-
Aantal Items
900 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Noes73
-
Moes, dat meen je niet!! Ik kan het ook bijna niet geloven, wat een teleurstelling!!! Verdorie, doe je daar al die moeite voor!! Lieverd, heel veel sterkte!!! En een grote digitale knuffel voor jou! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
Moes, heel spannend vandaag!! Hoe laat kun je een belletje verwachten? Twinkle, ik moest ook 2 weken wachten op de bloeduitslagen, het is iid wel lang. Maar morgen dus beginnen met stimuleren. Welke medicijnen moet jij nog meer gebruiken? Celene, jij lekker verder broeden! Remmir, wd5 alweer vandaag! Jose, succes nog met de laatste loodjes! Ik denk dat ik alle rekening tegelijk instuur, als ze binnen zijn. (dat zal wel niet zo lang duren...) Zo morgen weer eieren tellen in het M.CK. Liefs, Noes
-
Okaasan, ik zeg: rustig doorbroeden, meer kun je helaas niet doen. Het zit in ieder geval lekker warm in je baarmoeder! Was er een van de 5 cryo's ontdooit of meerdere? Liefs, Noes
-
Ah, ik zie nu hier dat je vandaag de terugplaatsing hebt, heel veel succes, mijn duimen draaien overuren voor je!!! Liefs, Noes
-
Ja, dank je wel! Ik voel ze ook al een beetje en ik merk ook aan mezelf dat is iets meer/andere medicijnen gebruik, ik slaap wat onrustig en ben toch wat emotioneler.. Ha, de paaseitjes zijn alweer op, maar vriendlief gaat ze ook zelf maken, dus dat komt wel goed. Hoe gaat het met jou, is de cryo al aan boord? Liefs, Noes
-
Bianca, wat geweldig! Gefeliciteerd met je mooie echo!!! Altijd spannend zo'n eerste echo. Liefs, Noes
-
Tina, ik hoop ook dat alles goed gaat met jou en de drieling, voor het forum heb je denk ik al helemaal geen tijd meer...! Gefeliciteerd!! Claus, tijd niet voorbij zien komen op het forum. Hoe gaat het met je? Liefs, Noes
-
oja, willen jullie mijn geheim weten? Heel veel chocolade eitjes eten!! :harhar:
-
Net gebeld door DD, ik mag zaterdagmorgen weer een follikelmeting doen en dat voor 12 uur doorbellen. Dus gelijk een afspraak met het M.CK gemaakt, 10:20 uur mag ik komen. Leuk! Aha, remmir, niet vroegtesten deze keer? groot gelijk heb je!! Liefs, Noes
-
Jessi, dank je wel, was er zelf ook verbaasd over. In DD heb ik uitgebreid bloedonderzoek laten doen zoals immuun en diverse hormonen, er is getest op Vitamine D3 gehalte en het bijnierschorshormoon (als dat laag is, kun je DHEA gaan slikken voor "verjonging"). Hij geeft het standaard advies voor diverse vitaminen, mineralen en omega3. En verder krijg ik iets andere medicatie: ipv 1x p dag 300 menopur en decapeptyl nu 's ochtends 150 puregon en 's avonds 225 menopur (dus iets meer totaal) en ipv de decapeptyl een neusspray die de eigen cyclus wat minder onderdrukt. Ook gaan de ontstane embryo's in de embryoscope voor 5 dagen en als ze het dan nog doen, pas na 5 dagen als blasto worden teruggeplaatst. Net even iets anders en extra dan in Nederland, na 4 mislukte pogingen wou ik toch wat anders proberen. Kim, sterkte met je voet, hopelijk is er niets in- of afgescheurd... Moes, het zou toch wat zijn als ik dinsdag de punctie heb en jij de terugplaatsing... wel zo gezellig!! Remmir en Mrs de Vries, lekker rustig verder broeden. Eigenlijk moet je veel dingen plannen deze weken voor de afleiding. Lisselotje, oh wat spannend, volgende week de echo, het ziet er goed uit voor je!! Liefs, Noes
-
Net de follikelmeting gehad in Leiderdorp, en het was niet te geloven!!: 8-10 follikels - 1x 13 mm 1x 11 mm 3x 10 mm 1x 9 mm 2 x 8 mm 1 x 6 mm 4 follikels - 1 x 15 mm 1x 9 mm 1 x 8 mm 1 x 7 mm 12 tot 14 follikels aan het groeien, niet te geloven. Ik heb er nog nooit zoveel gehad. Lang leve wonder dokter S!! Ik voel het ook wel een beetje. Heb het net doorgestuurd naar DD, ben benieuwd wanneer ik weer mag kijken! Het rare is dat mijn rechter eierstok op de een of andere manier wakker is geworden, want daar groeide er altijd maar 1 in en nu de meeste! Ook gelijk bloed geprikt, de assistente van de huisarts wou het eerst niet doen, maar toen heb ik zelf maar even gebeld en het uitgelegd en gelukkig vandaag een lieve meewerkende assistente... Oja en net ook de brief van de zorgverzekering binnen gekregen, het wordt vergoed, super!!!! Wat een mooie dag vandaag..... :positive energie: Liefs, Noes
-
Haha, we worden nog steeds door elkaar gehaald... Moes heeft donderdag de punctie en ik waarschijnlijk volgende week. Morgen heb ik mijn eerste follikelmeting, spannend. Moes vanavond pregnyl spuiten? Weet je al wat meer over hoe laat de punctie is? Dan moet je zeker ook al die formulieren ingevuld meenemen? Wel fijn dat je nu in ieder geval de fakturen snel kan indienen! Remmir, hoe gaat het met jou? Kim, fijn dat je je iets beter voelt, maar het is gewoon flink balen! Ik begrijp ook dat je je moeilijk kan concentreren op je werk, je hoofd zit gewoon even vol met andere dingen, sterkte! Jessi79, wij lopen denk ik gelijk op, ik zit vandaag ook op de 5e stimulatiedag. Jij hebt vrijdag pas de 1e follikelmeting? Ik begin de eierstokken toch al een beetje te voelen, het zal wel door de hogere dosis medicijnen komen. Lisselotje, ik zag een hele mooie test van MvM langskomen, gefeliciteerd!! (ons ultieme doel... 10 weken mogen plassen in een kannetje) :goodnews: Liefs, Noes
-
Dank jullie wel, was idd vandaag jarig en omdat ik ben gaan terugtellen, ben ik nu 38 geworden! haha! Remmir, wat goed dat de andere 2 ingevroren zijn, dat wordt gezinsuitbreiding voor over 2 jaar... Mijn paard is af en toe inderdaad een portret, echt de mascotte van stal! Zo jij een springpaard, ook mooi hoor en nog een jonkie! Ik heb vroeger wel wat wedstrijdjes gereden, maar nooit echt intensief, ik ben meer een recreatie-rijder. Moes, in Nederland zouden ze dat nog wel even laten groeien, maar we gaan nu voor de beste! En nu ineens alles in een stroomversnelling! Eslief, sterkte! En Kim ook heel veel sterkte, echt balen meid, dikke digitale knuffel!! Zo, was gezellig hier, maar nu lekker slapen, (en een snuif...) Liefs, Noes
-
Hoi, ja gister ging ik wandelen met mijn paard, maar hij was zo druk dat ik er maar op ben gaan zitten...en dan in vlotte dribbelgang terug naar stal!! Net nog geweest en vandaag was hij weer lekker rustig! Wat voor paard heb jij? Woensdag heb ik mijn eerste follikelmeting in Leiderdorp om 10 voor 10, ben benieuwd. Ik ben ook van plan (mocht het zover komen) na de terugplaatsing granaatappelsap, kinderaspirine en utro-bollen te gebruiken Maar vanavond aan de taart! Vriend heeft een heerlijk kokos-ananastaart gebakken! (bodem van amandel met cocos, vulling is een cremeux met verse ananas en afgewerkt met merengue schuim) mmm!!! Jij lekker verder broeden op je twins!! Liefs, Noes
-
Jeetje Moes, het gaat daar wel snel! Maar er zit wel een visie achter, dat in ieder geval het eitje van de beste kwaliteit geoogst wordt! Het zal wel vreemd aanvoelen, wij zijn altijd gewend wat langer door te spuiten. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat, spannend hoor! Dus morgen al de pregnyl? Hoe groot waren de eitjes? Liefs, Noes
-
Oh, nee he Kim, wat balen!! Maar is het niet nog vroeg, wd10 toch? Zou het niet een innestelingsbloedinkje kunnen zijn? Pff, je kan ook alleen maar afwachten wat het gaat doen, sterkte meid! Liefs, Noes
-
Haha, Moes ik ben ook maar een recreant hoor, en ik loop zeker geen marathon. 5 a 10 km vind ik momenteel echt wel genoeg! Trouwens, ik zag op de bijsluiter van de neusspray dat het positieve doping testen kan geven: vandaar dat ik vandaag zo lekker de heuveltjes opging! . Misschien nog wat extra DHEA erbij en dan ga ik helemaal als de brandweer! Haha, ik moest wel even lachen om je energie naar de eitjes! Ik moet zeggen dat als de eierstokken flink gaan groeien, ik het ook houd bij wandelen met mijn paard, en na de terugplaatsing doe ik het zeker niet Zo Remmir, je zit alweer op wd2! Ik denk dat wij (de olijke naam-tweeling) het bijna net zo spannend als jou vinden!! Zo nu maar even bij mijn bejaarde vriend gaan kijken en rustig wandelen of even voetballen, vind 'ie ook leuk (haha, apart paard...) Gr Noes
-
Hi, zat ik gisteren nog te verkondigen dat ik niet zoveel last van de hormonen heb, haha, gisteravond moest ik bij ieder item huilen van All you need is love, het moet ook niet gekker worden!! Vriendlief moest er erg om lachen. En ik slaap ook een beetje onrustig, dus ik merk er toch wel wat meer van dan anders.. Moes, ik begrijp het wel hoor, ik ben er af en toe ook maar half bij met al die hormonen, en jij hebt nog een hogere dosis...! Remmir, het zou zo maar een tweeling kunnen worden, met 2 van die toppers aan boord! Lisselotje, heb jij al last van zwangerschapskwaaltjes? Zo maar een stuk hardlopen in de duinen, het is te hopen dat mijn nieuwe doping helpt... Liefs, Noes
-
Remmir, ben alleen maar blij met je uitgebreide verhaal, dan weten wij ook wat ons te wachten staat! Ik vind het zo mooi dat je nu 2 mooie emmies aan boord hebt! De fijne wachtweekjes komen er weer aan. Als jij mag testen, hoop ik ook ongeveer de punctie te hebben. Ik spuit nu 150 Puregon 's ochtends en 225 Menopur 's avonds, dus 375 totaal, 75 meer dan ik eerst altijd had. Ik las dat je dhea waarde ook gestegen was, hopen dat het echt iets geholpen heeft. Ook interessant dat ze dat extra bloedonderzoek doen, wist je dat van te voren? Nu lekker broeden met lekker Thais eten in je buikje. Wij gingen altijd sushi eten van te voren, mmm, ook lekker!! Oh ja, ik heb bijna geen last van de hormonen, alleen ga ik een beetje vocht vasthouden, maar het servies blijft gewoon heel ;-) Moes, als een week 10 dagen zou bevatten, dan kom ik idd aan de 20000ie, met een normaal weekje maar aan de 14000, haha...... :evil6: Twinkle, het immuunonderzoek is via DD maar wel in Labor-benrath van dr Ph. gedaan, ik heb de uitslag van dr V.oorbij gehad, een Nederlander. Gelukkig niets aan de hand. Dr s. zag ook wel aan mijn eerdere pogingen dat ik weinig goede embryo's had en als het wel goede waren, was het meestal ook raak. Dus daarom werd de embryoscope ook geadviseerd. Fijn weekend allemaal! Liefs, Noes
-
Remmir: :ygg: :positive energie: :bum::bum::bum::bum::bum::bum::bum::goodluck::goodluck::bum:
-
Remmir, wat goed!!! Heel veel succes vandaag met je 2 mooie emmies!! En je weet het he, lachen bij de terugplaatsing helpt! :clap2: Mrs de Vries ook de terugplaatsing, wauw goed hoor!!! Sjoke, het is te hopen dat je snel weer door kan, goed dat ze een bbz hebben uitgesloten, sterkte!! Liefs, Noes
-
Hallo Summerbeach, welkom! Spannend voor jullie, de eerste keer icsi! Over de supplementen kan ik het volgende zeggen: In Dusseldorf krijg je het standaard advies 1000 mg Omega 3 Vitamine D3 2000ie Vitamine E 250 mg Foliumzuur 400 microgram Vitamine C 50 mg Vitamine B6, B12 en selenium uit de standaard Multi vitamine. Dit is ook goed voor de man + nog 25-40 mg zink. Verder natuurlijk zo gezond mogelijk leven, regelmatig bewegen en zo min mogelijk suiker nemen. Heel veel succes met de behandeling, Liefs, Noes
-
Hai Moes, wat supergoed 7 follikels!! volgens mij heb je er nog nooit zo veel gehad? Zou het aan de DHEA liggen? Ja, woensdag naar Leiderdorp, dat is wel zo prettig. Ik heb een blaadje van dr S. meegekregen met de contact gegevens voor Nederlandse patienten en wat ik door moet geven. Heb jij trouwens ook maar 5000ie pregnyl voorgeschreven gekregen? Normaal kreeg ik altijd 10000, maar het zal wel zijn omdat de onderdrukking van de eigen cyclus minder is door die neusspray. Ik heb wel weer 3 doosjes meegekregen bij de apotheek... Ik zat daar ook al aan te denken, als we zwanger zijn, moeten we zeker afspreken! En wie weet zien we elkaar al eerder. De puregon pen is weer super makkelijk, patroon erin, naaldje erop, juiste hoeveelheid draaien en prikken maar! Ik heb nooit gonal gebruikt, dus dat zou ik niet weten. Ja, maandag ben ik jarig, brrrr het gaat zo snel, dat is helemaal niet de bedoeling als je in de mmm zit... Vorig jaar was het precies het weekend dat het misging na de eerste poging, dus dat was niet zo gezellig in Scheveningen (we waren maar even""ontsnapt") Nu hou ik het ook maar rustig, maandagavond komen ze even een bakkie doen, is wel prima zo, feesten doe ik later wel weer :-) Mijn D3 was 31,3 ook een beetje aan de ondergrens en ik kreeg het advies van labor-benrath om 20000 per week in te nemen, iets meer dan S. dus. Remmir, ik ben niet nieuwsgierig maar....weet je al iets??? Liefs, Noes
-
En Remmir, al iets gehoord uit DD? Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
Ha ha, we worden ook vaak door elkaar gehaald hier op het forum... We hebben nogal wat overeenkomsten: naam, leeftijd (op maandag weer gelijk....),woonomgeving, en we lopen nogal gelijk met de behandelingen. Moes, hoe ging de follikel meting vandaag? Ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag. okaasan, succes alvast voor volgende week! Fijn weekend allemaal!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk