in het hotel in Düsseldorf, zit in het Karstens hotel, niet zover van de kliniek vandaan, is echt prima en maar 63 euro incl ontbijt, waar ik overigens niets aan heb... Net gebeld door de anesthesist, dus dat is ook geregeld, morgen ga ik voor het eerst onder zeil! Spannend!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  10. Hoi Jessi, Ja gister ook de follikelmeting gehad en ze waren goed gegroeid tussen de 24.6 en de 11.3mm grote en kleine dus, maar goed genoeg voor de punctie morgen. BMS was 12.2, dus ook goed. Gisteravond de pregnyl gezet en vandaag even lekker niets. Nou ja niets, haha, paard verzorgen, bloedtesten ophalen, gisteravond nog een hotelletje geboekt in Dusseldorf en vanmiddag erheen rijden. Morgenochtend om 10 uur de punctie, spannend, ik mag voor het eerst onder een lichte narcose! Wat een geregel he? pff, gister was ook zo hectisch, zit je op je werk met allemaal mensen eromheen, wordt je steeds gebeld door DD... Nu gelukkig 2 daagjes vrij en donderdag heb ik avonddienst kunnen regelen. Ik hoop voor je, dat ze nog even een eindspurt maken, heb je nog een echo morgen? Liefs, Noes
  11. Remmir, de pregnyl zit erin, we gaan ervoor! Spannend allemaal. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  12. mrs de vries, heel jammer dat het niet gelukt is, sterkte!! Nu hopen dat de cryo's het voor je gaan worden! Lisselotje, ik zag je mooie echo langskomen, gefeliciteerd!! superleuk!!! Liefs, Noes
  13. Hi Meiden, Het was een erg hectische dag vandaag, ben net thuis. Maar tussendoor van mijn werk weer naar het M.CK geweest voor de follikelmeting, het zag er goed uit, BMS was 12,2mm en had totaal 12 follikels: 8 follikels - 1x 21.9 mm (rechts) 1x 20.4 mm 1x 20.0 mm 1x 19.3 mm 1 x 17.7 mm 1 x 15.5 mm 1x 14.6 mm 1x 11.8 mm 4 follikels - 1 x 24.6 mm (links) 1x 16.3 mm 1 x 16.1 mm 1 x 11.3 mm Dus grote en kleintjes. Toen ben ik de hele middag bezig geweest om DD te bereiken, maar goed 's middags toch nog iemand gesproken en ik mag vanavond pregnyl prikken en een neusspray, morgen niets, dan bellen ze alleen voor de verdoving en wonsdag heb ik om 10 uur de punctie!! Pff wel heel spannend! Ik ben me er wel heel erg bewust van dat het maar een kleine kans is, maar iedere kans is er toch een! Nu even aan het kijken naar een hotelletje in de buurt voor morgenavond, dat is wel zo prettig. En morgen even de bloedtesten ophalen bij de huisarts. Moes, fijn dat je de 10e een gesprek hebt, dat is toch alweer snel. Remmir, ik vind het zo leuk.... en zo spannend, het ziet er iig heel goed uit!! We blijven doorduimen!! LIefs, Noes
  14. -breek even in- Remmir, wat zie ik nu? Dat ziet er heel goed uit, een heel mooi begin, gefeliciteerd!!! wauw!!! lekker rustig doorbroeden!! De rest hier ook veel succes en sterkte met wachten! -breek weer uit- Liefs, Noes
  15. Remmir, ik vind het heeeel spannend, het klinkt iig goed!!! Liefs, Noes
  16. Moes idd heel goed dat je een mail hebt gestuurd, hoop dat je snel een zinnig antwoord krijgt! Ben je de dag nog een beetje doorgekomen? Ze willen er meestal wel een cyclus tussenhouden, alleen met cryo's heb ik altijd gepusht om gelijk door te gaan, maar ze zijn er niet happig op. Pff, hier ga ik steeds meer mijn druiventrossen voelen....zal wel door de vele medicatie komen. Ook ben ik zeker een stuk onredelijker en emotioneler dan voorgaande keren, en dat zal dan wel weer door het snuiven komen...hihi! Morgenochtend even van mijn werk weg om de follikelmeting te doen. Het komt wel weer fantastisch uit op mijn werk: precies in de voorjaarsvakantie als er eigenlijk al te veel mensen vrij zijn, ook nog zieken... Maar goed niets aan te doen....niet druk maken...! Vandaag ook al extra gewerkt, dus ik heb iig mijn goede wil getoond! Remmir, het schiet nu al op, de tweede week al begonnen, oh ik hoop zo dat het goed gaat voor je. We horen het graag als je dingen gaat voelen van de week :-) Twinkle, ook alweer aan het spuiten, wanneer heb jij je eerste follikelmeting? Wat een gedoe met dat AMH prikken in Nederland, ik geloof dat ze dat maar op een paar plekken kunnen onderzoeken, in Rotterdam ofzo. Liefs, Noes
  17. Moes, ja je hebt gelijk dat er erg weinig info uit DD komt over het hoe en waarom. Ga je nog een mail naar S sturen? Het schijnt dat hij daar wel redelijk snel op reageert. Gaat het nog een beetje met je vandaag? Vanavond maar een fles wijn erin? Nou sterkte, Liefs, Noes
  18. Hoi, Jessi Ja, ik ben ook blij dat ik maandag eerst nog een echo heb, dan zal de punctie waarschijnlijk woensdag zijn. haha, is je buik zo opgezet dan? Bij mij zie je niet echt verschil (normaal zitten daar de paaseitjes...) maar ik voel ze dit keer wel zitten. Het zijn er voor mijn doen ook wel veel (12 follikels) Hoeveel heb jij er? Veel plezier op de verjaardag morgen! Liefs, Noes
  19. Moes, ik kan me echt voorstellen dat je je machteloos voelt. Het liefst heb je ook zo snel mogelijk een gesprek om te weten of het aan de rijpheid van de eitjes lag. Ik hoorde van de arts die me hielp vandaag (toevallig ook de directeur)dat dr S. volgende week maandag in het MC.K is....misschien een lek bandje voor meneer???:devil2: Hij schreef iig op de fax naar DD dat 'ie erg lief voor mij moest zijn... Ik vraag me ook af of dr S. misschien geschrokken is van jouw vroege punctie, dat hij voorzichtiger is bij mij?? Nee, dat zal wel onzin zijn, ik lees al jaren over vroege puncties in DD. Het is een manier van werken, zei de M.ck-arts vandaag, of meer eitjes laten doorrijpen en gaan voor kwantiteit of sneller laten groeien en puncteren en dan proberen minder maar wel een beter embryo te krijgen... We zullen het wel nooit weten wat het beste is, het verschilt ook per persoon. In ieder gaval sterkte, heb je nog pijn van de punctie?, en zoek maar lekker veel afleiding, Grote knuffel, Noes
  20. Moessie, hoe gaat het met je? wat een kater he?! Het zit toch de hele tijd bij mij in mijn hoofd. Maar hier ook even een update van mij: Net weer een follikelmeting gehad in het M.ck en het zag er goed uit: rechts 8 stuks van 18,7 t/m 10mm links 4 stuks van 16.8 t/m 10,6mm En het baarmoederslijmvlies was 8.3mm dus ook goed. Ook even aan de arts daar gevraagd wanneer hij de punctie zou inplannen en dat was woensdag, hij zou ze nog even laten doorgroeien. Daarna heb ik (met een hele strategie in mijn hoofd om geen vroege punctie te krijgen..) de aantallen nog een keer door gebeld en toen zei ze dat ik maandag nog een follikelmeting mocht doen in Nederland... Pfff, gelukkig maar, ik zat me alweer zo druk te maken met het verhaal van Moes in mijn achterhoofd...niet nodig dus. Nu heb ik maandag om tien over 11 weer een meting en verwacht ik de punctie op woensdag. Ze zei ook iets van "je bent nu op cyclus-dag 11 he, dan zou het ook nog te vroeg zijn met de Synarela.." Het zal wel, voor nu vind ik het even prima! Remmir, alweer een week voorbij!! de duimen draaien gewoon door!!! Liefs, Noes
  21. Hi meiden, net weer een follikelmeting gehad in het M.ck en het zag er goed uit: rechts 8 stuks van 18,7 t/m 10mm links 4 stuks van 16.8 t/m 10,6mm En het baarmoederslijmvlies was 8.3mm dus ook goed. Ook even aan de arts daar gevraagd wanneer hij de punctie zou inplannen en dat was woensdag, hij zou ze nog even laten doorgroeien. Daarna heb ik (met een hele strategie in mijn hoofd om geen vroege punctie te krijgen..) de aantallen nog een keer door gebeld en toen zei ze dat ik maandag nog een follikelmeting mocht doen in Nederland... Pfff, gelukkig maar, ik zat me alweer zo druk te maken met het verhaal van Moes in mijn achterhoofd...niet nodig dus. Nu heb ik maandag om tien over 11 weer een meting en verwacht ik de punctie op woensdag. Ze zei ook iets van "je bent nu op cyclus-dag 11 he, dan zou het ook nog te vroeg zijn met de Synarela.." Het zal wel, voor nu vind ik het even prima! Liefs, Noes
  22. Allen, Ik heb morgen mijn 2e follikelmeting in het M.CK en ik wil toch ook om een bloedtest vragen daar, weet iemand waar ze dan op prikken?? Pff, ben nu toch ook wel bang dat het niet goed gaat. Ik ga nog even mijn dr S. "strategie" bepalen vanavond, niks geen vroege punctie voor mij!! Lieve Moes, sterkte en anders dit weekend even lekker uitwaaien op het strand, deden wij ook na het MK in december. Gr Noes
  23. Moes, ik heb dit verhaal wel eens eerder gehoord, en diegene heeft korting gekregen op de behandeling. €&@@&&&:-%#}]}^£$$£ grrrr, ik baal er ook echt van, ik vind het zo k*t voor je!!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  24. Remmir, wat ontzettend balen voor Moes he?!! Hoe werkt dat precies met het bloedprikken? Ik ben bang dat ze bij mij de punctie ook te vroeg inplannen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  25. Jessi, ik ben woensdag al geweest en ik mag morgen weer, ben benieuwd. Ik ben nu ook wel een beetje bang voor een te vroege punctie in DD. Bij jou ziet het er goed uit. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden