beau Geplaatst 27 September, 2007 Geplaatst 27 September, 2007 Hoi meiden, Er is al ergens over geschreven over in welke kleding je je kindje in bed legt. Over een half jaar schaffen wij de combisleeper aan maar tot die tijd moeten we die periode nog ff overbruggen. Straks in de winter willen we ze een slaapzak met lange mouwen aangeven. Weet iemand waar je die kan halen? De hema heeft ze volgens mij alleen met korte mouwen dacht ik. Thanx, beau Quote
Gast Amanda Geplaatst 27 September, 2007 Geplaatst 27 September, 2007 Dat was ik me net aan afvragen... Ik zag toevallig in de nieuwe "wij" dat je ze kan bestellen op http://www.slaapje.nl, ze zien er erg lekker en comfotabel uit, maar ik vond ze een beetje duur.. (50€). Aangezien ik er altijd 2 tegelijk wil kopen, 1 in gebruik, en 1 in de was.. Dus .. ben benieuwd waar je ze nog meer krijgt. Amanda Quote
Seetje Geplaatst 27 September, 2007 Geplaatst 27 September, 2007 http://www.slaapje.nl/index.html http://www.baby-walz.nl/winkel/doorgestikte_slaapzak_met.html http://www.2nfuse.nl/droomkamer/catalog/index.php?cPath=24 Quote
Laura Geplaatst 27 September, 2007 Geplaatst 27 September, 2007 Ik heb toevallig bij de Hema gekeken vanavond; alleen met korte mouwen helaas. Ben benieuwd waar ze wel te koop zijn. Groetjes Laura Quote
beau Geplaatst 27 September, 2007 Topic Starter Geplaatst 27 September, 2007 Bedankt voor de tip, amanda! Maar idd is 50 euries best aan de prijs. Zien er trouwens wel leuk uit! Quote
Seetje Geplaatst 27 September, 2007 Geplaatst 27 September, 2007 http://www.ikkelief.nl/ http://www.babyxpress.nl/slaapzakjes/ Quote
beau Geplaatst 27 September, 2007 Topic Starter Geplaatst 27 September, 2007 dank je wel Joos, zal straks ff kijken! Quote
Angela Geplaatst 27 September, 2007 Geplaatst 27 September, 2007 Hoi net het boekej wij jonge ouders gekregen,daar stond er eentje in bij prenetal. dikkere met lange afritsbare mouwen nu voor 15.99 in groen/bluaw geloof ik en een wit,met leuke figuurtjes erop. maat 70 of 90 of 110 Luca ligt weer onder dkeens,al paar keer wakker geworden. zo eens kijken hoe die ligt,anders gaan wij ook maar een slaapzak halen,dikkere.... groetjes Quote
Sab Geplaatst 28 September, 2007 Geplaatst 28 September, 2007 Bo, ik ga straks naar de stad, ik kijk voor je bij de H&M en ik kijk voor je bij de prenatal. (volgens mij zag ik ze daar idd hangen vorige week!) wordt vervolgd Quote
rosalie Geplaatst 28 September, 2007 Geplaatst 28 September, 2007 hey beau, ik heb er gisteren nog eentje gekocht van draakje bij de prenatal!! hij koste 16,99 maar je hebt ook andere (duurder,goedkoper) succes groetjes rosalie Quote
beau Geplaatst 28 September, 2007 Topic Starter Geplaatst 28 September, 2007 Super meiden, jullie zijn schatjes! Nu alleen ff kijken wanneer ik er weer kom..... Is bij ons vandaan toch dik een half uur rijden. Sab, als je ff bij de H&M wil kijken; graag! Anders wip ik er morgen ff binnen snel. Thanx Quote
Seetje Geplaatst 28 September, 2007 Geplaatst 28 September, 2007 laat het dan nog wel even hier weten grraag.......:hugg: Quote
Angela Geplaatst 28 September, 2007 Geplaatst 28 September, 2007 Hoi de slaapzak was groen met een blauwe streep, heb ff goed gekeken. tm geloof ik 9 okt. zolang voorraad strekt Ik ga me maar 2 stuks vragen 110. Luca heeft nu maajte 90 gewone katoenen oa draakje en misschien kan ie met 110 volgens jaar ook nog iets en tevens voordat het echt nodig is zijn we weer de nodige tijd verder. met deken is een ramp,binenn no time eruit zo ben kapot luca al 3 nachten aan spoken. pfff dat we dat in begin zo gewend waren. ben echt moe. moet zo nog werken groetjes Quote
Sab Geplaatst 28 September, 2007 Geplaatst 28 September, 2007 bootje, sorry maar de dag is iets anders verlopen dan gepland. Als het meezit ga ik morgen even langs, ik ben te lang voor schoenen bezig geweest....pfff Morgen ga ik echt even kijken. En als het te koud is vannacht dan maar 2 shirts met lange mouwtjes aan,ga ik hier anders ook doen hoor. Quote
beau Geplaatst 28 September, 2007 Topic Starter Geplaatst 28 September, 2007 Geeft niks hoor meis! Vind het al lief dat je wilt kijken voor me. Ik hoor het wel. Nou en zo koud is het toch niet het toch nog niet vriezen of wel haha:blizzard: Quote
Bianca Geplaatst 2 Oktober, 2007 Geplaatst 2 Oktober, 2007 Bij C&A heb ik ze ook gezien voor 25 euro, echt hele mooie en ook lekkere dikke slaapzakken voor de koude wintermaanden. De mouwen kon je er ook afritsen. Quote
Angela Geplaatst 2 Oktober, 2007 Geplaatst 2 Oktober, 2007 Klopt ik werk bij c&a maar die gaan tot maat 90 NIET groter groetjes Quote
beau Geplaatst 2 Oktober, 2007 Topic Starter Geplaatst 2 Oktober, 2007 Bedankt weer meiden, ik ga donderdag ff op pyjama en slaapzakjesjacht. Met deze tips komt het vast helemaal goed! Ik vind het handig i.d.d. als je ze er af kan ritsen. Ideaal lijkt me dat! Quote
Gast Amanda Geplaatst 3 Oktober, 2007 Geplaatst 3 Oktober, 2007 ik ben vandaag bij prenatal geweest. De slaapzakken van de aanbieding hadden ze alleen nog in maat 70. Dus ik heb andere gekocht. Geloof 18 euro. Ook met afritsbare mouwen. Ang, heb jij 110 gekocht? Die leken wel heel groot, ik heb 90 gepakt. Amanda Quote
Laura Geplaatst 3 Oktober, 2007 Geplaatst 3 Oktober, 2007 Ik heb vorige week 2x maat 70 gekocht, maar ben er nog niet zo tevreden over. Mijn kindjes lijken net 2 mummies in die pakken haha. Kunnen zich niet zo vrij bewegen, dus zal ik het van de week eens zonder mouwen proberen. Groetjes Laura Quote
beau Geplaatst 4 Oktober, 2007 Topic Starter Geplaatst 4 Oktober, 2007 Ik ga straks ff kijken bij de ondergenoemde winkels. Dus als jullie me zoeken ben ik lekker aan het shoppen hihi. (is geen straf voor mij; vind het heerlijk vooral nu voor de meiden shoppen!) Quote
Seetje Geplaatst 4 Oktober, 2007 Geplaatst 4 Oktober, 2007 En dan wel weer verslag hier doen hè beau.....hahahahaha shop ze meis Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.