Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Zo is het, kan ik toch nog een beetje mee testen....!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  2. Even snel tussendoor van mijn werk: ik had gister ook een mooie positieve test....... Haha, de ovulatietest!!!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  3. Januari is wel een hele vruchtbare maand: wat een hoop mooie streepjes!! Bianca en Lisselotje gefeliciteerd!! En voor Eslief ziet het er ook veelbelovend uit, super!! Remmir ook begonnen met de medicijnen, ik denk dat dr S.choltes voor mij ongeveer hetzelfde in petto heeft. Moes, weet je al iets meer van je zorgverzekering? Wat ik nu begrijp kun je de recepten uit Dusseldorf gewoon indienen bij een Nederlandse ivf-ziekenhuis apotheek? Heb je al post teruggekregen van DD? Sjoke, voor jou komen de spannende dager er ook aan, nu hopen dat je ook met de vruchtbare flow meegaat!! Ik heb dinsdag 2 belafspraken: met het MCK over wat de mogelijkheden zijn met evt. samenwerking met DD en hulp bij het plannen van de hysterioscopie en ik wordt gebeld door de immunoloog van DD over de uitslag van het bloedonderzoek. Ik ben er eigenlijk ook nog niet helemaal uit of ik een poging in DD ga doen of toch naar het M.CK, nou eerst maar even het bloedonderzoek afwachten... liefs, Noes
  4. Zo, het was een beetje druk afgelopen week, maar vandaag lekker vrij geweest: Lisselotje, wat zie ik nu: een mooi streepje!! Dat ziet er goed uit, ik denk dat je CB-tje er zondag prima uitziet!! Gefeliciteerd!! Kim, laat ze maar rustig doorgroeien, het gaat om de kwaliteit, dat gaat helemaal goedkomen. Eslief, sterkte met wachten (en dan is de eerste week nog het minst erg...) Sjoke, wat fijn een terugplaatsing van 2 emmies!! Nu lekker broeden op je tweeling... :-) Mrs de vries, succes met spuiten. Moes, heb je al iets teruggekregen uit DD? Ik vraag me toch ook af hoe het zal gaan met de medicijnen/recepten uit Duitsland. Wat een gedoe allemaal. Ik ben vandaag bij de huisarts geweest voor een uitstrijkje en een doorverwijzing voor Dusseldorf, ik mocht van haar zelf de tekst opstellen, haha, en als het niet goed was mocht ik ook zo weer terugkomen. Kwam er wel achter dat de huisarts echt niets van het hele fertiliteits traject afweet. Ook gelijk een doorverwijzing gevraagd voor de hysterioscopie en een baarmoederfoto. Daarna thuis het ziekenhuis gebeld voor een afspraak, pff, weer zo een: "nee, helaas, ik zie dat u al 40 bent" Dus ik ben te oud??? "nou, als u het traject in wilt, kunt beter naar het VU of MCK gaan" Wat???, ik zit al lang in het traject, ik wil alleen extra onderzoek!!!! (grrr) "Oh, dan kan ik wel een afspraak maken voor de 25e, u krijgt alleen eerst een intake gesprek, als u doorgestuurd wordt door de huisarts, alleen als u direct doorgestuurd wordt door een gynaecoloog, dat kan het onderzoek ook direct plaatsvinden.." Pfff, maar ik doe dit op advies van een Duitse arts... "Nee, helaas en als u een hysterioscopie wilt laten doen, kan dat pas op z'n vroegst in maart.." Dan heb ik dus een probleem, het moet in de cyclus voorafgaand aan de IVF gebeuren... "helaas" grrrrrrrrrrr, ik heb wat met gewone ziekenhuizen!! Maargoed, nu ook maar gelijk een belafspraak gemaakt met het M.CK en daar gaat het gelukkig toch iets anders: wilt u de afspraak op korte termijn, maar natuurlijk.... wat een verademing!! Hopelijk kunnen zij nog iets betekenen voor mij en kan ik gelijk vragen of ik daar de follikel-metingen kunnen doen. Gelukkig gaat het met het paard weer helemaal goe: Hij eet weer en huppelt weer vrolijk rond..! Voor iedereen die ik ben vergeten, sterkte en succes!!! Liefs, Noes
  5. Hallo allemaal, Helaas heb ik het de laatste dagen een beetje druk gehad met een ziek paard werken en...wachten op het telefoontje van dr S. uit DD. Hij vertelde dat uit het bloedonderzoek is gekomen dat mijn AMH 2,8 is en ik dus nog een goede eicelvoorraad moet hebben. (wel raar, vorig jaar was mijn AMH 0.3, wel een groot verschil...) De FSH waarde was wat hoger en dat verklaarde dat ik minder goed te stimuleren ben. Nu het verrassende: de waarde van de bijnierschors-hormoon was goed op orde, dus ik hoef geen DHEA te slikken! Dat had ik niet verwacht. Hij vertelde dat ik dus al binnenkort kon beginnen. Helaas was de bloeduitslag van het immuunonderzoek nog niet binnen, dat hoor ik op 4 februari. Hij wil nu dat ik ook geen decapeptyl ga gebruiken, omdat dat mijn cyclus te veel zou onderdrukken en dan iets meer stimulerende hormonen te gebruiken, waarschijnlijk menopur en puregon 2x per dag. ook adviseerde hij een hysteroscopie te doen in de cyclus voorafgaand aan de IVF (ik denk voor het pipelle-effect). Hij adviseerde dr E.manuel in het Spaarne ziekenhuis. (heb 'm even gegoogeld en het lijkt een autoriteit op zijn gebied te zijn) Dus gelijk maar een afspraak bij de huisarts gemaakt voor aanstaande dinsdag, voor de doorverwijzingen en om nog een uitstrijkje te laten doen. follikelmeteingen bij het Mck was geen probleem, mits het mck natuurlijk daarmee akkoord gaat, dus dat moet ik ook nog even navragen. Oja, en ik kon het verzekeringsformulier opsturen, dan zou hij 'm ondertekenen. Dus dat heb ik ook maar gelijk gedaan. Morgen ga ik weer even bijlezen, succes allemaal!! Liefs, Noes
  6. Noes73

    12 cellig op dag 3

    Hoi Bianca, Dat was ik dus: ik had een 12-cellige cryo: werd als 12-cellige op dag 3 ingevroren, na het ontdooien was hij nog 9-cellig en de dag erna bij de terugplaatsing ontelbaar cellig. Ik ben er dus zwanger van geworden, helaas een mk op 7,5 wk. Ik denk niet dat het specifiek zou komen doordat het een 12-cellige was op dag 3. Bij het ziekenhuis waar ik liep zeiden ze dat het een prima blasto was, alleen laatst was ik bij dr S in DD en die zei dat 12-celligen niet altijd goed KUNNEN zijn, omdat ze te snel gedeeld zouden kunnen zijn. Maar ik hoor vaak genoeg dat meiden er wel zwanger van worden en blijven en hij vond trouwens alleen 8-celligen goed, dus minder dan dat was ook afwijkend.... en hoeveel meiden zijn daar wel niet zwanger van geworden!! Met andere woorden: je weet dus nooit zeker waar het aan ligt, er zijn zoveel factoren die meespelen, niemand weet het precies, dus ik zeg: prima Emmy!! Sterkte met wachten en laat je niet gek maken! Liefs, Noes
  7. Goed nieuws, Bianca, 6 bevruchtingen, super! Gaat het wel een beetje met je, arme eierstokken die zoveel keer aangeprikt zijn!! Eslief, wat goed dat de kleintje toch nog mee zijn groeien, gelukkig maar! Pippe, welkom hier! Lisselotje, hoe gaat het met je, wd4 alweer? Moes, ik ben het buitenlandformulier aan het invullen, maar hier staat weer niets over een doorverwijzing van een arts uit Nederland... Hmm, eerst deze maar even naar DD opsturen en laten ondertekenen. Ik heb dat toch ergens gelezen, zeker op de website van UMC. Liefs, Noes
  8. Marga, Je mag mij wel van het lijstje afhalen hoor. Ik lees niet echt actief meer mee, maar zie natuurlijk af en toe wat langskomen... Lacta, wat een teleurstelling!! Heel veel sterkte gewenst. Alle anderen wens ik een voorspoedige zwangerschap, Liefs, Noes
  9. Lisselotje, wat goed!! nu lekker broeden!! Gelukkig heb je wat afleiding komende week met je bakwerkzaamheden. Hier heb ik ook een hobby bakker thuis (we hebben een banketbakkerij gehad, maar moesten we helaas verkopen omdat zijn hand niet meer goed werkt, maar goed, er wordt nu vaak ge-hobby'd... ook lekker!) Mette's mam, welkom hier! Moes, alweer lekker actief geweest vandaag! Ik ga morgen rondje lopen in de duinen en daarna nog even werken. (postzegels al in huis?...) Bianca, wat snel alweer, maandag de punctie! Super!! Nu hopen op mooie eitjes. Bij ons is het zaad ook goed, dus de 1e 2 pogingen IVF gedaan, daarna adviseerden ze icsi voor betere en meer bevruchtingen. Eslief, ik hoop dat de kleintjes nog een beetje bijtrekken. Enne, het gaat vooral om de kwaliteit he?! Succes, ik duim voor je! Hier ben ik blij, want gisteren ongesteld geworden. Gelukkig dus niet al te lang na het miskraam. Het kon namelijk ook wel 6 weken duren, maar nu gelukkig 29 dagen. Nu kunnen we weer verder. Donderdag weer een belafspraak met dr S.choltes van DD, dan krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek te horen en hoe verder. Ik ben wel van plan om een poging in DD te gaan doen. Liefs, Noes Kim, succes nog even met spuiten.
  10. Wauw, super, 7 eitjes gevonden, wat een opluchting zal dat zijn! Liefs, Noes
  11. Lisselotje, hoe is het gegaan? Emmiline, ben je inmiddels wel gestopt met de bollen? Ik werd eigenlijk altijd precies op de testdatum weer ongesteld, dan was ik wel iets eerder met de utro-bollen gestopt. Goof, ik werk niet in de zorg (al verzorg ik iedere dag mijn hoogbejaarde paard..) ik ben declarant(=het verzorgen van import, export en doorvoeraangiftes in de logistiek). Nog een weekje en dan mag je alweer beginnen! Moes, jij dus ook al aan al het gezonde spul! Ik blijf alleen altijd moeite houden met de chocolade! Dan maar een klein stukje bij de koffie... Bianca en eslief, hoop dat het er goed uitziet morgen! N@nny, bedankt voor de update! Liefs, Noes
  12. Emm, wat ontzettend balen voor je, sterkte! Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he, met het misselijk zijn en veel plassen... Bianc, hoe is het in het ziekenhuis gegaan? N@nny, mooi lijstje, kun je mij er ook tussen zetten? ik ben een "fossiel" van 40 jaar en ik ga ICSI proberen in Dusseldorf. Moes, ik denk haast dat het bloedprikken er dan ook bij zit, alleen zo staat het niet omschreven. Ik heb gister ook de zorgpas binnengekregen. Nu het formulier nog invullen van de website. Ga jij in Nederland je follikelmetingen laten doen? Tijdens mijn speurtocht naar informatie, kwam ik tegen dat ze ook met het MCK samenwerken, dat zou voor mij wel handig zijn. Ik ga proberen de komende maanden extreem gezond te leven met veel groente en fruit, wat minder koolhydraten, het chiazaad, goijibessen en quinoa-graan is ook weer in huis! Daarbij lekker veel bewegen (oef, flinke spierpijn van gister...) Alles voor een paar gezonde eicellen!! iefs, Noes
  13. Emmiline, als ik het niet mis heb, zie ik toch een positieve wending.... sterkte nog even met wachten op de testdatum, het kan nog alle kanten op! Hier heb ik vandaag al de fakturen binnengekregen uit Dusseldorf voor de intake: voor mij 130 euro en vriend 35 euro, ze zijn er in ieder geval niet traag mee....!! Liefs, Noes
  14. Eslief, wat een teleurstelling voor je! Hoop echt dat het er vrijdag wat beter uitziet. Sterkte en een dikke digitale knuffel voor jou!! Liefs, Noes
  15. Okaasan, hoe was de evaluatie gisteren in Gent? Ik heb ook nog geen menstruatie gehad, het kan ook wel 6 weken duren zei de arts in Dusseldorf. Wat dat betreft is het ook een beetje moeilijk plannen. Maar goed, eerst maar eens de bloeduitslagen afwachten. Zo'n combi van ziekenhuizen zat ik ook aan te denken, maar ik ben nu ook wel positief over DD, een iets andere aanpak is misschien ook wel eens goed! Nou, ben benieuwd hoe het was, Liefs, Noes
  16. He Moes, Volgens mij moet je het formulier invullen en laten ondertekenen door bv je huisarts of gynacoloog als doorverwijzing en dan opsturen naar de verzekering voor goedkeuring. Het hoeft niet naar DD opgestuurd te worden, dacht ik. Omdat ik nu net het mk heb gehad, weet ik nog niet wat mijn cyclus gaat worden, dus we konden nog niet zo goed plannen. Als ik zelf een beetje ruim plan, zal het ongeveer half maart worden voor ik kan beginnen, dan heb ik hopelijk al een mooi baardje staan...:laughing4: Lisselotje, ben benieuwd vandaag, sterkte!!! Nanny, voor jou ook spannend dus weer dit jaar!, je hebt er wel lekker de vaart in!! Hoop dat het gaat lukken met de laatste 2 cryo's. Bianc, hoe gaat het met je? Liefs, Noes
  17. Grr, heb ik net op iedereen gereageerd... is het ineens weg!! Nog even opnieuw dus: Bianc, balen dat ze niet door willen groeien, Je bent toch nog maar 7 dagen aan het stimuleren? Ik heb het ook een paar keer gehad dat ze pas op het laatste moment gingen groeien en het stimuleren duurde bij mij van 12 tot 17 dagen. En je kan tot op het laatste moment nog stoppen voor de punctie toch? Ik hoop het niet voor je! Goofy, Het is zeker weer spannend, maar het betekend natuurlijk ook weer nieuwe kansen! Sterkte, en inderdaad, lekker veel afleiding zoeken! Moes, Heb jij al zo'n aanvraagformulier van de verzekering ingevuld? Ik zal het van de week eens gaan doen. Ik heb trouwens nog geen pasje ontvangen, even in de gaten houden. Okaasan, hoe gaat het met je? Morgen heb je het evaluatie gesprek he? Je mag echt blij zijn dat je nog cryo's hebt. Ik was best tevreden met het M.CK, maar idd altijd volgens de vaste protocollen... En nooit iets over de embryo's vertellen... Dr s. van DD, verwacht niet dat ik een immuun-probleem heb, dus hopelijk geen snor...hihi. Mooi vooruitzicht trouwens: Snor, baard, pukkels en een lage stem....het is maar goed dat we ICSI doen, want ik word er niet aantrekkelijker op... :-) Remmir, fijne vakantie, even lekker wat afleiding! Lisselotje, succes morgen, ik hoop echt dat het goed gaat deze keer!! N@nny, 8-cellig is ook het beste wat je kan hebben op dag 3, iemand had het alleen niet helemaal goed gelezen en dacht dat ik had geschreven dat 8-cellige niet goed waren, ik bedoelde 10- of 12celligen die afwijkend kunnen zijn, vandaar.. Nou, wie ik nog vergetencben, sterkte en succes!! Liefs, Noes (hoop dat het nu wel goed gaat...)
  18. Even voor de duidelijkheid: 8-cellige embryo's zijn juist de beste die je kunt hebben na 3 dagen! Ik had alleen de laatste keer een 10 en een 12 cellige na 3 dagen en ik dacht zelf dat dat nog beter was, maar het schijnen dan ook afwijkende embryo's te kunnen zijn, en dat wist ik nog niet. Dat er kleine deuren waren is me niet zo opgevallen eigenlijk, wel de vissenkom! Oh, ik hoor net dat het p. wel was opgevallen... Gelukkig genoeg parkeer gelegenheid en het was niet al te druk. Bianca, fijn om te horen dat het beter met je gaat. Wat kunnen die hormonen toch met je doen he?! Maar goed, het is ook niet niks wat je allemaal meegemaakt hebt. Gelukkig heb je het lekker druk nu. In Dusseldorf was inderdaad nu ook uitverkoop, maar ik heb me ingehouden met alleen een trui en een muts.. Moes, ik ben in ieder geval op DHEA geprikt, en de immuun-dingen, maar eigenlijk weet ik niet op wat nog meer. donderdag de 23e belt hij mij voor de uitslag. En als de DHEA waarde dan niet hoog genoeg was, dan krijg ik het ook thuisgestuurd van zijn apotheek. Liefs, Noes
  19. Hallo Meiden! Ik ben net terug uit het mooie Limburgse land (zonder internet) Donderdag het gesprek gehad met dr S.choltes. Ik had mijn hele dossier meegenomen en samen met hem doorgenomen. Daaruit bleek dat ik eigenlijk maar 2 goede 8-cellige embryo's heb gehad van de 8 embryo's in 4 ivf/ICSI behandelingen. Daar ligt dus het probleem: redelijk weinig eicellen (wel normaal voor mijn leeftijd) van waarschijnlijk mindere kwaliteit. De keren dat ik goede embryo's had, was ik ook (even) zwanger. Hij vertelde wel dat embryo's van meer dat 8 cellen na 3 dagen, meestal ook niet goed zijn. Dat heeft het MCK mij nooit verteld. Zij bespraken nooit de kwaliteit/ aantal cellen van de embryo's, ik moest er altijd naar vragen. Maar goed, het enige wat je kan doen om de kwaliteit van de eicellen te verbeteren, is het befaamde verjongingskuurtje te ondergaan met DHEA. Ze hebben daar gelijk mijn bloed op geprikt en -op mijn aandringen- ook op immuunafwijkingen. Hij dacht dat het daar wel niet aan zou liggen, maar ik wil toch het risico niet nemen: Heb ik straks lekkere jonge eicellen, wordt zwanger en toch nog een immuun probleempje over het hoofd gezien... Voor de zekerheid dus 7 buisjes bloed afgenomen. De 23e belt dr S mij op over de uitslag en of DHEA dus zin heeft. Ben benieuwd... Verder zijn we nog even DD ingeweest, wat een winkels.... Maar ik moet natuurlijk sparen.... Daarna gezellig 2 nachtjes naar Limburg en daar ben je zo vanuit DD. Het Vijlerbos zijn we ook een keer wezen fietsen en heerlijk gezeten bij het Hijgende Hert, idd erg mooi daar! Gister nog een dagje naar Termae2000 geweest, ook erg lekker!! Ik ga nu echt naar mijn paardje toe, Liefs, Noes
  20. Hallo allemaal, Morgenochtend vroeg gaan we naar DD, de afspraak met dr S.choltes is om 10 uur, dus maar op tijd vertrekken. Ben benieuwd wat er mogelijk is en wat hij evt. voorstelt. Ik wil graag mijn bloed laten onderzoeken op eventuele immuunafwijkingen of stollingproblemen, dat is nl nog nooit onderzocht. Ik twijfel er alleen aan of ik voor dat onderzoek direct naar dr Pfeiffer zal gaan of het via dr S.choltes zal gaan doen. Ik heb mijn hele dossier gecopieerd en op volgorde gelegd, de bloedonderzoeken zijn binnen, nu nog wat vragen op een rijtje zetten en we zijn er klaar voor! Daarna nog even de stad in en dan naar het altijd mooie Limburg. We overnachten dit keer in Epen. We gaan er wel vaker heen met de racefiets of naar Maastricht, heerlijk!! We hebben er ook een mooi huis gezien op Funda, bij Noorbeek. Haha, een beetje dromen: paard bij huis, B&B, theetuin beginnen o.i.d. Moes, wat voor brief is dat dan? Als je akkoord wil voor het buitenland, dan moet je toch dat formulier van hun site laten ondertekenen door je huisarts? Ik zal het morgen wel even vragen (zo, 1e vraag voor op het lijstje...) He, ik zie nog een lijstje, ik zal 'm even aanvullen: Naam Leeftijd Ziekenhuis Startdatum Bianca, 29 Jaar, Voorburg, 9 jan eerste fm Sjokke, 33jaar, Genk Goofy, 37 jaar, Nijmegen, Ong 26 jan start cryo Lisselotje, 7 jan fm Emmiline, 34 jaar, 3 jan, Terugplaatsing Cryo Moes, 41 jaar, Dusseldorf, 5 feb uitangsecho Eslief, 33 jaar, Isala Zwolle, 7jan uitgangsecho Remmir, 35 jaar, Dusseldorf, 23 jan echo Kim1980, 33 jaar, Catharina zh, 17 jan uitgangsecho Noes73, 40 jaar, MCK/ Dusseldorf, 9 jan intake DD Voor diegene die nog niet vermeldt staat of kan aanvullen!! Ik heb helaas niet zoveel tijd nu, dus succes allemaal!! Liefs, Noes
  21. He Moedeloos, wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat!! Je bent al zo goed als uit de gevarenzone! Met mij gaat het wel, de eerste 2 weken is de teleurstelling erg groot en had ik eigenlijk helemaal geen zin om weer verder te gaan. Nu had ik de afspraak voor de intake in DD nog staan, dus daar ga ik wel heen. Ik wil nu ook wel weer verder. Maar ik merk wel dat ik het moeilijk vind om bv de verhalen in het uitgerekend-topic te volgen. Daar hoor ik helaas niet meer bij en dat doet wel pijn. Ik pas nu beter weer in de wacht bankjes en januari/februari afdeling. Okaasan, wat een rot tijd he?! pff, valt niet mee, ook al kan ik nu wel weer vooruit kijken en weer wat hoop hebben, ook al is de kans wel erg klein. Ik twijfel ook of ik al dat gedoe in DD wel wil, of gewoon nog 2 pogingen in Nederland ga doen. (ik ben nl van zorgverzekering gewisseld en heb weer 2 pogingen te goed) Neem jij eerst nog even rust of heb je ook alweer een afspraak staan? Ook al staat je hoofd er misschien nog niet naar, maar het is toch best fijn dat je nog cryo's hebt. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en neem de tijd die je nodig hebt, dikke knuffel!! Hoop dat we de volgende keer samen de goede kant opgaan!! Clickstar alweer 27 weken!! Super hoor, dat schiet al op. Ik ben wel heeeeel blij voor jullie hoor!! Liefs, Noes
  22. Voor diegenen die de pregnyl ampullen lastig vinden of als het alweer een tijdje geleden is, heb ik hier een link naar een instruktie video op you-tube, het heet "Pregnyl - how to video" en het is erg duidelijk ook al is het een engelse dame: Succes!! (valt reuze mee) Zo, nog een dagje werken en dan naar Dusseldorf. Ik ben zoals gewoonlijk natuurlijk weer laat met alle papieren etc op orde brengen, maar ik heb nog een dag. Daarna gaan we lekker 2 nachtjes in Limburg slapen. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen in DD. Succes allemaal met wachten, spuiten en hopen! Liefs, Noes
  23. Hoi kim, het gaat gelukkig al een stuk beter met mij, de eerste weken was het tranen met tuiten, het is vooral een enorme teleurstelling. Als geluk bij een ongeluk begon ik een dag na de slechte echo gelijk te bloeden en dat een week lang, dus de baarmoeder was na een week al schoon. Het lijkt nu alweer zo lang geleden dat ik zwanger was. En ook al was ik maar een paar weken zwanger, het leek toen wel al maanden! Het komt natuurlijk dat je er al zo vroeg bij bent en zo intensief mee bezig bent. Dat het net gebeurd was, had ik helemaal geen trek in nieuwe behandelingen, maar ik had de afspraak voor DD nog staan en nu wil ik toch wel weer graag verder. Hoop doet leven. Ik heb me op 30 december aangemeld bij UMC zorgverzekering, ik moet de polis nog krijgen, maar iig worden daar de 4e en 5e poging ook vergoed. Jij ook alweer druk aan het spuiten? Liefs, Noes
  24. Hallo Allemaal, Hier ook weer een bejaarde back in town...! Hopelijk gaat het in 2014 gebeuren, na een toch wel teleurstellende en verdrietige afsluiting van 2013. Maar goed, nu met een nieuwe zorgverzekering en een afspraak as donderdag in Dusseldorf heb ik toch weer wat hoop dat het misschien gaat lukken. Ik weet dat de kans klein is, maar ik wil na 4 mislukte pogingen in Nederland toch een uitgebreid bloedonderzoek hebben om uit te sluiten dat het niet een immuun- of stollingsafwijking de boel tegenhoud. Jullie hebben al een hoop geschreven zie ik, dat wordt even teruglezen. Maar eerst nog een mooie samenvatting van mijn ivf verleden maken voor dr S. in DD! Succes allemaal met wachten, spuiten, hopen....en nog eens wachten! Op naar een vruchtbaar 2014!! Liefs, Noes
  25. Tina, wat ontzettend leuk om te zien! 3 bedjes en die kinderwagen, zo speciaal!! Ook fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleintjes, ik wens je heel veel sterkte met de laatste loodjes. Liefs, Noes
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden