Ga naar inhoud

Jippieeeeee Miss Daantje ook!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Daan!

Als ik jou was zou ik me ook niet al te veel zorgen maken over je voedingsschema.

Er staan op diverse internetsites ook richtlijnen. Ik probeer (maar haal dat lang niet altijd) 2 stuks fruit op een dag te eten. Ik kom maar tot 4 boterhammen per dag. En ik probeer ook goed op mijn hoeveelheid melk te letten, voor de aanleg van de botjes.

Ik slik eigenlijk alleen vitamines voor de zwangere vrouw van de Etos. Dat is de enige waarbij de visolie al in zit. Lekker makkelijk, 2x daags 1 tablet. En in de tijd dat ik me gammel voelde (slikte eerst geen multivitamine) had ik daar toch ook al wel baat bij.

Verder drink ik bijna geen koffie meer, eet ik eigenlijk geen drop meer (af en toe eens een keer), geen alcohol natuurlijk (behalve 1 heel klein slokje wijn op zondag bij het avondmaal in de kerk)en geen half gaar of rauw vlees.

En eh, tot nu toe is de verloskundige nog steeds tevreden.

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

Meisjes...

HET IS EEN TWEEEEEELIIIIINGGGGG!!!!!! :speen:

Ik zal de echofoto snel plaatsen!

Ik ben dus 7 weken en 5 dagen zwanger maar ze groeien allebei erg goed (de een is zelfs al 8 weken en de ander 7 weken en 6 dagen wat grootte betreft) en hebben een sterk kloppend hartje!

We waren zo emotioneel met z'n 3jen (mamsje, Randy en ik)!

Ik kan het nog niet geloven... :occasion16:

Over 2 weken weer een echo en omdat het een tweeling is blijf ik onder controle van het ziekenhuis. Ik ga dus niet naar een verloskundige, en eigenlijk vind ik dat stiekem heel erg fijn!

Ik ben erg aan het zweven nu en doodmoe en misselijk dus ik ga weer languit op de bank.

Veel liefs, een overgelukkige Daantje :36_1_13:

Geplaatst

Wauwie!!!!

Ik zit met tranen van blijdschap in mijn ogen jouw berichtje te lezen.

Helemaal super voor jullie.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Dank jullie Vanessa en Stéphanie! :toothy2:

Ik heb zelf de (gewone) datum nog even aangehouden maar er is me idd al verteld dat deze datum niet zal kloppen omdat ze eerder zullen komen!

Had ik al gezegd dat ik een tweeling verwacht? oh ja, moet het nog even tot me door laten dringen! :sunny::toothy4::icon_biggrin::occasion18:

Liefs, Daantje

Geplaatst

Mooi he, een tweeling nog wel. Ikzelf heb gister al voorzichtig op internet gesnuffeld naar tweelingkinderwagens. Om het iets realistischer te maken.

Heel veel geluk met jullie 4tjes en je moeder natuurlijk.

Ik heb ergens gelezen dat tweelingen rond week 37 worden verwacht.

Liefs,

Stéphanie

Geplaatst

heey Daantje

Wow wat super een tweeling!!!!hihii dat is echt leuk joh,je vraagt er om een maar je krijgt er gweoon twee kado.

Maar gaat alles verder wel goed met jou?en de beebys in je buik.

Liefs Elvira:sunny:

Geplaatst

Wauw, 2!!!

Gaaf!!! En mooi dat de hartjes er sterk uitzagen!!!

Nou, en nu, ondanks alle ongemakken, kan je lekker blij zijn dat je zwanger bent!!!!

Groetjessssssssssssssssssssss

Geplaatst

Hartstikke lief al jullie enthousiaste berichtjes! :toothy2:

Dank jullie wel!

Ziehier de echo met de twee scheetjes:

Foto-RXT6YCAH.jpg

En hier Daantje en Randy (in dokters/operatiekostuum :icon_biggrin:) aan het zweven met de echo's:

Foto-MJD4UV4L.jpg

Verder voel ik me behalve zweven nog steeds ziek, zwak en misselijk en is er niet veel veranderd...

Liefs, Daantje

Geplaatst

Daantje,

Leuk die echofoto van de tweeling, hihi.

En van jullie, zo blij en gelukkig, mooi om te zien allemaal!!! :occasion18:

Lekker blijven genieten!!

Liefs, Claudia

Geplaatst

Hoi Daantje & Randy,

Wat een super nieuws zeg!! :blob3::blob3: 2 van die springers, dat wordt een gezellige drukte van jewelste dadelijk in jouw buik.

Jammer dat je nog zo :sick: bent, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken. Heel veel succes de komende maand(en) en hou ons op de hoogte, ok?!?

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Wauw, gaaf die foto's!

Hihihi, het is net of je zo 2 baarmoeders hebt!

Vervelend van dat misselijk zijn... Maar ja, beter misselijk en zwanger dan niet misselijk en niet zwanger.

Tjonge, wat heb ik toch een mazzel met mijn zwangerschap, bijna zonder kwaaltjes!

Maar eh, ik moet weer aan het werk: aanloop richting babykamer: studeerkamer ontruimen, van het weekend schilderen... Kan mijn lieve stievie verhuizen en kunnen we met de babykamer beginnen.

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Jeetje Daantje wat een supernieuws...ik had het nog even niet meegekregen maar zag het net ineens onder in je berichtje staan!!!

Helemaal van harte gefeliciteerd haha..pff krijg er helemaal kippevel van..wat gaaf zeg!!!

liefs Marina

Geplaatst

Wat een geweldige echo foto meid!! Gaaf gezicht hoor twee van die kleine vruchtjes. Nu maar lekker groeien ukkies, en ik hoop dat jou misselijkheid snel overgaat!!

Liefs Diana

Geplaatst

daantje super super super..!

ik krijg er kippenvel van zeg.. echt super super tof!

ben heel erg blij voor jullie.. dat het maar 2 mooie lieve kindjes worden.. maar daar twijfel ik niet aan:P haha

liefs

Desiree

Geplaatst

DAAN, EEN TWEELING, ik sta hier te springen van blijdschap voor je. SUper. nu ben je in 1 keer klaar. haha. Tenminste als je er maar 2 wilt heet dat dan. Blijf maar lekker op die roze wolk en geniet ervan.

Liefs Cindy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden