Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Heb toevallig een echo gehad, wist ik niet. Zag er zo mooi uit, prachtig en wat kunnen ze al meer zien dan 2 weken geleden zeg!!!

Wat fijn dat je geen diabetes hebt.

wat ga je doen met de kamer?

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heey meiden.. wat fijn dat het zo goed gaat! Ben blij voor jullie.. wat fijn dat je geen zwangerschapsuiker hebt.. im had het wel en krijg het waarschijnlijk de volgende keer weer..mama2009 wat fijn dat je ff lekker gespiekt hebt.ik had een beetje afstand genomen van het forum.. even gewoon geen behandelingen etc. ik kan elk moment ongesteld worden en dan starten we met het korte protecol..

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

top de dat de echo goed was, wat een verschil inderdaad he erg mooi

we hebben een muur een kleur gegeven. soort grijs groen en verder heb ik van little dutch spullen besteld met een afbeelding van een vliegtuig

ben benieuwd

eslief begrijpelijk dat je afstand genomen hebt. maar weer bijna starten spannend! ook wel weer fijn he

• 3 weken later...
Geplaatst

Hi Iedereen,

Daar was ik weer, aantal maanden geleden al wat geschreven, maar dan toch weer druk met van alles en nog wat waardoor je het dan toch weer ''vergeet'' omdat je nog niet echt in een behandeling zit. Vandaag ben ik voor de eerste controle geweest i.v.m. een kunstmatige cryo terugplaatsing. Wat spannend weer zeg, en wat hebben ze het gemoderniseerd hahaha. Andere banken, muren en zelfs een ''nieuwe'' ligstoel haha. Eigenlijk voelde het alsof ik nooit weg geweest ben, ze herkende me zelfs nog, leuk dat ze dat allemaal onthouden. Progynova sloeg goed aan, dus morgen beginnen met de utrogestan en dan worden we dinsdag gebeld of onder (enige) cryo goed is ontdooit. Spannend weer hoor..

Sas27, jeetje alweer 29 weken zwanger. Wat gaat dat snel! We zijn in 2012 rond de zelfde periode bevallen. Mijn zoon is van 23 juli :)

Eslief, jij bent inmiddels denk ik ook alweer gestart hé? Spannend weer, gelukkig het korte protocol!

Mama2009, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Geplaatst

Wat spannend danielle!! Helaas bleek bij mij de uitgangsecho niet goed en ik moest stoppen.. net 3 weken pil gehad en vandaag ongesteld geworden en de spuit weer gezet.. natuurlijk zijn ze vandaag niet bereikbaar dus morgenochtend bellen voor de echo.. als het weer niet goed is lassen we een pauze in

Geplaatst

Eslief wat balen zeg!! Hopelijk gaat het nu goed!!

Danielle ja klopt ik ben 20 juli bevallen :-) gaat alles goed met jullie zoon?

wat gaat het snel he??

Spannend dinsdag hopelijk goed nieuws!

mama hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Eslief, wat balen zeg! Wat was er precies niet goed dan?? Cystes??

Sas, nou het gaat echt snel! Het gaat super met onze zoon, hij kletst erop los en is lekker bijdehand haha. Het begint nu echt wel weer te kriebelen hoor, er is niks geen baby meer aan hem hahaha

Morgen worden we gebeld, super spannend hoor! Ik laat het jullie weten..

Geplaatst

Hee danielle spannend hoor morgen!

Ik had een mislukte icsi gehad en daarna is mijn lichaam baarmoederslijmvlies aan blijven maken.. bij de echo was ik dus een soort schijnzwanger.. heel vaag.. alles was gemaakt behalve de emmy.. maar gelukkig was vandaag de echo goed en ben ik weer gestart

Geplaatst

Wat gek he eslief dat je lichaam zo kan reageren, gelukkig kun je weer beginnen.

Danielle, hoe gaat het?

Sas27 je schiet al mooi op.

Hier gaat alles nog steeds goed gelukkig. Wel veel buik en rugpijn, maar dat komt door banden en mijn blaas.

Geplaatst

Eslief, Ah vandaar, ik had niet alles terug gelezen. Wat kan je lichaam soms rare dingen doen hé. Gelukkig is alles nu weer goed, veel succes deze ronde!

Gister om kwart over drie dan eindelijk het verlossende telefoontje, onze (enige) cryo is goed ontdooit en vandaag om kwart over twee werden we verwacht voor de terugplaatsing. Erg bijzonder weer en erg spannend! Twijfelden of we ons zoontje nou wel of niet mee zouden nemen, met een smoes toch oppas geregeld. Ik zei nog tegen mijn man, ik heb nog nooit kinderen gezien. Komen we aan, een stel met een kindje ongeveer even oud als Mitchell hahaha. Zou je net zien, hij had dus prima mee gekund. De cryo is mooi verder gaan delen en was een blastocyte bij terugplaatsing :):):) Nu duimen geblazen!! Wat heel bijzonder was dat we de zelfde arts hadden als bij de terug plaatsing van Mitchell!

Wanneer testte jullie eigenlijk? Bij Mitchell testte ik al bij wd acht, maar nu zei ze bij wd twaalf mag je testen, dat klinkt nog zoooo ver weg.

Geplaatst

Mama vervelend die bandenpijn, ik heb het ook erg gehad met 23 wk wAs het weg..

hopelijk is dat ook bij jou het geval!

hoeveel wk ben je nu?

danielle wat een top nieuws! Spannend ik testte soms een dag eerder dus met 11 dagen. Nooit eerder getest.

wij hadden onze dochter ook mee naar de echo,s

maar bij de tp hebben we oppas geregeld, ook omdat het wat langer duurt en onze dochter echt een stuiterbal is haha

die zou nooit 20 min lekker rustig gaan zitten haha ;-p

nou zet hem op!!!

Geplaatst

sas, ben nu bijna 19 weken. Hopelijk gaat bandenpijn weg, had ook met mijn blaas te maken, zei VK.

danielle hoest met jou?

Eslief hoe gaat het?

Geplaatst

19 weken alweer bijna op de helft:) wil je weten wat het word?

Hier gaat het goed.. morgen nog een echo en dan zat of zondag de punctie

Geplaatst

spannend Eslief, zitten er genoeg eitjes? zie je tegen de punctie op?

Nee we willen het niet weten, we twijfelen nog wel hoor, maar denk dat we het niet doen....

Geplaatst

Nee jammergenoeg weer een twijvel geval.. 4 maar.. maar goed we hebben er naar 1 nodig dus proberen positief te blijven:)

Geplaatst

Eslief inderdaad 1 is genoeg.

wie weet groeit er nog wat, wanneer moet je weer.

mama 19 wk alweer wat gaat het snel!

wanneer de 20 wk echo?

Geplaatst

Net geweest ze waren root genoeg dus vanavond pregnyl en zat de punctie

Geplaatst

Eslief, wat goed en spannend!! succes. Hoe laat mag je zaterdag?

Volgende week vrijdag 20 weken echo... spannend, ook zin in.

Hoest met jou sas?

Geplaatst

5 eicellen gevonden. Helaas blijkt er maar 1 bevrucht geraakt.. nu maar duimrn dat het een topper word en dinsdag aan de reis van 9 maanden begint

Geplaatst

5 is mooi, jammer maar 1 bevrucht, maar idd je hebt er maar 1 nodig.... Dinsdag de terugplaatsing? spannend en dan weer aftellen. je bent een vroegetester toch?

Hoe ging de punctie?

Geplaatst

De punctie viel erg tegen.. 1 wilde maar niet opzuigen en hebben ze wel 10x moetenaanprikken.. maar we hebben overleefd.. deze keer ben ik geen vroegtester:) ik maak mezelf veel te onzeker ermee.. dus nu wachten we netjes af

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden