Ga naar inhoud

uitgerekend maart 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb hele gave foto's van een belly paint. Een kennis van mij doet dat en wilde graag oefenen, dus ben daar vandaag geweest.

Maar ik wilde foto's hier opzetten, maar het lukt me niet.

Wat doe ik verkeerd?

• Reacties 264
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

fijn te lezen dat het goed met jullie gaat. En we zijn idd al over de helft. Ik ben denk ik rond de 10 kilo aangekomen, mede door een aardig gegroeide cupmaat. Bij mijn eerste twee zwangerschappen zat ik aan een eindgewicht van 13-15 kilo. Aan de babykamer moeten wij ook nog beginnen, maar eerst moet de zolder voor mijn dochter af. Ze zou er over 3 weken in moeten zitten. Dan snel met mijn vader aan de slag op de babykamer. De 2e week van januari komen alle spulletjes, dus dan moet het klaar zijn. Bij mij levert het ook aardig wat spanning op hoor. Mannen denken er toch wat makkelijk over.

Mandy, wat gaaf dat je ook een bellypaint hebt laten zetten. Ik denk dat je het moet kopieëren en plakken. Eerst met de linkermuisknop blauw maken en dan klikken met de rechtermuisknop, dan kun je het kopieëren en bij het juiste bericht plakken door in het juiste bericht weer op de rechtermuisknop te klikken. Dit met uitleg van dochterlief. hoop dat het lukt.

Ik krijg morgen een bellypaint, dus ben super benieuwd. Kijken of ik er binnenkoert ook een foto op kan zetten.

Liefs, Linda

Geplaatst

Hee meiden....

Leuk dat jullie aan de bellypaint(s) zijn...... ben benieuwd naar jullie resultaten. Voor het plaatsen van foto's kan je eerst je foto's downloaden op mijnalbum.nl en vervolgens kopieëren naar deze site, het moet dan goedkomen. Succes!!

Vandaag weer bij de gyn geweest, de boys liggen nu allebei met het koppetje naar beneden waardoor er flink 'gekieteld' wordt in mijn liezen. Een heel raar en vervelend gevoel eigenlijk, want ik voel het aan beide kanten en weet soms niet hoe ik moet zitten. Daarnaast zitten de kontjes zo rond mijn navel en komt er van beide kanten ook nog eens benen of knieën op mijn buikwand af. Da's dan weer pijnlijk..... jullie kunnen vast wel begrijpen dat het slapen momenteel wat minder gaat! Ik kan al een dienblad op mijn buik zetten en deze beweegt zonder dat ik wat doe.... is wel grappig want dit spelletje deed ik ook toen ik zwanger was van mijn dochtertje. Echter pas ik week 40 had ik een bewegend dienblad en nu al met week 25!! Toch wel een verschil hoor.... 1 of 2!

Verder was de bloeddruk weer goed (115 / 60) en klopten de hartjes er weer vrolijk op los. Wat een kabaal........

Zijn jullier er al uit v.w.b. de namen? Wij hebben al een setje namen voor 1 kindje (nog overgebleven van de vorige 'worp') en nu moeten we er nog een leuke naam bijzoeken. Moeillijk!!

Hoor graag weer wat van jullie!

Greetzzzz,

Elena

P.s. ik zal ook weer wat buikfoto's maken en plaatsen......

Geplaatst

He Elena,

Ik wist helemaal niet dat jij al een dochtertje had, van 6 alweer, gefeliciteerd nog! Ik heb je natuurlijk met spanning gevolgd toen, we liepen bijna gelijk op, dus als ik je naam zie staan kijk ik even... Hoe vind je dochter het dat ze 2 broertjes krijgt??

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat (op de ongemakken na dan).

Caroline

Geplaatst

Hoi Caroline,

Dank voor je spontane berichtje, ja ik weet nog dat we samen in spanning zaten voor de behandeling e.d.

Ik zie dat vandaag voor jou wederom een belangrijke dag is, je eerste FM weer voor de volgende ronde. Nou meid, ik hoop echt dat het deze keer raak is!! Ik ga voor je duimen.........

Ja, wij waren al in het rijke bezit van een dochtertje en zij is tegen alle regels van anticonceptie in in ons leven gekomen (ik had zo'n hormoonstaafje in mijn arm laten plaatsen, omdat ik toen al 36+ was). Een half jaar na haar geboorte was ik wederom zwanger, maar dit eindigde in een miskraam. En daarna....... is het niet meer gelukt tot nu dan en met behulp van een fantastisch donor.

Zoals je kunt begrijpen prijzen wij ons dan ook zéér gelukkig dat we op onze leeftijd wederom gezegend zijn, want zo voelt het echt voor ons. Ik ga onwijs voor je duimen dat je dit geluk en die liefde jou ook tendeel mag vallen. Ik weet het klinkt erg cliché-matig maar het is écht waar!! :icon_bounce:

Heel veel succes met deze succesvolle poging en ik hou je in de gaten!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Wat bijzonder dat je toen zwanger werd, ondanks dat hormoonstaafje... Gelukkig weet ik al van het geluk en de liefde want ik ga die van mij (in maart ook 6) nu van school halen! Maar een broertje of zusje is heeeeeel erg welkom! Nog meer geluk en liefde!

Caroline

Geplaatst

Hoi meiden,

hier is alles goed. Belly Paint is echt leuk geworden. Zal binnenkort een foto proberen te plaatsen.

Vanavond voor het eerst naar de yoga. Gewoon voor de gezelligheid.

Verder niet veel te melden.

Liefs, Linda

Geplaatst

Hoi Caroline,

Wat leuk dat jij ook eentje hebt rondlopen van bijna 6! Is zij of hij ook zo gespint op een broertje of zusje? De onze was dat wel.... zo erg dat zij bij de arts vroeg 'wanneer hij nou een baby in mijn buik stopte'. Grote hilariteit alom, want daar stond de beste man met een rood hoofd en ik.... ik lag helemaal in een deuk!!

Hoe dan ook, vanaf het moment dat wij bezig waren mbv een donor, hebben we haar erbij betrokken. Dat vond ze onwijs spannend en ook dat wij afhankelijk waren van een andere lieve vrouw die ons misschien kon helpen met onze grootste wens. Nou.... het resultaat is je bekend! :drunken_smilie::drunken_smilie:

Hoe dan ook, even een update van de groei-echo van gisteren. Naast het feit dat mijn buik groeit, neemt ook de onrust daarbinnen toe. Het slapen gaat moeizamer en doe ik noodgedwongen tussen de middag nog een tukkie :sad1:. Anders is het niet echt vol te houden zo'n lange dag met volop bewegende kiddies. Enfin, gisteren mochten we weer even naar binnen gluren en de boys doen het meer dan uitstekend. Zijn wederom flink gegroeid en liggen nog steeds mooi op schema! De datum komt steeds uit zo rond de 13 maart bij het meten van het koppetje (bij beide). Maar de buikomvang is een ander verhaal, hier liggen ze duidelijk voor op het schema t.w. op week 29 en 5 dagen! Oeps..... ik ben nog maar 27 weken en 3 dagen. En bij het opmeten van het dijbeentje, werd het écht duidelijk want de ene is 1150 gr. en de ander 1273 gr, joekels dus!! Dit gewicht is normaliter zo rond de 30 weken. Nu snap ik dat de kilo's eraan vliegen....

Kan het nog niet geloven, ik draag nu al 2,3 kilo kind bij me! En ik heb nog wel ffkes te gaan! Ik heb bij deze ook weer foto's van mijn buik gemaakt en ben benieuwd of-tie nog een beetje overeenkomt met jullie buiken qua grote.

@ Linda, ben benieuwd naar jouw geschilderde buik!!

Greetzzzzz,

Elena

Geplaatst

He Elena,

wat fijn dat alles weer goed is en dat jullie 2 mannen mooi groeien. Misschien komen ze wel eerder als ze nu al zo groot zijn?

Maar ik kan mij voorstellen dat je echt dat jij een tukkie moet doen smiddag.

Ga weer snel aan het werk maar moest even een beetje afleiding hebben.

Groetjes Chantal

?

Geplaatst

Inderdaad Elena, wat een mega (mooie) buik al!!

Ik heb ook een dochter en ze wil al heel lang een zusje... Ik heb haar niet verteld dat we bezig zijn want ik ben toch bang dat ze anders erg teleurgesteld is, terecht ook want de eerste keer is dus mislukt... Nu hoop ik haar over een paar maanden het goeie nieuws te vertellen!!

Succes nog, ik zal af en toe een kijkje blijven nemen in dit topic.

Caroline

Geplaatst

Hoi Caroline,

Ik lees dat je dit weekend de punctie hebt! Ga onwijs voor je duimen en hoop op een aantal mooi gerijpte eitjes.... toi toi toi!

Enneh, bedankt voor je reactie op mijn buik(je) hihihi.

Greetzzzz,

Elena

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi meiden,

hier is alles goed. de controle afgelopen woensdag bij de vk was prima. de kleine lag al met het hoofdje naar beneden, maar is nu nog geen garantie dat het zo blijft.

Heb aankomende week lekker een weekje vrij en de week erop nog maar 2 dagen werken en dan is het al weer bijna 2010. Begin februari gaat mijn verlof al in. Gaat allemaal zo snel nu.

Mooi buik Elena. Van mij is ie niet zo mooi hoor. Heb van de eerste 2 behoorlijk wat striemen opgelopen, dus die zie je naarmate mijn buik dikker wordt steeds meer. Maar goed, als dat het ergste is.

Verder met iedereen alles goed?

Liefs, Linda

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier ook alles goed. Lekker 2 weekjes vrij van alle verplichtingen, zoals school en 3 keer in de week naar de voetbal met de jongens. Zo heerlijk even helemaal niks.

Ik had nog wel even een vraagje, hoe beleven jullie deze zwangerschap Linda en Elena? Ik was tijdens de zwangerschap van de jongens vrij relaxed en nuchter, maar nu bekruipt me af en toe wel een heel ongerust gevoel en ben ik bang dat er wat mis gaat met ons meisje of als ze niet reageer als ik mijn handen op mijn buik heb of als ik wat last van mijn buik heb ofzo. Gisterenavond voelde we heel goed iets kloppen in mijn buik en dat ging heel snel achter elkaar, te snel voor de hik ofzo, maar wat het dan wel geweest is, ik heb geen idee.

Maar het kan mij niet snel genoeg gaan en ik zou blij zijn als ik haar dalijk gezond en wel in mijn armen kan houden.

Bij de jongens stond ik daar helemaal niet zo bij stil wat er allemaal mis kon gaan. Misschien komt het omdat ik nu toch 10 jaar ouder ben dan bij mijn oudste zoon, hoe jonger je bent, hoe onbezorgder of omdat dit een icsi zwangerschap is, ik heb geen idee, maar ik ben dan weer bang dat het een voorgevoel is.

Al met al is hier dus even flink de bezorgdheid toe geslagen en eigenlijk zonder reden, misschien toch de hormonen haha.

Volgende week mag ik weer voor controle naar de vk en voor een groei echo, dan ben ik misschien weer wat gerust gesteld.

Ik wil jullie allemaal hele fijn feestdagen toe wensen :merryxmas: en met lekker veel :openpresents:.

Liefs Mandy

Geplaatst

Hoi Mandy,

vervelend dat je je zo onrustig voelt. Misschien idd ook omdat je nu ouder bent en je het denk ik toch veel bewuster meemaakt. Ook door het hele icsi gebeuren ben je er veel meer mee bezig. Dat herken ik zeer zeker bij mezelf. Zelf was ik net 21 toen ik beviel van mijn dochter en nu ben ik 32. Toch een hele andere ervaring.

Ik voel me kwa zwangerschap goed, alleen gestresst wat betreft het babykamertje, zolderkamer van mijn dochter en dingen die nog moeten gebeuren voor de kleine er is.

Beetje stresskipje dus.

Hopelijk kun je de rust weer wat vinden en lekker nog even genieten van de zwangerschap. Gaat allemaal zo onwijs snel nu.

Ik wens jullie en alle anderen hele fijne kerstdagen en een topjaar toe!!!!!!!!!! We toosten het nieuwe jaar op heel veel gezonde, mooie baby's.

Liefs, Linda

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi meiden,

een fantastisch, mooi, gelukkig, gezond en liefdevol 2010 gewenst met veel mooie baby's.

Met ons gaat het goed, behalve dat ik snel uitgeput ben. Nog 4 weekjes werken en dan lekker verlof.

de Babykamer is bijna klaar en dochterlief kan bijna in haar nieuwe zolderkamer slapen. Kan ik beginnen met poetsen.

Liefs, Linda

Geplaatst

Idd wel erg rustig hier meiden.

Met mij en de kleine is alles helemaal goed. De controle bij de vk was dik in orde. De kleine ligt nog steeds met het hoofdje naar beneden. Voel wel regelmatig mijn ribben waar de kleine tegenaanschopt. Heel onprettig gevoel. Verder weinig te klagen, behalve de moeheid.

Hoe is het bij jullie?

Vandaag waarschijnlijk 2 geboortes van Svenja en Gorgi. Erg spannend weer.

Liefs, Linda

Geplaatst

Hoi Linda,

Fijn weer om te lezen dat het zo goed gaat bij jou en de boel bijna op orde is...... je bent sneller dan ik :laughing9:, ben meer het type van alles op het laatste moment. Hoe meer stress hoe efficiënter ik word.

Ik heb gisteren met 31 weken precies weer wat buikfoto's gemaakt dus bij deze plaats ik ze. Hoe staat het met jouw buik? Qua omvang vergelijkbaar of begin ik nu toch echt sneller uit te dijen. Ik merk het in iedergeval aan mijn onderbroeken...... m'n kont en bekken worden (helaas) breder :mad:. Nou ja, ik kom ook gemiddeld 1 kilo per week aan.... dus het moet ergens blijven.

De beebs doen het meer dan goed, ondertussen 1,5 en 1,6 kilo en liggen keurig op schema. Als het goed is wordt de groei qua gewicht nu wel meer afgevlakt t.o.v. een eenling. Tot 30 weken lopen ze gelijk met een eenling zwangerschap, daarna blijft de eenling gestaag doorgroeien maar bij tweelingen wordt dit minder. Met op het eind ongeveer een kilo verschil, maar ja..... er zijn natuurlijk ook weer uitzonderingen. Hoop niet dat ik daarbij hoor overigens, want de boel staat megastrak en wordt helemaal gek van de jeuk.

Foto-4KS8UC6C.jpg

Foto-7HS43S4S.jpg

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hoi Elena,

nou heb het idee dat mijn buik dikker is, maar kan me vergissen hoor. Nette buik heb jij. Ik ben denk ik rond de 10 kilo aangekomen, vergelijkbaar met mijn vorige zwangerschappen.

Fijn dat de jochies het goed doen. Wat is de verwachting kwa bevalling voor jou? meestal rond de 37 weken toch?

Liefs, Linda

Geplaatst

Hoi Linda,

Het zou toch wat zijn zeg..... ik een kleinere buik dan jij! :laughing9: Misschien krijg ik wel dwergjes, overigens was dit wel een droom die ik veelvuldig heb gehad bij mijn eerste zwangerschap. Nu ben ik daar een stuk relaxter in, kom denk ik ook wel door de vele groei-echo's die ik krijg.... 1x per 2 weken.

Netjes hoor 10 kilo, zit zelf al op 14 en het eind is er nog niet van inzicht. Ik ga denk ik net voor de 90 kilo blijf steken (ohhh my god), terwijl mijn begin gewicht 68 kilo was. Hoop dat het er ook weer snel vanaf gaat.

Ga jij overigens borstvoeding geven (voor zover dat lukt natuurlijk) of toch flesvoeding? Ikzelf wil borstvoeding geven voor max. 6 maanden, als het me lukt. Ik ga er wel voor.......

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hoi meiden,

Je hebt een prachtige buik hoor Elena, die van mij is iets kleiner, maar scheelt niet veel. Ik ben nu in totaal 6 kilo aangekomen, maar was bij de jongens ook niet zo heel veel aangekomen.

Fijn dat je mannetjes het zo goed doen en ze wegen idd nog even veel als ons meisje, maar dat gaat nu veranderen zei je toch? Hoe zwaar was je dochter bij de geboorte, mijn jongens waren 6 pond en 5 en half pond, dus maar kleine mannetjes.

Ik slaap ook slecht, heb veel last van mijn heupen en bekken, dus ook hier begint de vermoeidheid toe te slaan.

Verder zijn de jongens naar de zolder verhuist en slapen nu samen op 1 kamer, dit wilde ze graag. Hun kamer is helemaal klaar en een stoere voetbalkamer geworden.

Manlief is nu druk met de babykamer bezig, is net klaar met behangen en dan van de week laminaat leggen en maandag komen de meubeltjes dus dat gaat ook lekker opschieten.

Verder eigenlijk weinig te melden, nog ongeveer 3 weken afwachten en dan krijgen we weer een echo om te kijken of de placenta nog voor de uitgang ligt, ik hoop het niet, want ik wil eigenlijk gewoon lekker thuis bevallen, dus ik wil het liefst geen keizersnee. Afwachten maar.

Nou meiden succes weer.

Veel liefs xxx

Geplaatst

Hoi Mandy,

Fijn om te horen dat alles ook nog steeds 'smooth' gaat bij jullie! Ja, het klopt dat jouw meisje waarschijnlijk wel een poepie zwaarder zal zijn dan mijn boys. Dit heeft te maken dat bij eenlingen het gewicht sneller door blijft groeien tot op het eind en bij tweelingen is dit gewoon minder. Dit is wat mij werd verteld door het ziekenhuis. Ik denk dat dit ook te maken heeft dat tweelingen vaak een week of 3 eerder geboren worden dan eenlingen. Maar ja, er zijn uitzonderingen (hopelijk niet voor mij!)

Mijn dochtertje is geboren (uiteindelijk met een keizersnede, want ze lag helemaal klem) met 43 weken en 2 dagen. Zij was bij de geboorte 4,3 kilo en 54 cm lang. Als je haar nu ziet, het is een poppetje..... net zo tenger en gespierd als ik op die leeftijd was. Het eerste jaar is ze dan ook maar net 5 kilo aangekomen......

Blijkt dat in de familie van mijn lief, zware kinderen geboren worden. Zal wel zijn friese roots zijn. Persoonlijk hoop ik op babietjes met een gewicht zo rond de 2,5 kilo. Bij mijn dochter schrok ik echt, want het leek wel een peuter...... zo groot was ze.

Nou ja, we zullen wel zien..............

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Jheetje, met 43 weken en 2 dagen, dan hebben ze je wel lang door laten lopen. Gelukkig weet je nu dat je dat zeker niet gaat halen. Maar idd wel hopen dat de boys nog een week of 6 lekker warm bij je blijven zitten, dan kunnen jullie daarna heerlijk gaan genieten thuis.

Mijn oudste zoon is ook zo'n gespierde spijker, die was met 1 jaar net 7 kilo en nu is hij 8 en half en weegt 23 kilo en is 1.29 m lang, dus echt een klein mannetje, zijn broertje is bijna even zwaar en lang, qua kleding hebben ze dezelfde maat. Beter zo dan heel veel overgewicht toch?

Ik zelf vind het niet zo heel smooth verlopen dit keer hoor, met die bekkenklachten en heupklachten, iedere week naar de fysio en weinig kunnen doen en in het begin in het ziekenhuis gelegen voor uitdroging en sondevoeding gehad en nu misschien weer een voorliggende placenta met als gevolg een keizersnee, slecht slapen. Bij de jongens had ik bijna nergens last van, daar huppelde ik tot 41 weken gewoon vrolijk rond. Maar ja, ben nu wel 7 jaar ouder en derde kind, dat telt allemaal mee hé haha.

Nou meid, ik hoop dat het bij jou allemaal zo voorspoedig blijft verlopen en dat je mannetjes lekker doorgroeien, het is wel lekker dat ze nu nog wat sneller groeien, als ze dan te vroeg komen hebben ze in ieder geval al een voorsprongetje.

Wel knap hoor dat je 6 maanden borstvoeding wilt gaan geven met een twins, petje af. Ik wil ook weer borstvoeding gaan geven, maar voor hoelang dat weet ik nog niet.

We zien wel hoe het gaat dalijk.

Groetjes xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden