Ga naar inhoud

Welterusten Nienke!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Iedereen moet zijn mailadres gewoon even privé-en en dan stuur ik de foto, haha

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik zag het toch echt heel erg duidelijk hoor... :hello2:

Geplaatst

Maar ik ga nog ff de was ophangen en duik ook m'n bedje in...

Welterusten Nienke...'spreek je gauw'..

Dikke kus,

San

Geplaatst

Nienke is ineens de ster van het forum, haha! Wat een topicnaam allemaal niet kan doen en niet te vergeten de lichtroze streep die ik helaas gemist heb want hij was al weg... heel voorzichtig gefeliciteerd dan maar?

Caroline

Geplaatst

Haha, het is hier een gekkenhuis inderdaad en ik heb dit topic (met mijn naam als ""onderwerp"") niet eens geopend. :msn-wink:

Mijn testdag is aanstaande vrijdag Sissi, maar heb er vanavond al een testje aan gewaagd. Morgen weet ik waarschijnlijk wel meer...

lfs,

Nienke

Geplaatst

Je kunt je dus ook niet inhouden!!! Ik ken het. Ha ha ha. Nou, heel veel succes in ieder geval en ik hoop echt voor je dat je binnen kort het topic " Nienke is zwanger!!!" kunt openen!!! Veel liefs van mij!!

Geplaatst

Wat lees ik nou Nienke???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een hele voorzichtige felicitatie!!!!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Ben benieuwd hoe je de nacht hebt doorgebracht...

Tot later meis...in gedachten bij je...

Liefs,

Sandra

Geplaatst

Haha..ja goedemorgen Nienke...nu heb je allemaal stalkers achter je aan hoor...net zo lang tot we de foto in beeld hebben hihih!!

Heb je wel geslapen vannacht? En alweer een test er tegen aan gegooid?

Groetjes Manon.

Geplaatst

Vanochtend hebben we nog even getest. De streep was nog steeds zichtbaar, maar iets minder dan gister avond. Hopelijk maakt dat niet uit....

Erg spannend allemaal :D

Geplaatst

Ow Patrick, wat een spanning voor jullie.

Ik ga super hard voor jullie duimen. En, een streep is een streep. Die kan in kleur per test verschillen (maar dat weten jullie zelf ook wel na al die testen)

Groetjes Dorine

Geplaatst

Goeiemorgen Nienke en Patrick,

Spannend, weten jullie al wat meer ??

Ik duim voor jullie !

groetjes Diane

Geplaatst

Nienke, kun jij even je groentelade opsturen naar mij??

Ik denk dat ik ongi word, dus heb ik gisteren al het zh gebeld voor een afspraak, ik hoopte dan begin dec. nog te beginnen, wat denk je....

is er pas een arts vrij op 5jan!!!!!!!! aaaaaaaarrrrrggggggg!!!!!:angry5:

Liefs Marielle

Geplaatst

Mooie waarde Nienke...laat het lekker gaan stijgen..duim, duim, duim...

Liefs,

San

Geplaatst

Wij zijn deze vrijdag de 13e op onze eigenlijke testdag al een 3-jaar getrouwd setje :blob3:. Mooier kadootje konden we ons niet wensen!

Marielle, wat balen!!! Ik hoop zo dat je het mis hebt en dat je niet ongi wordt... Het zou zo super zijn als we precies tegelijk zouden zijn uitgerekend. Ik heb nog nooit eerder met iemand synchroom gespoten..

Ik durf nog niets te doen met mijn groentela... Eerst de tijd naar de eerste echo maar overbruggen!

lfs, Nienke

Geplaatst

Ja, snap ik, hou die groentelade nog maar even, ik vind het op zich niet erg dat ik nog een keer moet, maar pas een gesprek op 5 jan!! gatver, dat duurt lang!!!!!!!

Pppffff, ben nou eenmaal erg ongeduldig........

Liefs Marielle

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden