Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Moes, ik ben ook lekker aan het snuiven! Ik ruik het niet echt want ik ben een klein beetje verkouden. Het is wel vies als er wat in je keel druppelt. Dr S. heeft er eigenlijk helemaal niet bijgezegd of het op vaste tijden moet, ik las ergens anders van wel. En hij heeft ook niets gezegd of de puregon 's ochtends of 's avonds moet of vice versa. Ik doe de puregon wel 's ochtends en menopur 's avonds. Eerst maar weer eens kijken hoe dat ook alweer werkt zo'n pen.. is toch alweer een jaar geleden. Jij succes morgen met de follikelmeting! ben benieuwd. Mrs de vries, wat goed, alle drie nog in de race! We duimen gewoon weer verder... Remmir, voor jou ook weer spannend morgen, pff, het is wel leuk zo'n embryoscope, maar niet zo goed voor (of tegen) de stress! Lisselotje, jij gaat ook gewoon lekker door, nog anderhalve week wachten op de echo he? brr spannend! Maar het klinkt allemaal erg goed bij jou. Liefs, Noes
  2. Ik duim voor je mee, Mrs. De vries!!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  3. twinklestar, ja ben vandaag weer begonnen, er heeft een normale cyclus tussen gezeten. In Dusseldorf het ik bloedonderzoek laten doen en ik heb geen immuun afwijkingen of een tekort aan het bijnierschorshormoon (voor DHEA) etc., ik kon dus weer beginnen. In december helaas wel het miskraam gehad, vlak na jou. Pff, was een rottijd zo vlak voor de kerst. Nu toch wel weer spannend en een klein beetje hoop. Jij zit al langer in DD toch? Meiske, hoe is het gegaan in DD? Remmir, spannend hoor, kun je ook later de beelden van de embryoscope zien? Ik heb wel eens gehoord dat je een foto van je emmie kunt krijgen. Liefs, Noes
  4. Wauw Remmir, dat is goed zeg, alle 4 de embryoscope in! Spannend!! Moes, ook succes vandaag bij de meting!! Ik heb me inmiddels aangemeld in dd, het feest gaat weer beginnen! Nu snel naar mijn werk! Liefs, Noes
  5. Menstruatie is vandaag begonnen, haha, ben ik toch net op tijd naar dd geweest! Zo eerst maar eens de neusspray proberen, 'sochtends een pufje en 's avonds een pufje. Ik begon nog te twijfelen, want in de bijsluiter stond dat er voor ivf behandelingen 2x2 pufjes gedaan moeten worden. Bij jullie ook 1 snuif per keer? Remmir, jij wordt vandaag al gebeld he? zo spannend! Wat een warrige toestand daar dan he? Weten wij in ieder geval waar we op moeten letten! Liefs, Noes
  6. Noes73

    IVF UMC Utrecht

    Okaasan, hoe gaat het met je? Hoop dat je je al iets beter voelt. Ik geef je groot gelijk dat je het niet aan iedereen vertelt, dat haalt toch een beetje de druk eraf. Liefs, Noes
  7. Remmir, ik ga de hele nacht duimen voor mooie bevruchtingen, ik zeg 4 in de embryoscope en 4 de vriezer in! :positive energie: Oja, jij hebt ook een paard! Het is te hopen dat ze veel rust krijgt de komende maanden. Die van mij is al hoog-bejaard, dus wandelen is dan voor alle 2 goed... :-) Seef, wat schrikken voor je, hoop dat het een bloeding aan de baarmoedermond was en dat het niet doorzet! Mvr de Vries, 13 eitjes, supergoed, wauw, dat zijn aantallen waar ik alleen maar van kan dromen. Ik hoop voor jou ook veel mooie bevruchtingen. Lisselotje, ik moet nog wachten op mijn menstruatie, ik denk eind deze week, maar dan ben ik er helemaal klaar voor! Zo nu lekker naar bed, half 5 was best vroeg vanmorgen... Liefs, Noes
  8. Remmir, wat goed!! Alles goed gegaan? Nu lekker rustig aan!! Ik had net m'n verhaaltje gemaakt: Zo, weer terug uit DD. Vanmorgen heerlijk om half 5 eruit op naar DD, gelukkig niet al te druk, we waren op tijd aanwezig. In de wachtkamer nog met Remmir gesproken, die om half 10 de punctie had, toch leuk om iemand van het forum even in het "echt" te spreken. (remmir............hoe is het gegaan????) Het liep iets uit bij dr S. (...volgens mij was ik toch een van de eerste...) maar toch een goed gesprek gehad met hem. Eerst de uitgangsecho en er lagen rechts ongeveer 4 eitjes klaar en links 3, dus genoeg om te starten! Daarna het schema door genomen: 225ie Menopur en 150ie Puregon en 2x per dag 1 snufje synarela. Verder hebben we besloten de 5 dg emmies te doen met de embryoscope en picsi, om de beste zaadcellen eruit te zoeken. Verder kan ik alle follikelmetingen in het M.CK doen plus bloedprikken bij de huisarts op dag 8 van de stimulatie. Moes, heb jij al nagevraagd waarom je perse moet komen naar DD? O ja, assisted hatching had geen zin bij dag 5 emmies. Het viel me mee dat hij toch wel de tijd nam en kon daarna ook nog rustig vragen stellen. Daarna gelijk maar alle medicijnen opgehaald, dus ook 2000 euri betaald, pff toch niet normaal?! Nu maar hopen dat de verzekering snel akkoord geeft. Er kwam vandaag ook alweer een rekening binnen van bet bloed, nog ruim 600 euro, haha, hier valt bijna niet tegen op te werken! Zo nu snel nog even het paard doen, later! Liefs, Noes
  9. Zo, weer terug uit DD. Vanmorgen heerlijk om half 5 eruit op naar DD, gelukkig niet al te druk, we waren op tijd aanwezig. In de wachtkamer nog met Remmir gesproken, die om half 10 de punctie had, toch leuk om iemand van het forum even in het "echt" te spreken. (remmir............hoe is het gegaan????) Het liep iets uit bij dr S. (...volgens mij was ik toch een van de eerste...) maar toch een goed gesprek gehad met hem. Eerst de uitgangsecho en er lagen rechts ongeveer 4 eitjes klaar en links 3, dus genoeg om te starten! Daarna het schema door genomen: 225ie Menopur en 150ie Puregon en 2x per dag 1 snufje synarela. Verder hebben we besloten de 5 dg emmies te doen met de embryoscope en picsi, om de beste zaadcellen eruit te zoeken. Verder kan ik alle follikelmetingen in het M.CK doen plus bloedprikken bij de huisarts op dag 8 van de stimulatie. Moes, heb jij al nagevraagd waarom je perse moet komen naar DD? O ja, assisted hatching had geen zin bij dag 5 emmies. Het viel me mee dat hij toch wel de tijd nam en kon daarna ook nog rustig vragen stellen. Daarna gelijk maar alle medicijnen opgehaald, dus ook 2000 euri betaald, pff toch niet normaal?! Nu maar hopen dat de verzekering snel akkoord geeft. Er kwam vandaag ook alweer een rekening binnen van bet bloed, nog ruim 600 euro, haha, hier valt bijna niet tegen op te werken! Zo nu snel nog even het paard doen, later! Liefs, Noes
  10. Jaaa, Noes mag morgen naar Dusseldorf voor de medicatie etc. En een uitgangsecho denk ik, ja toch Moes? Het is wel veel meer gedoe dat DD, In Nederland deed ik alles een beetje tussendoor, maar dat is er nu niet echt bij. Zo nog maar even wat vraagjes opschrijven voor dr S en dan vroeg onder de wol, we willen zeker al 5 uur 's ochtends vertrekken. Moes, Ik vind het toch een raar verhaal dat je nu ineens voor de 2e echo helemaal naar dd moet. Ik zal het morgen ook eens vragen, heb daar eigenlijk niet zoveel trek in.. Twinklestar, heb jij nog cryo's over of moet je weer een hele nieuwe poging doen? Remmir, heel veel sterkte en succes morgen! Wie weet zien we elkaar nog even. Liefs, Noes
  11. Remmir, heb vanmorgen ook voor de zekerheid even getest... Maar helaas Omo-wit! HahA had ook niets anders verwacht! Maar voor de zekerheid , anders niet naar DD. Moes, moet jij de 2e echo in DD doen of wil je dat zelf? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  12. He, een boekhouder onder ons... Heel handig!! Ik heb voor mijn zelfbetaalde poging van afgelopen jaar ook alle fakturen bewaard, kan ik dan ook de reiskosten opvoeren? Gr. noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  13. Groot gelijk Mirel, laat je maar lekker verwennen, en afleiding is altijd goed! Remmir/Moes: weten jullie of de kosten voor de embryoscoop (zo'n 425 euro voor 5 dagen) per embryo is, of is dat een totaalprijs voor allemaal? liefs, Noes
  14. Getver, ik heb wel eens zoiets op tv gezien met een Amerikaanse arts, die bleek later 80 kinderen te hebben, ziek hoor. Maarre, ik denk dat dr S. daar te wenig tijd voor heeft... :goof: Ik moet helaas morgen tot 's avonds werken, dus dat wordt dinsdagmorgen om half 5 vertrekken... pfff lekker vroeg! Groot gelijk dat je voor de punctie een hotelletje neemt. Je mag zeker niet ontbijten voor de narcose? Nou, voor mij hoeft die narcose niet, ik heb er nog nooit veel last van gehad. Zo maar even alle papieren doornemen en wat vragen op papier zetten voor dr. Snelle Jelle. Moes, alweer aan de menopur? 6 ampulletjes per dag zeker? Het grote gifmengen is weer begonnen! Eslief en Mirella hoe gaat het met jullie? Kim, gaat het nog steeds beter met je buik? zo, en nu is wd3 ook alweer bijna voorbij!! Liefs, Noes
  15. He, Remmir wij hebben ook een afspraak met dr S dinsdag om 9 uur.... Zouden ze gewoon dubbel boeken daar??? Vandaar dat het altijd uitloopt in DD! Ik hoop in ieder geval dat alles goed gaat en wie weet zien we elkaar nog.. Moes, lekker weekendje weg? Gaat het goed met de nieuwe medicijnen? Bij contact op de website kun je je aanmelden voor je nieuwe behandeling. Veel plezier nog dit weekend. mirel, ontzettend balen en Eslief ook! Sterkte meiden!! Seef, gefeliciteerd met je mooie emmie! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  16. 2000 toch?, contant afrekenen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  17. Ah Eslief, ik zie nu je bericht. Tja lastig he? Het kan een late innesteling zijn of wel heel even ingenesteld en niet verder gedeeld... Sterkte, het blijft altijd lastig, het is gewoon een teleurstelling als het niet lukt. Het ene moment baal je ook meer als het andere... Nog even volhouden, Liefs, Noes
  18. Remmir, ik denk dat ik ongeveer dezelfde medicijnen als jou ga krijgen, hij mompelde al zoiets bij de intake. Bij mij heb ik in mijn rechtereierstok ook altijd maar 1 follikel, terwijl links er tussen de 5 en 8 zitten. Je weet trouwens nooit hoe hard ze op het eind ineens gaan groeien, hopelijk bij jouw ook een groeispurt. Ik heb wel veel verhalen gelezen over dr S. dat hij graag snel een punctie wil doen, wat toch nog wel eens resulteerd in onrijpe eicellen. Maar goed, misschien is de kwaliteit van degenen die overblijven wel weer beter....moeilijk te bepalen. Hij raadde ons ook ICSI aan, niet om het slechte zaad, maar om betere bevruchtingen te krijgen. Ik vond dit stukje op de site van DD, dan zou je zeggen dat je contant moet afrekenen: Behandelkosten. De kosten voor de behandeling liggen tussen €1500 en €2500. Gebruikelijk is het om deze kosten meteen in onze kliniek te voldoen. Daar de anesthesisten niet bij de kliniek in dienst zijn moet u bijkomende kosten welke ca. €200,00 bedragen direckt cash bij hun betalen. Het is raadzaam om uw verzekering vóór het beginnen van de behandeling in onze kliniek te informeren over uw wens om bij ons te worden behandeld. De rekening kunt u nadien aan uw verzekering overhandigen. Ik zal het op mijn vragenlijstje voor dinsdag zetten. Moes, ik vind het meer dan genoeg!! En nu ook maar hopen dat de verzekering niet moeilijk gaat doen... Het is wel leuk dat we allemaal zo dicht bij elkaar zitten qua behandelingen. Wat ik me ook nog afvraag is of de follikelmetingen inbegrepen zitten in die 2300 euro, als je dat dus in nl laat doen moet het eigenlijk goedkoper worden... of zou ik dat verkeerd zien? Bij het MCK zit alles bij de 1800 euro inbegrepen. Kim, doe je wel rustig aan?? Mirel, hoe gaat het met jou? Hopelijk geen druppeltje meer te zien? Eslief, Hoe gaat het met je, je mag best balen hoor!! Bianca en Lisselotje, ik zie al mooie banners/tickers onder jullie berichten, leuk hoor!! Liefs, Noes
  19. Kim, wat goed zeg 10 emmies!! Dan heb je vast ook nog wel cryo's! Nu idd lekker broeden. Moes, de hysteroscopie heb ik nu geen tijd voor, ik weet ook niet precies wanneer ik ongesteld ga worden. Jeetje wat een geld allemaal he?! Ik kreeg vandaag weer een rekening binnen van het 1e deel van het bloedonderzoek, 182 euri, en dat was alleen nog maar van de hormonen, het dure immuunonderzoek moet nog komen... Was die 2000 euro wel voor alle medicijnen? Liefs, Noes
  20. He Moes, je bent er al! Je moet het ook zelf leuk maken he, hotelletje, lekker eten, oja en nog even langs de dokter... haha! Zo je moet wel veel Menopur gebruiken zeg, heb je al eens zo'n hoge dosering gehad? Heb je nu voor 12 dagen Menopur mee? Of heb je je eigen voorraad eraf gehaald? Pfff, wat een bedrag zeg! De behandeling moet je ook al direct daar aftikken. Ik zal die neusspray ook wel krijgen. De afspraak voor het gesprek over de hysteroscopie heb ik afgezegd, die was pas 25 feb, en de arts van het MCK zei dat het ook in een ander ziekenhuis kon, met minder wachttijd. ( die arts waar ik een afspraak mee had, schijnt de beste van Ned te zijn, niet echt nodig voor een simpele ingreep) Jij verwacht dus ook volgende week je menstruatie, bij mij zal het wel eind volgende week worden, haha, straks zijn we nog echt gelijk bezig...! Dan ook gelijk zwanger hoor, anders is het niet leuk.... haha! Gek he, zo zit je er ineens weer middenin, dat gevoel krijg ik nu ook weer, nieuwe ronde, nieuwe kansen! Hoop dat het iets opleverd. Doe je ook de embryoscoop? En ga je onder narcose? Dan mag je vriend er niet bij zijn. Nou, spannend weer, Liefs, Noes
  21. Mirel en Eslief, het blijft toch nog spannend zo tussen hoop en vrees, ik duim nog voor jullie! Sjoke, hoe gaat het met je? Kim, ook voor jou spannend morgen, maar met zoveel eitjes zal er toch zeker een bevruchting/ terugplaatsing zijn?! Moes, hoe is het gegaan? Welke medicijnen heb je precies gekregen? en ook al een schema? haha, ben verder niet nieuwsgierig hoor? Kon je de medicijnen daar gelijk in een apotheek halen? Liefs, Noes
  22. Sjoke, ik hoop dat het toch nog goed komt en de menstruatie niet doorzet. Eslief, heb je nog getest vandaag? Mrs de vries, ik denk dat ze nog wel even kunnen groeien, heb zelf wel follikels gehad van 24 en 25mm Moes, zit je al lekker in je hotelletje? spannend morgen! Vanmorgen heb ik ook de ingevulde verklaring uit DD ontvangen samen met een rekening voor het opsturen... Maar goed, deze heb ik net op de bus gedaan. Vanmiddag eerst gebeld door mijn arts van het M.CK, ik kan daar in ieder geval de follikelmetingen doen voor 75 euro per keer en ik heb ook nog gevraagd naar het verschil van de AMH waarde, het blijkt dat dat er 2 verschillende manieren van meten zijn: in i ug en in microgram. Daarna belde immunoloog en gelukkig heb ik geen afwijkingen en zijn alle waarden normaal. Alle T-cellen en NK-cellen waren goed, er waren geen infecties te vinden in het bloed. Alleen de ijzerwaarde was iets laag (dat kwam waarschijnlijk omdat ik een week gebloed heb na het miskraam) Dus ik kan weer verder! Om geen tijd te verliezen, heb ik gelijk een afspraak gemaakt voor een uitgangsecho... volgende week dinsdag om 9 uur bij dr Scholtes. haha, ik kom er dus ook aan! Ik verwacht mijn menstruatie zo ronde de 14e dus... Spannend weer. Ik ben benieuwd hoe het met jouw daar gaat, succes morgen! Liefs, Noes
  23. Noes73

    Ustrogestan

    Ik hoop het zeker voor je, succes!! Liefs, Noes
  24. Noes73

    Ustrogestan

    Vanessa, ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap! Als ik het zo zie wat je hebt meegemaakt, begrijp ik de onzekerheid wel. Wat Bianca ook al zegt: het zal in ieder geval niet aan de progesteron waarde liggen als je meer utro-bollen moet gebruiken, dus het is alleen maar goed dat ze daar op gepikt hebben. Mag ik vragen of je ook nog andere onderzoeken hebt gehad? bv immuun onderzoek of afwijkende bloedstolling? Sterkte en ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan!! Liefs, Noes
  25. Jessi, welkom terug! Hopen dat het 'm deze keer gaat worden. De omega3, D3, foliumzuur kun je continue doorslikken, de kinderaspirine is een bloedverdunner, dus dat zou ik pas bij de terugplaatsing gaan slikken (iig niet rond de punctie) Van tarwekiemolie heb ik wisselende dingen gelezen, dus dat neem ik dan om de dag. Succes ermee!! Eslief, ik zie ook wat hoor! In ieder geval een goed begin!! Mirella, kun je je nog inhouden met testen? Ik snap het dilemma wel: aan de ene kant ben je heel nieuwsgierig maar aan de andere kant wil je ook nog geen negatieve test zien... Sjoke, wat ontzettend vervelend voor je! Ik heb vorig jaar ook bij een cryo in de natuurlijke cyclus gehad dat ik bij wd6 al ongesteld werd, ik kreeg toen toch het advies om dan progesteron (utro-bollen) te gaan gebruiken. Ik gebruik ze nu zo wie zo bij iedere poging een langere tijd, je kunt nl tot een kleine groep dames behoren die van zichzelf weinig progesteron aanmaken en de enige manier om dat te weten te komen is om je bloed te laten prikken op progesteron, anders weet je het niet. Maar de bollen kunnen geen kwaad, dus ik gebruik ze voor de zekerheid zo lang mogelijk. Sterkte!! Lisselotje en Bianca, wat spannend voor jullie, de echo!! Moes, aha, dat wordt dus een zak geld meenemen naar DD... Eigenlijk niet slim van ze, want de medicijnen schijnen daar duurder te zijn. Worden de medicijnen dan wel helemaal vergoed of ook voor "Hollands tarief"? Het schiet al op voor je, donderdag heb je toch de uitgangsecho? Ben benieuwd hoe het gaat. Kim, vervelend dat de punctie zo tegenviel, maar wel 10 eitjes, super! wanneer hoor je wat over bevruchtingen? Nu lekker rustig aan, gewoon luisteren naar je lichaam. Ik had nooit lang last van de puncties, ook al was het af en toe wel een bloedbad...Het deed ook nooit echt veel pijn. In Dusseldorf kun je onder narcose, dr S. zei wel dat het een lichte vorm was, maar het hoeft niet, je kunt kiezen uit meerdere opties. Geheel onder narcose is wel duurder (en je moet geloof ik gelijk afrekenen met de anesthesist). Voor iedereen die ik ben vergeten: succes! Morgen heb ik 2 belafspraken, hoop dat ik weer wat meer te weten kom. Liefs, Noes
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden