Ga naar inhoud

De klets tantes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 758
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meis, ik stop ermee.

Heb nu 2 huilende meiden!

Vind ik zo zielig.

Ga ze ff troosten.

Spreek je later, dikke kus!:wave:

Geplaatst

Meis, geeft niets!

Jij bent ook iemand die graag belt volgens mij!

Ik ook haahhaah.

Kan enorm goed beppen door de telefoon, net zo goed als ik hier kan swetsen hahaha.

Nou, ik moet nu echt stoppen.

Laterrrrrrrrrrrrr xxxx

Geplaatst

wat lief he ald ie geluidjesvind ik altijd zo snoezig joh!

Wij eten een soort van hele brede en platte tagiatelle, kan er even nniet opkome hoe het heet haha, met carribean roerbaksaus en kip en dan met apart de courgette gebakken.

Ja die wie stond in de slaapkamer, nou sliep ze er al niet zo heeel vaak meer inmaar toch......nu moet ze voor altijd op haar kamertje in haar eigen echte bedje

WE kunnen het bedje ook naar onze kamer slepen maar ja het is wel lekker rustig zo hahah

Geplaatst

Sjonge sjonge...ik maar hard werken en jullie maar kletsen hier....mooi is dat!!!!!!!!!

Hé sab ik heb van de week ook de wieg van mijn meisje uit elkaar gehaald.....je sluit weer wat af.....voor mij voor altijd...voor jou niet toch?

Beau...ik vind het knap hoor dat je dat zo kan met 2 kindjes.....ik zou er zenuwachtig van worden....of wen je eraan?

Nou hier lekker aan de koffie!

En waar zijn jullie.....laura is online zie ik...hallo laura,,,,hahahahaha

Geplaatst

Hey daar, was even, nou ja even, aan het bijlezen. Als er nog meer meiden bij komen wordt het wel onoverzichtelijk haha.

Je hebt een mooi bericht geschreven op het andere forum hoor.

Bianca komt denk ik niet hierheen. Schreef dat ze je veel geluk wenst....

Geplaatst

Ja heb ik gezien....geeft niet.....ze zijn vrij om te doen wat ze willen.......ach hier word toch alleen maar gekletst...de maart /april topic gaan we een beetje serieuzer gebruiken, maar is er gewoon nog niet van gekomen!

En netjes toch dat bericht!

Geplaatst

Ik begrijp trouwens wel dat je het moeilijk vind om dingen af te sluiten.

Heb ik ook hoor, maar toch gooi ik nog niets weg....

Heb het ook best moeilijk met dingen afsluiten, omdat de zwangere periode de gelukkigste periode uit mijn leven was.....toen leefde mijn vader nog.........

Heb nog niet het besef dat ie weg is

Geplaatst

Plien komt wel...ze had me een mailtje gestuurd........gezellig!

Sab had nog niks geschreven toch op de andere site?

Geplaatst

ja natuurlijk ...is voor jou helemaal dubbel.

IK gooi ook niet weg hoor........de wieg staat nu op zolder en de kleertjes ook....die ga ik wel uitzoeken als ik terug kom van vakantie en dan moet er gewoon wat van weg.

Hier komen er geen kindjes meer......dus de kleine kleertjes bewaar ik voor de poppen van ons meisje en een paar dingetjes voor later voor haar en de rest moet ik toch echt weg doen....weet nog niet wat ik er mee ga doen...moeil;ijk hoor!

Geplaatst

Wat stond er trouwens in de mail die jullie van Erik hadden gekregen?

Toch vreemde gang van zaken, dus ik begrijp je gevoel heel goed

Geplaatst

Ja sab zou ook wat schrijven...komt wel dan...zeker geen tijd voor gehad!

sab haar moeder ligt in het ziekenhuis...dus ook druk!

Ik mag trouwens eindelijk buikspieroefeningen gaan doen...heerlijk.....nu weer meer gaan fietsen.....vandaag al naar de bun op de fiets geweest...donderdag naar amersfoort!

Geplaatst

Je hebt toch alle tijd om erover na te denken?

Grotere spullen kan je via marktplaats verkopen toch?

Maxicosies heb ik niet meer nodig over een maand of 5, dus die kan ik door verkopen. Zulke dure dingen dan wel weer. Maar we hebben ledikantjes, die tot 3-4 jaar mee kunnen.

Verder alleen kleding en zo

Geplaatst

Ik dacht ergens te lezen dat haar moeder thuis was? Of zou komen dus, er is ook zoveel geluld, haha. Mooie site hoor. Ben er alleen nog niet in thuis, dus ga regelmatig even koekeloeren.

Dus de meeting wordt oktober? Ben benieuwd hoeveel er dan zijn.....

Geplaatst

Hij is nu bij jou!

en dan heeft ie het over server capaciteit .......lul koek.....

Dit gebruikt helemaal niks!

Geplaatst

Gossie, en wel afsluiten met vriendelijke groet. Is inderdaad niet netjes om zo betuttelend te schrijven. Zal ie het forum een beetje beu zijn? Ik begreep van meerderen dat het te vol wordt en dat de eersten ook al afscheid hadden genomen

Geplaatst

We voelde ons echt een beetje voor schut staan!

Hij had ok gewoon het topic kunnen sluiten en dan was het ook goed geweest!

Zijn berichtje op de site was al duidelijk genoeg!

Geplaatst

Ik heb geen verstand van servercapaciteit, dus ik neem van jou aan dat dat onzin is.

O, huilt er een boven, ga even spieken, sorry.

Kus

Geplaatst

Ja ik denk het...weet het ook niet...maar dan doe je toch niet zo......dan doe het gewoon over aan iemand anders......hij had het kunnen zeggen wij hadden het wel willen overnemen.......of hij had bandbreedte kunnen krijgen!

Wat ik ook erg vind is dat hij zonder wat te zeggen berichten verwijderd ven meiden die het fout posten......kan ie ook gewoon even verplaatsen toch!

Geplaatst

Ah wie is er wakker..........?

laura je kan op de homepagina de gele balken invouwen hoor......dan is de pagina niet zo lang!

Als je nog tips of op of aanmerkingen hebt....gooi het in de groep!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden