Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eslief, inmiddels alweer de punctie gehad. Wat gaat dat snel! Jammer dat het er uiteindelijk maar één is, maar het hoeft er maar 1 te zijn he. Duimen geblazen!! Succes met wachtweken!!

Helaas hier negatief getest.. De cryo is dus niks geworden. BALEN!! Nu moeten we het hele traject opnieuw beginnen, morgen maar bellen. Ik ben verder nog niet ongie o.i.d. de utrogestan houdt dat denk ik tegen. Waarschijnlijk zal het wel doorbreken als ik daarmee stop..

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eslief, jeetje ook al de punctie achter de rug en vandaag de tp?Fijn jo ga voor je duimen!

Daantje dat is balen zeg!! Ik vond het toen ook zo balen dat de cryo poging was mislukt

dacht helemaal opnieuw weer maar dat ging eigenlijk best snel allemaal en eenmaal bezig was dat ook prima.

mama spannend vrijdag!! In Zwolle?

in de morgen of middag?

hier alles goed 32 wk alweer spannend wel weer. Maar alles is klaar dus nog even lekker rustig aan doen.

nog 4 dagen werken en dan heerlijk verlof :-)

Geplaatst

aju2ygeg.jpg

Is hij niet mooi.. een prachtige 8 cellige is vandaag terug geplaatst..van kuchenbecker kreeg ik een printje wat een lieve man is dat toch!!

Geplaatst

Tnx lisselotje:) met jouw en beeb alles goed? Ik weet dat het alle kanten op kan maar probeer positief te blijven maar vind het lastig.. je wil jezelf al bijna beschermen en negatief denken

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Leuk zo'n printje, wij hebben hem ook. Nu erg leuk om de echo's naast elkaar neer te leggen.

Spannende weken, maar alweer wachtdag 2... sterkte. Lekker veel kletsen, gaat het snel voorbij.

Sas alweer 32 weken, wat gaat dat snel zeg, spannend hoor.

Danielle wat balen zeg. Heb je gebeld? mag je snel weer starten? Zie je er tegenop?

• 2 weken later...
Geplaatst

verdorie eslief wat balen!!!

Fijn dat je er rustig onder bent, spannend nu poging 3 kan mij voorstellen dat dat eng is!

Maar ga er voor he!!!

Geplaatst

sorry voor late reactie, kon steeds niet inloggen!!

Eslief wat balen zeg... drie maal is scheepsrecht...

Wat voor studie??

Sas hoest met jou? nog ff...

Daantje hoe staat het ervoor?

Hier alles goed. Nu 22 weken. 20 weken echo was goed, erg bijzonder allemaal zeg!

Geplaatst

eslief, een studie dat is niet gek dat kost je denk ik ook geen poging dan?

wanneer mag je daar aan beginnen?

Daantje hoe gaat het?

Mama wat fijn dat de echo goed was! en alweer 22 weken gaat snel he

weten jullie wat het gaat worden??? dan wouden jullie niet dacht ik toch? of twijfel?

Hier alles goed nog 5 weken, komt er dicht bij hoor....

Geplaatst

Aahhh Eslief wat balen!!!!! #Zachtuitgedrukt!! Gelukkig lees ik dat jullie mee mogen doen aan een studie, dat scheelt inderdaad een poging. Wat voor studie is het???

Sas oohh lekker nog een paar weekjes werken! Daarna lekker genieten, voordat je het weet heb je je kleintje in je handen

Mama, gaaf alweer een 20 weken echo. Super fijn dat alles goed is, weten jullie ook wat het wordt?

Even radio stilte, sorry! Baalde natuurlijk een beetje en al helemaal over hoe het vervolgens ging met het ziekenhuis.

Ik belde op Bevrijdingsdag, dag van ongie. Toen was er natuurlijk niemand aanwezig, vervolgens dinsdags gebeld. Kreeg ik te horen dat voordat we met een nieuwe poging mochten beginnen ik eerder naar dokter Nowee moest om alles door te nemen. Aangegeven dat ik bij haar net drie weken geleden was geweest en ik dit onnodig vond. We hadden toen al besproken dat als deze cryo poging niet zou lukken we opnieuw wilde starten met ICSI. Dokter Nowee was er niet dus gaf de vp aan dat ze er donderdag bij mij op terug zou komen. Donderdag had Nowee nog steeds geen reactie gegeven op haar email betreft wel of niet langskomen en uit eindelijk kreeg ik vrijdag het telefoontje dat ik toch langs moesten komen en wel op 19 JUNI.... ander halve maand later pfffffff.... De reden dat ik toch langs moest komen is dat ik bloed moet prikken op mijn 2de of 3de cyclusdag en daarnaast (opnieuw) door moet nemen of we weer voor ICSI willen gaan. Ik heb geen eigen cyclus en inmiddels zat ik op cyclusdag 5 dus ik had er zwaar de p in. Maar we kunnen niet anders, op de een of andere manier als je dan eenmaal de knop hebt omgezet wil je ook verder en niet nog eens ander halve maand wachten voor een gesprek van 5 minuten. Zo mijn ei weer even kwijt hahaha. Kortom nog even wachten voor ons en dan weer beginnen met de eerste behandeling.

Geplaatst

Herkenbaar.. vond dat ook zo stom.. ik moest ook langskomen en idd bloed etc weer afnemen.. verder totaal niks nieuws en overbodig.. schrik niet maar dan kom je voor de icsi ook weer op de wachtlijst.. augustus cryo.. pas oktober een gesprek en in januari pas de icsi.. niet tof..

Geplaatst

Als dat zo is Eslief dan schiet ik uit mijn slof! Ze heeft telefonisch aan mij doorgegeven dat ik daarna direct kan starten... 23 juni heb ik ook een afspraak met verpleegkundige voor opnieuw medicijnen schema en prikken etc. Ik ben heeeeel benieuwd :)

Geplaatst

Ben benieuwd Danielle....

Eslief weet je al meer over de studie?

sas hoest?

20 weken echo was super... zo bijzonder. Wij weten idd niet wat het wordt, spannend dus.

Word van binnen goed geschopt en kan het van de buitenkant al te zien, zo leuk...

Geplaatst

Danielle, ik hoop dat je gelijk kan starten. Ik moest ook na het gesprek met de verpleegkundige nog wachten

wacht lijst van 9 wk ofzo was er.

Wel raar he dat alles weer op nieuw moet!

mama, super leuk dat je het al kan zien. Geniet er van!!

leuk dat jullie het een verassing houden :-)

heb je zelf een idee?

hier alles goed! Al krijg ik steeds meer spanning hoor :-)

Geplaatst

Een vraagje. Ik heb pas bij 8 wk zwangerschap mijn 1e echo... Is dat gebruikelijk in Zwolle? Of doen ze het ook wel eens eerder? Ik weet dit eigenlijk niet meer van de vorige keer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden