-
Similar Content
-
By Bonnie2
Hoi Allemaal,
Nieuw hier op het forum, maar niet nieuw in IVF land. Ik (43 jaar) heb 2 puncties en 5 terugplaatsingen achter de rug, waarvan 3x heel kort zwanger. Nu aangemeld voor laatste terugplaatsing, volgende week. Deze gaat in mijn natuurlijke cyclus.
Op aanraden van de gynacoloog slik ik nu Ascal (bloedverdunners) om stolling te voorkomen. Ik heb in vorige natuurlijke cycli ook Utrogestan gebruikt op eigen verzoek. Ik twijfel of ik dit deze keer zal doen. Volgens Gyn heeft het geen meerwaarde maar kan het ook geen kwaad.
Alvast dank voor jullie reacties!
-
By Ireen
Hallo allemaal,
Wij zijn al 4 jaar bezig. 2 ICSI behandelingen in NL en nu net onze 3e poging gehad in DL. Altijd weinig embryo’s en slechte kwaliteit. Nu in DL na veel gedoe en flinke overstimulatie 1 cryo vroege blasto. Ik ben zo teleurgesteld... ik ben dankbaar dat het tenminste 1 is maar ik ben op... ik ben die hele polonaise aan mn lijf zo zat. Ik ben heel benieuwd of er andere vrouwen zijn die in een zelfde soort situatie zitten of hebben gezeten. In mijn hoofd ben ik langzaam de kinderwens aan het afsluiten. Ik vind het moeilijk en dubbel.
liefs!
-
By Zandje
hallo,
Ik ben erg benieuwd wie er op dit moment ook bezig is met ivf of icsi en hoe het gaat... wij zijn bezig met onze laatste icsi poging. Vorige week vrijdag de punctie gehad. 22 follikels aangeprikt, 21 eitjes. Dag erna gebeld er waren 12 bevruchtingen 4 die hielden ze nog even in de gaten. Morgen is de terugplaatsing dan horen we ook of er nog wat over is om in te vriezen..
En dan komen die verschrikkelijke wachtweken..... 🙈
-
By Milou35
Momenteel zijn wij aan het wachten tot het eind november is..
Dan wordt mijn man geopereerd doormiddel van Tese.
Als er zaadcellen gevonden worden mogen we door voor icsi.
(3x semenanalyse 0, 00 zaadcellen) onverklaarbaar.
Verder is alles goed qua gezondheid.
Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die ook deze pad bewandelen?
Wij lopen in het AMC Amsterdam.
( In onze vriendenkring/familie is er niemand die hier mee te maken heeft,of er mee te maken heeft gehad)
-
By Asset
Wij zijn 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Helaas heel slecht zaad. Wij hebben onze eerste icsi behandeling gehad presies 2 weken terug de terugplaatsing en vandaag positieve test! Nu wil ik heel graag mijn verhaal doen omdat ik me in deze wachtweken rot heb gezocht naar mijn klachten met een positief einde en kon dit niet zo vinden.
Ik heb vanaf 6 dagen na terugplaatsing goeie menstruatiekrampen PRECIES de zelfde als alle andere maanden die begonnen ook altijd na 6 dagen. Ik wist daardoor heeel zeker dat het niet raak was want ik ken mijn lichaam ondertussen zo goed. Niet dus.
Vandaag nog steeds de zelfde vervelende krampen en borsten zijn minder pijnlijk (heb ik ook elke maand zere borsten dan minder) maar dus wel echt een knaltest.
Ik wil geen valse hoop geven natuurlijk het kan altijd 2 kanten op maar omdat ik zo erg heb gezocht afgelopen 2 jaar naar bevestiging dat het dus wel kan en wel graag die extra week hoop had willen hebben..
-